Tussen mij en Plato ja!quote:
Who the fuck is M ??quote:Op zaterdag 14 januari 2006 09:33 schreef Plato1980 het volgende:
# Wil je weten wie de nieuwe liefde van M is?
Stomme filosofen van tegenwoordig!quote:Op zaterdag 14 januari 2006 10:10 schreef melismay het volgende:
Ja dat weet ik ook niet.... het is Plato's schuld
OMG dat had ik nog niet eens gezien!quote:Op zaterdag 14 januari 2006 10:12 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Who the fuck is M ??![]()
![]()
En nee, de liefde is bij mij nog steeds niet over . . .![]()
![]()
Ja dat bedoel ik maar, die kunnen hun mond weer niet houden enzoquote:Op zaterdag 14 januari 2006 10:13 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Stomme filosofen van tegenwoordig!
Jaja, blahblah. Zou je niet weer eens hulp zoeken? Ik meen eens te hebben geleden dat je dat al eens hebt gedaan en het allesbehalve een succes was en je lijkt op zich wel happy om je te kunnen wentelen in alle ellende.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 10:12 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Who the fuck is M ??![]()
![]()
En nee, de liefde is bij mij nog steeds niet over . . .![]()
![]()
Om eerlijk te zijn...quote:Op zaterdag 14 januari 2006 07:23 schreef melismay het volgende:
Als ik weg ben wordt er nog over me geluld, hebben jullie dan niks beters te doen?
Als je dat graag wilt, sure, why not.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 10:23 schreef MissMSX het volgende:
Zijn we aan 't zwelgen in de pijn van onmogelijke liefdes? mag ik meedoen?
* MissMSX zwelgtquote:Op zaterdag 14 januari 2006 10:24 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Als je dat graag wilt, sure, why not.
Gelukkig heb ik een ruime inspiratie om uit te puttenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 10:24 schreef Anthraxx het volgende:
Ach, dan kan ik vast ook wel meedoen
Daar is vast niet iedereen het over eens.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 10:27 schreef MissMSX het volgende:
[..]
* MissMSX zwelgt
Echt zin heeft 't niet he?
Nou blijkbaar niet dusquote:
Zwelgen is structureel zinloos, maar wel fijn for the moment beingquote:Op zaterdag 14 januari 2006 10:28 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Daar is vast niet iedereen het over eens.
En zo zijn een aantal van de fijnste dingen in het moment op de lange duur structureel zinloosquote:Op zaterdag 14 januari 2006 10:33 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Zwelgen is structureel zinloos, maar wel fijn for the moment being
Niets aan toe te voegenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 10:34 schreef Litpho het volgende:
[..]
En zo zijn een aantal van de fijnste dingen in het moment op de lange duur structureel zinloos.
Jij ontzettend realist, niet-romanticus etc. etc.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 10:34 schreef Litpho het volgende:
[..]
En zo zijn een aantal van de fijnste dingen in het moment op de lange duur structureel zinloos.
Romantiek is overrated.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 10:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij ontzettend realist, niet-romanticus etc. etc.
Goeiemorgen ook overigens!![]()
Ik zal 't onthouden voor onze eerste ontmoeting!quote:
Organiseer vervolgens eenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 10:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik zal 't onthouden voor onze eerste ontmoeting!
* AirwiN flikkert de rode rozen in de prullebak!
Waarom?quote:
Dat moet geen probleem zijn, dan moet ik alleen de laatste aanwijzing (normaalgesproken eindigt de puzzeltocht in het bed) even aanpassen!quote:Op zaterdag 14 januari 2006 10:55 schreef Litpho het volgende:
[..]
Organiseer vervolgens eenromantische
puzzeltocht die eindigt bij de prullenbak. Dat ene symbool zegt meer dan duizend woorden ooit zouden kunnen
.
Romatisch is best leuk, als ze het maar niet overdrijvenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 10:55 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Waarom?
Even serieus zelfs. Ik trek altijd van die onromantische types aan, soort zoekt soort wrs. Maar goed.
Kom maar langs, lees alleen mijn vorige post niet!quote:Op zaterdag 14 januari 2006 10:57 schreef Twisted_fok het volgende:
En wat is uberhaupt romantiek? Heh? nou?
Wat vind jij dan romantisch?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 10:57 schreef melismay het volgende:
[..]
Romatisch is best leuk, als ze het maar niet overdrijven
Het plaatst in ieder geval wel je signature in het juiste perspectief.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 11:01 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Wat vind jij dan romantisch?
Ik kan heel zeker zeggen dat ik nog niet iets heb meegemaakt waarvan ik zeg: Nou dat was romantisch!
Dus voordat ik nou ga oordelen of romantiek overrated is, zou ik het eerst eens moeten meemaken.
Al denk ik niet dat ik daar echt een type voor ben.(ik weet het wel bijna zeker, maar dan spreek ik mezelf weer zo tegen
)
Dat vraag jij de relatie nerd?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 11:01 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Wat vind jij dan romantisch?
Ik kan heel zeker zeggen dat ik nog niet iets heb meegemaakt waarvan ik zeg: Nou dat was romantisch!
Dus voordat ik nou ga oordelen of romantiek overrated is, zou ik het eerst eens moeten meemaken.
Al denk ik niet dat ik daar echt een type voor ben.(ik weet het wel bijna zeker, maar dan spreek ik mezelf weer zo tegen
)
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 11:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het plaatst in ieder geval wel je signature in het juiste perspectief.![]()
Ja je begon er zelf overquote:Op zaterdag 14 januari 2006 11:04 schreef melismay het volgende:
[..]
Dat vraag jij de relatie nerd?
Tuurlijk weet ik niet wat romantiek is.... Ik heb t in ieder geval nooit mee mogen maken
Lees je inquote:Op zaterdag 14 januari 2006 11:05 schreef Sjowhan het volgende:
Welke liefde is over?
Misschien val jij wel gewoon op de verkeerde mannenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 11:12 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]![]()
Het was ook wel een typerende uitspraak van Nixxx
[..]
Ja je begon er zelf over
Maar ook mensen met een relatie-verleden hoeven niet te weten wat romantiek is, zo blijkt. Dus of je er nou zoveel aan hebt gemist..?
Wat is dat toch met mijn vriendinnen, dat ze allemaal op de verkeerde kerels vallenquote:
Nee, helpt toch niet en een hele lange tijd . . .quote:Op zaterdag 14 januari 2006 10:17 schreef Twisted_fok het volgende:
Jaja, blahblah. Zou je niet weer eens hulp zoeken? Ik meen eens te hebben geleden dat je dat al eens hebt gedaan en het allesbehalve een succes was en je lijkt op zich wel happy om je te kunnen wentelen in alle ellende.
Maar dude, echt. Hoe lang wil je nou zo doorgaan?
Ik zie een lang en gelukkig levenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 11:25 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Nee, helpt toch niet en een hele lange tijd . . .
Hoe hard het ook klinkt, je zult het toch echt een keer moeten afsluiten en verder moeten gaan met je leven. Je blijft op deze manier zo hangen in je verleden dat je alle mooie dingen van het heden en van de toekomst mistquote:Op zaterdag 14 januari 2006 11:25 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Nee, helpt toch niet en een hele lange tijd . . .
Amenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 11:36 schreef melismay het volgende:
[..]
Hoe hard het ook klinkt, je zult het toch echt een keer moeten afsluiten en verder moeten gaan met je leven. Je blijft op deze manier zo hangen in je verleden dat je alle mooie dingen van het heden en van de toekomst mist
Ach ja, soms ben je helaas ervaringsdeskundige, ondanks dat het misschien niet mijn partner was, blijft het een rouwverwerkingsproces. En tuurlijk kost het veel tijd, maar je moet niet vergeten een beetje te levenquote:
Ik zou het niet zo lief hebben gezegd, maar het komt op hetzelfde neer.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 11:36 schreef melismay het volgende:
[..]
Hoe hard het ook klinkt, je zult het toch echt een keer moeten afsluiten en verder moeten gaan met je leven. Je blijft op deze manier zo hangen in je verleden dat je alle mooie dingen van het heden en van de toekomst mist
I know, maar jij bent dan ook t kutwijf van ons tweeenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 11:48 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ik zou het niet zo lief hebben gezegd, maar het komt op hetzelfde neer.
iemand moet het doen.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 11:49 schreef melismay het volgende:
[..]
I know, maar jij bent dan ook t kutwijf van ons tweeen
Jij had er het meeste plezier in toch?quote:
jaquote:Op zaterdag 14 januari 2006 12:08 schreef melismay het volgende:
[..]
Jij had er het meeste plezier in toch?
hahahaquote:
Zwelgjequote:Op zaterdag 14 januari 2006 10:33 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Zwelgen is structureel zinloos, maar wel fijn for the moment being
Jij en bitch wezen zou ook een komisch tafereel opleveren . . .quote:Op zaterdag 14 januari 2006 12:10 schreef melismay het volgende:
hahahaDaarom mag jij ook die rol doen en doe ik wel die rol van die lieve
![]()
Ik kan het best wel hoorquote:Op zaterdag 14 januari 2006 12:40 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Jij en bitch wezen zou ook een komisch tafereel opleveren . . .![]()
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 12:40 schreef melismay het volgende:
[..]
Ik kan het best wel hoorVraag maar aan oude vrienden
![]()
Ik moest echt lachen om je reactiequote:
Ik dus ook om de jouwe. Best leuk trouwens, zo'n halve conversatie in smilies.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 12:53 schreef melismay het volgende:
[..]
Ik moest echt lachen om je reactie
Best ook leuk dat iedereen zo bang voor ons is dat het "het grote twist en melis-topic" is gewordenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 12:54 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ik dus ook om de jouwe. Best leuk trouwens, zo'n halve conversatie in smilies.
Mooie titelquote:Op zaterdag 14 januari 2006 12:55 schreef melismay het volgende:
[..]
Best ook leuk dat iedereen zo bang voor ons is dat het "het grote twist en melis-topic" is geworden
Waarom kom jij nu weer alles verpesten?!quote:Op zaterdag 14 januari 2006 12:59 schreef Anthraxx het volgende:
Bang voor Twist en Melis?![]()
![]()
Ik heb ergere dingen in mijn leven meegemaakt.
Jij hebt mij nog nooit meegemaakt, en al helemaal niet in combinatie met Twist!quote:Op zaterdag 14 januari 2006 12:59 schreef Anthraxx het volgende:
Bang voor Twist en Melis?![]()
![]()
Ik heb ergere dingen in mijn leven meegemaakt.
Nou, ik heb Twist meegemaakt. En dat is eigenlijk een heel klein lief schattig meisje.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 13:03 schreef melismay het volgende:
[..]
Jij hebt mij nog nooit meegemaakt, en al helemaal niet in combinatie met Twist!
That's it! Ik haat je nu!quote:Op zaterdag 14 januari 2006 13:05 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Nou, ik heb Twist meegemaakt. En dat is eigenlijk een heel klein lief schattig meisje.
Dan riep jij dat zeker op, want normaal gesproken doet ze niet zoquote:Op zaterdag 14 januari 2006 13:05 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Nou, ik heb Twist meegemaakt. En dat is eigenlijk een heel klein lief schattig meisje.
Hij zei ook al dat ej schattig wasquote:
Ja, vrouwen soppen spontaan in mijn aanwezigheid.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 13:06 schreef melismay het volgende:
[..]
Dan riep jij dat zeker op, want normaal gesproken doet ze niet zo
Oei, oud zeer?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 13:06 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Alsof het ooit wat zou worden tussen ons
IK BEN NIET LIEF! IK BEN NIET SCHATTIG! IK HAAT MENSEN!quote:Op zaterdag 14 januari 2006 13:06 schreef melismay het volgende:
[..]
Hij zei ook al dat ej schattig was
Bepaalde vrouwen iig wel, naar ik heb vernomen.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 13:07 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ja, vrouwen soppen spontaan in mijn aanwezigheid.
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 13:09 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
IK BEN NIET LIEF! IK BEN NIET SCHATTIG! IK HAAT MENSEN!
Nee hoor. Kill me, I'm here . . .quote:Op zaterdag 14 januari 2006 12:55 schreef melismay het volgende:
Best ook leuk dat iedereen zo bang voor ons is dat het "het grote twist en melis-topic" is geworden![]()
Vrouwen !!quote:
Dat had ik verdrongen! Jij Bitch!!quote:Op zaterdag 14 januari 2006 13:10 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Bepaalde vrouwen iig wel, naar ik heb vernomen.![]()
Jij toch ook Twist? Dat zei je laatst zelf toen je dronken was!quote:Op zaterdag 14 januari 2006 13:10 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Bepaalde vrouwen iig wel, naar ik heb vernomen.![]()
Dat zou echt veel te makkelijk zijnquote:Op zaterdag 14 januari 2006 13:12 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Nee hoor. Kill me, I'm here . . .![]()
[..]
Vrouwen !!![]()
Ja, ik zou willen dat Twisted ooit in mijn bed was beland zodat ik haar in allerlei gaten kan uitwonen. Ben je nu tevreden? Nou? Nou?quote:
Sorryquote:Op zaterdag 14 januari 2006 13:13 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ja, ik zou willen dat Twisted ooit in mijn bed was beland zodat ik haar in allerlei gaten kan uitwonen. Ben je nu tevreden? Nou? Nou?
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 13:12 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Dat had ik verdrongen! Jij Bitch!!
Een zwelbastquote:
Eigenlijk wel een mooie om te onthouden voor een volgende signature hehquote:
Shit, weer niet gelukt . . .quote:Op zaterdag 14 januari 2006 13:13 schreef melismay het volgende:
Dat zou echt veel te makkelijk zijn
Ik moet bijna huilen.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 13:13 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ja, ik zou willen dat Twisted ooit in mijn bed was beland zodat ik haar in allerlei gaten kan uitwonen. Ben je nu tevreden? Nou? Nou?
Dan zorg ik dat je zeer veel pijn gaat lijden, dood zou veel te makkeljik zijn... echt... denk je nou echt dat je er zo makkelijk mee weg zou komen als je Twist bij me weg zou halen?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 13:17 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Shit, weer niet gelukt . . .![]()
En wat als ik nou eens Twist zou ontvoeren ??![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |