Het gaat er niet om of je aanvoelt wat iemand bedoelt. Het gaat erom dat je geen eigen mening lijkt te hebben en het lijkt mij dat dat door jouw fucking onzekerheid komt. Denk nou gewoon eerst zelf eens na wat je van iets vindt ipv gelijk ja en amen te roepen.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:59 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Ja, dat is wel minder. Op een forum is dat wat minder goed aan te voelen wat iemand precies bedoelt
Ik heb er wel op gestemdquote:
Ik moet wel bekennen dat ik ook altijd afwacht wat jouw mening is alvorens ik de mijne geef...quote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:01 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Het gaat er niet om of je aanvoelt wat iemand bedoelt. Het gaat erom dat je geen eigen mening lijkt te hebben en het lijkt mij dat dat door jouw fucking onzekerheid komt. Denk nou gewoon eerst zelf eens na wat je van iets vindt ipv gelijk ja en amen te roepen.
En lekker boeiend als je mening niet strookt met die van anderen, al helemaal op een forum.
Tuurlijk Plato.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:02 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik moet wel bekennen dat ik ook altijd afwacht wat jouw mening is alvorens ik de mijne geef...
Daar heb je gelijk in. Dat ga ik voortaan ook zeker proberen doenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:01 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Het gaat er niet om of je aanvoelt wat iemand bedoelt. Het gaat erom dat je geen eigen mening lijkt te hebben en het lijkt mij dat dat door jouw fucking onzekerheid komt. Denk nou gewoon eerst zelf eens na wat je van iets vindt ipv gelijk ja en amen te roepen.
En lekker boeiend als je mening niet strookt met die van anderen, al helemaal op een forum.
De draaikont uithangen is gewoon fitness voor vrijwel het gehele parlement.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:01 schreef BreaktotheDance het volgende:
Maar dat doe ik dus ook niet meer, als ik zie wat die prutsers ervan gebakken hebben afgelopen jaar... alleen maar slechte ideeën. Ik weet nog steeds geen fatsoenlijk alternatief. Het is allemaal redelijk crap...
In dit geval is het natuurlijk goed dat je het met me eens bent.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:02 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in. Dat ga ik voortaan ook zeker proberen doen![]()
![]()
Nou doe je het weer.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:02 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in. Dat ga ik voortaan ook zeker proberen doen![]()
![]()
Nee, voor de regering, maar dat is in zekere zin ook wel logisch.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:03 schreef MSXUser het volgende:
[..]
De draaikont uithangen is gewoon fitness voor vrijwel het gehele parlement.
Anders kunnen we voortaan elke 2 of 3 maanden naar de stembusquote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:04 schreef Plato1980 het volgende:
Nee, voor de regering, maar dat is in zekere zin ook wel logisch.
Als het aan mij lag gingen we helemaal niet meer naar de stembus.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:05 schreef MSXUser het volgende:
Anders kunnen we voortaan elke 2 of 3 maanden naar de stembus
Of beter gezegd: dan gingen jullie niet meer naar de stembus.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:06 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Als het aan mij lag gingen we helemaal niet meer naar de stembus.
Laat de mensen nu lekker in de waan dat er echt naar ze wordt geluisterd.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:06 schreef Plato1980 het volgende:
Als het aan mij lag gingen we helemaal niet meer naar de stembus.
Oh, maar dat is ook zo en dat is juist het probleem.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:07 schreef MSXUser het volgende:
[..]
Laat de mensen nu lekker in de waan dat er echt naar ze wordt geluisterd.
Zijn er nog mensen die dat geloven dan?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:07 schreef MSXUser het volgende:
[..]
Laat de mensen nu lekker in de waan dat er echt naar ze wordt geluisterd.
Het worden er wel steeds minder, denk ik.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:09 schreef marcb1974 het volgende:
Zijn er nog mensen die dat geloven dan?
Ten onrechte.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:10 schreef MSXUser het volgende:
[..]
Het worden er wel steeds minder, denk ik.
Hoezo ten onrechte? Wordt er geluisterd dan?quote:
Naar wie moet er dan geluisterd worden? De burger?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:13 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoezo ten onrechte? Wordt er geluisterd dan?
Truste Twisted
Gedeeltelijk wel ja. En nee, dat moet lang niet in alle gevallen.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:15 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Naar wie moet er dan geluisterd worden? De burger?
En wie is "de burger" dan?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:24 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Gedeeltelijk wel ja. En nee, dat moet lang niet in alle gevallen.
Degene die met zijn alle, voor de belangrijke dingen waar ze wel wat verstand van hebben, komen stemmen op een referendumquote:
Het punt is dat veel mensen bij referenda niet louter en alleen vanwege hun standount ten aanzien van het desbetreffende onderwerp stemmen. Bovendien passen referenda niet in een vertegenwoordigende democratie.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:28 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Degene die met zijn alle, voor de belangrijke dingen waar ze wel wat verstand van hebben, komen stemmen op een referendum
Hoe wil je het dan zien?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:30 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Het punt is dat veel mensen bij referenda niet louter en alleen vanwege hun standount ten aanzien van het desbetreffende onderwerp stemmen. Bovendien passen referenda niet in een vertegenwoordigende democratie.
het is toch niet omdat we vertegenwoordigers kiezen om in de kamer te stemmen, dat we bepaalde zaken toch niet aan een referendum kunnen onderleggen.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:30 schreef Plato1980 het volgende:
Het punt is dat veel mensen bij referenda niet louter en alleen vanwege hun standount ten aanzien van het desbetreffende onderwerp stemmen. Bovendien passen referenda niet in een vertegenwoordigende democratie.
We kiezen eens in de vier jaar een Tweede Kamer en iedere burger heeft stemrecht. Daarnaast wordt de Eerste Kamer opgewaardeerd, deze wordt echter niet gekozen, maar bestaat uit beoemde deskundigen.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:32 schreef marcb1974 het volgende:
Hoe wil je het dan zien?
Welnee, de beste mensen moeten in het parlement.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:33 schreef petitlapin het volgende:
[..]
het is toch niet omdat we vertegenwoordigers kiezen om in de kamer te stemmen, dat we bepaalde zaken toch niet aan een referendum kunnen onderleggen.
en de burger die stemt is gewoon elke inwoner. in een parlement zou echt de doorsnee moeten zitten van de bevolking. Universitairen, zelfstandigen, loodgieters, jongeren, ouderen, mannen, vrouwen ... een mooie selectie uit de bevolking. dat zou ideaal zijn.
de beste mensen moeten in de bedrijfswereld, een pak belangrijker, de macht en het geld zit daar. Die intelligentie zou ik echt niet verspillen door hen te gaan zetelen in de kamer.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:36 schreef Plato1980 het volgende:
Welnee, de beste mensen moeten in het parlement.
En die keuze wordt gemaakt op bepaalde punten. Wat als er nu een punt voorbij komt dat toch voor iedereen belangrijk is, maar bij de verkiezingen niet behandeld is?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:35 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
We kiezen eens in de vier jaar een Tweede Kamer en iedere burger heeft stemrecht. Daarnaast wordt de Eerste Kamer opgewaardeerd, deze wordt echter niet gekozen, maar bestaat uit beoemde deskundigen.
Dat is een utopie, dat zitten ze nu ook nietquote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:36 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Welnee, de beste mensen moeten in het parlement.
De beste mensen voor het kamerwerk. Goede bedrijfsleiders zijn nog geen goede parlementariërs en vice versa. Dat heeft de LPF wel bewezen.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:38 schreef petitlapin het volgende:
[..]
de beste mensen moeten in de bedrijfswereld, een pak belangrijker, de macht en het geld zit daar. Die intelligentie zou ik echt niet verspillen door hen te gaan zetelen in de kamer.
Dan kunnen partijen daar bij de volgende verkiezingen op afgerekend worden.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:39 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En die keuze wordt gemaakt op bepaalde punten. Wat als er nu een punt voorbij komt dat toch voor iedereen belangrijk is, maar bij de verkiezingen niet behandeld is?
Maar ondertussen zijn de beslissingen wel gemaakt. Ik ben dus wel voor een referendum. Dan alleen wel voor de echt belangrijke dingen.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:42 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dan kunnen partijen daar bij de volgende verkiezingen op afgerekend worden.
Ik ben tegen referenda.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:46 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Maar ondertussen zijn de beslissingen wel gemaakt. Ik ben dus wel voor een referendum. Dan alleen wel voor de echt belangrijke dingen.
Das ook een goede optie ja.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:47 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik ben tegen referenda.
Eigenlijk vind ik dat ik gewoon de macht moet krijgen.![]()
Da's voor jou makkelijk gezegd . . .quote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:13 schreef Wolkje het volgende:
Mooi moment om jezelf een spreekwoordelijke schop onder je kont te geven en verder te gaan met je leven, ipv erin te blijven hangen, toch?
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:45 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
De belangrijkste verandering is dat ik minder kansloos ga doen. Ik word nogal moe van mezelf
Plan een staatsgreep en herstel als eerste het oude ziektekostenstelsel, daar is toch iedereen blij meequote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:47 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Eigenlijk vind ik dat ik gewoon de macht moet krijgen.![]()
Wat niet?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:50 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Das ook een goede optie ja.
Wat gaat er dan veranderen in Nederland? In grote lijnen hoor![]()
Je weet toch dat je onze muze en inspiratiebron bent?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 07:23 schreef melismay het volgende:
Als ik weg ben wordt er nog over me geluld, hebben jullie dan niks beters te doen?
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 09:27 schreef melismay het volgende:
Nee Plato, de liefde tussen jou en mij is duideljk over
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |