Geniet van die slechte minuut, die laat zien dat de rest van de dag wel leuk isquote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:38 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Dat is wel slechtof niet?
Maar dat geeft niet zoveel. Langzaam maar zeker gaat het al stukken beter![]()
![]()
Ja, je moet eerst gelukkig met jezelf zijn.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:39 schreef BreaktotheDance het volgende:
Dat komt vanzelf wel, als ik me beter in m'n vel ga voelen!
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:40 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Geniet van die slechte minuut, die laat zien dat de rest van de dag wel leuk is![]()
Tsjakkaa was de vakterm hier?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:41 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ja, je moet eerst gelukkig met jezelf zijn.![]()
Wat bedoel je?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:41 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ja, je moet eerst gelukkig met jezelf zijn.![]()
Ja, als je maar wil kun je zelfs over hete kolen lopen zonder je voeten te branden.quote:
ik zou maar niet te hard lachen met BttD, want er waren tijden dat je er ook hard van had om topics vol te lullen hiermee ...quote:
Klopt, maar toch iets minder extreem.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:42 schreef petitlapin het volgende:
ik zou maar niet te hard lachen met BttD, want er waren tijden dat je er ook hard van had om topics vol te lullen hiermee ...
Alleen diequote:
Welnee, het is gelul.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:43 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Alleen dieerachter verbaast me lichtelijk... Het is wel de waarheid
Sorry PLquote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:42 schreef petitlapin het volgende:
[..]
ik zou maar niet te hard lachen met BttD, want er waren tijden dat je er ook hard van had om topics vol te lullen hiermee ...
misschien zie je nu zelf eens hoe ... 'vervelend' ... het kan zijn als iemand heel de tijd hiermee bezig is.
het is alsof BttD opstaat en gaat slapen met de idee: ' ik wil een lief' 'ik wil een lief'
Als je te graag iets wilt, gebeurd het juist niet.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:42 schreef petitlapin het volgende:
het is alsof BttD opstaat en gaat slapen met de idee: ' ik wil een lief' 'ik wil een lief'
Daar ben ik nu ook achterquote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:44 schreef MSXUser het volgende:
[..]
Als je te graag iets wilt, gebeurd het juist niet.
Klopt, maar toch, ik moet zo spoedig mogelijk veranderen. De belangrijkste verandering is dat ik minder kansloos ga doen. Ik word nogal moe van mezelfquote:
Niet boos wordenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:42 schreef petitlapin het volgende:
[..]
misschien zie je nu zelf eens hoe ... 'vervelend' ... het kan zijn als iemand heel de tijd hiermee bezig is.
Gaat vanzelf wel over.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:45 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Klopt, maar toch, ik moet zo spoedig mogelijk veranderen. De belangrijkste verandering is dat ik minder kansloos ga doen. Ik word nogal moe van mezelf
Da's alvast positief.quote:
Je had je al verontschuldigd. Heft hoeft geen twee keer, PL is de Zonnekoning niet.quote:
En dat terwijl jij zo graag boos wordt.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:46 schreef Twisted_fok het volgende:
En waarom roep je nou altijd dat we niet boos moeten worden?
hij moet zich niet eens éénmaal excuseren. Hij moet gewoon eens inzien dat een lief hebben écht niet het geluk is waar hij precies zo naar streeftquote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:46 schreef Plato1980 het volgende:
Je had je al verontschuldigd. Heft hoeft geen twee keer, PL is de Zonnekoning niet.
Bedanktquote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:46 schreef MSXUser het volgende:
[..]
Da's alvast positief.
Niet teveel over dingen nadenken waar je toch geen invloed op hebt...
(hm, die laatste zin heb ik eerder gehoord...)
Hier wil ik toch nog even op reageren, voordat ik ga slapen... heel even kortquote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:48 schreef petitlapin het volgende:
[..]
Hij moet gewoon eens inzien dat een lief hebben écht niet het geluk is waar hij precies zo naar streeft.
zoals ik zeg, een mens lijkt me heel gelukkig, als het niet hebben van een lief zijn enige zorg is ...
Dat is denk ik weer te simplistisch, het is een groter probleem dan je denkt.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:48 schreef petitlapin het volgende:
zoals ik zeg, een mens lijkt me heel gelukkig, als het niet hebben van een lief zijn enige zorg is ...
Die combinatie is mij ook al een keer fataal gewordenquote:
Nou ja fataal, ik leef nog, maar het smaakt niet echt lekker.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:52 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Die combinatie is mij ook al een keer fataal geworden
Chips na drop werkt ook niet
Ik erger me iig wel aan mensen die om het minste of geringste naar iedereen roepen dat ze niet boos moeten worden.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:47 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
En dat terwijl jij zo graag boos wordt.![]()
als je het zo beschouwt, wees dan consequent en zet dan geenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:50 schreef Plato1980 het volgende:
Dat is denk ik weer te simplistisch, het is een groter probleem dan je denkt.
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:50 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat is denk ik weer te simplistisch, het is een groter probleem dan je denkt.
Ik ben er toch een keer goed misselijk van geweestquote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:52 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Nou ja fataal, ik leef nog, maar het smaakt niet echt lekker.![]()
Dat was meer een reactie op zijn formulering. BttD heb ik al vaak genoeg uitgelegd dat ik hem op zich heel goed begrijp.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:53 schreef petitlapin het volgende:
[..]
als je het zo beschouwt, wees dan consequent en zet dan geenals bttd er iets over zegt ... dat vindt ik dan wel flauw ...
En hoe vaak is dat nu al tegen je gezegd?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:53 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]. Dat klopt, maar PL heeft ook gelijk als ze zegt dat ik me er minder mee moet bezighouden. Wat natuurlijk weer NIET wil zeggen dat je het maar helemaal OP moet geven, maar je moet er anders mee omgaan, dagelijks. Veel minder dat als een probleem zien
![]()
Ik bedoel het gewoon zo boos nietquote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:52 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ik erger me iig wel aan mensen die om het minste of geringste naar iedereen roepen dat ze niet boos moeten worden.
Ik heb een sterke maag, ik word niet snel misselijk. Ook niet snel dronken helaas.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:54 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Ik ben er toch een keer goed misselijk van geweest
Klopt, het is ook niet ergquote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:54 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat was meer een reactie op zijn formulering. BttD heb ik al vaak genoeg uitgelegd dat ik hem op zich heel goed begrijp.
Door 'niet boos worden' te roepen maak je dat beeld alleen maar erger hoor.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:55 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Ik bedoel het gewoon zo boos niet. Maar als jullie me erg kansloos vinden mag je dat ook gerust zeggen... Ik wil alleen niet constant overkomen als de huilie van de SC
![]()
Ik wel... als ik een kater heb ben ik ook 9 van de 10 keer vooral kneitermisselijk, maar niet vaak koppijn. Dronken ben ik heel snel als ik niets of weinig gegeten heb. Met een volle bodem kan ik een aardige avond doortankenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:55 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik heb een sterke maag, ik word niet snel misselijk. Ook niet snel dronken helaas.
Precies, je past meteen je mening aan als iemand je "aanvalt".quote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:56 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Door 'niet boos worden' te roepen maak je dat beeld alleen maar erger hoor.
Je zou ook wel eens wat meer voor jezelf op mogen komen dus.
Ik ben nogal koppig, vooral als het op dit onderwerp aankomt... Ik ben er al veel te lang mee bezigquote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:54 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
En hoe vaak is dat nu al tegen je gezegd?
Je kunt het beter allemaal omdraaien. Kijk naar de voordelen van het niet hebben van een 'relatie'.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:53 schreef BreaktotheDance het volgende:. Dat klopt, maar PL heeft ook gelijk als ze zegt dat ik me er minder mee moet bezighouden. Wat natuurlijk weer NIET wil zeggen dat je het maar helemaal OP moet geven, maar je moet er anders mee omgaan, dagelijks. Veel minder dat als een probleem zien
![]()
Ik heb dan doorgaans alleen hoofdpijn en braakneigingen. Daarom eet ik dan niets, kan ik dus ook niet overgeven en komt er alleen maar gal uit.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:56 schreef BreaktotheDance het volgende:
Ik wel... als ik een kater heb ben ik ook 9 van de 10 keer vooral kneitermisselijk, maar niet vaak koppijn.
Idd, alleen al bij jou uitspraak over eerst gelukkig zijn met jezelf!quote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:57 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Precies, je past meteen je mening aan als iemand je "aanvalt".
Dat heeft geen doel denk ik.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:58 schreef MSXUser het volgende:
[..]
Je kunt het beter allemaal omdraaien. Kijk naar de voordelen van het niet hebben van een 'relatie'.
Ja, dat is wel minder. Op een forum is dat wat minder goed aan te voelen wat iemand precies bedoeltquote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:58 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Idd, alleen al bij jou uitspraak over eerst gelukkig zijn met jezelf!
Eerst zegt ie dat het de waarheid is, en gelijk nadat jij zegt dat het gelul is, beaamt hij dat net zo hard.
Mijn ervaring is anders.quote:
Ik heb twee keer gehad dat ik (letterlijk) zo'n 40x moest nekken (enkel gal natuurlijk) en 8 uur lang dan ook van teveel verschillende soorten drank. Had het toen wel HEEL bont gemaakt, en volgens mij een lichte vergiftiging opgelopenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:58 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik heb dan doorgaans alleen hoofdpijn en braakneigingen. Daarom eet ik dan niets, kan ik dus ook niet overgeven en komt er alleen maar gal uit.![]()
Ben je soms lid van D66 BttD?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:58 schreef Twisted_fok het volgende:
Idd, alleen al bij jou uitspraak over eerst gelukkig zijn met jezelf!
Eerst zegt ie dat het de waarheid is, en gelijk nadat jij zegt dat het gelul is, beaamt hij dat net zo hard.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |