Kan ik weer wat centjes verdienen en mijn gedachten wat verzetten...quote:
Wat is er dan zondag ??quote:Op vrijdag 13 januari 2006 21:45 schreef Plato1980 het volgende:
Twist is in het echt best aardig hoor.
Weet ik veel. Jij zegt dat je je druk maakt over zondag.quote:
Precies.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 21:49 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Kan ik weer wat centjes verdienen en mijn gedachten wat verzetten...
Ik moest lachen hoor.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 21:50 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Weet ik veel. Jij zegt dat je je druk maakt over zondag.![]()
Voor mij is het noodzaak. Zowel op financieelquote:Op vrijdag 13 januari 2006 21:51 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Precies.
Voor miij is werken een gezonde buitenactiviteit.![]()
Daar deed ik het ook speciaal voor. Jouw lach is onbetaalbaar.quote:
Hetzelfde als jouw geliefde.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 21:51 schreef melismay het volgende:
Wat doe jij Plato?
Slijmbalquote:Op vrijdag 13 januari 2006 21:52 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Daar deed ik het ook speciaal voor. Jouw lach is onbetaalbaar.![]()
Mag ik ?? Het is dan 10 jaar terug . . .quote:Op vrijdag 13 januari 2006 21:50 schreef Plato1980 het volgende:
Weet ik veel. Jij zegt dat je je druk maakt over zondag.![]()
Welterustenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 21:59 schreef melismay het volgende:
Ik ga slapen lieve plato en schattige twist![]()
Slaap lekker.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 21:59 schreef melismay het volgende:
Ik ga slapen lieve plato en schattige twist
Natuurlijk mag dat. Maar dat kon ik niet weten he.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 21:59 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Mag ik ?? Het is dan 10 jaar terug . . .![]()
![]()
Stilte voor de storm?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:07 schreef Plato1980 het volgende:
Wat een stile nu Melis naar bed is.
Ga jij dan een storm veroorzaken?quote:
Mooi moment om jezelf een spreekwoordelijke schop onder je kont te geven en verder te gaan met je leven, ipv erin te blijven hangen, toch?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 21:59 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Mag ik ?? Het is dan 10 jaar terug . . .![]()
![]()
Nee, ik ben de rust en saaiheid zelvequote:
Dat gevoel heb ik bij Thunderchild inderdaad ook wel eens. Zonder hem aan te willen vallen lijkt het alsof zijn leven sindsdien in zekere zin stil is blijven staan.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:13 schreef Wolkje het volgende:
[..]
Mooi moment om jezelf een spreekwoordelijke schop onder je kont te geven en verder te gaan met je leven, ipv erin te blijven hangen, toch?
Ha, het is veiligquote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:07 schreef Plato1980 het volgende:
Wat een stile nu Melis naar bed is.
Heb jij het ook gehad met haar gestalk?quote:
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:27 schreef BreaktotheDance het volgende:
Het was een tot op zekere hoogte erg fijne dag.
Ik weet hetquote:
Sinds het hebben van een stalker geen statussymbool bleek te zijnquote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:26 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Heb jij het ook gehad met haar gestalk?![]()
Ik wijs hem slechts op onvolkomenheden.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:29 schreef Twisted_fok het volgende:
Je weet ook wel weer de mooie aspecten van BttD's posts te benadrukken Plato![]()
Ik dacht dat je me niet geloofdequote:
T was dus gewoon een fijne dag jaquote:
Nee, ze doet het bij praktisch iedere slowchatter, niks bijzonders dus.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:29 schreef Litpho het volgende:
[..]
Sinds het hebben van een stalker geen statussymbool bleek te zijn.
Natuurlijk wel. ik vertrouw je volkomen.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:30 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Ik dacht dat je me niet geloofde
OK, het was een fijne dagquote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:30 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
T was dus gewoon een fijne dag ja![]()
Verander niet zo snel van mening ja.quote:
Ho, ik zei al dat het een hele fijne dag was. Op één uitzondering na. Ik laat één minuut die klote was op de dag mijn hele dag niet verpesten natuurlijkquote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:32 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Verander niet zo snel van mening ja.![]()
Desillusiequote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:30 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Nee, ze doet het bij praktisch iedere slowchatter, niks bijzonders dus.![]()
Toch heeft die ene minuut veel te veel invloed op jouw terugblik hoe de dag was, anders was je die ene minuut al wel vergeten.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:34 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Ho, ik zei al dat het een hele fijne dag was. Op één uitzondering na. Ik laat één minuut die klote was op de dag mijn hele dag niet verpesten natuurlijk
Dus: de dag was HEEL goed, behalve op één minuut na ofzoiets (jezus wat klinkt dat kansloos)
Ja, daar behoor je niet bij stil te staan.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:36 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Toch heeft die ene minuut veel te veel invloed op jouw terugblik hoe de dag was, anders was je die ene minuut al wel vergeten.
Dat is wel slechtquote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:36 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Toch heeft die ene minuut veel te veel invloed op jouw terugblik hoe de dag was, anders was je die ene minuut al wel vergeten.
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:38 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Dat is wel slechtof niet?
Maar dat geeft niet zoveel. Langzaam maar zeker gaat het al stukken beter![]()
![]()
OK, ik geef het toe. Het was een stelletje dat hand in hand liep dat voorbij kwamquote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:37 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ja, daar behoor je niet bij stil te staan.
Als het nou twee minuten waren geweest, dan was het een heel ander verhaal, maar één minuut.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |