7 weken?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:49 schreef petitlapin het volgende:
[..]
daarvoor zal je nog ongeveer zeven weken moeten wachten
ik nietquote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:48 schreef Plato1980 het volgende:
Ik vind dat het lang genoeg geduurd heeft.![]()
Hoe wat zit?!quote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:47 schreef petitlapin het volgende:
[..]
hoezo ?
en gaat melismay nu nog eens zeggen hoe het zit![]()
hum ... nog 7 weken te gaan, als ze haar termijn volledig uitdoetquote:
met dat geflift wat misschien niet eens geflirt isquote:
Ik vind het wel een mooie naam. Al zou ze in haar studentijd dan Fro of zo genoemd worden.quote:
Want dat bepaal jij? Schat ik ga dat niet helemaal uit de doeken doen, gewoon... geen zin in....quote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:53 schreef petitlapin het volgende:
[..]
met dat geflift wat misschien niet eens geflirt is
Biologie is dus te lang geledenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:52 schreef petitlapin het volgende:
[..]
hum ... nog 7 weken te gaan, als ze haar termijn volledig uitdoet
Het was het enige schoolvak waar ik onvoldoendes voor haalde.quote:
ach, begin er dan gewoon niet over.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:54 schreef melismay het volgende:
Want dat bepaal jij? Schat ik ga dat niet helemaal uit de doeken doen, gewoon... geen zin in....
als je dan voorstellen doet, doe er dan tenminste serieuze en bruikbare ...quote:
Ik ben serieus.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:57 schreef petitlapin het volgende:
[..]
als je dan voorstellen doet, doe er dan tenminste serieuze en bruikbare ...![]()
en de naam ligt toch al vast
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:57 schreef Wolkje het volgende:
ik vind Angelina Jolie wel mooi zwanger
Vertel jij ook alles in detail dan?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:56 schreef petitlapin het volgende:
[..]
ach, begin er dan gewoon niet over.
Dat is waar. Ik vind 'een beetje zwanger' altijd het mooist.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:59 schreef petitlapin het volgende:
toen ging het ook nog goed, ze is echt nog geen zeven maanden ver
ja, ze is wel mooi idd.quote:angelina is gewoon ook een bloedmooie vrouw![]()
ikke ben blijquote:Op vrijdag 13 januari 2006 21:00 schreef melismay het volgende:
Vertel jij ook alles in detail dan?
Sjongejonge, wie is er nog meer zo blij dat knijn terug is?
Ik zou het wel moeten weten zeg maarquote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:56 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Het was het enige schoolvak waar ik onvoldoendes voor haalde.![]()
een zwangerschap duurt normaal gezien 40 weken ...quote:Op vrijdag 13 januari 2006 21:02 schreef marcb1974 het volgende:
Ik zou het wel moeten weten zeg maar
Is ze weggeweest dan?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 21:00 schreef melismay het volgende:
[..]
Vertel jij ook alles in detail dan?
Sjongejonge, wie is er nog meer zo blij dat knijn terug is?
I was being sarcastic my darlingquote:
Thx, had al zo'n idee nuquote:Op vrijdag 13 januari 2006 21:02 schreef petitlapin het volgende:
[..]
een zwangerschap duurt normaal gezien 40 weken ...
Ligt eraan welk effect je wenst te bereiken.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 21:08 schreef Twisted_fok het volgende:
Alcohol en ibu, is dat een goede combi?![]()
comfortably numb spreekt me wel aan.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 21:09 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ligt eraan welk effect je wenst te bereiken.![]()
Dan is het een goede combinatie voor Twist.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 21:18 schreef melismay het volgende:
numb (dull, blunt, deaden, obtund, brutalise) gevoelloos maken, gevoelloos raken, versuffen, vervlakken
numb (stiff, rigid, numb with cold) verkleumd
numb (weak, faint, feeble, flaccid, sick) lam
amarettoquote:Op vrijdag 13 januari 2006 21:18 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dan is het een goede combinatie voor Twist.![]()
Wat is het vandaag alcoholistje van me?!quote:Op vrijdag 13 januari 2006 21:19 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
amaretto
Ik heb wat te vieren tenslotte.
"Probeer van iedere dag een feest te maken".quote:Op vrijdag 13 januari 2006 21:24 schreef melismay het volgende:
[..]
Wat is het vandaag alcoholistje van me?!
Mn seminar is af en het ging allemaal goed. En het is weekendquote:Op vrijdag 13 januari 2006 21:24 schreef melismay het volgende:
[..]
Wat is het vandaag alcoholistje van me?!
en dat natuurlijkquote:Op vrijdag 13 januari 2006 21:30 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
"Probeer van iedere dag een feest te maken".![]()
Nietes, morgen werken.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 21:32 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Mn seminar is af en het ging allemaal goed. En het is weekend
Dat is goed voor je.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 21:40 schreef BreaktotheDance het volgende:
Morgen ga ik werkenDit hele weekend trouwens
quote:
Twist is in het echt best aardig hoor.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 21:43 schreef ThunderChild het volgende:
Ik zie nu al tegen zondag op . . .![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |