Dat Pheno kan flirten?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:32 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat had ik echt niet van Pheno verwacht.![]()
Vertel.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:33 schreef melismay het volgende:
[..]
Ik heb een leven hoor tegenwoordig
Nee, je bent zwanger, dat is niet erg aantrekkelijk voor de gemiddlede man.quote:
Nee, dat zou jullie alleen maar beangstigenquote:
Wie A zegt moet ook B zeggen.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:36 schreef melismay het volgende:
[..]
Nee, dat zou jullie alleen maar beangstigen
we kunnen er wel tegen, hoorquote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:36 schreef melismay het volgende:
Nee, dat zou jullie alleen maar beangstigen
Nou weet je, als je zo de deur uit gaat, en aan het werk gaat enzo, en dan ontmoet je allemaal mensen..... ja.....quote:
ik denk dat het eerder het vocht in mijn hoofd en mijn nek isquote:
Ja, klopt.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:38 schreef melismay het volgende:
[..]
Nou weet je, als je zo de deur uit gaat, en aan het werk gaat enzo, en dan ontmoet je allemaal mensen..... ja.....
Wat is mooi zwanger?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:39 schreef petitlapin het volgende:
[..]
ik denk dat het eerder het vocht in mijn hoofd en mijn nek is![]()
ik ben lelijk zwanger, dat zegt mijn moeder zelfs. ik was zo graag mooi zwanger geweest![]()
dat wordt een pak dieten en hopen dat mijn vochtbalans weer ok komt hierna![]()
wat wil je nu eigenlijk zeggen ?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:38 schreef melismay het volgende:
Nou weet je, als je zo de deur uit gaat, en aan het werk gaat enzo, en dan ontmoet je allemaal mensen..... ja.....
mooi zwanger is dat je je figuurtje behoudt en alleen je buik verdikt, dat je gezicht en je ogen straaaaalen, dat je haren glanzen en dat je superschattig staat in je zwangerschapskledij.quote:
Te lang.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:42 schreef Wolkje het volgende:
Hoelang ben je eigenlijk al zwanger, knijn?
=> KLAAGBAAKquote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:41 schreef Godlike02 het volgende:
>OUD
Gelukkig kom ik nooit in OUD.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:43 schreef petitlapin het volgende:
[..]
mooi zwanger is dat je je figuurtje behoudt en alleen je buik verdikt, dat je gezicht en je ogen straaaaalen, dat je haren glanzen en dat je superschattig staat in je zwangerschapskledij.
ik vind zwangere vrouwen heel mooi trouwens![]()
behalve die foto's van die dikke buiken die worden gepost in het OUD-forum, ik weet niet waarom, maar die zijn altijd zo ranzig![]()
bijna 33 wekenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:42 schreef Wolkje het volgende:
Hoelang ben je eigenlijk al zwanger, knijn?
hoezo ?quote:
Hoe gaat ze heten?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:45 schreef petitlapin het volgende:
bijna 33 weken
Ik vind dat het lang genoeg geduurd heeft.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:47 schreef petitlapin het volgende:
hoezo ?
daarvoor zal je nog ongeveer zeven weken moeten wachtenquote:
Aphrodite.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:47 schreef Wolkje het volgende:
Hoe gaat ze heten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |