Dat is natuurlijk heel persoonlijkquote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:19 schreef melismay het volgende:
[..]
Snap je nu waarom het vanmiddag gezelliger was? Jouw humor is niet grappig
Dat ga ik jou een beetje lerenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:20 schreef webspider het volgende:
[..]
Ja!Eindelijk!
![]()
Vertel, in welk opzicht kun je mijn aartsvijand zijn?
Alleen, dat haatdragende zit niet zo in mijn aard .. Kan ik dat misschien dan ook leren ?![]()
Het lijkt eropquote:
Ach, gelukkig heb ik de dingen die er echt toe doen dan weer welquote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:21 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Je hebt het of je hebt het niet.
Posts maar half quoten is ook een beetje lafjes natuurlijk.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:23 schreef webspider het volgende:
[..]
Ach, gelukkig heb ik de dingen die er echt toe doen dan weer wel![]()
Is dat niet wat aardsvijanden doen ?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:24 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Posts maar half quoten is ook een beetje lafjes natuurlijk.
Je bent nogal anaal gefixeerd.quote:
Hmmm, je hebt geen humor, je kan niet vijandig zijn, wat heb je dan eigenlijk wel?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:23 schreef webspider het volgende:
[..]
Ach, gelukkig heb ik de dingen die er echt toe doen dan weer wel![]()
Probeer je nu te suggereren dat je op zoek bent naar leukere kanten van mij?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:28 schreef melismay het volgende:
[..]
Hmmm, je hebt geen humor, je kan niet vijandig zijn, wat heb je dan eigenlijk wel?
Laf zijn richting je aardsvijand is toch wel een teken dat je de mindere partij bent.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:27 schreef webspider het volgende:
[..]
Is dat niet wat aardsvijanden doen ?
Ben er druk mee bezig! En ze werkt goed meequote:
Ben jij blij nu?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:31 schreef webspider het volgende:
[..]
Ben er druk mee bezig! En ze werkt goed mee![]()
Ik ben er eigenlijk een beetje verbaasd over dat ze zo lief meewerktquote:
Ik ben dan ook een beginner in dat hele aardvijandengedoe ..quote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:30 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Laf zijn richting je aardsvijand is toch wel een teken dat je de mindere partij bent.
Lekker verder mee stoken, gaat goed dusquote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:33 schreef webspider het volgende:
[..]
Ik ben er eigenlijk een beetje verbaasd over dat ze zo lief meewerkt
Jij zegt dat je gelukkig wel de eigenschappen hebt die er toe doen, dus ik was benieuwdquote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:30 schreef webspider het volgende:
[..]
Probeer je nu te suggereren dat je op zoek bent naar leukere kanten van mij?
Hij reageert ook niet meerquote:
Dank jequote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:41 schreef Twisted_fok het volgende:
Je bent langzaam, je hebt nog geen opmerking gemaakt die ik ook maar enigzins als beledigend zou kunnen ervaren, je bent laf. Kortom: je bent 1 grote mislukking!
Ah, de goede CSI reeks zie ikquote:
Ah, dus omdat ik jou niet kan beledigen ben ik laf en een mislukking ?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:41 schreef Twisted_fok het volgende:
Je bent langzaam, je hebt nog geen opmerking gemaakt die ik ook maar enigzins als beledigend zou kunnen ervaren, je bent laf. Kortom: je bent 1 grote mislukking!
Alsof slowchatten niet echt leuk is.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:54 schreef webspider het volgende:
Goed, ik ga ook eens iets echt leuks doen
quote:
Hmmm... Duurt wel lang dan.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:03 schreef Ynske het volgende:
[..]nope,
nog koorts en duizelig
met oor gaat wel beter
tja, antibiotica-kuur duurt n weekquote:
Hey, ff een vraagje he?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:03 schreef Ynske het volgende:
[..]nope,
nog koorts en duizelig
met oor gaat wel beter
waarom moet hij mij betrekken bij dingen die hij gaat doen????quote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:08 schreef melismay het volgende:
[..]
Hey, ff een vraagje he?
Als Webspider iets interessanters gaat doen, moet hij jou dan niet gewoon daarbij betrekken?
Ow ik nam eigenlijk aan dat jullie je weekenden wel samen doorbrachten, zeker nu je ziek bent is het toch fijn als je vriendje voor je zorgt?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:09 schreef Ynske het volgende:
[..]
waarom moet hij mij betrekken bij dingen die hij gaat doen????
mijn vriendje?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:10 schreef melismay het volgende:
[..]
Ow ik nam eigenlijk aan dat jullie je weekenden wel samen doorbrachten, zeker nu je ziek bent is het toch fijn als je vriendje voor je zorgt?
Ah sorry, ik dacht het gelezen en gehoord te hebben, maar blijjkbaar heb ik t mis... sorryquote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:11 schreef Ynske het volgende:
[..]
mijn vriendje?
sinds wanneer is hij mijn vriendje
hoe kom je daarop?
Ik voel me goedquote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:13 schreef melismay het volgende:
[..]
Ah sorry, ik dacht het gelezen en gehoord te hebben, maar blijjkbaar heb ik t mis... sorryT was je gegund hoor
Ik dacht een betrouwbare bron te hebben, maar helaas bleek hij uiteindelijk niet zo betrouwbaarquote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:15 schreef Ynske het volgende:
[..]
Ik voel me goeden gelukkig
en ziek maar dat terzijde
dus maak je daar maar niet druk om, maar ben benieuwd waar je dat dan gelezen of gehoord hebt.
Reclame-postquote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:53 schreef webspider het volgende:
[..]
Ah, dus omdat ik jou niet kan beledigen ben ik laf en een mislukking ?
Dat is wel een hele egocentrische opvatting, van een wereldvreemd narcissistisch groen blaadje, vind je ook niet ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |