Wauwquote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:39 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ik ben vanmiddag over de 10.000 gegaan![]()
Het HBB Incheck Topic voor Nieuwe Hotelgastenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:30 schreef cuall het volgende:
Weet je wie ik ook mis......Gert en APK![]()
Ik heb voor het eerst een top 10 positie kunnen halen, wie het meeste heeft gepost de eerste 24 van de opening van het BBH forumquote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:39 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
APK is best al wel een oldbie hier hoor... staat in de top 10 van meeste posts in het bb5 forum.
quote:
Alle mods slapen alquote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:42 schreef Foreverblue het volgende:
Oeps... moet scheurt zijn... maar snappen jullie wel
Maandenlange oefeningquote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:43 schreef BONG4002 het volgende:
Tjees..wat ben jij snel FBmaargoed, nofi natuurlijk
![]()
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:42 schreef Foreverblue het volgende:
Niet normaal gewoon manquote:
Sjééésss zoveel heb ik er in al die jaren niet.quote:
Waarom post jij altijd in topiques die op slot gaan, Arcee?quote:
Ik heb wat gemist? Kan je voor 1 overnachting Monique krijgen, gehuld in chocolade?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:42 schreef teamlead het volgende:
wat is trouwens de uitslag van de monique-in-chocolade-voor-één-nacht-veiling geworden
Niet zomaar een top 10 notering, een topnotering zelfsquote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:43 schreef Arliator het volgende:
[..]
Ik heb voor het eerst een top 10 positie kunnen halen, wie het meeste heeft gepost de eerste 24 van de opening van het BBH forum(kan zo snel de link niet meer vinden)
Ik kan niet tegen jou op ik adoreer jequote:
Die tap kan nu wel dicht hoorquote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:44 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik las 'Efteling'.
Nou ja, Ik ben een echte manquote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:16 schreef Arliator het volgende:
[..]
Hee Henk!! Huzaar, bijna echte man!!!!Ben niet echt van de "hallo" zwaaiers, maar als iemand mij gedag zegt moet ik het wel beantwoorden (dit ter verantwoording waarom ik jou, en de rest, niet heb begroet toen ik binnenkwam, niks persoonlijks dus)
Doet het je geen deugd dat er toch nog aan je wordt gedacht als je er niet bent?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:44 schreef I_doubt het volgende:
SC 64 was een naam topic en ik was weg![]()
Oh wat een gemene mensen zijn hier.![]()
Nu kan ik wel mijn agressie kwijt in de drank.![]()
Want drank verzacht de pijn.![]()
Voor het lekker, denk ikquote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:44 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Waarom post jij altijd in topiques die op slot gaan, Arcee?
Das wel hel erg hoe haal je dat eruitquote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:44 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik las 'Efteling'.
Vertel eens over je pijn!!quote:
Drank verzacht alles, mits de drank goed wordt gebruikt natuurlijkquote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:44 schreef I_doubt het volgende:
SC 64 was een naam topic en ik was weg![]()
Oh wat een gemene mensen zijn hier.![]()
Nu kan ik wel mijn agressie kwijt in de drank.![]()
Want drank verzacht de pijn.![]()
Je wordt steeds grover, Coos. Wil je erover praten?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:44 schreef Coos het volgende:
[..]
Sjééésss zoveel heb ik er in al die jaren niet.
Wat een klepkut ben jij zeg!!![]()
Hoi Yolandequote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:45 schreef Yolande het volgende:
Pff ik kom even gedag zeggen en ga weer verder lezen. Ik loop een topic of 5 achter, ik kan heel sne lezen maar dit hijs ik gewoon niet.![]()
![]()
![]()
![]()
Hi Yolandequote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:45 schreef Yolande het volgende:
Pff ik kom even gedag zeggen en ga weer verder lezen. Ik loop een topic of 5 achter, ik kan heel sne lezen maar dit hijs ik gewoon niet.![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:42 schreef A-en-M het volgende:
[..]
Het HBB Incheck Topic voor Nieuwe Hotelgasten
Ik heb hem ook even in de SC gezien
Hoe zou dat toch komenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:46 schreef De-oneven-2 het volgende:
Jezus, ik loop nog geen dag mee hier,
en ik sta nu al bekend als de malloot die niets onthoudt en veel te veel drinkt.
Aan mijn schaamhaar je grot inquote:
Nee ik snap het nietquote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:42 schreef Foreverblue het volgende:
Aangenaam, ik onthoud ook nietsquote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:46 schreef De-oneven-2 het volgende:
en ik sta nu al bekend als de malloot die niets onthoudt en veel te veel drinkt.
Gatver!!quote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:45 schreef Arliator het volgende:
[..]
Ik heb wat gemist? Kan je voor 1 overnachting Monique krijgen, gehuld in chocolade?
Dan ga ik namelijk overwegen om toch een bod uit te brengen![]()
Whehehehequote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:46 schreef De-oneven-2 het volgende:
Goed ideequote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:47 schreef De-oneven-2 het volgende:
Wat ging ik nu ook alweer doen?
Oh ja! Een biertje halen!
Zal ik vlechtjes in je schaamhaar doen?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:47 schreef Morwen het volgende:
[..]
Aan mijn schaamhaar je grot inGraag
![]()
![]()
Whahaha doe s zegquote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:45 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik kan niet tegen jou op ik adoreer je![]()
![]()
Wanneer komen er nieuwe stats hier te staan Arcee?quote:
Hoi hoiquote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:45 schreef Yolande het volgende:
![]()
![]()
![]()
Gadver!!!!!!!!!!!quote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:47 schreef Morwen het volgende:
[..]
![]()
![]()
Dat vind ik helemaal niet zo verwonderlijk....quote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:46 schreef De-oneven-2 het volgende:
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:45 schreef Yolande het volgende:
Pff ik kom even gedag zeggen en ga weer verder lezen. Ik loop een topic of 5 achter, ik kan heel snel lezen maar dit hijs ik gewoon niet.![]()
![]()
![]()
![]()
Zolang het online is en iedereen zijn stem uit mag brengen wel ja.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:46 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Je wordt steeds grover, Coos. Wil je erover praten?![]()
Gelukkig niet, dat missen danquote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:32 schreef lovebear het volgende:
[..]
APK hoef je niet te missen die was er vanavond nog.
Dus die zal nog wel een x komen schreeuwen in 1 van de topics
Hijsen, sleuren.....mjammiequote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:45 schreef Yolande het volgende:
Pff ik kom even gedag zeggen en ga weer verder lezen. Ik loop een topic of 5 achter, ik kan heel snel lezen maar dit hijs ik gewoon niet.![]()
![]()
![]()
![]()
Don't underestemate the power of the nightshiftquote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:45 schreef Yolande het volgende:
![]()
![]()
![]()
blijvenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:47 schreef ALTER-EGO het volgende:
Hallo voor die komenen welterusten voor die gaan slapen.
Zelf twijfel ik nog of ik NU zal gaan slapen... of er toch nog 1 smoken en even blijven...
Wat een complimenten allemaal, ik ben vrij geruisloos hier binnengekomen, ik ben jalours op jequote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:46 schreef De-oneven-2 het volgende:
Nog 1 roken natuurlijkquote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:47 schreef ALTER-EGO het volgende:
Zelf twijfel ik nog of ik NU zal gaan slapen... of er toch nog 1 smoken en even blijven...
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:44 schreef Coos het volgende:
[..]
Sjééésss zoveel heb ik er in al die jaren niet.
Wat een klepkut ben jij zeg!!![]()
Is een streepje weer uit?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:47 schreef Morwen het volgende:
[..]
![]()
![]()
Toch wel.... in elk geval deze keer wel.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:49 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik zeg: nog 1 smoken en even blijven.
Maar naar mij luister je toch niet.
Eerst sleuren dan vlechtenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:48 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Zal ik vlechtjes in je schaamhaar doen?![]()
Ik luister naar jou door dequote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:49 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik zeg: nog 1 smoken en even blijven.
Maar naar mij luister je toch niet.
Wat je dwarszit, dat je zo grof bent. Ga effe liggen op de divan, dan bellen we Roel, die is afgestudeerd psycholoogquote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:48 schreef Coos het volgende:
[..]
Zolang het online is en iedereen zijn stem uit mag brengen wel ja.![]()
Wat wil je weten??
Zei hij en stak er nog 1 opquote:
Doe maar gewoon die laatste.. jou kennende kun je nu toch nog noet slapenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:47 schreef ALTER-EGO het volgende:
Nee idd maar goed hij was er vanmiddag al dus zal hier vaker komenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:48 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Gelukkig niet, dat missen danEn schreeuwen hoeven we hier ook niet, doet hij met zijn maatjes maar in de klaagbaak, onz, of andere gerelateerde HBB topics mocht dit nodig zijn
![]()
He Morwenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:48 schreef Morwen het volgende:
[..]
Hijsen, sleuren.....mjammie![]()
![]()
Hai, Yolande![]()
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:50 schreef Stereotomy het volgende:
Dat gesnurk klinkt alsof de steen voor de tombe van Jezus heen en weer wordt geschoven
* Arliator denkt, Dit ga ik niet visualiseren, dit ga ik niet visualiseren, dit ga ik niet visualiseren, dit ga ik niet visualiserenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:47 schreef Morwen het volgende:
[..]
![]()
![]()
Schrompelt je lul net zoals ze overal in de bladen schrijven als je ouder wordt?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:48 schreef Coos het volgende:
[..]
Zolang het online is en iedereen zijn stem uit mag brengen wel ja.![]()
Wat wil je weten??
Ik heb een wijkzuster aanwezig hier.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:50 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Wat je dwarszit, dat je zo grof bent. Ga effe liggen op de divan, dan bellen we Roel, die is afgestudeerd psycholoog![]()
Oops... nu val ik helemaal door de mand.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:50 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Doe maar gewoon die laatste.. jou kennende kun je nu toch nog noet slapen
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:51 schreef Arliator het volgende:
[..]
* Arliator denkt, Dit ga ik niet visualiseren, dit ga ik niet visualiseren, dit ga ik niet visualiseren, dit ga ik niet visualiseren
Ha! Omgekeerde psychologie!quote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:50 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Toch wel.... in elk geval deze keer wel.
Inspecteur Vlijmscherp... met v-l-i-j-m-s-c-h-e-r-pquote:
Sommige mensen zijn erg snelquote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:45 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Niet zomaar een top 10 notering, een topnotering zelfs![]()
Stats
Heinquote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:51 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik heb een wijkzuster aanwezig hier.
Dus als er iets misgaat..........![]()
Gerookt vlees bederft tenminste nietquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |