Zal ik vlechtjes in je schaamhaar doen?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:47 schreef Morwen het volgende:
[..]
Aan mijn schaamhaar je grot inGraag
![]()
![]()
Whahaha doe s zegquote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:45 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik kan niet tegen jou op ik adoreer je![]()
![]()
Wanneer komen er nieuwe stats hier te staan Arcee?quote:
Hoi hoiquote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:45 schreef Yolande het volgende:
Pff ik kom even gedag zeggen en ga weer verder lezen. Ik loop een topic of 5 achter, ik kan heel sne lezen maar dit hijs ik gewoon niet.![]()
![]()
![]()
![]()
Gadver!!!!!!!!!!!quote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:47 schreef Morwen het volgende:
[..]
![]()
![]()
Dat vind ik helemaal niet zo verwonderlijk....quote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:46 schreef De-oneven-2 het volgende:
Jezus, ik loop nog geen dag mee hier,
en ik sta nu al bekend als de malloot die niets onthoudt en veel te veel drinkt.
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:45 schreef Yolande het volgende:
Pff ik kom even gedag zeggen en ga weer verder lezen. Ik loop een topic of 5 achter, ik kan heel snel lezen maar dit hijs ik gewoon niet.![]()
![]()
![]()
![]()
Zolang het online is en iedereen zijn stem uit mag brengen wel ja.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:46 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Je wordt steeds grover, Coos. Wil je erover praten?![]()
Gelukkig niet, dat missen danquote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:32 schreef lovebear het volgende:
[..]
APK hoef je niet te missen die was er vanavond nog.
Dus die zal nog wel een x komen schreeuwen in 1 van de topics
Hijsen, sleuren.....mjammiequote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:45 schreef Yolande het volgende:
Pff ik kom even gedag zeggen en ga weer verder lezen. Ik loop een topic of 5 achter, ik kan heel snel lezen maar dit hijs ik gewoon niet.![]()
![]()
![]()
![]()
Don't underestemate the power of the nightshiftquote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:45 schreef Yolande het volgende:
![]()
![]()
![]()
blijvenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:47 schreef ALTER-EGO het volgende:
Hallo voor die komenen welterusten voor die gaan slapen.
Zelf twijfel ik nog of ik NU zal gaan slapen... of er toch nog 1 smoken en even blijven...
Wat een complimenten allemaal, ik ben vrij geruisloos hier binnengekomen, ik ben jalours op jequote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:46 schreef De-oneven-2 het volgende:
Jezus, ik loop nog geen dag mee hier,
en ik sta nu al bekend als de malloot die niets onthoudt en veel te veel drinkt.
Nog 1 roken natuurlijkquote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:47 schreef ALTER-EGO het volgende:
Zelf twijfel ik nog of ik NU zal gaan slapen... of er toch nog 1 smoken en even blijven...
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:44 schreef Coos het volgende:
[..]
Sjééésss zoveel heb ik er in al die jaren niet.
Wat een klepkut ben jij zeg!!![]()
Is een streepje weer uit?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:47 schreef Morwen het volgende:
[..]
![]()
![]()
Toch wel.... in elk geval deze keer wel.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:49 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik zeg: nog 1 smoken en even blijven.
Maar naar mij luister je toch niet.
Eerst sleuren dan vlechtenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:48 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Zal ik vlechtjes in je schaamhaar doen?![]()
Ik luister naar jou door dequote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:49 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik zeg: nog 1 smoken en even blijven.
Maar naar mij luister je toch niet.
Wat je dwarszit, dat je zo grof bent. Ga effe liggen op de divan, dan bellen we Roel, die is afgestudeerd psycholoogquote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:48 schreef Coos het volgende:
[..]
Zolang het online is en iedereen zijn stem uit mag brengen wel ja.![]()
Wat wil je weten??
Zei hij en stak er nog 1 opquote:
Doe maar gewoon die laatste.. jou kennende kun je nu toch nog noet slapenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:47 schreef ALTER-EGO het volgende:
Nee idd maar goed hij was er vanmiddag al dus zal hier vaker komenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:48 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Gelukkig niet, dat missen danEn schreeuwen hoeven we hier ook niet, doet hij met zijn maatjes maar in de klaagbaak, onz, of andere gerelateerde HBB topics mocht dit nodig zijn
![]()
He Morwenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:48 schreef Morwen het volgende:
[..]
Hijsen, sleuren.....mjammie![]()
![]()
Hai, Yolande![]()
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:50 schreef Stereotomy het volgende:
Dat gesnurk klinkt alsof de steen voor de tombe van Jezus heen en weer wordt geschoven
* Arliator denkt, Dit ga ik niet visualiseren, dit ga ik niet visualiseren, dit ga ik niet visualiseren, dit ga ik niet visualiserenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:47 schreef Morwen het volgende:
[..]
![]()
![]()
Schrompelt je lul net zoals ze overal in de bladen schrijven als je ouder wordt?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:48 schreef Coos het volgende:
[..]
Zolang het online is en iedereen zijn stem uit mag brengen wel ja.![]()
Wat wil je weten??
Ik heb een wijkzuster aanwezig hier.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:50 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Wat je dwarszit, dat je zo grof bent. Ga effe liggen op de divan, dan bellen we Roel, die is afgestudeerd psycholoog![]()
Oops... nu val ik helemaal door de mand.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:50 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Doe maar gewoon die laatste.. jou kennende kun je nu toch nog noet slapen
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:51 schreef Arliator het volgende:
[..]
* Arliator denkt, Dit ga ik niet visualiseren, dit ga ik niet visualiseren, dit ga ik niet visualiseren, dit ga ik niet visualiseren
Ha! Omgekeerde psychologie!quote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:50 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Toch wel.... in elk geval deze keer wel.
Inspecteur Vlijmscherp... met v-l-i-j-m-s-c-h-e-r-pquote:
Sommige mensen zijn erg snelquote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:45 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Niet zomaar een top 10 notering, een topnotering zelfs![]()
Stats
Heinquote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:51 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik heb een wijkzuster aanwezig hier.
Dus als er iets misgaat..........![]()
Gerookt vlees bederft tenminste nietquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |