Zal ik vlechtjes in je schaamhaar doen?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:47 schreef Morwen het volgende:
[..]
Aan mijn schaamhaar je grot inGraag
![]()
![]()
Whahaha doe s zegquote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:45 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik kan niet tegen jou op ik adoreer je![]()
![]()
Wanneer komen er nieuwe stats hier te staan Arcee?quote:
Hoi hoiquote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:45 schreef Yolande het volgende:
Pff ik kom even gedag zeggen en ga weer verder lezen. Ik loop een topic of 5 achter, ik kan heel sne lezen maar dit hijs ik gewoon niet.![]()
![]()
![]()
![]()
Gadver!!!!!!!!!!!quote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:47 schreef Morwen het volgende:
[..]
![]()
![]()
Dat vind ik helemaal niet zo verwonderlijk....quote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:46 schreef De-oneven-2 het volgende:
Jezus, ik loop nog geen dag mee hier,
en ik sta nu al bekend als de malloot die niets onthoudt en veel te veel drinkt.
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:45 schreef Yolande het volgende:
Pff ik kom even gedag zeggen en ga weer verder lezen. Ik loop een topic of 5 achter, ik kan heel snel lezen maar dit hijs ik gewoon niet.![]()
![]()
![]()
![]()
Zolang het online is en iedereen zijn stem uit mag brengen wel ja.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:46 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Je wordt steeds grover, Coos. Wil je erover praten?![]()
Gelukkig niet, dat missen danquote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:32 schreef lovebear het volgende:
[..]
APK hoef je niet te missen die was er vanavond nog.
Dus die zal nog wel een x komen schreeuwen in 1 van de topics
Hijsen, sleuren.....mjammiequote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:45 schreef Yolande het volgende:
Pff ik kom even gedag zeggen en ga weer verder lezen. Ik loop een topic of 5 achter, ik kan heel snel lezen maar dit hijs ik gewoon niet.![]()
![]()
![]()
![]()
Don't underestemate the power of the nightshiftquote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:45 schreef Yolande het volgende:
![]()
![]()
![]()
blijvenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:47 schreef ALTER-EGO het volgende:
Hallo voor die komenen welterusten voor die gaan slapen.
Zelf twijfel ik nog of ik NU zal gaan slapen... of er toch nog 1 smoken en even blijven...
Wat een complimenten allemaal, ik ben vrij geruisloos hier binnengekomen, ik ben jalours op jequote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:46 schreef De-oneven-2 het volgende:
Jezus, ik loop nog geen dag mee hier,
en ik sta nu al bekend als de malloot die niets onthoudt en veel te veel drinkt.
Nog 1 roken natuurlijkquote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:47 schreef ALTER-EGO het volgende:
Hallo voor die komenen welterusten voor die gaan slapen.
Zelf twijfel ik nog of ik NU zal gaan slapen... of er toch nog 1 smoken en even blijven...
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:44 schreef Coos het volgende:
[..]
Sjééésss zoveel heb ik er in al die jaren niet.
Wat een klepkut ben jij zeg!!![]()
Is een streepje weer uit?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:47 schreef Morwen het volgende:
[..]
![]()
![]()
Toch wel.... in elk geval deze keer wel.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:49 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik zeg: nog 1 smoken en even blijven.
Maar naar mij luister je toch niet.
Eerst sleuren dan vlechtenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:48 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Zal ik vlechtjes in je schaamhaar doen?![]()
Ik luister naar jou door dequote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:49 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik zeg: nog 1 smoken en even blijven.
Maar naar mij luister je toch niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |