mee eens!quote:Op zaterdag 14 januari 2006 00:51 schreef De-oneven-2 het volgende:
Het maakt geen reet uit hoe je 't doet.
Waar het om gaat is of een man versierd wil worden.
Of ie je dus leuk vindt, ja ofte nee.
En dat zit 'm weer in hele kleine dingen, waar je geen controle over hebt.
( En misschien zelfs wel omdat je er geen controle over hebt. )
Of spreek ik nu vooral namens mezelf?.
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 00:52 schreef De-oneven-2 het volgende:
Te filosofisch? Ik deed niet eens een poging...
als je zou proberen ben je Uber!quote:Op zaterdag 14 januari 2006 00:52 schreef De-oneven-2 het volgende:
Te filosofisch? Ik deed niet eens een poging...
hahahahaaaaaaaaaaaaaaaaaaa kostelijk ditquote:Op zaterdag 14 januari 2006 00:52 schreef AlohaXa het volgende:
Ik vind dat we haar meer tips moeten geven! Wat ik me net bedacht was dat vrouwen over het algemeen veel beter zijn in het shoppen. Het is een wereld van verschil als ik met een groep jongens naar kleren ga winkelen of met een groep meid.
Jongen: Beetje genant. Ja joh staat je leuk. Ik ga deze proberen. (na één rondje in de hele winkel gelopen te hebben)
Meid: Vol zelfvertrouwen. Bladert als het ware door de kledingrekken. Doet dat prachtige truukje door kleiding die wel leuk bij me passen horizontaal op de rekken te plaatsen. etc. etc.
Nou misschien moet je dat eens proberen! Doe alsof mannen kledingstukken zijn en loop wat rond, bekijk ze en neem er een naar huis!
ik distancieer mij van het idee dat mannen "dingen zijn" wij hebben ook gevoel hoor. maar we zijn wel andersquote:Op zaterdag 14 januari 2006 00:52 schreef AlohaXa het volgende:
Ik vind dat we haar meer tips moeten geven! Wat ik me net bedacht was dat vrouwen over het algemeen veel beter zijn in het shoppen. Het is een wereld van verschil als ik met een groep jongens naar kleren ga winkelen of met een groep meid.
Jongen: Beetje genant. Ja joh staat je leuk. Ik ga deze proberen. (na één rondje in de hele winkel gelopen te hebben)
Meid: Vol zelfvertrouwen. Bladert als het ware door de kledingrekken. Doet dat prachtige truukje door kleiding die wel leuk bij me passen horizontaal op de rekken te plaatsen. etc. etc.
Nou misschien moet je dat eens proberen! Doe alsof mannen kledingstukken zijn en loop wat rond, bekijk ze en neem er een naar huis!
Oh foei! Tell me more of itquote:Op zaterdag 14 januari 2006 00:54 schreef DenSuperieurenVlaeminck het volgende:
Voor de ene man zal je je zo ongrijpbaar mogelijk moeten opstellen, voor de andere zal je juist moeten aangeven dat hij je kan krijgen. Voor de ene man zal het aanlokkelijk zijn als je voor zijn ogen een andere man opgeilt, voor de andere man is het een afknapper. Voor de ene man is het geil als jij met je vriendin... Naja je snapt 't wel.
Je kan niet veralgemenen; iedere man is anders. Als je toch algemene tips wilt... Zoek het evenwicht tussen aantrekking en afstoting. Geef hem genoeg zodat hij niet wegloopt maar teweinig om hem te voldoen. Zo trek je hem centimer per centimeter dichter tot je 'm in je val hebt. Put yourself in the picture. Geef hem dingen om over na te denken; gedragingen die (enigszins) dubbelzinnig zijn, laat hem twijfelen. Zorg ervoor dat wanneer jij er niet bent hij onzeker staat ivm hoe het tussen jullie is, maar dat wanneer jij bij hem bent, hij zich goed voelt. Conditionering heet dat dan.
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 00:54 schreef DenSuperieurenVlaeminck het volgende:
Voor de ene man zal het aanlokkelijk zijn als je voor zijn ogen een andere man opgeilt, voor de andere man is het een afknapper. Voor de ene man is het geil als jij met je vriendin... Naja je snapt 't wel.
Jij bent ook verlegen hoe doe jij dat nou bij een vrouw? Wat zeg jij tegen haar als je haar wilt..quote:Op zaterdag 14 januari 2006 00:54 schreef Paullus_N het volgende:
[..]
ik distancieer mij van het idee dat mannen "dingen zijn" wij hebben ook gevoel hoor. maar we zijn wel anders
Maak jezelf dus onmisbaar, maak hem afhakelijk van jouw aanwezigheid en hij doet alles voor.. komt het op neerquote:
Hij heeft deels wel gelijk. Als een man versierd wil worden en er is seksuele aantrekkingskracht hoef jij echt niet meer met een hele trucendoos te komen. Een gesprekje beginnen over koetjes en kalfjes en af en toe je schattigste glimlach tonen is dan al meer dan voldoende. Waarschijnlijk zal hij zelf vervolgens het heft in eigen hand nemen en alsnog de 'grote versierder' uit gaan hangen.quote:
lastig.. verschilt. meestal intresse tonen in dingen waar ik geen verstand van heb.. me als een gentleman gedragen. uuh.. deurtjes openhouden (old school) na een paar keer afspreken (als het lukt) uitnodigen voor een diner.. ik maak een verrukkelijke teryakki Kip.. werkt.. af en toe.. het eerste deel danm de kip is gegarrendeerd succesquote:Op zaterdag 14 januari 2006 00:56 schreef DonnaNonna het volgende:
[..]
Jij bent ook verlegen hoe doe jij dat nou bij een vrouw? Wat zeg jij tegen haar als je haar wilt..
Haha, dat heb ik ook bij een aantal dames in het verleden gedaan, maar dan met boterkip. Werkt inderdaad super. Maar volgens mij is het probleem de stappen daarvoor.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:00 schreef Paullus_N het volgende:
ik maak een verrukkelijke teryakki Kip.. werkt.. af en toe.. het eerste deel danm de kip is gegarrendeerd succes
idd het zover krijgen dat ze langs willen komen is het moeilijkstequote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:01 schreef snoekiesnoek het volgende:
[..]
Haha, dat heb ik ook bij een aantal dames in het verleden gedaan, maar dan met boterkip. Werkt inderdaad super. Maar volgens mij is het probleem de stappen daarvoor.
hmm hij heeft sinds kort nieuwe kleding gekochtquote:Op zaterdag 14 januari 2006 00:59 schreef nozem het volgende:
[..]
Hij heeft deels wel gelijk. Als een man versierd wil worden en er is seksuele aantrekkingskracht hoef jij echt niet meer met een hele trucendoos te komen. Een gesprekje beginnen over koetjes en kalfjes en af en toe je schattigste glimlach tonen is dan al meer dan voldoende. Waarschijnlijk zal hij zelf vervolgens het heft in eigen hand nemen en alsnog de 'grote versierder' uit gaan hangen.
Het enige wat jij dan nog hoeft te doen is je gewillig naar zijn roversnest laten meevoeren.
haardvuurtje werkt ook voor de sfeerquote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:02 schreef Paullus_N het volgende:
[..]
idd het zover krijgen dat ze langs willen komen is het moeilijkste
nieuwe kleding betekend niet dat hij geen rovershol heeft hoorquote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:04 schreef DonnaNonna het volgende:
[..]
hmm hij heeft sinds kort nieuwe kleding gekocht
weet je, ik ben een vrouw die gewoon echt natuurlijk is in kontakt met mensen, ik speel niet ik fake niks, ik ben echt totaal mezelf op een nette manier!quote:Op zaterdag 14 januari 2006 00:56 schreef Paullus_N het volgende:
[..]
Maak jezelf dus onmisbaar, maak hem afhakelijk van jouw aanwezigheid en hij doet alles voor.. komt het op neer
Maak hem in ieder geval duidelijk dat je hem niet nodig hebt. Mannen die vrouwen willen die overaanhankelijk zijn, zijn onzeker over zichzelf. Elke man die je interesse waard is, wilt een vrouw die weet waar ze voor staat, wat ze wilt, en die ook niet zomaar zal inbinden. Je mag echter ook niet zijn mannelijkheid aantasten: elke man heeft een paar onderwerpen waar hij méér over weet dan jou, zelfs al is dat objectief niet zo. Hem op die gebieden uitdagen is om problemen vragen. Hoe leuk hij je ook vindt, als je denkt dat je het op die gebieden beter weet dan hem, ook al is dat zo, dendert jouw charme naar beneden.quote:
dat angeltje van je maakt je onzeker, dat krijg je nooit helemaal weg. met een beetje moed kan je um wel voor een groot dee camoufleren. onzekerheid is best wel lief.. dus zie het als een pluspuntje mits je het een beetje onder controle hebtquote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:06 schreef DonnaNonna het volgende:
[..]
weet je, ik ben een vrouw die gewoon echt natuurlijk is in kontakt met mensen, ik speel niet ik fake niks, ik ben echt totaal mezelf op een nette manier!
Eerlijk, ik zal niet liegen over iets, ik ben trouw, aardig, zie er goed uit! vrolijk, heb humor kan over veel dingen meepraten bedoel gewoon te zeggen, dat ik me niet onzeker hoef te voelen!
Ik weet wat ik waard ben, en toch deep inside zit er een angeltje dat zegt
Ja maar....
Daarbij kan ik niet dingen spelen ik wil een natuurlijk kontakt dat is zoals het is zonder een spel te hoeven spelen of ben ik nu naief ofzo?
Waarom gebruik je al die eigenschappen die je nu noemt dan niet? Ik begrijp niet waarom je niet gewoon met hem gaat praten. Je bent tevreden over je uiterlijk, je hebt humor, je kan meepraten, wat kan er dan misgaan eigenlijk?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:06 schreef DonnaNonna het volgende:Daarbij kan ik niet dingen spelen ik wil een natuurlijk kontakt dat is zoals het is zonder een spel te hoeven spelen of ben ik nu naief ofzo?
Ah. Ik was dus niet de enige die het verband even kwijt was.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:06 schreef Paullus_N het volgende:
[..]
nieuwe kleding betekend niet dat hij geen rovershol heeft hoor
Moed? Vreemd, ik dacht dat ze dat in nederland ook gewoon "alcohol" noemden....quote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:08 schreef Paullus_N het volgende:
[..]
dat angeltje van je maakt je onzeker, dat krijg je nooit helemaal weg. met een beetje moed kan je um wel voor een groot dee camoufleren. onzekerheid is best wel lief.. dus zie het als een pluspuntje mits je het een beetje onder controle hebt
nope, nationaal dictee niet gevolgdquote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:11 schreef DenSuperieurenVlaeminck het volgende:
[..]
Moed? Vreemd, ik dacht dat ze dat in nederland ook gewoon "alcohol" noemden....
Wat jij zegt voelt aan als heel juist! Echt helemaal passend bij het menselijk aspect van elkaar liefhebben en relatiegericht..quote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:06 schreef DenSuperieurenVlaeminck het volgende:
[..]
Maak hem in ieder geval duidelijk dat je hem niet nodig hebt. Mannen die vrouwen willen die overaanhankelijk zijn, zijn onzeker over zichzelf. Elke man die je interesse waard is, wilt een vrouw die weet waar ze voor staat, wat ze wilt, en die ook niet zomaar zal inbinden. Je mag echter ook niet zijn mannelijkheid aantasten: elke man heeft een paar onderwerpen waar hij méér over weet dan jou, zelfs al is dat objectief niet zo. Hem op die gebieden uitdagen is om problemen vragen. Hoe leuk hij je ook vindt, als je denkt dat je het op die gebieden beter weet dan hem, ook al is dat zo, dendert jouw charme naar beneden.
Aanvaard zijn vrienden, familie, huisdieren, hobbys. Een man proberen fundamenteel te veranderen is geen goed idee, dan kan je beter verder zoeken. Kleine aanpassingen kunnen, mettertijd, uiteraard bekomen worden (een relatie is geven en nemen). Als bepaalde aspecten van zijn leven jouw niet interesseren (voetbal), probeer toch een matig enthousiasme te tonen, zonder te liegen. De ideale partner is ook de beste vriendin.
'k Kan nog uren doorgaan, maar ik moest constant oppassen van niet te verglijden van "de man" naar "mij".![]()
zou het niet als spel betitelen. meer als een samenhang van actie en reactie tussen twee mensen. een spel is niet serieus, das voor de lol. een samenspel zou beter zijn.. (ik spreek mezelf enigsinds tegen)quote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:13 schreef DonnaNonna het volgende:
[..]
Wat jij zegt voelt aan als heel juist! Echt helemaal passend bij het menselijk aspect van elkaar liefhebben en relatiegericht..
Maar moet ik spelen? Ik kan dat niet en ergens wil ikdit ook niet..vermoeiend en toch weet ik dat je 100% gelijk hebt, ik heb je stukje nu 4 maal gelezen en het is de waarheid, is liefde dan een spel?
Eén van de meest onaantrekkelijke dingen aan een vrouw is wanneer ze duidelijk een toneelstukje opvoert, zich anders voordoet dan ze is. Onnodig vage signalen afgeeft en hard to get speelt wanneer daar geen enkele reden toe is. Directe en oprechte vrouwen zijn het helemaal. Doe maar niet dus.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:13 schreef DonnaNonna het volgende:
[..]
Wat jij zegt voelt aan als heel juist! Echt helemaal passend bij het menselijk aspect van elkaar liefhebben en relatiegericht..
Maar moet ik spelen? Ik kan dat niet en ergens wil ikdit ook niet..vermoeiend en toch weet ik dat je 100% gelijk hebt, ik heb je stukje nu 4 maal gelezen en het is de waarheid, is liefde dan een spel?
Dank je! Dacht al bijna dat ik mijzelf moest verloochenen en dat is niet echt mijn stijl moet ik zeggen!quote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:19 schreef nozem het volgende:
[..]
Eén van de meest onaantrekkelijke dingen aan een vrouw is wanneer ze duidelijk een toneelstukje opvoert, zich anders voordoet dan ze is. Onnodig vage signalen afgeeft en hard to get speelt wanneer daar geen enkele reden toe is. Directe en oprechte vrouwen zijn het helemaal. Doe maar niet dus.
je hoeft niet alles te vertellen, maar wat je verteld moet wel waar zijn natuurlijk. liegen is niet de juiste weg zoals je al zeiquote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:21 schreef DonnaNonna het volgende:
[..]
Dank je! Dacht al bijna dat ik mijzelf moest verloochenen en dat is niet echt mijn stijl moet ik zeggen!
Het leven is soms al zwaar genoeg als je dan ook nog moet liegen om je zin te krijgen vind ik geen optie nml!quote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:22 schreef Paullus_N het volgende:
[..]
je hoeft niet alles te vertellen, maar wat je verteld moet wel waar zijn natuurlijk. liegen is niet de juiste weg zoals je al zei
Liefde is (samen met haat) de diepste, mooiste, meest zingevende emotie die er bestaat. Het is een unieke band tussen twee mensen; zeker geen spel.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:13 schreef DonnaNonna het volgende:
[..]
Ja, je moet vooral niet jezelf zijn en je anders voordoen.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:21 schreef DonnaNonna het volgende:
[..]
Dank je! Dacht al bijna dat ik mijzelf moest verloochenen en dat is niet echt mijn stijl moet ik zeggen!
ik snap je volkomen, zei ook.. leigen is niet de juiste weg zoals je zeiquote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:23 schreef DonnaNonna het volgende:
[..]
Het leven is soms al zwaar genoeg als je dan ook nog moet liegen om je zin te krijgen vind ik geen optie nml!
En ik vind het extra belastend voor je geestelijk welzijn, snap je mij?
Ik ben eerder van 't type "iets verzwijgen is 't zelfde als liegen"....quote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:22 schreef Paullus_N het volgende:
[..]
je hoeft niet alles te vertellen, maar wat je verteld moet wel waar zijn natuurlijk. liegen is niet de juiste weg zoals je al zei
zie 1 post hoger voor uitlegquote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:28 schreef DenSuperieurenVlaeminck het volgende:
[..]
Ik ben eerder van 't type "iets verzwijgen is 't zelfde als liegen"....![]()
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:27 schreef Paullus_N het volgende:
[..]
ik snap je volkomen, zei ook.. leigen is niet de juiste weg zoals je zeiniet alles zeggen is geen liegen.
je mag bijvoorbeeld best verswijgen dat je gootsteen vaak verstopt zit met je blonde (of welke kleur dan ook) lokken. dat zijn dingen die je niet hoeft te vertellen
ik had het over haar.. van je hoofd?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:29 schreef DonnaNonna het volgende:
[..]niet iedereen spoelt condooms door de afvoerbak hoor
Ingewikkeld en vermoeiend maar misschien dat dit bij sommige mannen werkt. Pas er wel voor op dat de man niet het gevoel krijgt aan het lijntje gehouden/mee gespeeld te worden, da's voor mij iig een afknapper. Dubbelzinnigheid is leuk tot op zekere hoogte maar als een dame er een sport van lijkt te maken me me onzeker te laten voelen mbt. haar is de lol er snel van af. Ik hoef niet een handgeschreven verklaring maar als er wederzijdse romantische interesse blijkt te zijn wil ik toch wel weten waar ik sta.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 00:54 schreef DenSuperieurenVlaeminck het volgende:
Voor de ene man zal je je zo ongrijpbaar mogelijk moeten opstellen, voor de andere zal je juist moeten aangeven dat hij je kan krijgen. Voor de ene man zal het aanlokkelijk zijn als je voor zijn ogen een andere man opgeilt, voor de andere man is het een afknapper. Voor de ene man is het geil als jij met je vriendin... Naja je snapt 't wel.
Je kan niet veralgemenen; iedere man is anders. Als je toch algemene tips wilt... Zoek het evenwicht tussen aantrekking en afstoting. Geef hem genoeg zodat hij niet wegloopt maar teweinig om hem te voldoen. Zo trek je hem centimer per centimeter dichter tot je 'm in je val hebt. Put yourself in the picture. Geef hem dingen om over na te denken; gedragingen die (enigszins) dubbelzinnig zijn, laat hem twijfelen. Zorg ervoor dat wanneer jij er niet bent hij onzeker staat ivm hoe het tussen jullie is, maar dat wanneer jij bij hem bent, hij zich goed voelt. Conditionering heet dat dan.
Ja ik begrijp je wel. Dat van de gootsteen die verstopt geraakt is nu ook niet iets waar hij naar zal informeren denk ik. En zij moet het dan niet vertellen.quote:
gelijk heb je, maar er van uitgaand dat ze iemand ontmoet die ze dus nog niet kent heeft het geen zin om in details te treden over voorgaande relatiesquote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:31 schreef DenSuperieurenVlaeminck het volgende:
[..]
Ja ik begrijp je wel. Dat van de gootsteen die verstopt geraakt is nu ook niet iets waar hij naar zal informeren denk ik. En zij moet het dan niet vertellen.
Maar ik vroeg vroeger 's aan een ex van me "heb jij die jongen gekust" (toen ik me afvroeg of ze met 'n kerel gekust had), zij zei "nee", achteraf bleek dat hij haar gekust had (wat zij lekker toegestaan had, maar ik had gevraagd of zij hem gekust had, niet andersom). Daar moet 'k dan van kotsen![]()
hahahahahaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:30 schreef Paullus_N het volgende:
[..]
ik had het over haar.. van je hoofd?
waar het hart van vol is, loopt de mond van over
need i say more?
Da 's maar een uitdaging aan jouw adres om desbetreffende Jan-Harrie effe hard te tackelen; kwestie van effe je mannelijkheid te tonen. De befaamde Jean-Harrie test, uitgevonden in frankrijk.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:30 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
alleen om de dame in kwestie aan de arm van één of andere Jan-Harrie aan de horizon te zien verdwijnen
proest Jan harry.......quote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:30 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Ingewikkeld en vermoeiend maar misschien dat dit bij sommige mannen werkt. Pas er wel voor op dat de man niet het gevoel krijgt aan het lijntje gehouden/mee gespeeld te worden, da's voor mij iig een afknapper. Dubbelzinnigheid is leuk tot op zekere hoogte maar als een dame er een sport van lijkt te maken me me onzeker te laten voelen mbt. haar is de lol er snel van af. Ik hoef niet een handgeschreven verklaring maar als er wederzijdse romantische interesse blijkt te zijn wil ik toch wel weten waar ik sta.
Dit kan met persoonlijke ervaring te maken hebben: een paar keer meegemaakt dat ik dacht dat er iets moois opbloeide met serieuze potentie, alleen om de dame in kwestie aan de arm van één of andere Jan-Harrie aan de horizon te zien verdwijnen
Plakken jouw condooms vol met haar dan?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:29 schreef DonnaNonna het volgende:
[..]niet iedereen spoelt condooms door de afvoerbak hoor
op te lossen met de uitvinding tondeuse.. werktquote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:35 schreef DenSuperieurenVlaeminck het volgende:
[..]
Plakken jouw condooms vol met haar dan?
Precies, even die prehistorische knots uit je achtertuin halen en erop meppen wil nog wel eens helpenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:34 schreef DenSuperieurenVlaeminck het volgende:
[..]
Da 's maar een uitdaging aan jouw adres om desbetreffende Jan-Harrie effe hard te tackelen; kwestie van effe je mannelijkheid te tonen. De befaamde Jean-Harrie test, uitgevonden in frankrijk.
Over de rest van je post: op een bepaald moment moet de dubbelzinnigheid stoppen natuurlijk. Het is maar zolang dat je die andere probeert aan te trekken dat het nut heeft. Vanaf dat die andere oprechte interesse heeft, is 't tijd om de val dicht te gooien. Anders loopt de prooi er natuurlijk misschien uit...
een vrouw naar mijn hart. het prehistorische meppen en claimen van vrouwen!quote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:36 schreef DonnaNonna het volgende:
[..]
Precies, even die prehistorische knots uit je achtertuin halen en erop meppen wil nog wel eens helpen
Ben van nature blablaquote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:35 schreef DenSuperieurenVlaeminck het volgende:
[..]
Plakken jouw condooms vol met haar dan?
TO MUCH INFO!!!!quote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:37 schreef DonnaNonna het volgende:
[..]
Ben van nature heel bescheiden behaart op die plaats
echt heel skattig zeg maar![]()
![]()
Waar is die rot-user met zijn "This topic is worthless without pics" - smileys als je hem nodig hebtquote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:37 schreef DonnaNonna het volgende:
[..]
Ben van nature heel bescheiden behaart op die plaats
![]()
Vind je? Ik vind 't een leuke wending van 't gesprek...quote:
quote:
hahahahaha goeie!quote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:38 schreef DenSuperieurenVlaeminck het volgende:
[..]
Waar is die rot-user met zijn "This topic is worthless without pics" - smileys als je hem nodig hebt
Liefje dat is maar een grapje hoorquote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:37 schreef Paullus_N het volgende:
[..]
een vrouw naar mijn hart. het prehistorische meppen en claimen van vrouwen!![]()
neehoor. ik droom van een jonge dame die ik op het station heb ontmoed.. hoop ik. een fijne droom kan nooit kwaadquote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:39 schreef DonnaNonna het volgende:
[..]
Maarrrrrr je droomt er wel van vannacht wedden?
![]()
zou je dat willen?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:39 schreef DonnaNonna het volgende:
[..]
Maarrrrrr je droomt er wel van vannacht wedden?
![]()
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:37 schreef DonnaNonna het volgende:
[..]
Ben van nature blabla
![]()
dan viel het minder opquote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:43 schreef DenSuperieurenVlaeminck het volgende:
[..]
![]()
![]()
Waarom heb je 'm ge-edit?
Nou ik vind je best aardig! meen ikquote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:44 schreef Paullus_N het volgende:
maar het ging over het winnen van een mannen hart en niet over lichaams beharing als ik het goed begrepen had.
mannen zijn zeer direct. ik iig wel. moet jij dus niet zijn.. geheel onduidelijk zoals het SBS6 weer bericht nu ook weer niet.. maar den gulde midden weg
Preutsheid zelfs over internetquote:
je weet nooit wie mij hackt enzo toch?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:45 schreef DenSuperieurenVlaeminck het volgende:
[..]
Preutsheid zelfs over internetKom 's los joh
![]()
als ik over lichaamsbeharing ga beginnen dan loopt het van mijn hoofd aan twee zijden naar beneden naar de tenen. dus.. we gaan die kant niet opquote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:44 schreef Paullus_N het volgende:
maar het ging over het winnen van een mannen hart en niet over lichaams beharing als ik het goed begrepen had.
mannen zijn zeer direct. ik iig wel. moet jij dus niet zijn.. geheel onduidelijk zoals het SBS6 weer bericht nu ook weer niet.. maar den gulde midden weg
Heb je 'n webcam? Dan is 't tenminste de moeite van je te hacken...quote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:45 schreef DonnaNonna het volgende:
[..]
je weet nooit wie mij hackt enzo toch?![]()
![]()
Was dit je alter-ego dat effe moest antwoorden?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:46 schreef Paullus_N het volgende:
[..]
als ik over lichaamsbeharing ga beginnen dan loopt het van mijn hoofd aan twee zijden naar beneden naar de tenen. dus.. we gaan die kant niet op
Jij bent daar wel gevoelig voor? Ik bedoel dan de rivaal neerknuppelen, dat er dames zijn die stiekem met geweld veroverd willen worden weet ik maar ik dacht dat dit soort Neanderthalergedrag eerder afgekeurd werd. Aan de andere kant, ook wel eens (lang geleden) van een meisje dat ik leuk vond gehoord dat ze 't ergens wel leuk zou vinden als twee mannen (ik en haar vriendje) om haar zouden vechten alleen dat ze de uitkomst niet op prijs zou stellen (ik ben vrij groot en, zeker toen, erg sterk).quote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:36 schreef DonnaNonna het volgende:
[..]
Precies, even die prehistorische knots uit je achtertuin halen en erop meppen wil nog wel eens helpen
Ik type te langzaamquote:Liefje dat is maar een grapje hoor
ik ben hele aardige jonge man. en dat heb ik me laten vertellen door ander vrouwelijkschoon. die hebben er verstand van blijkbaarquote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:45 schreef DonnaNonna het volgende:
[..]
Nou ik vind je best aardig! meen ik
bedoel..
uuhm.. zoiets. ik heb geen idee hoe vrouwen er tegenover staan tegenwoordig.. goed moment om ff een balletje op te gooien.. snappie?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:47 schreef DenSuperieurenVlaeminck het volgende:
[..]
Was dit je alter-ego dat effe moest antwoorden?
Inderdaad. Een man wil niet eens versierd worden. Vrouwen hebben het rare idee dat mannen eigenlijk ook zo denken als vrouwen maar zich alleen anders voordoen. Nou, nee dus mannen denken totaal niet zoals vrouwen. Vrouwen willen versierd worden, mannen niet.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:47 schreef DS4 het volgende:
Volgens mij is het zo: als je aantrekkelijk bent, gewoon laten merken dat je zin hebt (en dan niet op een vrouwelijke manier, snappen wij nl. toch niets van) en er wordt wel gehapt. Mannen zijn niet gecompliceerd. Wij willen vrouwen. Punt.
nee ik ben niet het agressieve type.. alleen als het moetquote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:47 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Jij bent daar wel gevoelig voor? Ik bedoel dan de rivaal neerknuppelen, dat er dames zijn die stiekem met geweld veroverd willen worden weet ik maar ik dacht dat dit soort Neanderthalergedrag eerder afgekeurd werd. Aan de andere kant, ook wel eens (lang geleden) van een meisje dat ik leuk vond gehoord dat ze 't ergens wel leuk zou vinden als twee mannen (ik en haar vriendje) om haar zouden vechten alleen dat ze de uitkomst niet op prijs zou stellen (ik ben vrij groot en, zeker toen, erg sterk).
En dan nog stel ik me altijd voor dat de betwiste dame zich na afloop bezorgd over het bloederige hoopje rivaal ontfermt, mij ondertussen 'jij bruut, ik wil niets meer met je te maken hebben' toebijtend.
Niet dat het niet mijn frustraties zou opluxhten natuurlijk![]()
Edit:
[..]
Ik type te langzaam![]()
oke dan schrijf ik hem een brief met mijn nrquote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:47 schreef DS4 het volgende:
Volgens mij is het zo: als je aantrekkelijk bent, gewoon laten merken dat je zin hebt (en dan niet op een vrouwelijke manier, snappen wij nl. toch niets van) en er wordt wel gehapt. Mannen zijn niet gecompliceerd. Wij willen vrouwen. Punt.
tsja, mss een gokje waard, nooit geschoten is altijd misquote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:52 schreef DonnaNonna het volgende:
[..]
oke dan schrijf ik hem een brief met mijn nr
Mannen worden niet versierd, die versieren. Dat de dame de deur wagenwijd opengezet heeft wordt door een tijdens de evolutie ingeslopen cognitief principe volledig verdrongenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:49 schreef GuntherJauch het volgende:
[..]
Inderdaad. Een man wil niet eens versierd worden. Vrouwen hebben het rare idee dat mannen eigenlijk ook zo denken als vrouwen maar zich alleen anders voordoen. Nou, nee dus mannen denken totaal niet zoals vrouwen. Vrouwen willen versierd worden, mannen niet.
Mijn windows is mijn Godheid die bepaald al van kinds af aan(internetaansluiting) dat een webcam geen goede zaak is voor mijquote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:46 schreef DenSuperieurenVlaeminck het volgende:
[..]
Heb je 'n webcam? Dan is 't tenminste de moeite van je te hacken...
Pakt pijlquote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:53 schreef Paullus_N het volgende:
[..]
tsja, mss een gokje waard, nooit geschoten is altijd mis
idd, maar laten weten dat een vrouw een man leuk vind is natuurlijk welkom. weten dat iemand in je geïntersseerd is helpt een boelquote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:53 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Mannen worden niet versierd, die versieren. Dat de dame de deur wagenwijd opengezet heeft wordt door een tijdens de evolutie ingeslopen cognitief principe volledig verdrongen![]()
Natuurlijk is het leuk als een man sterk isquote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:47 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Jij bent daar wel gevoelig voor? Ik bedoel dan de rivaal neerknuppelen, dat er dames zijn die stiekem met geweld veroverd willen worden weet ik maar ik dacht dat dit soort Neanderthalergedrag eerder afgekeurd werd. Aan de andere kant, ook wel eens (lang geleden) van een meisje dat ik leuk vond gehoord dat ze 't ergens wel leuk zou vinden als twee mannen (ik en haar vriendje) om haar zouden vechten alleen dat ze de uitkomst niet op prijs zou stellen (ik ben vrij groot en, zeker toen, erg sterk).
En dan nog stel ik me altijd voor dat de betwiste dame zich na afloop bezorgd over het bloederige hoopje rivaal ontfermt, mij ondertussen 'jij bruut, ik wil niets meer met je te maken hebben' toebijtend.
Niet dat het niet mijn frustraties zou opluxhten natuurlijk![]()
Edit:
[..]
Ik type te langzaam![]()
Ach scatje, dat kan ik zó komen regelen hoor; installeer ik ook ineens een paar programma's dat ik zelf kan bepalen wanneer ik kan kijkenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:53 schreef DonnaNonna het volgende:
[..]
Mijn windows is mijn Godheid die bepaald al van kinds af aan(internetaansluiting) dat een webcam geen goede zaak is voor mij
alles crasht erdoor nml
tijd voor een nieuwe pc of windows ff opnieuw installeren als je pc nog redelijk up-to-date isquote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:53 schreef DonnaNonna het volgende:
[..]
Mijn windows is mijn Godheid die bepaald al van kinds af aan(internetaansluiting) dat een webcam geen goede zaak is voor mij
alles crasht erdoor nml
tsja, VNC is zo gedownloadquote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:56 schreef DenSuperieurenVlaeminck het volgende:
[..]
Ach scatje, dat kan ik zó komen regelen hoor; installeer ik ook ineens een paar programma's dat ik zelf kan bepalen wanneer ik kan kijken![]()
illegale windows?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:56 schreef Paullus_N het volgende:
[..]
tijd voor een nieuwe pc of windows ff opnieuw installeren als je pc nog redelijk up-to-date is
ach soquote:
Geen brieven. Geen smsjes voor je regelmatig irl omgaat. Geen mails.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:56 schreef DonnaNonna het volgende:
oke een briefje wat zet je daar nu in?*goed idee vindt*
is dat zo?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:56 schreef DenSuperieurenVlaeminck het volgende:
[..]
Ach scatje, dat kan ik zó komen regelen hoor; installeer ik ook ineens een paar programma's dat ik zelf kan bepalen wanneer ik kan kijken![]()
waarom ga je gewoon niet naar toe ( op een woensdag avond ) en vraag je of hij zin heeft om iets mee te gaan drinken.. en mocht hij niet kunnen kan je m altijd nog op vrijdag vragenquote:
He, dat wilde ik net voorstellenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:56 schreef DenSuperieurenVlaeminck het volgende:
[..]
"hoi ik ben die DonnaNonna en vind je wel aardig.. dit is mijn nummer.. bel me en mss kunnen we wat gaan drinken of een filmpje.. net waar je voorkeur voor uit gaat"quote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:56 schreef DonnaNonna het volgende:
oke een briefje wat zet je daar nu in?*goed idee vindt*
hihi lol ja bvquote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:59 schreef dutchmage het volgende:
[..]
waarom ga je gewoon niet naar toe ( op een woensdag avond ) en vraag je of hij zin heeft om iets mee te gaan drinken.. en mocht hij niet kunnen kan je m altijd nog op vrijdag vragen
wat is daar fout aan dan?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:59 schreef DenSuperieurenVlaeminck het volgende:
[..]
Geen brieven. Geen smsjes voor je regelmatig irl omgaat. Geen mails.
Inderdaad, briefjes zijn zooo groep 8. 'm Stalken in de supermarkt lijkt me dan toch een beter idee.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:59 schreef DenSuperieurenVlaeminck het volgende:
[..]
Geen brieven. Geen smsjes voor je regelmatig irl omgaat. Geen mails.
jij ook al?quote:
wat zou jij doen als je een briefje in je brievenbus krijgt.. van een onbekend iemand met een complete liefdesverklaring, of telefoon nummer...quote:
ja dan kan je altijd vragen waar de aardbeien en de chocolade saus staat.. en of ie daar zin in heeftquote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:01 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Inderdaad, briefjes zijn zooo groep 8. 'm Stalken in de supermarkt lijkt me dan toch een beter idee.
hahahahahahaaaaaaa lig weer in een deukquote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:01 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Inderdaad, briefjes zijn zooo groep 8. 'm Stalken in de supermarkt lijkt me dan toch een beter idee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |