quote:Ik zou graag in contact willen komen met een lieve man die mij en mijn kindje accepteert.
quote:Ik heb een zalfje voor de schurft.
En dan bedoelen ze geld he.quote:
quote:Hey lekkert, converseren?
quote:Hey, mag ik wat van je drinken?
quote:Soy *insert spaanse naam hier*. Ja ik woon in Woensel-West. Kees? Ja die ken ik wel. Ola.
nee, als ze dat zeggen zou ik idd gelijk weglopenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:36 schreef Tobbes het volgende:
Ik vind je niet grappig Sandertje21
Ik mezelf ook niet, maar ik moest het even kwijt.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:36 schreef Tobbes het volgende:
Ik vind je niet grappig Sandertje21
En jij zei : Meisjes ? nee daar doe ik niet aan ?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:49 schreef GSi het volgende:
Op een oudejaarsfeest in 2002 kwam er een vrij klein meisje (wel boven de 18) naar mij toe en vroeg "Ik zou wel es willen weten hoe het is om met zo een grote kerel te neuken"
Verder lijkt het mij duidelijk![]()
Niet publiekelijk in ieder gevalquote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:50 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
En jij zei : Meisjes ? nee daar doe ik niet aan ?
Daar mag jij nog niet aan denken! Vuige tiener!quote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:54 schreef most_wanted het volgende:
[..]
Maar je hebt er wel suf geneukt?
Maar ik doe het toch.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:57 schreef Furious het volgende:
[..]
Daar mag jij nog niet aan denken! Vuige tiener!
Scherp hoor, oeiquote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:57 schreef DaMart het volgende:
"Hoi, ik ben Loes, ik kom uit Schinveld. Mag ik je omhelzen? In mijn eigen woonplaats zijn er namelijk geen bomen meer om te knuffelen."
'Hey, opstaan flapdrol, je moet naar school!' is inderdaad geen geslaagde openingszinquote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:31 schreef classpc het volgende:
Behalve FOK! heb ik geen leven. Ik heb dan ook nog nooit een vrouw in het echt ontmoet.
Ja, behalve m'n moeder dan.
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:57 schreef DaMart het volgende:
"Hoi, ik ben Loes, ik kom uit Schinveld. Mag ik je omhelzen? In mijn eigen woonplaats zijn er namelijk geen bomen meer om te knuffelen."
En ze meende het nog ookquote:Ik snap echt geen reet meer van Engels
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 13:52 schreef Taproot het volgende:
Ooit in de klas was ik met zo'n kneedgom aan het klooien. Ik was er een beetje figuurtjes mee aan het maken o.a. zo'n gifslang met brede kop. In de praktijk leek het echter niet meer zo erg op een slang.
Een meisje, totaal mijn type niet vroeg zo op ordinaire toon: hé mag ik ook eens met je worstje spelen![]()
ik: " hier vanguuh! *gooit worstvormige kneedgom*
zei : oh![]()
Voor de rest heb k daar allemaal niet zo veel ervaring mee.
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 15:48 schreef beerten het volgende:
wat een mooie piemel heb jij! Zo een had ik vroeger ook...
Manipuleren.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 15:42 schreef Xebrozius het volgende:
ik zoek een gevoelsmens...
Wat de fuck heb je aan dat soort vrouwen...?
Sorry maar douw ik mijn lul liever in een giertankquote:Op zaterdag 14 januari 2006 15:53 schreef Mtijn het volgende:
[..]
Manipuleren.
Krikken.
Dumpen.
Mits bier.
Je vergeet dat ze je vergelijken met hun vorige vriendje,dat alles wat jij kan dat kon hij veel beter.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 15:55 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Sorry maar douw ik mijn lul liever in een giertank. Dat zijn van die wijven die je continu willen knuffelen, elke dag willen wandelen in het bos, als je uit eten gaat enkel een salade bestellen omdat ze vegetarier zijn en ALS je al zo gek bent om hem er in te hangen kom je er bijna niet meer vanaf door hun ziekelijke gestalk.
O, je bedoelt er één van de moraalridder-soort. Ik dacht dat je er één van de onzekere soort bedoelde.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 15:55 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Sorry maar douw ik mijn lul liever in een giertank. Dat zijn van die wijven die je continu willen knuffelen, elke dag willen wandelen in het bos, als je uit eten gaat enkel een salade bestellen omdat ze vegetarier zijn en ALS je al zo gek bent om hem er in te hangen kom je er bijna niet meer vanaf door hun ziekelijke gestalk.
OMGquote:Op zaterdag 14 januari 2006 16:40 schreef 12knarf het volgende:
geen openingszin..
voorzichtig aan je been zitten, totdat ze bij je broekzak zijn aanbeland..en dan ff voelen of je wel een flinke autosleutel hebt..
Herkenbaar.. In de rij bij de discotheek staan te wachten achter een meisje dat altijd met je flirt en dan in die rij even afgetrokken wordenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 16:40 schreef 12knarf het volgende:
geen openingszin..
voorzichtig aan je been zitten, totdat ze bij je broekzak zijn aanbeland..en dan ff voelen of je wel een flinke autosleutel hebt..
En toch leuke tijden gehad met elkaarquote:Die bloembakken moeten op de tafels hoor!
5x in een jaar gehoordquote:Ik kan met je praten alsof je mijn broertje bent
Ik las kneedbomquote:Op zaterdag 14 januari 2006 13:52 schreef Taproot het volgende:
Ooit in de klas was ik met zo'n kneedgom aan het klooien. Ik was er een beetje figuurtjes mee aan het maken o.a. zo'n gifslang met brede kop. In de praktijk leek het echter niet meer zo erg op een slang.
Een meisje, totaal mijn type niet vroeg zo op ordinaire toon: hé mag ik ook eens met je worstje spelen![]()
ik: " hier vanguuh! *gooit worstvormige kneedgom*
zei : oh![]()
Voor de rest heb k daar allemaal niet zo veel ervaring mee.
"ik bén maikuuul"quote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:48 schreef mcDavid het volgende:
"ik ken maikuuul"
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |