quote:Ik zou graag in contact willen komen met een lieve man die mij en mijn kindje accepteert.
quote:Ik heb een zalfje voor de schurft.
En dan bedoelen ze geld he.quote:
quote:Hey lekkert, converseren?
quote:Hey, mag ik wat van je drinken?
quote:Soy *insert spaanse naam hier*. Ja ik woon in Woensel-West. Kees? Ja die ken ik wel. Ola.
nee, als ze dat zeggen zou ik idd gelijk weglopenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:36 schreef Tobbes het volgende:
Ik vind je niet grappig Sandertje21
Ik mezelf ook niet, maar ik moest het even kwijt.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:36 schreef Tobbes het volgende:
Ik vind je niet grappig Sandertje21
En jij zei : Meisjes ? nee daar doe ik niet aan ?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:49 schreef GSi het volgende:
Op een oudejaarsfeest in 2002 kwam er een vrij klein meisje (wel boven de 18) naar mij toe en vroeg "Ik zou wel es willen weten hoe het is om met zo een grote kerel te neuken"
Verder lijkt het mij duidelijk![]()
Niet publiekelijk in ieder gevalquote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:50 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
En jij zei : Meisjes ? nee daar doe ik niet aan ?
Daar mag jij nog niet aan denken! Vuige tiener!quote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:54 schreef most_wanted het volgende:
[..]
Maar je hebt er wel suf geneukt?
Maar ik doe het toch.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:57 schreef Furious het volgende:
[..]
Daar mag jij nog niet aan denken! Vuige tiener!
Scherp hoor, oeiquote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:57 schreef DaMart het volgende:
"Hoi, ik ben Loes, ik kom uit Schinveld. Mag ik je omhelzen? In mijn eigen woonplaats zijn er namelijk geen bomen meer om te knuffelen."
'Hey, opstaan flapdrol, je moet naar school!' is inderdaad geen geslaagde openingszinquote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:31 schreef classpc het volgende:
Behalve FOK! heb ik geen leven. Ik heb dan ook nog nooit een vrouw in het echt ontmoet.
Ja, behalve m'n moeder dan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |