en is integreren van software nou net zo moeilijk als het laten integreren van mensen?quote:Op maandag 16 januari 2006 18:17 schreef Lucille het volgende:
[..]
Business helaas.
Ik zit hier voor twee weken vlakbij Munchen om software te integreren.
Waarom zou je naar de Alpen gaan als je in München zit ?quote:Op maandag 16 januari 2006 18:20 schreef Jaguarized het volgende:
Munchen!De toegangspoort van Zuid-Duitsland bij uitstek naar de Alpen. Je hebt de weekenden gewoon vrij neem ik aan?
Uw wens is mijn bevel: http://ar.pg.photos.yahoo.com/ph/bol.jack/my_photosquote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:35 schreef Jaguarized het volgende:
Flipsen, heb je nog meer foto's van Argentinie of BsAs dan die 10 op je weblog?
quote:Op maandag 16 januari 2006 20:01 schreef flipsen het volgende:
[..]
Uw wens is mijn bevel: http://ar.pg.photos.yahoo.com/ph/bol.jack/my_photos
Ik ben ook een onwijze zakenvrouw...quote:Op dinsdag 17 januari 2006 15:28 schreef UIO_AMS het volgende:
Een zakenvrouwkoffer.
Is heb expres een rooie...quote:
Martinair?quote:
Komend weekend ben ik vrij inderdaad. Een collega van mij zei dat ik gewoon de trein moest pakken naar Salzburg. Iemand ervaring met deze stad?quote:Op maandag 16 januari 2006 18:20 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Munchen!De toegangspoort van Zuid-Duitsland bij uitstek naar de Alpen. Je hebt de weekenden gewoon vrij neem ik aan?
Das toch uit 'The sound of music'quote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:08 schreef Lucille het volgende:
[..]
Komend weekend ben ik vrij inderdaad. Een collega van mij zei dat ik gewoon de trein moest pakken naar Salzburg. Iemand ervaring met deze stad?
Salzburg zijn wij niet lang geweest, alleen eens doorheen gereden.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:08 schreef Lucille het volgende:
[..]
Komend weekend ben ik vrij inderdaad. Een collega van mij zei dat ik gewoon de trein moest pakken naar Salzburg. Iemand ervaring met deze stad?
En wanneer konden we nou langskomen met z'n allen?quote:Op woensdag 18 januari 2006 14:52 schreef Hik het volgende:
Ik ga bijna naar Ecuador!!![]()
...en ik moet nog zoveel doen...![]()
Tsssk, je wil ons niet zien?quote:Op woensdag 18 januari 2006 15:32 schreef Hik het volgende:
Ik denk dat er genoeg Quiteños zijn die jullie van koffie willen voorzien.Daar heb je mij niet voor nodig. Gelukkig maar, want weer een hoop te doen daar...
Wel zaterdag lekker dansen natuurlijk!![]()
Wat weet jij wat ik niet meer weet ?quote:Op woensdag 18 januari 2006 16:13 schreef Douwe het volgende:
Na haar nachtelijke trein escapades met DutchTrain na de vorige TRV meet durft ze zich niet meer te vertonen
Litman is al enige tijd verdwenenquote:Op woensdag 18 januari 2006 16:27 schreef Hik het volgende:
Huh?![]()
Over die travelmeet ges[proken trouwens... in welke kloon is Litman eigenlijk opgegaan, want ik volg het niet meer zo...
Ik had die ook gecheckt maar ik moest eerst inloggen waardoor ik geen profiel zag.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 23:16 schreef flipsen het volgende:
He Douwe, ik zag dat je m'n profiel gecheckt had bij de HC?
En Liejannuh post hier ook niet meer om de een of andere reden...quote:Op woensdag 18 januari 2006 16:27 schreef Hik het volgende:
Huh?![]()
Over die travelmeet ges[proken trouwens... in welke kloon is Litman eigenlijk opgegaan, want ik volg het niet meer zo...
En fernando_bandana en z'n vriendjes houden zich hier ook koestquote:Op woensdag 18 januari 2006 16:38 schreef Jaguarized het volgende:
En Liejannuh post hier ook niet meer om de een of andere reden...Wel in andere TRV topics..
En YPPY.....quote:Op woensdag 18 januari 2006 16:45 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
En fernando_bandana en z'n vriendjes houden zich hier ook koest
Ik ben er nog hoor! En Diego is weer gespot trouwens, maar dat zal wel een vergissing zijn geweest, daarna was het weer fernando dinges...quote:Op woensdag 18 januari 2006 16:45 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
En fernando_bandana en z'n vriendjes houden zich hier ook koest
Veel plezier!quote:Op woensdag 18 januari 2006 16:54 schreef flipsen het volgende:
En nu ben ik weg, Spaanse les! Wel balen dat het van 14:00 tot 18:00 is trouwens, ben ik niet op m'n best
Jullie hebben toch samen in de trein gezeten, waarna Hik in slaap viel bij de verhalen van DT?quote:Op woensdag 18 januari 2006 16:16 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Wat weet jij wat ik niet meer weet ?![]()
Waren de verhalen zo boring of was Hik daadwerkelijk moe?quote:Op woensdag 18 januari 2006 17:39 schreef Douwe het volgende:
[..]
Jullie hebben toch samen in de trein gezeten, waarna Hik in slaap viel bij de verhalen van DT?
Conclusie: jullie FOK!'en teveel of hebben een goed geheugen voor triviale feitenquote:Op zondag 14 augustus 2005 14:53 schreef Hik het volgende:
Weer thuis, beetje uitgeslapen (ik was ik de trein vast begonnen, maar dat lag niet aan het gezelschap hoor Dutchtrain!).
Dit is het enige detail wat me is bijgebleven! Echt waar hoor!quote:Op woensdag 18 januari 2006 20:12 schreef DutchTrain het volgende:
Nou, ik heb het na moeten zoeken in het meet-topic:
[..]
Conclusie: jullie FOK!'en teveel of hebben een goed geheugen voor triviale feiten![]()
Je onthoudt ook alleen de details he.quote:Op woensdag 18 januari 2006 20:14 schreef Douwe het volgende:
[..]
Dit is het enige detail wat me is bijgebleven! Echt waar hoor!
Ik heb gisteren een blonde collega van je gezienquote:Op woensdag 18 januari 2006 20:13 schreef Jaguarized het volgende:
[excuusmode]
Ik werk gelukkig de hele dag.![]()
[/excuusmode]
Ik ook, Utrecht Centraal, zo was een lekker ding.quote:Op woensdag 18 januari 2006 20:18 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Ik heb gisteren een blonde collega van je gezien![]()
Ter hoogte van Delft in de IC richting Amsterdam... (bestaat die rubriek 'Spoorzoekers' in de Rails nogquote:Op woensdag 18 januari 2006 20:25 schreef Jaguarized het volgende:
Ik ook, Utrecht Centraal, zo was een lekker ding.![]()
quote:Politie zoekt getuigen bizar ongeval op Den Haag HS
DEN HAAG - De spoorwegpolitie zoekt getuigen van een incident dinsdagmiddag op station Hollands Spoor (HS) in Den Haag waardoor een man beide benen is kwijtgeraakt. Ze wil ook graag in contact komen met de beller die het ongeval meldde. Dat heeft een woordvoerder van het korps landelijke politiediensten, waar de spoorwegpolitie toe behoort, woensdag gezegd.
De 23-jarige treinpassagier uit Roermond kwam rond 16.10 uur vlak voor het station onder de intercity Venlo-Den Haag terecht nadat hij uit een raam van de rijdende intercity was gesprongen. De man heeft tegen de politie verklaard dat hij bedreigd werd door vier mannen en daarom sprong. In het ziekenhuis zijn beide benen van het slachtoffer geamputeerd.
Spoorzoekers heet volgens mij nu Harten-nogwat ofzo?quote:Op woensdag 18 januari 2006 20:31 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Ter hoogte van Delft in de IC richting Amsterdam... (bestaat die rubriek 'Spoorzoekers' in de Rails nog? )
Anyway, formuliertje ingevuld dat alles OK was, maar op de terugweg veel vertraging zonder ook maar enige vorm van informatie. Gelukkig was de magastores dichtbij en kon ik nog even wat woonideeën opdoen
Lees ik net het bizarre verhaal wat er gebeurd was:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |