quote:op vrijdag 13 januari 2006 18:25 schreef huhu het volgende:
ze komt bij je logeren, maar is geen vriendin? is het dan familie ofzo, of blijven wel vaker wildvreemden bij je slapen?
"opeens" komt ze drie nachten? kwam dat voorstel uit haarzelf?! dan hoef je waarschijnlijk niet erg aan te dringenquote:op vrijdag 13 januari 2006 18:23 schreef ajtheb het volgende:
hey,
ik wou graag weten of jullie tips hebben voor me?
gelukkig val ik nog niet echt in een friendzone, en wil haar verleiden... maar hoe doe ik dat?
ze komt in het weekend over een week 3 nachtjes logeren. eerst zou ze 1 dag komen, maar nu opeens 3 nachten. yaay... alleen heb ik dus weinig ervaring in het versieren, verleiden, etc.
dus wat tips zou handig zijn.![]()
typisch fok!, altijd stoer doen en willen opvallen voor hun internetvriendjes.quote:op vrijdag 13 januari 2006 18:45 schreef geejeej het volgende:
joh doe niet zo moeilijk, die gast heeft nog nooit iemand van het andere geslacht bij hem hebben slapen en hij wil er wat tips over. is het nou echt altijd nodig hier in r&p om de eerste 20 berichten vol onzin en bashen te zetten?
nee, ik ben zielig: ik heb geen internetvriendenquote:op vrijdag 13 januari 2006 19:05 schreef martijn_fijn het volgende:
[..]
typisch fok!, altijd stoer doen en willen opvallen voor hun internetvriendjes.
ik weet wel "there ain't no party like an alcoholic party" maar als dat ineens 3 nachtjes bij haar vandaan komt heb je die alcohol echt niet nodig hoor!quote:maar ehm ontopic: ga met haar op een rustige plek in het huis zitten. je pakt wat flessen drank en zet die op de tafel. vervolgens lekker babbelen, gek doen met elkaar (drankspelletjes etc.), lachen met elkaar en haar uitdagen om intiem te doen (wel haar eerst dronken voeren, uiteraard). dan loopt het op een gegeven moment allemaal wel los, maar hou het spontaan en gezellig.
is het een lekker wijf?quote:op vrijdag 13 januari 2006 19:09 schreef ajtheb het volgende:
haha we gaan sowieso flink zuipen zaterdagavond... maar vrijdagavond moet ook al kunnen
ja ik vind van wel... maar waarschijnlijk niet voor de meeste mensen, aangezien ze punk/gothic isquote:is het een lekker wijf?
punk/gothic?? dan komt ze zeker langs om te nuecken!quote:op vrijdag 13 januari 2006 19:48 schreef ajtheb het volgende:
[..]
ja ik vind van wel... maar waarschijnlijk niet voor de meeste mensen, aangezien ze punk/gothic is
wow dat is een goed advies.. hebben we gelijk wat te lezen in de krant!quote:op vrijdag 13 januari 2006 18:28 schreef sh4dow het volgende:
simpel, als ze ligt te slapen, neuk je haar gewoon.
pf.. als je het een beetje goed aanpakt, gaat het allemaal vanzelf!
nee zo ga ik het niet aanpakken hoor... lkkr wat zuipen en voorstellen dat ze bij me in bed komt liggen is genoeg... lief kijken en haar knuffelen en zoquote:simpel, als ze ligt te slapen, neuk je haar gewoon.
pf.. als je het een beetje goed aanpakt, gaat het allemaal vanzelf!
quote:op vrijdag 13 januari 2006 20:08 schreef casperrrr het volgende:
@ ts
...
schuif dus ook je slechte ochtenrituelen aan de kant. niet in je boxer met een halve odel een blik bier opentrekken 's morgens.![]()
volgens mij ziet ze jou ook wel zittenquote:op vrijdag 13 januari 2006 19:08 schreef ajtheb het volgende:
de reden dat ze 3 nachten komt is volgens haar dat ze dan met ov geen kosten heeft... primaik wil daar natuurlijk wel gebruik van maken
ze komt niet uit eibergenquote:sjee, had al heel wat foto's gepost van dames uit eibergen (ook weer snel weggehaald)... is t een gothic! euhm, wil je daar lekker mee knuffelen![]()
een eenpersoonsbed brrrquote:op vrijdag 13 januari 2006 19:08 schreef ajtheb het volgende:
haha, ik had ook al wel in gedachten om met zijn 2en in mijn 1 persoonsbed te gaan liggen... is idd lkkr knus
feauteaux?quote:op vrijdag 13 januari 2006 19:48 schreef ajtheb het volgende:
[..]
ja ik vind van wel... maar waarschijnlijk niet voor de meeste mensen, aangezien ze punk/gothic is
jah precies... niet de gedachte kweken dat je gelijk met haar in je bed wilt liggen, stel voor om een matras te halen ofzo en zeg dan gewoon dat ze ook wel bij je in bed mag liggen.quote:op vrijdag 13 januari 2006 23:39 schreef mikkie het volgende:
probeer een subtiele toespeling te maken... bijvoorbeeld dat je 't luchtbed nog niet opgeblazen hebt omdat je niet wist waar ze wilde liggen... dan laat je de keuze aan haar. maak er een lolletje van.
overigens denk ik dat je niet heel veel moeite hoeft te doen, als ze zo makkelijk voorstelt om van 1 nacht ineens 3 nachten te maken is 't begin in elk geval goed
en een borreltje erbij is natuurlijk leuk, maar hou 't beschaafd. je wilt niet meteen het imago van drankorgel creëren, en bovendien kun je niet scherp blijven. hou het leuk, ga samen een geinig spelletje doen (evt. wat erotisch getint), of ga knus op de bank een filmpje kijken ofzo...en dan wel een léuke film, geen lompe actiefilm, maar denk aan love actually of hitch ofzo.
en belangrijk: ga niet de avond in met het idee: ik wil neuken. dat werkt niet. probeer er gewoon iets gezelligs van te maken, lekker babbelen, ouwehoeren en 't leuk hebben samen, als er dan meer van komt gaat dat vanzelf.
quote:op zaterdag 14 januari 2006 01:05 schreef #ANONIEM het volgende:
je moet haar negeren. dan heeft ze het gevoel dat je moeilijk te krijgen bent en wil ze je dus meer. zou dus gewoon niks tegen haar zeggen als ik jou was.
ja. gedraag je als een klootzak. wellicht haal je dan de eerste nacht niet eens.quote:op zaterdag 14 januari 2006 01:05 schreef #ANONIEM het volgende:
je moet haar negeren. dan heeft ze het gevoel dat je moeilijk te krijgen bent en wil ze je dus meer. zou dus gewoon niks tegen haar zeggen als ik jou was.
precies, het beste wat je kan doen is 3 dagen bij een andere meid te gaan slapenquote:op zaterdag 14 januari 2006 01:05 schreef #ANONIEM het volgende:
vrijgezel en nog maagd zekerquote:op zaterdag 14 januari 2006 01:05 schreef #ANONIEM het volgende:
myact is a bitchquote:op zaterdag 14 januari 2006 11:25 schreef mm-luna het volgende:
misschien heeft ze wel zitten fokken tijdens het douchen van ts en dit topic gelezen
my active topics ...quote:op zaterdag 14 januari 2006 11:25 schreef mm-luna het volgende:
misschien heeft ze wel zitten fokken tijdens het douchen van ts en dit topic gelezen
le-zen.quote:op vrijdag 13 januari 2006 18:23 schreef ajtheb het volgende:
ze komt in het weekend over een week 3 nachtjes logeren.
ik heb laatst een parfum gekocht voor mezelf... ben ff de naam kwijt. welk type condoom? tja dat boeit me niet echt.. heb nog wel een pakje liggen dus... maar is ook pas volgend weekend dus tijd zat om nog andere voorbereidingen te treffenquote:op zaterdag 14 januari 2006 12:26 schreef #ANONIEM het volgende:
en updates? voorbereidingen al getroffen? goede parfums gekocht? welk type condoom? met ribbeltjes of zonder? bedsprei al vervangen?
het gaat niet alleen om de voorbereidingen he maar ook om de planning zelf. zeg je tegen haar van 'deze bos bloemen heb ik zonet nog voor je gekocht' wanneer je slechts voorbereidingen hebt getroffen, met een planning kan je tegen haar zeggen 'een week geleden heb ik ze al gekocht'. geeft een extra dimensie aan de voorbereidingen, het plannen. doen dus, doen !quote:op zaterdag 14 januari 2006 12:41 schreef ajtheb het volgende:
ik heb laatst een parfum gekocht voor mezelf... ben ff de naam kwijt. welk type condoom? tja dat boeit me niet echt.. heb nog wel een pakje liggen dus... maar is ook pas volgend weekend dus tijd zat om nog andere voorbereidingen te treffen![]()
quote:op zaterdag 14 januari 2006 12:41 schreef ajtheb het volgende:
[.. maar is ook pas volgend weekend ...
is dit je eerste dag op fok?quote:op vrijdag 13 januari 2006 18:40 schreef johanv. het volgende:
op een forum vragen hoe je een vrouw moet verleiden.![]()
moeten we via de cam je straks ook nog gaan vertellen hoe je moet neuken?
quote:op zaterdag 14 januari 2006 13:20 schreef sungamsunitram het volgende:
bijt in haar lip, blaas in haar oor, steek je tong in haar neus etc
ja zal ik dat zeggen?quote:ik zou gewoon zeggen van hee wat leuk dat je er bent, ik heb vorige week nog een topic over je geopent op fok. ja het ging er over dat ik je best wil neuken, men vind dat ik een redelijke kans maak doordat je 3 nachten blijft slapen ipv 1 nacht dus eh.. zullen we maar?
2!quote:op zaterdag 14 januari 2006 13:54 schreef ajtheb het volgende:
[..]
ja zal ik dat zeggen?haha
[..]
nee, tenzij zij daar op aandringt natuurlijkeerst maar in de andere 2 gaatjes en ja alleen als ze wil neuken ga haar niet bedwelmen iig.. (nou hooguit met alcohol
)
en vergeet niet alvast de dildo op het nachtkastje te leggen of een vibrator en een extra setje batterijen.quote:op zaterdag 14 januari 2006 14:00 schreef sanger het volgende:
gewoon een goede film aanzetten. een klassieker. deep throat bijvoorbeeld. dat s educatief en geil tegelijk.
en misschien dat je een spannend lingerie setje voor de kan kopen. als ze dan vraagt waarom kun je zegen dat je graag vergoed wat je stuk scheurt als je wild bezig bent in bed.
hoe het ook gaat lopen, ik verwacht een verslag met daarin alle gebeurtenissen beschreven van minuut tot minuut.quote:op zaterdag 14 januari 2006 13:54 schreef ajtheb het volgende:
[..]
ja zal ik dat zeggen?haha
[..]
nee, tenzij zij daar op aandringt natuurlijkeerst maar in de andere 2 gaatjes en ja alleen als ze wil neuken ga haar niet bedwelmen iig.. (nou hooguit met alcohol
)
hmm ik heb alleen maar: popeye, robin hood prince of thieves en chronicles of narnia hier liggen... popeye maar doen dan?quote:gewoon een goede film aanzetten. een klassieker. deep throat bijvoorbeeld. dat s educatief en geil tegelijk.
eerste keer dat je d'r ziet meteen knuffelen dus. meteen wat lichamelijk contact is niet verkeerdquote:op zaterdag 14 januari 2006 19:42 schreef ajtheb het volgende:
oh ze houd trouwens heel erg van huggen...
ja ze is lekker... maar niet zo eentje waar elke man wel wat mee zou willen. anders maak ik natuurlijk weinig kans... scheelt ook dat we dezelfde humor hebbenquote:is ze lekker?
bedankt voor die links... ik merk dat ik nog veel te leren hebquote:fastseduction.com zit op zich wel aardig in elkaar. check in ieder geval de forums.
check ook zeker:
http://www.bristollair.com
er staat inderdaad veel informatie.. maar ik kijk waar ik wat aan heb...quote:volgens mij gaan al die langdradige seduction site 'm alleen maar onzeker maken .
veel te veel informatie.
waarom eigenlijk van te voren zo plannen, verschrikkelijk zeg! maar goed, eh huggen?? als in knuffelen? ik zou gewoon afwachten en kijken hoe haar reacties naar jou toe zijn en dan daarop je eigen reacties aanpassen.quote:op zaterdag 14 januari 2006 19:42 schreef ajtheb het volgende:
anyway, ze zal wel moe zijn van al dat reizen en aangezien ze pas in de avond aankomt gaan we iig iets rustigs doen, wat drinken en lol maken... filmpje kijken zou kunnen, maar ik kan ook vragen wat zij wil doen. misschien zegt ze dan: neuken!(maar dat denk ik niet... anyway lijkt me niet dat ik alles moet voorstellen)
hmm, als we naar boven gaan om te slapen kan ik idd zeggen: hmm zal ik een matras halen? kijken hoe ze daar op reageert
anyway ik ben er mee eens dat we eerst veel lol moeten maken, haar btje plagen, maar ook lief zijn.
oh ze houd trouwens heel erg van huggen... vinden jullie het een goed idee dat ik iets onverwachts bij haar doe (niet haar opeens nemen, laat die opmerkingen aub weg)?
vertel?quote:op zaterdag 14 januari 2006 11:38 schreef xlarge het volgende:
[..]
my active topics ...
daar zijn in het verleden hier al hele leuke dingen mee gebeurd
ik kan me er nog 1 herinerren waarbij een user een kloon had aangemaakt , om advies in te winnen in een topic in r&p over zijn vriendin.quote:
quote:
weet je meteen dat je het uit moet maken met dat kreng omdat ze je privacy niet weet te respecteren.quote:op zondag 15 januari 2006 09:02 schreef xlarge het volgende:
[..]
ik kan me er nog 1 herinerren waarbij een user een kloon had aangemaakt , om advies in te winnen in een topic in r&p over zijn vriendin.
ik geloof iets in de trand over of hij er mee moest doorgaan oid .
maar schijnbaar vergat hij uit te loggen , dus toen zijn vriendin fok opstarte op zijn computer kwam zij meteen online met zijn kloon en las even aandachtig het enige topic na die in zijn at stond, om daarna die jongen eens goed uit te schelden in zijn eigen topic , met zijn eigen kloon.
ik heb nog even gezocht of ik een linkje kon vinden maar ik weet helemaal niet meer hoe die user heette .
lezen is ook een vak hequote:op zondag 15 januari 2006 14:20 schreef coolguy het volgende:
schaamteloze tvp, ik wil graag weten hoe dit nou verlopen is![]()
ik ga vrijdagavond al beginnen met het verleidenquote:op dinsdag 17 januari 2006 01:44 schreef stijgende_ster het volgende:
gaat goedkomen. ik weet niet wat voor meid het is en hoe goed je haar kent. maar het lijkt me niet dat ze zomaar 3 nachtjes komt logeren met de gedachte "hè bah, ik hoop niet dat 'ie ook maar iets met me zou willen."
komt dus goed!
succes en afloop posten!
die kan ik me ook nog herinneren indd. kan ook alleen niet meer io de naam komen.quote:op zondag 15 januari 2006 09:02 schreef xlarge het volgende:
[..]
ik kan me er nog 1 herinerren waarbij een user een kloon had aangemaakt , om advies in te winnen in een topic in r&p over zijn vriendin.
ik geloof iets in de trand over of hij er mee moest doorgaan oid .
maar schijnbaar vergat hij uit te loggen , dus toen zijn vriendin fok opstarte op zijn computer kwam zij meteen online met zijn kloon en las even aandachtig het enige topic na die in zijn at stond, om daarna die jongen eens goed uit te schelden in zijn eigen topic , met zijn eigen kloon.
ik heb nog even gezocht of ik een linkje kon vinden maar ik weet helemaal niet meer hoe die user heette .
die mensen die engelse woorden in hun zin gebruikenquote:op vrijdag 13 januari 2006 19:08 schreef ajtheb het volgende:
nou ze komt omdat ik haar heb uitgenodigd... ik vier namelijk mijn birthday dan die zaterdag
!
drankspelletjes werken altijd! gewoon bij iedere verloren beurt een shot nemen. dan is ze denk ik zo kort gehehequote:op dinsdag 17 januari 2006 11:54 schreef littledrummergirl het volgende:
en nou niet meteen 6 verschillende flessen drank op tafel planten he, het moet niet lijken alsof je haar meteen dronken wilt voeren![]()
quote:op dinsdag 17 januari 2006 11:44 schreef american_nightmare het volgende:
nog nooit vriend(in) of seks gehad deel 17
lol! beetje overmoedig geworden?
hier op fok wel, met z'n grote bek. zul je dadelijk zien dat die meid per se op een andere kamer wil slapen, dat ze samen op stap gaan en dat ze daar het hele dorp op de bek pakt, behalve hem.quote:
ja, die kans zit er natuurlijk in. dat ze het als een buitenkansje ziet om allerlei kerels te laten overnachten, aangezien die jongen dat toch wel goed vindtquote:op dinsdag 17 januari 2006 12:51 schreef american_nightmare het volgende:
[..]
hier op fok wel, met z'n grote bek. zul je dadelijk zien dat die meid per se op een andere kamer wil slapen, dat ze samen op stap gaan en dat ze daar het hele dorp op de bek pakt, behalve hem.
die jongen is 23 en maagd, het lijkt me geen ongezonde gedachte dat hij eindelijk eens ontknaapt wil worden. dat hij dan een beetje nerveus overkomt lijkt me inherrent aan het maagd zijn.quote:op dinsdag 17 januari 2006 13:03 schreef doagere het volgende:
triest, eerst van heel fok willen horen wat je het beste kunt doen, en daar allerlei voorbereidingen voor treffen. je kent dat hele mens niet en je hebt de condooms al klaar liggen.
omg, man..
damn! ik dacht dat het een kereltje van net 16 was ofzo, no offence, maar die indruk kreeg ik door het taalgebruik enzo hier.quote:op dinsdag 17 januari 2006 13:56 schreef lenus het volgende:
[..]
die jongen is 23 en maagd, het lijkt me geen ongezonde gedachte dat hij eindelijk eens ontknaapt wil worden. dat hij dan een beetje nerveus overkomt lijkt me inherrent aan het maagd zijn.
je zusje ligt in dezelfde kamer?quote:op maandag 16 januari 2006 21:43 schreef ajtheb het volgende:
komend weekend heb ik 2 meiden bij me op de kamer logeren dus![]()
hopelijk komt het er dan een keer van...
je vraagt aan fok of het okay is dat je je om laat bouwen dus laten we niet over mate van triestheid beginnen please.quote:op dinsdag 17 januari 2006 13:03 schreef doagere het volgende:
triest, eerst van heel fok willen horen wat je het beste kunt doen, en daar allerlei voorbereidingen voor treffen. je kent dat hele mens niet en je hebt de condooms al klaar liggen.
omg, man..
dat is idd de reden. het is ook echt niet zo dat ik hier zeg dat ik er voor ga en dat ik vervolgens niets ga doen!!!quote:die jongen is 23 en maagd, het lijkt me geen ongezonde gedachte dat hij eindelijk eens ontknaapt wil worden. dat hij dan een beetje nerveus overkomt lijkt me inherrent aan het maagd zijn.
nee niet mijn zusje... een ander meisje die ook blijft slapen.quote:je zusje ligt in dezelfde kamer?
quote:op dinsdag 17 januari 2006 15:27 schreef american_nightmare het volgende:
[..]
je vraagt aan fok of het okay is dat je je om laat bouwen dus laten we niet over mate van triestheid beginnen please.
maar goed wel een beetje vreemd dat een kerel van 23 condooms heeft liggen terwijl ie tot 3 weken geleden nooit gezoend had.![]()
2 weken geleden heb je voor het eerst gezoend en nu denk je dat je meteen een trio kunt krijgen met 2 lekkere wijven. ja hoor, zo zit het leven inderdaad precies in mekaar.quote:op dinsdag 17 januari 2006 16:02 schreef ajtheb het volgende:
[..]
dat is idd de reden. het is ook echt niet zo dat ik hier zeg dat ik er voor ga en dat ik vervolgens niets ga doen!!!
[..]
nee niet mijn zusje... een ander meisje die ook blijft slapen.
trouwens moet ik opmerken dat het allemaal steeds sneller lijkt te gaan... een half jaar terug had ik helemaal geen suc6 en nu heb ik opeens 2 meiden bij me slapen
ik ga het als volgt aanpakken:
- haal haar op van de trein, btje teasen, wat praten, lol maken, en vooral veel teasen.. huggen, kuffelen, champagne drinken, haar chocolade voerenmaar toch wat mysterieus blijven... het dronken voeren komt zaterdag pas dan gaan we echt zuipen
komt inderdaad nogal té gemaakt over...quote:op dinsdag 17 januari 2006 16:10 schreef ikiskoel het volgende:
teasen, champagne drinken, chcolade voeren... mén, je kijkt teveel tv
weet je wel zeker dat ze bij jou op 1 kamer wil blijven slapen? jij praat alsof het vanzelfsprekend is dat ze bij jou in bed komt liggen. ben je klokslag 2006 soms veranderd van een maagd met 23 jaar ervaring in een don juan die 1 keer gezoend heeft of is zelfoverschatting een karaktereigenschap van jou?quote:op dinsdag 17 januari 2006 16:06 schreef ajtheb het volgende:
ik ga niet voor een trio... die ene meid blijft ook maar 1 nacht... degene waar het over gaat slaapt 3 nachten bij me...
quote:op dinsdag 17 januari 2006 16:14 schreef american_nightmare het volgende:
[..]
weet je wel zeker dat ze bij jou op 1 kamer wil blijven slapen? jij praat alsof het vanzelfsprekend is dat ze bij jou in bed komt liggen. ben je klokslag 2006 soms veranderd van een maagd met 23 jaar ervaring in een don juan die 1 keer gezoend heeft of is zelfoverschatting een karaktereigenschap van jou?
ze zitten er wel aan, maar ze zijn zo voorspelbaar.quote:op dinsdag 17 januari 2006 16:26 schreef outcast_within het volgende:
fok soap. altijd leuk. jammer dat er vaak geen eindes aan vast zitten
alsjeblieft, plan niet teveel! en ga vooral niet denken, dan zeg ik dit, en dan zeg ik dat. het pakt in de werkelijkheid toch altijd anders uit. zie gewoon hoe het loopt, als het goed loopt maak je wat hints over te slapen, als ze de hele avond aan de andere kant van de bank zit en totaal geen hints geeft, is een grap over kom maar bij mij in bed niet echt geplaatst.quote:op dinsdag 17 januari 2006 16:02 schreef ajtheb het volgende:
[..]
dat is idd de reden. het is ook echt niet zo dat ik hier zeg dat ik er voor ga en dat ik vervolgens niets ga doen!!!
[..]
nee niet mijn zusje... een ander meisje die ook blijft slapen.
trouwens moet ik opmerken dat het allemaal steeds sneller lijkt te gaan... een half jaar terug had ik helemaal geen suc6 en nu heb ik opeens 2 meiden bij me slapen
- haal haar op van de trein, btje teasen, wat praten, lol maken, en vooral veel teasen.. huggen, kuffelen, champagne drinken, haar chocolade voerenmaar toch wat mysterieus blijven... het dronken voeren komt zaterdag pas dan gaan we echt zuipen
inderdaadquote:op dinsdag 17 januari 2006 16:10 schreef ikiskoel het volgende:
teasen, champagne drinken, chcolade voeren... mén, je kijkt teveel tv
sommige vrouwen worden daar opgewonden van. dan voelen ze zich bedreven in de liefde en zullen ze hem verscheuren in bed! kan dus een voordeeltje zijnquote:op dinsdag 17 januari 2006 17:16 schreef scandalous het volgende:
[..]
inderdaadje legt het er wel erg dik bovenop, en zij ruikt natuurlijk van een afstand dat je maagd bent en nerveus bent
![]()
in pornofilms jaquote:op dinsdag 17 januari 2006 17:19 schreef casperrrr het volgende:
[..]
sommige vrouwen worden daar opgewonden van. dan voelen ze zich bedreven in de liefde en zullen ze hem verscheuren in bed! kan dus een voordeeltje zijn
* lacht want ziet het voor zichquote:op dinsdag 17 januari 2006 17:21 schreef lenus het volgende:
nou, ik denk eerder dat het een afknapper is. als zo'n jongen met chocolade en champagne en de hele rimram aankomt kan het eerder afstotend werken. late uurtjes met een aantal bescheiden glaasjes drank, zullen ervoor zorgen dat de eventuele handtastelijkheden vanzelf komen.
volgens mij is het onmogelijk om hem omhoog te krijgen als je al meer dan 20 jaar geen seks gehad hebt, puur uit zenuwen. want als het niet goed gaat dan gaat ze hem natuurlijk keihard uitlachen, vertelt ze het aan al haar vriendinnen en post ze het verhaal op internet met namen en toenamen.quote:op dinsdag 17 januari 2006 17:16 schreef scandalous het volgende:
[..]
inderdaadje legt het er wel erg dik bovenop, en zij ruikt natuurlijk van een afstand dat je maagd bent en nerveus bent
![]()
stond ie eindelijk, kon ik niet klaarkomen. daar hebben we goed van geprofiteerd.quote:op dinsdag 17 januari 2006 19:07 schreef robbiej het volgende:
klopt had ik ook. ik had op mn 1e keer. kreeg hem op het begin niet omhoog.. zwaar frustrerendmoet ze gaan slobberen. dan werkt 't wel
die kennen we al, of heb je de verkapte spoiler van asskicker niet gezien?quote:op woensdag 18 januari 2006 14:16 schreef mpg het volgende:
ben benieuwd naar de afloop.
niet iedereen ontmoet zulke uiterlijkgerichte-sletjes zoals jijquote:op woensdag 18 januari 2006 14:22 schreef vbmot het volgende:
die kennen we al, of heb je de verkapte spoiler van asskicker niet gezien?
wat heb ik gemistquote:op woensdag 18 januari 2006 14:22 schreef vbmot het volgende:
[..]
die kennen we al, of heb je de verkapte spoiler van asskicker niet gezien?
helemaal niks, copycat heeft al ingegrepen.quote:
quote:op dinsdag 17 januari 2006 11:44 schreef american_nightmare het volgende:
nog nooit vriend(in) of seks gehad deel 17
lol! beetje overmoedig geworden?
daarom juistquote:
foto van de ts.quote:op woensdag 18 januari 2006 15:14 schreef mpg het volgende:
[..]
daarom juist, wat heeft ze weggehaald?
ah ok.quote:
1: praat normaalquote:op dinsdag 17 januari 2006 16:02 schreef ajtheb het volgende:
[..]
[..]
dat vind ik weer iets tequote:op woensdag 18 januari 2006 16:44 schreef leolinedance het volgende:
en daarna schuif je hem lekker die natte lade in![]()
hoi ajtheb,quote:op vrijdag 13 januari 2006 18:23 schreef ajtheb het volgende:
hey,
ik wou graag weten of jullie tips hebben voor me?
gelukkig val ik nog niet echt in een friendzone, en wil haar verleiden... maar hoe doe ik dat?
ze komt in het weekend over een week 3 nachtjes logeren. eerst zou ze 1 dag komen, maar nu opeens 3 nachten. yaay... alleen heb ik dus weinig ervaring in het versieren, verleiden, etc.
dus wat tips zou handig zijn.![]()
of een natte neus halen, dat is ook fijn!quote:op woensdag 18 januari 2006 16:44 schreef leolinedance het volgende:
en daarna schuif je hem lekker die natte lade in![]()
punk/gothicquote:op vrijdag 13 januari 2006 19:48 schreef ajtheb het volgende:
[..]
je kan het nog afzeggen nu..quote:op vrijdag 13 januari 2006 19:48 schreef ajtheb het volgende:
als je ze nodig hebt ben je al te laatquote:op dinsdag 17 januari 2006 13:03 schreef doagere het volgende:
omg, man..
^ wat hij zegtquote:
dat is bdsmquote:
die bijt je lul eraf om al het bloed op te zuigen.quote:op vrijdag 20 januari 2006 10:30 schreef metro2005 het volgende:
[..]
dat is bdsm
dit is gothic:
[afbeelding]
![]()
met zo'n "vrolijke" kop zou je haast denken dat ze zojuist door ts is volgeblaft.quote:op vrijdag 20 januari 2006 10:30 schreef metro2005 het volgende:
[..]
dat is bdsm
dit is gothic:
[afbeelding]
![]()
of ts is druk bezig thuis op te ruimenquote:op vrijdag 20 januari 2006 11:52 schreef vulkan het volgende:
ik denk dat de ts een beetje boos is geworden na al deze negatieve reacties.
ts is alle sextechnieken in een boekje aan het opzoeken...quote:op vrijdag 20 januari 2006 11:52 schreef vulkan het volgende:
ik denk dat de ts een beetje boos is geworden na al deze negatieve reacties.
ik leef helemaal mee hier vanuit zwolle.. spannend!quote:op vrijdag 20 januari 2006 15:39 schreef martijn_fijn het volgende:
en het is weekend! vanavond de grote dag voor ts? succes.![]()
male lesbian? of een closet heterosexual?quote:op vrijdag 13 januari 2006 21:54 schreef croupouque het volgende:
ik zou dan verwachten dat ze gewoon bij me wil logeren en verder niets, maar ik ben dan ook een soort homo die toevallig op vrouwen op valt.
dit topic heeft 196 posts en jij hebt het over een deel 2 aanmakenquote:op vrijdag 20 januari 2006 21:56 schreef godshand het volgende:
wie gaat deel 2 aanmaken?
een pukequote:op vrijdag 13 januari 2006 19:48 schreef ajtheb het volgende:
[..]
heb je wel gezien hoe snel dit topic volgespamt met tvp's is?quote:op vrijdag 20 januari 2006 22:01 schreef wolkje het volgende:
[..]
dit topic heeft 196 posts en jij hebt het over een deel 2 aanmaken![]()
al wel iets langer hoor.quote:op vrijdag 20 januari 2006 22:09 schreef godshand het volgende:
[..]
ts is al hele avond niet op fok! geweest dus blijkbaar heeft ie het druk (met haar?)
quote:laatste bezoek: 3 dagen, 3 uur, 14 minuten geleden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |