quote:op vrijdag 13 januari 2006 18:25 schreef huhu het volgende:
ze komt bij je logeren, maar is geen vriendin? is het dan familie ofzo, of blijven wel vaker wildvreemden bij je slapen?
"opeens" komt ze drie nachten? kwam dat voorstel uit haarzelf?! dan hoef je waarschijnlijk niet erg aan te dringenquote:op vrijdag 13 januari 2006 18:23 schreef ajtheb het volgende:
hey,
ik wou graag weten of jullie tips hebben voor me?
gelukkig val ik nog niet echt in een friendzone, en wil haar verleiden... maar hoe doe ik dat?
ze komt in het weekend over een week 3 nachtjes logeren. eerst zou ze 1 dag komen, maar nu opeens 3 nachten. yaay... alleen heb ik dus weinig ervaring in het versieren, verleiden, etc.
dus wat tips zou handig zijn.![]()
typisch fok!, altijd stoer doen en willen opvallen voor hun internetvriendjes.quote:op vrijdag 13 januari 2006 18:45 schreef geejeej het volgende:
joh doe niet zo moeilijk, die gast heeft nog nooit iemand van het andere geslacht bij hem hebben slapen en hij wil er wat tips over. is het nou echt altijd nodig hier in r&p om de eerste 20 berichten vol onzin en bashen te zetten?
nee, ik ben zielig: ik heb geen internetvriendenquote:op vrijdag 13 januari 2006 19:05 schreef martijn_fijn het volgende:
[..]
typisch fok!, altijd stoer doen en willen opvallen voor hun internetvriendjes.
ik weet wel "there ain't no party like an alcoholic party" maar als dat ineens 3 nachtjes bij haar vandaan komt heb je die alcohol echt niet nodig hoor!quote:maar ehm ontopic: ga met haar op een rustige plek in het huis zitten. je pakt wat flessen drank en zet die op de tafel. vervolgens lekker babbelen, gek doen met elkaar (drankspelletjes etc.), lachen met elkaar en haar uitdagen om intiem te doen (wel haar eerst dronken voeren, uiteraard). dan loopt het op een gegeven moment allemaal wel los, maar hou het spontaan en gezellig.
is het een lekker wijf?quote:op vrijdag 13 januari 2006 19:09 schreef ajtheb het volgende:
haha we gaan sowieso flink zuipen zaterdagavond... maar vrijdagavond moet ook al kunnen
ja ik vind van wel... maar waarschijnlijk niet voor de meeste mensen, aangezien ze punk/gothic isquote:is het een lekker wijf?
punk/gothic?? dan komt ze zeker langs om te nuecken!quote:op vrijdag 13 januari 2006 19:48 schreef ajtheb het volgende:
[..]
ja ik vind van wel... maar waarschijnlijk niet voor de meeste mensen, aangezien ze punk/gothic is
wow dat is een goed advies.. hebben we gelijk wat te lezen in de krant!quote:op vrijdag 13 januari 2006 18:28 schreef sh4dow het volgende:
simpel, als ze ligt te slapen, neuk je haar gewoon.
pf.. als je het een beetje goed aanpakt, gaat het allemaal vanzelf!
nee zo ga ik het niet aanpakken hoor... lkkr wat zuipen en voorstellen dat ze bij me in bed komt liggen is genoeg... lief kijken en haar knuffelen en zoquote:simpel, als ze ligt te slapen, neuk je haar gewoon.
pf.. als je het een beetje goed aanpakt, gaat het allemaal vanzelf!
quote:op vrijdag 13 januari 2006 20:08 schreef casperrrr het volgende:
@ ts
...
schuif dus ook je slechte ochtenrituelen aan de kant. niet in je boxer met een halve odel een blik bier opentrekken 's morgens.![]()
volgens mij ziet ze jou ook wel zittenquote:op vrijdag 13 januari 2006 19:08 schreef ajtheb het volgende:
de reden dat ze 3 nachten komt is volgens haar dat ze dan met ov geen kosten heeft... primaik wil daar natuurlijk wel gebruik van maken
ze komt niet uit eibergenquote:sjee, had al heel wat foto's gepost van dames uit eibergen (ook weer snel weggehaald)... is t een gothic! euhm, wil je daar lekker mee knuffelen![]()
een eenpersoonsbed brrrquote:op vrijdag 13 januari 2006 19:08 schreef ajtheb het volgende:
haha, ik had ook al wel in gedachten om met zijn 2en in mijn 1 persoonsbed te gaan liggen... is idd lkkr knus
feauteaux?quote:op vrijdag 13 januari 2006 19:48 schreef ajtheb het volgende:
[..]
ja ik vind van wel... maar waarschijnlijk niet voor de meeste mensen, aangezien ze punk/gothic is
jah precies... niet de gedachte kweken dat je gelijk met haar in je bed wilt liggen, stel voor om een matras te halen ofzo en zeg dan gewoon dat ze ook wel bij je in bed mag liggen.quote:op vrijdag 13 januari 2006 23:39 schreef mikkie het volgende:
probeer een subtiele toespeling te maken... bijvoorbeeld dat je 't luchtbed nog niet opgeblazen hebt omdat je niet wist waar ze wilde liggen... dan laat je de keuze aan haar. maak er een lolletje van.
overigens denk ik dat je niet heel veel moeite hoeft te doen, als ze zo makkelijk voorstelt om van 1 nacht ineens 3 nachten te maken is 't begin in elk geval goed
en een borreltje erbij is natuurlijk leuk, maar hou 't beschaafd. je wilt niet meteen het imago van drankorgel creëren, en bovendien kun je niet scherp blijven. hou het leuk, ga samen een geinig spelletje doen (evt. wat erotisch getint), of ga knus op de bank een filmpje kijken ofzo...en dan wel een léuke film, geen lompe actiefilm, maar denk aan love actually of hitch ofzo.
en belangrijk: ga niet de avond in met het idee: ik wil neuken. dat werkt niet. probeer er gewoon iets gezelligs van te maken, lekker babbelen, ouwehoeren en 't leuk hebben samen, als er dan meer van komt gaat dat vanzelf.
quote:op zaterdag 14 januari 2006 01:05 schreef #ANONIEM het volgende:
je moet haar negeren. dan heeft ze het gevoel dat je moeilijk te krijgen bent en wil ze je dus meer. zou dus gewoon niks tegen haar zeggen als ik jou was.
ja. gedraag je als een klootzak. wellicht haal je dan de eerste nacht niet eens.quote:op zaterdag 14 januari 2006 01:05 schreef #ANONIEM het volgende:
je moet haar negeren. dan heeft ze het gevoel dat je moeilijk te krijgen bent en wil ze je dus meer. zou dus gewoon niks tegen haar zeggen als ik jou was.
precies, het beste wat je kan doen is 3 dagen bij een andere meid te gaan slapenquote:op zaterdag 14 januari 2006 01:05 schreef #ANONIEM het volgende:
vrijgezel en nog maagd zekerquote:op zaterdag 14 januari 2006 01:05 schreef #ANONIEM het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |