abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34053070
Ach, RPG's speel je sowieso niet voor de graphics, als het er maar allemaal sfeervol uitziet.
Ik ben wel benieuwd naar Enchant ARM.
If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now!
http://www.myspace.com/trakston
pi_34053094
Het is toch iets van =*{-EnChAnT-ArM-}*= .
pi_34053131
Ah leuke reacties, toch wel verrassende meningen
quote:
Op dit moment weet ik niet of jij een xbox 360 hebt. Maar op de manier waarop je een reactie geeft lijkt me van niet.
Nee ik heb inderdaad geen 360. Sowieso ben ik met de xbox ook wat later begonnen (ben met het Rally Challenge 1 pack begonnen), maar ik denk dat ik de 360 eigenlijk helemaal niet meer haal. De kriebels die ik had bij het spelen op live zijn op een gegeven moment omgeslagen in irritatie. Niet alleen om het gebrek aan spelers, maar ook om de sfeer online gecombineerd met een té verspreide community (ik speel graag met een vast groepje). De leukste avondjes heb ik gehad met PGR2, RS3 was ook nog leuk, Halo2 was fantastisch in het begin, en toen sloeg het ineens om. Kutamerikanen in Halo2, té veel spellen met erg weinig mensen erin, en ik had zoals Twi al aangaf een verkeerde friendslist denk ik.
Het laatste jaar heb ik met Twi regelmatig wat spelletjes gedaan via xbox connect (en kai), 1 op 1, er zaten fantastische potjes bij, maar eigenlijk gingen we steeds minder en minder spelen (laatste paar maanden nog geen 1x in de maand ofzo?..). Online gaming is iets waar je enorm veel tijd in moet stoppen om het leuk te houden: - je moet én mee kunnen komen, en je moet een groepje hebben dat veel speelt. De groep van fok is leuk, maar niet hecht qua gaming. Wat dat betreft, respect voor de gijsjes, met een vaste groep gamen is gewoon het leukst (en het minst leuk voor anderen om mee te doen ).
Mijn interesses zijn inmiddels wat verschoven. Ik speel nog steeds op de xbox, heb sinds een paar maandjes een cube om samen met de kleine te spelen, maar de kriebels voor de nieuwe systemen zijn er te kort en te weinig. Maar goed, ik ben ook al wat ouder, met een andere erg dure interesse die nu ik recentelijk meer ben gaan waarderen (en daar dus ook meer geld in ga steken, fotografie dus).
quote:
- PGR 3: 8 man live, hadden er minimaal 12 kunnen zijn...
12 man in een racegame klinkt leuk, maar als ik nu al lees dat mensen om de haverklap omgekeerd staan.... 8 is zat, en meer dan genoeg om lol mee te hebben.
quote:
- Call of Duty 2: Geruchten waren 16 man, kom je erachter dat je geen lobby hebt en nog steeds "maar" 8 man.
Kijk, dit wist ik dan weer niet. 8 man is té weinig voor een shooter, en geen lobby is onvergeeflijk.
quote:
- PDZ: Dat is ook niet het gene dat het wezen moet, maar wel 16 / 24 man.
En dan vraag ik mij af: waarom niet? Het spel is in de SP niet leuk schijnt het, nou én, dat was RS3 ook niet. Het gaat om de multiplayer tenslotte mbt live, en daar schijnt dit spel ruimschoots in te voldoen. Waarom zo veel mensen dit spel zo snel van de hand hebben gedaan... geen idee. Geef het eens een kans.
quote:
- Ghost Recon 3: Advanced Warfighter zou ook een launch titel worden...
Lijkt mij een fantastisch spel, deel 2 was ik echt helemaal verbaasd over toen ik die voor het eerst echt speelde. Maar kijk eens naar deel 1 en deel 2 op de xbox. Is dat ooit een succes geworden, terwijl (zeker deel 2) dit wel verdiende.
quote:
Je hebt de spellen nu wel gezien en je bent toe aan iets anders.
Kijk en dit is dus de reden dat ik niet meer voor een 360 ga. Mensen zijn zo ontzettend snel uitgekeken op alles, en verwachten het onmogelijke van de volgende serie games. Altijd maar vooruit kijken, geniet ook eens van wat je hebt. Wat dat betreft vind ik die gamersscore ook helemaal geen goed iets, het gaat erom om een community te kweken, op deze manier creeërt MS iets (bijv een grote 2e hands markt) dat ook tegen ze kan gaan werken.
Precies de reden dat ik wanneer ik nu eens game, nu echt zit te genieten voor een spotprijs van het allerbeste dat de xbox en de gamecube te bieden hebben. Call me crazy
pi_34053254
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 17:42 schreef DinoPK het volgende:
[..]

En dan vraag ik mij af: waarom niet? Het spel is in de SP niet leuk schijnt het, nou én, dat was RS3 ook niet. Het gaat om de multiplayer tenslotte mbt live, en daar schijnt dit spel ruimschoots in te voldoen. Waarom zo veel mensen dit spel zo snel van de hand hebben gedaan... geen idee. Geef het eens een kans.
Hierop kan ik een simpel antwoord geven, de multiplayer is ook niet boeiend.

Die demo ziet er trouwens tof uit pkwarts.
If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now!
pi_34053308
Tof filmpje pkwarts, erg netjes voor een team van 3 man
pi_34055106
quote:
Altijd maar vooruit kijken, geniet ook eens van wat je hebt.
  zaterdag 14 januari 2006 @ 19:06:21 #107
126005 Tumble
Ik val en sta weer op
pi_34056412
Goed na een middagje ploeteren is het dan eindelijk zo ver
alles goud op PGR3
vooral die hele lange hotlap op de nurnbergring (7 minuut nog wat) heeft me aardig wat tijd gekost.
Maar hij staat. nu eens kijken in hoeverre ik platina kan vrijspelen
Maar eerst.. DOA4 hehehe
Life never gets darker then midnight
pi_34058638
Al een paar dagen de 360 niet aangeraakt. Wat een heiden ben ik he.

En ik baal, want ik heb maandag een sollicitatiegesprek terwijl ik ook naar Engeland had kunnen gaan om Burnout 4, Fight Night 3 en Battlefield 2, allen op de 360, kunnen zien. Perstripje enzo.

Ach ja.
  zaterdag 14 januari 2006 @ 20:18:58 #109
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_34059335
Ik vind het ook maar onzin eigenlijk, dat iedereen PD0 zo afschrijft. Ja, de voice acting is kut. NoFI (of eigenlijk wel ), maar als je je daar aan ergert dan ben je gewoon een zure mierenneukerige anti-gamer. Ja, de AI is niet goed, maar ik heb nu wat leveltjes gedaan en heb er toch wel wat plezier van hoor. Leuke wapens, leuke opdrachtjes, zie uit naar de volgende paar levels.
pi_34059949
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 20:18 schreef twi het volgende:
Ik vind het ook maar onzin eigenlijk, dat iedereen PD0 zo afschrijft. Ja, de voice acting is kut. NoFI (of eigenlijk wel ), maar als je je daar aan ergert dan ben je gewoon een zure mierenneukerige anti-gamer. Ja, de AI is niet goed, maar ik heb nu wat leveltjes gedaan en heb er toch wel wat plezier van hoor. Leuke wapens, leuke opdrachtjes, zie uit naar de volgende paar levels.
Om het ff in het extreme te nemen. Als jij Halo zat te spelen en Master Chief was ingesproken door Gordon, was de game dan nog tof geweest?
<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
pi_34060001
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 20:33 schreef Morthill het volgende:

[..]

Om het ff in het extreme te nemen. Als jij Halo zat te spelen en Master Chief was ingesproken door Gordon, was de game dan nog tof geweest?
En een AI met de intelligentie van BB-kelly, vergeet dat niet .
pi_34060413
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 20:35 schreef Retuobak het volgende:

[..]

En een AI met de intelligentie van BB-kelly, vergeet dat niet .
de AI nog doorgelaten. Als ik een game speel wil ik niet het gevoel hebben dat het tof is en dat er dan plots een nicht gaat praten met een nicht stem. Absoluut no offense, Boondock Saints was geweldig, en Willem Dafoe speelde daar ook een homo, maar als die gast net zo was geweest als die gast waarmee ie in bed lag had niemand hem nog cool gevonden.
  zaterdag 14 januari 2006 @ 20:43:40 #113
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_34060430
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 20:33 schreef Morthill het volgende:
In het extreme, je geeft het zelf al aan. Het is lang niet zo extreem, maar er wordt wel een heel groot punt van gemaakt. Ik kan me erin vinden dat de voice acting niet groots is in dit spel, maar om het daardoor niet te spelen is gewoon kleinzielig en overdreven.
pi_34060475
Het gaat me echt niet om de voice-acting. Het was me niet eens opgevallen dat die zo slecht is. Ik vind het gewoon niet lekker spelen. CoD2 is als FPS vele malen beter.
pi_34060669
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 20:43 schreef twi het volgende:

[..]

In het extreme, je geeft het zelf al aan. Het is lang niet zo extreem, maar er wordt wel een heel groot punt van gemaakt. Ik kan me erin vinden dat de voice acting niet groots is in dit spel, maar om het daardoor niet te spelen is gewoon kleinzielig en overdreven.
Aangezien die door iedereen word afgeschreven haal ik em niet , mond op mond reclame enzo
als het spel 20 euro was dan had ik em gehaald wss.
RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
  zaterdag 14 januari 2006 @ 20:49:09 #116
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_34060700
quote:
Ah leuke reacties, toch wel verrassende meningen
[..]

Precies de reden dat ik wanneer ik nu eens game, nu echt zit te genieten voor een spotprijs van het allerbeste dat de xbox en de gamecube te bieden hebben. Call me crazy
Begrijp je wel hoor, alhoewel CoD2 en Condemned echt fantastisch waren..........

Wacht nu op Oblivion en speel ondertussen nog wat PS2 games. Die games hebben een caliber die idd de 360 nog niet kan halen..... maar dat vind ik
A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
pi_34060841
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 20:49 schreef Chocobo het volgende:

[..]
Die games hebben een caliber die idd de 360 nog niet kan halen..... maar dat vind ik
Absoluut. Maar ook de Xbox kon dat niet en ook de GameCube niet. Het is gewoon niet normaal wat er allemaal voor de PS2 uit komt!
  zaterdag 14 januari 2006 @ 20:53:24 #118
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_34060873
En die probeer ik juist een beetje te doorbreken, iedereen die ik spreek over die voice acting heeft dat 9 van de 10 gevallen ook maar van een ander. Het speelt lang niet zo makkelijk als Halo en CoD2 zal beter zijn als SP game. Kan ik me compleet voorstellen, maar PD0 is echt geen minderwaardig spel. Integendeel, er zit in deze game namelijk WEL een capabele multiplayer mode. Als een van de weinige X360 launchgames.
  zaterdag 14 januari 2006 @ 20:54:41 #119
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_34060923
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 20:52 schreef H.Flick het volgende:
Absoluut. Maar ook de Xbox kon dat niet en ook de GameCube niet. Het is gewoon niet normaal wat er allemaal voor de PS2 uit komt!
Persoonlijke mening weer. Die games trekken mij bijvoorbeeld ABSOLUUT NIET, met grote hoofdletters.
pi_34060951
Nou ik kan iig niet wachten tot ik mijn 360 eindelijk eens terug heb om mijn splinter nieuwe PD0 te kunnen doen
"What will I get for christmas santa?"
-" Well Andy, you'll get cancer."
XBL gamertag: MaskedMuchachoO
  zaterdag 14 januari 2006 @ 20:57:31 #121
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_34061044
Hoe heb je dat nou geregeld, piet_pelle? Teruggehaald uit de winkel en zelf opgestuurd?
pi_34061481
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 20:57 schreef twi het volgende:
Hoe heb je dat nou geregeld, piet_pelle? Teruggehaald uit de winkel en zelf opgestuurd?
De dag dat ik naar de winkel wilde gaan om hem terug te halen kreeg ik voordat ik de deur uitging een telefoontje van ze, 2 dagen nadat ik er geweest was om te vragen WTF er nou zo lang duurde en 4 weken nadat ik hem daar gebracht had, dat hij hem opgestuurd had.
Blijkbaar moet je ze een beetje onder druk zetten voordat ze ook maar een flikker voor je doen.

Nu ligt hij bij Microsoft als ze niet gelogen hebben althans. Over een week ga ik naar mijn ouders en heb ik pas de beschikking over een vaste telefoon om Microsoft te bellen wat ze eraan gaan doen.

Wel had Microsoft aan de winkel gevraagd of ze de beschadigde DVD en muziek CD erbij wilde geven.
Alleen weet ik helemaal niets over een DVD en een muziek cd, alleen PGR3 die ik erbij gekocht had, dus dat belooft wat
pi_34061619
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 20:54 schreef twi het volgende:

[..]

Persoonlijke mening weer. Die games trekken mij bijvoorbeeld ABSOLUUT NIET, met grote hoofdletters.
Precies, daarentegen heb ik dezelfde mening als H.Flick maar dan wat betreft de PC. Ik moet nog zoveel toptitels kopen en spelen, niet normaal .
pi_34061653
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 20:54 schreef twi het volgende:

[..]

Smaak is natuurlijk altijd een mening. Ik vind de Xbox360 een prachtig apparaat, maar de PS2 is nog steeds mijn favoriet en ik denk dat ook de PS3 dat gaat worden.
pi_34061755
Tis ook maar net wat je favoriet is natuurlijk, als MP je ding is dan is de Xbox en nu de X360 veruit de beste console om te kiezen. Maar wat SP betreft ben je onder de consoles over het algemeen genomen iets beter af bij Sony. Kunnen je ogen niet meer dan 4 kleuren onderscheiden, dan kun je Nintendo overwegen .
pi_34061820
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 21:12 schreef Retuobak het volgende:Kunnen je ogen niet meer dan 4 kleuren onderscheiden, dan kun je Nintendo overwegen .
pi_34061873
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 21:12 schreef Retuobak het volgende:
Kunnen je ogen niet meer dan 4 kleuren onderscheiden, dan kun je Nintendo overwegen .
Het blijft grappig
pi_34062298
Even over PD:0

Ten eerste, twi ben je al in het jungle level?
Ten tweede, waarom zou ik een extreem matige single player shooter gaan spelen als er zoveel beters is?
Ten derde, de multiplayer is ook gewoon kut, er zitten leuke modi in, maar wat heb ik daar aan als het verrot speelt?
  zaterdag 14 januari 2006 @ 21:31:54 #129
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_34062617
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 21:24 schreef peristilius het volgende:
Even over PD:0

Ten eerste, twi ben je al in het jungle level?
Ten tweede, waarom zou ik een extreem matige single player shooter gaan spelen als er zoveel beters is?
Ten derde, de multiplayer is ook gewoon kut, er zitten leuke modi in, maar wat heb ik daar aan als het verrot speelt?
PD0 is echt een minder spel vind ik.... gespeeld maar ik vond het echt helemaal niks. Slechte stealth implementatie, rare muziek, vreemde controls,... nee vanaf het begin al klote.
pi_34062673
Ja, dat het de bedoeling is dat je stealth gebruikt vind ik nog het mooist.
Je wordt altijd gezien, als je gezien wordt schiet je iedereen neer en loop je door.

Dat spel gaat echt gewoon nergens over.
  zaterdag 14 januari 2006 @ 21:34:47 #131
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_34062732
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 21:33 schreef peristilius het volgende:
Ja, dat het de bedoeling is dat je stealth gebruikt vind ik nog het mooist.
Je wordt altijd gezien, als je gezien wordt schiet je iedereen neer en loop je door.

Dat spel gaat echt gewoon nergens over.
Ik keek om een hoek,........... vijand kon me niet zien, maar door dramatisch programmeer werk zag de vijand me oversteken
  zondag 15 januari 2006 @ 01:02:18 #132
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_34070547
Fight Night demo is erg cool zeg....... als je dat een beetje onder de knie krijgt vallen er rake klappen
  zondag 15 januari 2006 @ 02:07:58 #133
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_34072519
quote:
Op zondag 15 januari 2006 01:02 schreef Chocobo het volgende:
Fight Night demo is erg cool zeg....... als je dat een beetje onder de knie krijgt vallen er rake klappen
Cool spel he
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  zondag 15 januari 2006 @ 02:09:54 #134
30192 Gamedemon
En dat is 2!
pi_34072565
quote:
Op zondag 15 januari 2006 02:07 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

Cool spel he
tis iig het allermooiste kutspel dat ik gespeeld heb
  zondag 15 januari 2006 @ 08:39:17 #135
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_34076036
quote:
Op zondag 15 januari 2006 02:07 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

Cool spel he
Ja zeer zeker,.... kan me voorstellen dat boks fans dit geweldig vinden. Vind het de coolste demo.
  zondag 15 januari 2006 @ 09:03:40 #136
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_34076119
quote:
Op zondag 15 januari 2006 08:39 schreef Chocobo het volgende:

[..]

Ja zeer zeker,.... kan me voorstellen dat boks fans dit geweldig vinden. Vind het de coolste demo.
NOu ehm je kan mij wel een boksfan noemen, maar deze titel heb ik toch wel mijn twijfels over. Het parry systeem slaat echt nergens op wanneer je jabt is het de bedoeling dat de dekking van de tegenstander wat open komt te staan. Nu is het vaak zo dat de cpu de jab pareert en jij 3-5 sec niks kan doen, dat slaat echt helemaal nergens op
kijk een jab wegtikken okay, een counter erover heen okay. Maar zo lang niet kunnen bewegen

Verder heb ik het idee dat ze het beter hadden kunnen uitbrengen als underground boxing. Want het gaat vooral om de grote swings (die je dus ver van te voren aan ziet komen) en punt aftrek of zelfs disqualificatie voor illigal moves hebben ze in de demo niet van gehoord. Het is mij gelukt om met hopkins van bernard te winnen door alleen maar illigal elbows te geven (zijn gezicht zwelt wel mooi op en begint goed te bloeden ) maar dit kan nooit de bedoeling zijn voor een boksgame naar mijn idee.

Ik weet dus ook nog niet zeker of ik hem ga halen, Ik ben benieuwd naar de aanpassingen in de final tov de demo.
Drop you like an ill, bad habit
  zondag 15 januari 2006 @ 09:13:47 #137
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_34076139
quote:
Op zondag 15 januari 2006 09:03 schreef pmponer het volgende:

[..]

NOu ehm je kan mij wel een boksfan noemen, maar deze titel heb ik toch wel mijn twijfels over. Het parry systeem slaat echt nergens op wanneer je jabt is het de bedoeling dat de dekking van de tegenstander wat open komt te staan. Nu is het vaak zo dat de cpu de jab pareert en jij 3-5 sec niks kan doen, dat slaat echt helemaal nergens op
kijk een jab wegtikken okay, een counter erover heen okay. Maar zo lang niet kunnen bewegen

Verder heb ik het idee dat ze het beter hadden kunnen uitbrengen als underground boxing. Want het gaat vooral om de grote swings (die je dus ver van te voren aan ziet komen) en punt aftrek of zelfs disqualificatie voor illigal moves hebben ze in de demo niet van gehoord. Het is mij gelukt om met hopkins van bernard te winnen door alleen maar illigal elbows te geven (zijn gezicht zwelt wel mooi op en begint goed te bloeden ) maar dit kan nooit de bedoeling zijn voor een boksgame naar mijn idee.

Ik weet dus ook nog niet zeker of ik hem ga halen, Ik ben benieuwd naar de aanpassingen in de final tov de demo.
Tis een game,... gaat om vermaak toch..... voor zover ik weet is het geen echte Sim,... gewoon een boksspel ! Moet altijd wel lachen met die slowmo's
  zondag 15 januari 2006 @ 09:20:22 #138
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_34076159
Ohja,... en ik krijg dat blocken met counter nog niet echt onder de knie..... voor de rest ken ik de moves nu wel een beetje... Weet jij hoe die counter moet ?

Maar wat is volgens jouw dan echt een van de betere boks games?
pi_34076553
Toch maar geen Blu-Ray
quote:
OFFICIAL MICROSOFT STATEMENT

. . . Microsoft firmly stands behind the HD-DVD format as the best choice for our consumers. As we’ve said before, we’re confident that HD-DVD will bring the excitement of high definition movies to the consumer faster and at a greater value. We believe that consumers have signaled what format they want to enjoy high definition DVD and we’re going to follow them down that path. The question of whether Xbox 360 has the flexibility to adapt to consumers’ needs is a different issue entirely. Xbox 360 is a future-proofed system – one that allows us to add features as consumers demand them – as evidenced by our offering of the HD DVD drive as an accessory. Current reports indicating that we have a back-up plan, which includes Blu-Ray support are incorrect. At this point, we’re fully committed to HD-DVD and have absolutely no plans to support other optical formats
  zondag 15 januari 2006 @ 11:20:50 #140
8372 Bastard
Persona non grata
pi_34077426
Oh we zijn het klaaggezang weer begonnen over andermans games en welke tijd hij er in steekt, en dan met name op LIVE.

Beste LIVE game op dit moment is denk ik PGR3, leuk aantal users in een room, ware het niet dat het gewoon KUT is om te rijden met dat duwen. Cod2 live is ook leuk, maar velden zijn eigenlijk wat te groot voor 4 man om het spannend te houden. Perfert dark heb ik niet live gespeeld, maar de SP vond ik crappy, met name de eerste levels denk je "wtf?" wat kaal.. speel ik weel op een 360. En dat menu
Blijft dus al met al ook niet heel veel over om leuk op Live te spelen.. sterker nog, eigenlijk is er niet echt iets heel cools voor MP.
Zelf heb ik dan ook alleen PGR3 in bezit.. ben er bijna klaar mee, nog 1 online career, voor de rest biedt het NIETS om online te spelen. Geen tijden, geen kudo ranking, absoluut niets om te halen met live spelen. Dan blijft dus de "fun" over van het online spelen. En die is er maar niet.. ja met een paar bekende wellicht dan. Maar het hele spel is mij wat te arcade achtig geworden, waarbij deel 2 nog wel meer gevoel had van het "echte" gebeuren.. dat heb ik niet bij 3.
Beuken en duwen is wat de klok slaat

En dan over LIVE zelf.. toen de XBOX er was bij iedereen.. genoeg in de winkels te vinden, kwam er een mooie feature. LIVE gamen.. ohh wat waren die eerste maand tof zeg! Twas allemaal nieuw, en cool om te doen. Moto gp demo werdzelfs grijs gespeeld, voor denk wel een jaar! Wat vooral cool was, was dat er ook zoveel Nederlanders op waren. "He waar kom je vandaan" gewoon in je eigen moerstaal.
En 4 jaar verder.. je start op, komt op live, en zijn het niet die schreeuwende kutfransozen, zijn het wel de scheldende Amerikanen waar je je mee moet vermaken, en dan doe je net als zoveel andere..niet eens je headset meer in je controller.
Face it, ze hebben iets gedaan met dat live wat het minder cool maakt. Je kan mij niet vertellen dat ik de enige Nederlander ben die online is op zaterdagnacht.. waarom join ik toch alleen die buitenlandse servers dan?
Maar goed, lang verhaal kort houden lukt nu niet meer.. we moeten wel wachten op meerdere live titels, komt wel in Maart dat weet ik zeker. Als EA zn servers goed kan houden mbt live heb je een knaller aan BF2.. en ik zie zo nog een paar potentiele live toppers die er aan komen.
Tot die tijd.. thank god for Arcade! En nee, ik join je invite niet ik wil mn highscore verbeteren dammit
The truth was in here.
  zondag 15 januari 2006 @ 12:36:54 #141
30192 Gamedemon
En dat is 2!
pi_34079413
quote:
Op zondag 15 januari 2006 09:13 schreef Chocobo het volgende:

[..]
Moet altijd wel lachen met die slowmo's
Nu lach je erom, maar stel dat je die game koopt en je krijgt het iedere keer te zien en je kan het niet doordrukken?
Word vanzelf irritant hoor
pi_34080579
quote:
Op zondag 15 januari 2006 12:36 schreef Gamedemon het volgende:

[..]

Nu lach je erom, maar stel dat je die game koopt en je krijgt het iedere keer te zien en je kan het niet doordrukken?
Stel nou eens dat er een auto-replay on/off optie in het menu zit En dat je de replay gewoon kan wegdrukken
Xbox360 Gamertag / PSN Tag: GokuSFE
  zondag 15 januari 2006 @ 13:21:37 #143
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_34080806
quote:
Op zondag 15 januari 2006 12:36 schreef Gamedemon het volgende:

[..]

Koop die game niet...... vind de demo alleen erg cool !
pi_34090526
quote:
Op zondag 15 januari 2006 11:20 schreef Bastard het volgende:
-knip-
De echte online multiplayer spellen zijn er ook gewoon nog niet. Heb zelf dan alleen CoD2 om online te spelen, maar zonder lobby en te grote levels is het gewoon niet leuk om online te spelen. En zo heeft elk spel wel wat onvolkomenheden waardoor het online een stuk minder leuk wordt.

Wordt dus tijd voor idd goede live support van EA(BF2, burnout, etc), Halo 3, Rainbow Six 3(niet 4 ) en wat van die toffe vlieg en mech spellen
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_34092332
quote:
Had het zelf niet beter kunnen schrijven, ben het ook helemaal eens met de schrijver.
pi_34095106
Hoe zit het nou precies met regio's op de Xbox 360? In V&A bood namelijk iemand namelijk een US-versie van DOA4 aan, die ook gewoon te spelen zou zijn op een Europese Xbox 360. Geldt dit voor alle games? En als het klopt, kan het dan nog problemen opleveren als je tegen iemand met de Europese versie speelt?
RitseB: Dat leer je nog wel, koei heeft altijd gelijk
pi_34095134
quote:
Op zondag 15 januari 2006 19:38 schreef koei het volgende:
Hoe zit het nou precies met regio's op de Xbox 360? In V&A bood namelijk iemand namelijk een US-versie van DOA4 aan, die ook gewoon te spelen zou zijn op een Europese Xbox 360. Geldt dit voor alle games? En als het klopt, kan het dan nog problemen opleveren als je tegen iemand met de Europese versie speelt?
Geldt niet voor alle games. De developer bepaalt of de game regiovrij is of niet.
pi_34096092
Choices, choices..

Ik weet niet wat ik moet kopen, CoD2 of PGR3..

Ik hou van beide genre's, heb de PGR3 demo gespeeld en ben er verliefd op.. maar ik weet niet welke game ik moet kopen
Ik hou van mezelf en dat gevoel is wederzijds..
pi_34096311
CoD2 is mijn X360 favoriet tot nu toe PGR3 nog weinig gespeelt.
  zondag 15 januari 2006 @ 20:09:03 #151
100496 H.Flick
Turn-based
pi_34096358
Ik zou absoluut voor CoD2 gaan, maar ik ben dan ook geen race-gamer.
  zondag 15 januari 2006 @ 20:09:47 #152
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_34096383
CoD2 halen, uitspelen en over een paar weekjes ruilen voor PGR3, omdat die op de lange termijn natuurlijk veel leuker is met de online mogelijkheden.
pi_34096399
Online schieten is niet leuk? Als die lag-patch er straks is dan natuurlijk.
pi_34096405
quote:
Op zondag 15 januari 2006 20:09 schreef twi het volgende:
CoD2 halen, uitspelen en over een paar weekjes ruilen voor PGR3, omdat die op de lange termijn natuurlijk veel leuker is met de online mogelijkheden.
En als je niet online kunt =D?
pi_34096499
Dan mis je een heleboel
  zondag 15 januari 2006 @ 20:27:28 #156
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_34097217
quote:
Op zondag 15 januari 2006 20:10 schreef devv05 het volgende:
Online schieten is niet leuk? Als die lag-patch er straks is dan natuurlijk.
CoD2 zal nooit een online topper worden, aangezien de online implementatie gewoon kut is geregeld, met maar 8 spelers en geen lobby. Voor het echte online shooter geweld moeten we nog even geduld hebben, geloof ik.
  zondag 15 januari 2006 @ 20:28:05 #157
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_34097257
Ik zou zeggen probeer CoD2 ergens te huren, en PGR3 te kopen
  zondag 15 januari 2006 @ 20:34:09 #158
58549 pkwarts
pixelfiel.
pi_34097551
quote:
Op zondag 15 januari 2006 20:01 schreef Lampie_ het volgende:
Choices, choices..

Ik weet niet wat ik moet kopen, CoD2 of PGR3..

Ik hou van beide genre's, heb de PGR3 demo gespeeld en ben er verliefd op.. maar ik weet niet welke game ik moet kopen
Als je interesse hebt kan je van mij wel PGR3 2e hands overkopen.
[22:01] <MrSubtle> jij bent het slimste bijdehandte kutjoch dat ik ooit heb gesproken :|
http://files.fok.nl/games.fok/junk/hugedick.jpg
  zondag 15 januari 2006 @ 20:58:54 #159
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_34098969
quote:
Op zondag 15 januari 2006 20:34 schreef pkwarts het volgende:

[..]

Als je interesse hebt kan je van mij wel PGR3 2e hands overkopen.
Lul
  zondag 15 januari 2006 @ 21:00:28 #160
58549 pkwarts
pixelfiel.
pi_34099044
quote:
Op zondag 15 januari 2006 20:58 schreef twi het volgende:

[..]

Lul
Ik ben er nu al 3x ingetrapt, maar dit was de laatste keer. Racen is gewoon niks voor mij
[22:01] <MrSubtle> jij bent het slimste bijdehandte kutjoch dat ik ooit heb gesproken :|
pi_34099245
En racen was niks voor mij, maar stiekem vind ik PGR3 toch wel erg leuk
pi_34099295
twi . Ben ik weer bij m'n X360, ben jij niet online
  zondag 15 januari 2006 @ 21:05:42 #163
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_34099321
Racen is ook niet echt mijn ding, maar toch heb ik best wel wat race games. Best vreemd
  zondag 15 januari 2006 @ 21:15:58 #164
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_34099845
quote:
Op zondag 15 januari 2006 21:05 schreef Retuobak het volgende:
twi . Ben ik weer bij m'n X360, ben jij niet online
Jij zei maandag, dan wordt het ook maandag
  zondag 15 januari 2006 @ 21:16:28 #165
100496 H.Flick
Turn-based
pi_34099873
quote:
Op zondag 15 januari 2006 21:00 schreef pkwarts het volgende:

[..]

Ik ben er nu al 3x ingetrapt, maar dit was de laatste keer. Racen is gewoon niks voor mij
Ik doe het ook nooit meer.
pi_34100228
quote:
Op zondag 15 januari 2006 21:15 schreef twi het volgende:

[..]

Jij zei maandag, dan wordt het ook maandag
Morgenvroeg college dus al vanavond weer hier
pi_34100788
Kep Amped 3 review geschreven (die moest nog steeds , heb daar debugcode van) en wat een raar spel is dat zeg. Wat een vreemde humor. Normaliter houd ik wel van dat soort ongein en het is bij vlagen ook wel lache, maar toch... hm. Wel leuk spelletje verder, daar niet van...

Niemand die je er over hoort ook though.
  zondag 15 januari 2006 @ 21:46:21 #168
34586 kepler
No bounce, no play
pi_34101119
quote:
Op zondag 15 januari 2006 20:27 schreef twi het volgende:

[..]

CoD2 zal nooit een online topper worden, aangezien de online implementatie gewoon kut is geregeld, met maar 8 spelers en geen lobby. Voor het echte online shooter geweld moeten we nog even geduld hebben, geloof ik.
schijnt een patch aan te komen, maar of dat alles oplost...
The line is a dot to you!
pi_34102055
quote:
Op zondag 15 januari 2006 21:00 schreef pkwarts het volgende:

[..]

Doos
pi_34102271
CoD2 it is

Ik weet niet wie er PGR3 2e hands aanbood, maarre klinkt wel relaxed... dat ervan uitgaan dat ik morgen m'n geld krijg (nog 10 euro en ik heb ze beide morgen) so name your price!
Ik hou van mezelf en dat gevoel is wederzijds..
  zondag 15 januari 2006 @ 22:17:21 #171
30192 Gamedemon
En dat is 2!
pi_34102440
quote:
Op zondag 15 januari 2006 21:46 schreef kepler het volgende:

[..]

schijnt een patch aan te komen, maar of dat alles oplost...
als het dan wel online goed word overweeg zelfs ik em nog te kopen
  zondag 15 januari 2006 @ 22:23:53 #172
58549 pkwarts
pixelfiel.
pi_34102788
quote:
Op zondag 15 januari 2006 22:14 schreef Lampie_ het volgende:
CoD2 it is

Ik weet niet wie er PGR3 2e hands aanbood, maarre klinkt wel relaxed... dat ervan uitgaan dat ik morgen m'n geld krijg (nog 10 euro en ik heb ze beide morgen) so name your price!
Mijn aanbod even in V&A geplaatst om dit forum vrij te houden van ruilposts:
[CENTRAAL] Xbox360-games verkoop/ruil topic
pi_34104477
Twi, waarom ga je weer offline?
pi_34104521
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 20:55 schreef piet_pelle het volgende:
Nou ik kan iig niet wachten tot ik mijn 360 eindelijk eens terug heb om mijn splinter nieuwe PD0 te kunnen doen
je hebt um weer terug?
pi_34104984
kan iemand mij vertellen hoe ik in de demo van fight night 3
is die first person knock out mode kom en dan mijn tegen stander kan afransellen
het is me namelijk 1 keer gelukt
en de computer heeft het ook eens gedaan maar hoe?
zou het leuk vinden als iemand het mij kan vertellen.

die normale knockout worden wat boring
Mijn Usericon bevat seksueel getinte, gewelddadige en schokkende inhoud!
  maandag 16 januari 2006 @ 00:14:00 #176
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_34107600
quote:
Op zondag 15 januari 2006 23:11 schreef CecilBDemented het volgende:
kan iemand mij vertellen hoe ik in de demo van fight night 3
is die first person knock out mode kom en dan mijn tegen stander kan afransellen
het is me namelijk 1 keer gelukt
en de computer heeft het ook eens gedaan maar hoe?
zou het leuk vinden als iemand het mij kan vertellen.

die normale knockout worden wat boring
Heb de computer nu al dik 20 keer verslagen maar nog nooit een first person KO gezien of first person gegamed

Ik wil weten hoe ik moet counteren
  maandag 16 januari 2006 @ 00:41:33 #177
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_34108576
quote:
Op zondag 15 januari 2006 23:01 schreef Retuobak het volgende:
Twi, waarom ga je weer offline?
Ik zag alleen wat Nexiumpjes Perfect Dark doen, en Doc Zenith op Gotham, dus toen ben ik maar TV gaan kijken Net nog even 30 minuutjes PGR3 gedaan, maar ook toen was er niemand online.
  maandag 16 januari 2006 @ 01:26:25 #178
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_34109721
Ik heb wel een keer een First Person KO gezien, maar de cpu deed het wel bij mij
pi_34109725
Hmm, wordt echt tijd voor nieuwe games, ik gebruik hem nu vaker om muziek te spelen dan om te gamen

Jammer dat het nog tot maart duurt voor er weer wat uitkomt. Met name Ghost Recon 3 kijk ik naar uit.
  maandag 16 januari 2006 @ 07:52:08 #180
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_34111980
quote:
Op maandag 16 januari 2006 00:14 schreef Chocobo het volgende:

[..]

Heb de computer nu al dik 20 keer verslagen maar nog nooit een first person KO gezien of first person gegamed

Dat first person knockout is mij nog niet gelukt ik ben zelf wel eens door de cpu zo geknockdowned (mooi woord )

De counter is vrij simpel je moet je block trigger inhouden en dan op de plek waar de punch komt met je rechterstick (geloof ik) die kant opsturen....

Wanneer de tegenstander dus een linkerhoek plaatst moet jij dus block indrukken en met die stick naar rechtsboven gaan. Ik hoop dat je het een beetje snapt . Als je het eenmaal door hebt gaat het als vanzelf.

mocht dit niet werken zou ik de linker stick proberen maar ik weet voor 95% zeker dat je de rechter moet hebben
Drop you like an ill, bad habit
  maandag 16 januari 2006 @ 08:49:37 #181
8372 Bastard
Persona non grata
pi_34112368
quote:
Op maandag 16 januari 2006 00:14 schreef Chocobo het volgende:

[..]

1x gespeeld.. tegenstander verslagen met KO

Kutspel, zo langzaam dat je wel moet winnen.
The truth was in here.
pi_34113156
quote:
Op maandag 16 januari 2006 08:49 schreef Bastard het volgende:

[..]

1x gespeeld.. tegenstander verslagen met KO

Kutspel, zo langzaam dat je wel moet winnen.
i k v o n d h e t s p e l o o k v e e l s t e l a n g z a a m
  maandag 16 januari 2006 @ 10:00:30 #183
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_34113299
quote:
Op maandag 16 januari 2006 09:51 schreef ErwinEHVNL het volgende:

[..]

i k v o n d h e t s p e l o o k v e e l s t e l a n g z a a m
Net als in het echt

Maar traag? Ligt eraan.... het is geen streetfighter nee ! Combos maken is best snel hoor ! + het is maar een demo,.... !
pi_34113326
quote:
Op maandag 16 januari 2006 10:00 schreef Chocobo het volgende:

[..]

Net als in het echt

Maar traag? Ligt eraan.... het is geen streetfighter nee ! Combos maken is best snel hoor ! + het is maar een demo,.... !
Tis niet echt een spel wat ik zou gaan kopen/spelen eigenlijk. Demo nu een paar potjes gespeed en heb het allemaal al wel gezien eigenlijk.
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
  maandag 16 januari 2006 @ 10:02:44 #185
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_34113343
quote:
Op maandag 16 januari 2006 10:02 schreef Tain het volgende:

[..]

Tis niet echt een spel wat ik zou gaan kopen/spelen eigenlijk. Demo nu een paar potjes gespeed en heb het allemaal al wel gezien eigenlijk.
Zeker waar. Maar zeker de beste demo vind ik zelf.... PGR3 ook gedowned... snap de hype echt niet Wat een kutspel
pi_34113400
quote:
Op maandag 16 januari 2006 10:02 schreef Chocobo het volgende:

[..]

Zeker waar. Maar zeker de beste demo vind ik zelf.... PGR3 ook gedowned... snap de hype echt niet Wat een kutspel
PGR3 demo al na 1 potje van mijn xbox gegooid, serieuze racers
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
  maandag 16 januari 2006 @ 10:07:50 #187
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_34113436
quote:
Op maandag 16 januari 2006 10:06 schreef Tain het volgende:

[..]

PGR3 demo al na 1 potje van mijn xbox gegooid, serieuze racers
Had mijn ronde ook niet afgemaakt !
  maandag 16 januari 2006 @ 10:07:55 #188
8372 Bastard
Persona non grata
pi_34113438
quote:
Op maandag 16 januari 2006 10:02 schreef Chocobo het volgende:

[..]

Nee, geen kutspel.. een racer.
The truth was in here.
  maandag 16 januari 2006 @ 10:24:32 #189
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_34113738
quote:
Op maandag 16 januari 2006 10:07 schreef Bastard het volgende:

[..]

Nee, geen kutspel.. een racer.
Als je racer bent zal het vast cool zijn !
pi_34121044
quote:
Op maandag 16 januari 2006 10:24 schreef Chocobo het volgende:

[..]

Als je racer bent zal het vast cool zijn !
Zeker wel, op Live! is het ook leuk. Gisteren weer ff een fransoos bekeurd voor zn slechte begrip van het begrip fairplay. Het begon al voor de race, heel de tijd frans lullen en lachen. Bij de start, hij reed weg en duwde meteen een andere gast achterstevoren. Dus toen heb ik hem maar ff gelijk achterstevoren gezet. Mooi dattie laatste werd
En ook zo leuk, als je zelf wel op tijd remt voor een bocht en de rest gebruikt je als vangnet...
Xbox360 Gamertag / PSN Tag: GokuSFE
  maandag 16 januari 2006 @ 14:36:13 #191
8372 Bastard
Persona non grata
pi_34121312
quote:
Op maandag 16 januari 2006 14:27 schreef GokuSFE het volgende:

[..]

Zeker wel, op Live! is het ook leuk. Gisteren weer ff een fransoos bekeurd voor zn slechte begrip van het begrip fairplay. Het begon al voor de race, heel de tijd frans lullen en lachen. Bij de start, hij reed weg en duwde meteen een andere gast achterstevoren. Dus toen heb ik hem maar ff gelijk achterstevoren gezet. Mooi dattie laatste werd
En ook zo leuk, als je zelf wel op tijd remt voor een bocht en de rest gebruikt je als vangnet...
Ja mooi, ik heb online career behaald, afgelopen weekend flink lopen crossen.. ik kreeg hier en daar nog wat fanmail voor mn acties ... maar boeien, ik heb het gehaald.. dan maar een duwtje hier en daar uitdelen
The truth was in here.
pi_34121375
If you can't beat them, join them is zo'n kuthouding
  maandag 16 januari 2006 @ 14:41:21 #193
8372 Bastard
Persona non grata
pi_34121479
quote:
Op maandag 16 januari 2006 14:38 schreef Retuobak het volgende:
If you can't beat them, join them is zo'n kuthouding
Ja jammer dan, anders is het geen doen.
Gijsje79 was er ook verbaasd over, tis net alsof iedereen gaat beuken om eerste te worden.. misschien een enkel potje dat het niet word gedaan... dan ga ik niet de brave Hendrik uithangen ook hoor
Jammer maar helaas.. hadden de makers maar beter moeten bouwen ook.
The truth was in here.
pi_34121599
Jep, en omdat mensen als jij toegeven gebeurt dat botsen nog . Way to ruin it for everyone
  maandag 16 januari 2006 @ 14:48:05 #195
8372 Bastard
Persona non grata
pi_34121709
quote:
Op maandag 16 januari 2006 14:44 schreef Retuobak het volgende:
Jep, en omdat mensen als jij toegeven gebeurt dat botsen nog . Way to ruin it for everyone
yeah yeah
The truth was in here.
  maandag 16 januari 2006 @ 14:52:43 #196
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_34121873
Wat een gepijpzeik, als je niet wilt botsen in een game dan zet je dat toch uit.
Of kan dat niet?
Als het wel kan, moet dat gezeik eens ophouden
pi_34121903
het gaat vooral over de Online Career
  maandag 16 januari 2006 @ 14:54:47 #198
8372 Bastard
Persona non grata
pi_34121931
quote:
Op maandag 16 januari 2006 14:53 schreef Doc__Zenith het volgende:
het gaat vooral over de Online Career
Yep. en die is nu klaar.. kan ik door met normaal racen met friends
The truth was in here.
pi_34121951
en ik kan me er best wel wat bij voorstellen, zeker als je 3e wordt en dan 250 plaatsen zakt door stom gebeuk van anderen. en het leuke is dan ook nog dat jij in de weg reed! dus jij krijgt een negative feedback....
pi_34121980
goh wat stom, ik reed voorop, rem wel en de ander niet en rij dan in de weg...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')