En als je niet online kunt =D?quote:Op zondag 15 januari 2006 20:09 schreef twi het volgende:
CoD2 halen, uitspelen en over een paar weekjes ruilen voor PGR3, omdat die op de lange termijn natuurlijk veel leuker is met de online mogelijkheden.
CoD2 zal nooit een online topper worden, aangezien de online implementatie gewoon kut is geregeld, met maar 8 spelers en geen lobby. Voor het echte online shooter geweld moeten we nog even geduld hebben, geloof ik.quote:Op zondag 15 januari 2006 20:10 schreef devv05 het volgende:
Online schieten is niet leuk? Als die lag-patch er straks is dan natuurlijk.
Als je interesse hebt kan je van mij wel PGR3 2e hands overkopen.quote:Op zondag 15 januari 2006 20:01 schreef Lampie_ het volgende:
Choices, choices..
Ik weet niet wat ik moet kopen, CoD2 of PGR3..
Ik hou van beide genre's, heb de PGR3 demo gespeeld en ben er verliefd op.. maar ik weet niet welke game ik moet kopen
Lulquote:Op zondag 15 januari 2006 20:34 schreef pkwarts het volgende:
[..]
Als je interesse hebt kan je van mij wel PGR3 2e hands overkopen.
Ik ben er nu al 3x ingetrapt, maar dit was de laatste keer. Racen is gewoon niks voor mijquote:
Jij zei maandag, dan wordt het ook maandagquote:Op zondag 15 januari 2006 21:05 schreef Retuobak het volgende:
twi. Ben ik weer bij m'n X360, ben jij niet online
![]()
Ik doe het ook nooit meer.quote:Op zondag 15 januari 2006 21:00 schreef pkwarts het volgende:
[..]
Ik ben er nu al 3x ingetrapt, maar dit was de laatste keer. Racen is gewoon niks voor mij
Morgenvroeg college dus al vanavond weer hierquote:Op zondag 15 januari 2006 21:15 schreef twi het volgende:
[..]
Jij zei maandag, dan wordt het ook maandag![]()
schijnt een patch aan te komen, maar of dat alles oplost...quote:Op zondag 15 januari 2006 20:27 schreef twi het volgende:
[..]
CoD2 zal nooit een online topper worden, aangezien de online implementatie gewoon kut is geregeld, met maar 8 spelers en geen lobby. Voor het echte online shooter geweld moeten we nog even geduld hebben, geloof ik.
Doosquote:Op zondag 15 januari 2006 21:00 schreef pkwarts het volgende:
[..]
Ik ben er nu al 3x ingetrapt, maar dit was de laatste keer. Racen is gewoon niks voor mij
als het dan wel online goed word overweeg zelfs ik em nog te kopenquote:Op zondag 15 januari 2006 21:46 schreef kepler het volgende:
[..]
schijnt een patch aan te komen, maar of dat alles oplost...
Mijn aanbod even in V&A geplaatst om dit forum vrij te houden van ruilposts:quote:Op zondag 15 januari 2006 22:14 schreef Lampie_ het volgende:
CoD2 it is
Ik weet niet wie er PGR3 2e hands aanbood, maarre klinkt wel relaxed... dat ervan uitgaan dat ik morgen m'n geld krijg (nog 10 euro en ik heb ze beide morgen) so name your price!
je hebt um weer terug?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:55 schreef piet_pelle het volgende:
Nou ik kan iig niet wachten tot ik mijn 360 eindelijk eens terug heb om mijn splinter nieuwe PD0 te kunnen doen![]()
Heb de computer nu al dik 20 keer verslagen maar nog nooit een first person KO gezien of first person gegamedquote:Op zondag 15 januari 2006 23:11 schreef CecilBDemented het volgende:
kan iemand mij vertellen hoe ik in de demo van fight night 3
is die first person knock out mode kom en dan mijn tegen stander kan afransellen
het is me namelijk 1 keer gelukt
en de computer heeft het ook eens gedaan maar hoe?
zou het leuk vinden als iemand het mij kan vertellen.
die normale knockout worden wat boring
Ik zag alleen wat Nexiumpjes Perfect Dark doen, en Doc Zenith op Gotham, dus toen ben ik maar TV gaan kijkenquote:
Dat first person knockout is mij nog niet gelukt ik ben zelf wel eens door de cpu zo geknockdowned (mooi woordquote:Op maandag 16 januari 2006 00:14 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Heb de computer nu al dik 20 keer verslagen maar nog nooit een first person KO gezien of first person gegamed
Ik wil weten hoe ik moet counteren
1x gespeeld.. tegenstander verslagen met KOquote:Op maandag 16 januari 2006 00:14 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Heb de computer nu al dik 20 keer verslagen maar nog nooit een first person KO gezien of first person gegamed
Ik wil weten hoe ik moet counteren
i k v o n d h e t s p e l o o k v e e l s t e l a n g z a a mquote:Op maandag 16 januari 2006 08:49 schreef Bastard het volgende:
[..]
1x gespeeld.. tegenstander verslagen met KO
Kutspel, zo langzaam dat je wel moet winnen.
Net als in het echtquote:Op maandag 16 januari 2006 09:51 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
i k v o n d h e t s p e l o o k v e e l s t e l a n g z a a m![]()
Tis niet echt een spel wat ik zou gaan kopen/spelen eigenlijk. Demo nu een paar potjes gespeed en heb het allemaal al wel gezien eigenlijk.quote:Op maandag 16 januari 2006 10:00 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Net als in het echt
Maar traag? Ligt eraan.... het is geen streetfighter nee ! Combos maken is best snel hoor ! + het is maar een demo,.... !
Zeker waar. Maar zeker de beste demo vind ik zelf.... PGR3 ook gedowned... snap de hype echt nietquote:Op maandag 16 januari 2006 10:02 schreef Tain het volgende:
[..]
Tis niet echt een spel wat ik zou gaan kopen/spelen eigenlijk. Demo nu een paar potjes gespeed en heb het allemaal al wel gezien eigenlijk.
PGR3 demo al na 1 potje van mijn xbox gegooid, serieuze racersquote:Op maandag 16 januari 2006 10:02 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Zeker waar. Maar zeker de beste demo vind ik zelf.... PGR3 ook gedowned... snap de hype echt nietWat een kutspel
Had mijn ronde ook niet afgemaakt !quote:Op maandag 16 januari 2006 10:06 schreef Tain het volgende:
[..]
PGR3 demo al na 1 potje van mijn xbox gegooid, serieuze racers
Nee, geen kutspel.. een racer.quote:Op maandag 16 januari 2006 10:02 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Zeker waar. Maar zeker de beste demo vind ik zelf.... PGR3 ook gedowned... snap de hype echt nietWat een kutspel
Als je racer bent zal het vast cool zijn !quote:
Zeker wel, op Live! is het ook leuk. Gisteren weer ff een fransoos bekeurd voor zn slechte begrip van het begrip fairplay. Het begon al voor de race, heel de tijd frans lullen en lachen. Bij de start, hij reed weg en duwde meteen een andere gast achterstevoren. Dus toen heb ik hem maar ff gelijk achterstevoren gezet. Mooi dattie laatste werdquote:Op maandag 16 januari 2006 10:24 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Als je racer bent zal het vast cool zijn !
Ja mooi, ik heb online career behaald, afgelopen weekend flink lopen crossen.. ik kreeg hier en daar nog wat fanmail voor mn acties ... maar boeien, ik heb het gehaald.. dan maar een duwtje hier en daar uitdelenquote:Op maandag 16 januari 2006 14:27 schreef GokuSFE het volgende:
[..]
Zeker wel, op Live! is het ook leuk. Gisteren weer ff een fransoos bekeurd voor zn slechte begrip van het begrip fairplay. Het begon al voor de race, heel de tijd frans lullen en lachen. Bij de start, hij reed weg en duwde meteen een andere gast achterstevoren. Dus toen heb ik hem maar ff gelijk achterstevoren gezet. Mooi dattie laatste werd![]()
En ook zo leuk, als je zelf wel op tijd remt voor een bocht en de rest gebruikt je als vangnet...![]()
Ja jammer dan, anders is het geen doen.quote:Op maandag 16 januari 2006 14:38 schreef Retuobak het volgende:
If you can't beat them, join them is zo'n kuthouding
yeah yeahquote:Op maandag 16 januari 2006 14:44 schreef Retuobak het volgende:
Jep, en omdat mensen als jij toegeven gebeurt dat botsen nog. Way to ruin it for everyone
Yep. en die is nu klaar.. kan ik door met normaal racen met friendsquote:Op maandag 16 januari 2006 14:53 schreef Doc__Zenith het volgende:
het gaat vooral over de Online Career
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |