quote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:12 schreef Retuobak het volgende:Kunnen je ogen niet meer dan 4 kleuren onderscheiden, dan kun je Nintendo overwegen.
Het blijft grappigquote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:12 schreef Retuobak het volgende:
Kunnen je ogen niet meer dan 4 kleuren onderscheiden, dan kun je Nintendo overwegen.
PD0 is echt een minder spel vind ik.... gespeeld maar ik vond het echt helemaal niks. Slechte stealth implementatie, rare muziek, vreemde controls,... nee vanaf het begin al klote.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:24 schreef peristilius het volgende:
Even over PD:0
Ten eerste, twi ben je al in het jungle level?
Ten tweede, waarom zou ik een extreem matige single player shooter gaan spelen als er zoveel beters is?
Ten derde, de multiplayer is ook gewoon kut, er zitten leuke modi in, maar wat heb ik daar aan als het verrot speelt?
Ik keek om een hoek,........... vijand kon me niet zien, maar door dramatisch programmeer werk zag de vijand me overstekenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:33 schreef peristilius het volgende:
Ja, dat het de bedoeling is dat je stealth gebruikt vind ik nog het mooist.
Je wordt altijd gezien, als je gezien wordt schiet je iedereen neer en loop je door.
Dat spel gaat echt gewoon nergens over.
Cool spel hequote:Op zondag 15 januari 2006 01:02 schreef Chocobo het volgende:
Fight Night demo is erg cool zeg....... als je dat een beetje onder de knie krijgt vallen er rake klappen
tis iig het allermooiste kutspel dat ik gespeeld hebquote:
Ja zeer zeker,.... kan me voorstellen dat boks fans dit geweldig vinden. Vind het de coolste demo.quote:
NOu ehm je kan mij wel een boksfan noemen, maar deze titel heb ik toch wel mijn twijfels over. Het parry systeem slaat echt nergens op wanneer je jabt is het de bedoeling dat de dekking van de tegenstander wat open komt te staan. Nu is het vaak zo dat de cpu de jab pareert en jij 3-5 sec niks kan doen, dat slaat echt helemaal nergens opquote:Op zondag 15 januari 2006 08:39 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja zeer zeker,.... kan me voorstellen dat boks fans dit geweldig vinden. Vind het de coolste demo.
Tis een game,... gaat om vermaak toch..... voor zover ik weet is het geen echte Sim,... gewoon een boksspel ! Moet altijd wel lachen met die slowmo'squote:Op zondag 15 januari 2006 09:03 schreef pmponer het volgende:
[..]
NOu ehm je kan mij wel een boksfan noemen, maar deze titel heb ik toch wel mijn twijfels over. Het parry systeem slaat echt nergens op wanneer je jabt is het de bedoeling dat de dekking van de tegenstander wat open komt te staan. Nu is het vaak zo dat de cpu de jab pareert en jij 3-5 sec niks kan doen, dat slaat echt helemaal nergens op
kijk een jab wegtikken okay, een counter erover heen okay. Maar zo lang niet kunnen bewegen
Verder heb ik het idee dat ze het beter hadden kunnen uitbrengen als underground boxing. Want het gaat vooral om de grote swings (die je dus ver van te voren aan ziet komen) en punt aftrek of zelfs disqualificatie voor illigal moves hebben ze in de demo niet van gehoord. Het is mij gelukt om met hopkins van bernard te winnen door alleen maar illigal elbows te geven (zijn gezicht zwelt wel mooi open begint goed te bloeden ) maar dit kan nooit de bedoeling zijn voor een boksgame naar mijn idee.
Ik weet dus ook nog niet zeker of ik hem ga halen, Ik ben benieuwd naar de aanpassingen in de final tov de demo.
quote:OFFICIAL MICROSOFT STATEMENT
. . . Microsoft firmly stands behind the HD-DVD format as the best choice for our consumers. As we’ve said before, we’re confident that HD-DVD will bring the excitement of high definition movies to the consumer faster and at a greater value. We believe that consumers have signaled what format they want to enjoy high definition DVD and we’re going to follow them down that path. The question of whether Xbox 360 has the flexibility to adapt to consumers’ needs is a different issue entirely. Xbox 360 is a future-proofed system – one that allows us to add features as consumers demand them – as evidenced by our offering of the HD DVD drive as an accessory. Current reports indicating that we have a back-up plan, which includes Blu-Ray support are incorrect. At this point, we’re fully committed to HD-DVD and have absolutely no plans to support other optical formats
Nu lach je erom, maar stel dat je die game koopt en je krijgt het iedere keer te zien en je kan het niet doordrukken?quote:Op zondag 15 januari 2006 09:13 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Moet altijd wel lachen met die slowmo's
Stel nou eens dat er een auto-replay on/off optie in het menu zitquote:Op zondag 15 januari 2006 12:36 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Nu lach je erom, maar stel dat je die game koopt en je krijgt het iedere keer te zien en je kan het niet doordrukken?
Word vanzelf irritant hoor
Koop die game niet...... vind de demo alleen erg cool !quote:Op zondag 15 januari 2006 12:36 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Nu lach je erom, maar stel dat je die game koopt en je krijgt het iedere keer te zien en je kan het niet doordrukken?
Word vanzelf irritant hoor
De echte online multiplayer spellen zijn er ook gewoon nog niet. Heb zelf dan alleen CoD2 om online te spelen, maar zonder lobby en te grote levels is het gewoon niet leuk om online te spelen. En zo heeft elk spel wel wat onvolkomenheden waardoor het online een stuk minder leuk wordt.quote:Op zondag 15 januari 2006 11:20 schreef Bastard het volgende:
-knip-
Had het zelf niet beter kunnen schrijven, ben het ook helemaal eens met de schrijver.quote:Op zondag 15 januari 2006 17:26 schreef Retuobak het volgende:
http://www.firingsquad.com/games/xbox_360_positive_features/
Geldt niet voor alle games. De developer bepaalt of de game regiovrij is of niet.quote:Op zondag 15 januari 2006 19:38 schreef koei het volgende:
Hoe zit het nou precies met regio's op de Xbox 360? In V&A bood namelijk iemand namelijk een US-versie van DOA4 aan, die ook gewoon te spelen zou zijn op een Europese Xbox 360. Geldt dit voor alle games? En als het klopt, kan het dan nog problemen opleveren als je tegen iemand met de Europese versie speelt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |