Ja, in Maynooth is de verhouding ook erg scheef. En dansen doen de ierse mannen al helemaal niet, dus zo wordt de verhouding nog schever.quote:Op zondag 19 februari 2006 04:07 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Dat had ik hier met de orientatie voor studenten voor de Bachelor of Communication Studies. Waren er 283 studenten waarvan ongeveer 260 meisjes.Keuze zat.
quote:Op zondag 19 februari 2006 12:58 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Ja, in Maynooth is de verhouding ook erg scheef. En dansen doen de ierse mannen al helemaal niet, dus zo wordt de verhouding nog schever..
Het is allemaal begonnen met stage lopen in 2004. Na mijn studie terug gekomen hier. Studeer nu fulltime manderin (Jiao Tong University), daarnaast werk ik nog steeds voor het bedrijf waar ik ook mijn stage heb gedaan (20 uur in de week).quote:Op donderdag 16 februari 2006 12:15 schreef Kwaaie_Pief het volgende:
[..]
Hey een mede NL-Shanghainees!![]()
Wat doe jij er? Ik de taal leren en andere vakjes studeren en straks stagelopen. Mag ik nu ook in het lijstje?![]()
Hey, 'landgenoot'!!quote:Op zaterdag 18 februari 2006 23:50 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Het Ierse weer is trouwens best okay. Die verhalen van altijd regen zijn niet waar, zelfs een paar fijne dagen met zon gehad de laatste dagen. Al is het nog wel wat koud (maar onder 0 wordt het eik nooit door de warme golfstroom).
Weer zo'n groot balkon?quote:Op zondag 26 februari 2006 07:52 schreef Libris het volgende:
Hier schijnt de zon ook niet. Veel bewolking, warm en humid....
Vanmiddag de sleutels van mijn nieuwe huisje
quote:Op zondag 26 februari 2006 08:56 schreef popolon het volgende:
[..]
Weer zo'n groot balkon?
Die 'oude' was wel erg mooi.
Huidige temperatuur: fokkin' koud. Vergeet je muts niet. Oh ja, ik meld mezelf ook maar ff aan:quote:Op vrijdag 13 januari 2006 14:53 schreef Shivo het volgende:
Nog zeven weken en * Shivo vertrekt naar Boston, MA. Bij deze meldt ik me vast aan
20.000 studenten geloof ikquote:Op zondag 26 februari 2006 07:55 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
In Jena wonen toch nauwelijks jongeren?
Gisteren min twaalf naast mijn slaapkamerraam. Maar gelukkig wel lekker zonnetje. Zit je op MIT?quote:Op maandag 27 februari 2006 20:53 schreef Frenkyboy het volgende:
[..]
Huidige temperatuur: fokkin' koud. Vergeet je muts niet. Oh ja, ik meld mezelf ook maar ff aan:
Frenkyboy: Boston (nou ja, Cambridge eigenlijk), USA.
(Oh damn, je bent er al. Hopelijk had je je muts meegenomen)
quote:Op maandag 27 februari 2006 22:27 schreef Viajero het volgende:
*Viajero meldt
Ik heb het kleine landje aan de Noordzee weer eens achter me gelaten en woon nu aan de andere kant van de Noordzee in:
London, Engeland![]()
Nieuwe baan gevonden waarbij ik veel ga reizen![]()
![]()
![]()
Ben van plan hier een jaar of twee te blijven, dan evt terug naar Barcelona, toch maar eens in Berlijn gaan wonen, en dan door naar... (vul hier (sub)tropische, stabiele, internationale stad in - LA, Honolulu, Buenos Aires, Miami, Monterrey.... )
Groeten aan alle andere Fokkers in het buitenland!![]()
Foto's ja.quote:
Maar de meeste jongeren zijn toch westwaarts getrokken?quote:
geen idee, zoalng zit ik hier nog niet. het is een grote universiteit, en er komen een hoop mensen hierheen voor hun studie. Het kan best zijn dat hele volkstammen jongeren uit jena zelf vertrokken zijn naar het westen.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 13:17 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Maar de meeste jongeren zijn toch westwaarts getrokken?
Neh, bij IBM research. Ik werk wel met MIT'ers telt dat ook? Jij? Genzyme of een ander biotech bedrijf gok ik...quote:Op dinsdag 28 februari 2006 00:05 schreef Shivo het volgende:
[..]
Gisteren min twaalf naast mijn slaapkamerraam. Maar gelukkig wel lekker zonnetje. Zit je op MIT?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |