bien sur, ca va?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 14:46 schreef LeBaguette het volgende:
Bonjour! Mag ik ook in het lijstje?
Lebaguette, Grenoble, Frankrijk.
http://www.frappr.com/fokbuitenlandquote:Op vrijdag 13 januari 2006 14:46 schreef LeBaguette het volgende:
Bonjour! Mag ik ook in het lijstje?
Lebaguette, Grenoble, Frankrijk.
Done, thxquote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:10 schreef popolon het volgende:
[..]
http://www.frappr.com/fokbuitenland
Help u zelf.
en dat dorpje is genaamd?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:23 schreef ElizabethR het volgende:
Wij wonen in een ieniemienie dorpje met 382 inwoners in County Galway, Ireland
Klopt! Aan de Spaanse kant van de grens, zeg maarquote:Op zaterdag 14 januari 2006 07:06 schreef Klonk het volgende:
La Linéa de la Concepción dat ligt toch net boven Gibraltar ?
Batterij van mijn toestel was leegquote:
quote:Op zondag 15 januari 2006 01:53 schreef Libris het volgende:
[..]
Batterij van mijn toestel was leeg![]()
Maar op deze site staan foto's: http://www.singaporeexpat(...)condo/the-warren.htm
Echt waar? Definitief nu?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:23 schreef ElizabethR het volgende:
Wat moet je daar in godsnaam ?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:23 schreef ElizabethR het volgende:
Jazeker. En het tweede antwoord is ook jaquote:
Genieten van de omgeving, van de rust, van de mensen. Als we willen zitten we in 15 minuten middenin Galway city. Ik werk in Galway city, ik ga uit in Galway city, maar voor de rust en de natuur zitten we heerlijk te wonen in een enorm huis met 5 slaapkamers en 4 badkamers en een tuin van 500 vierkante meter, vlakbij de zee en vlakbij Lough Corrib. Je hoort mij niet klagen hoorquote:Op maandag 16 januari 2006 13:07 schreef SeLang het volgende:
[..]
Wat moet je daar in godsnaam ?
En word je daar nog een beetje geaccepteerd ?
Wat een vragen.quote:Op maandag 16 januari 2006 13:07 schreef SeLang het volgende:
[..]
Wat moet je daar in godsnaam ?
En word je daar nog een beetje geaccepteerd ?
Ik bedoel het niet lullig ofzoquote:
Nee, er is hier niets te doen in ons dorp. We hebben geen paardrijschool, en we hebben niet twee pubs en we hebben ook al geen schietclub, laat staan dat de musicalgroep bestaansrecht heeft. Ze komen uit Clifden over om bij ons in de pub mee te doen aan het darttournooi elke twee weken, er is een duikclub, een beautyfarm, veel sportclubs (hurling, gaelic footbal) en zo kan ik nog wel even doorgaan.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 13:32 schreef SeLang het volgende:
[..]
Ik bedoel het niet lullig ofzo
Maar dat zijn van die kleine inteelt dorpjes waar al generaties lang dezelfde families wonen en waarschijnlijk niks te doen is (anders woonden er wel meer mensen).
Dus dan vraag ik me serieus af hoe ze reageren als er opeens een stel vreemde buitenlanders komt wonen die er eigenlijk niks te zoeken hebben.
Het lijkt alsof je je aangevallen voelt, maar zo was het niet bedoeld.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 13:51 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Nee, er is hier niets te doen in ons dorp. We hebben geen paardrijschool, en we hebben niet twee pubs en we hebben ook al geen schietclub, laat staan dat de musicalgroep bestaansrecht heeft. Ze komen uit Clifden over om bij ons in de pub mee te doen aan het darttournooi elke twee weken, er is een duikclub, een beautyfarm, veel sportclubs (hurling, gaelic footbal) en zo kan ik nog wel even doorgaan.
Waarschijnlijk ligt mijn begrip van 'iets te doen hebben' ver verwijderd van jouw begrip daarover. Is niks mis mee hoor. Maar ik hou niet van crowds en uitgaan in fancy clubs en dergelijke. Dat is mijn waarheid. Ik ben blij voor je Aernhoutje, dat je jouw waarheid ergens in het verre oosten hebt gevonden, midden in de drukte en vertier en dat je je daar gelukkig bij voelt. Dat heb ik hier nou ook. In de rust en de natuur en tussen gastvrije, vriendelijke mensen die elkaar gewoon groeten op straat. Zijn we nou niet allebei goed op ons plaats dan? Is jouw plaats 'beter' dan de mijne? Ik dacht het niet hoor.
Je bent overduidelijk nog nooit in Ierland geweest.
Buiten een enkele 'grote' stad om woont iedereen in van die kleine dorpjes.
Ierland is ruim 4 x zo groot als nederland en er wonen maar 4 miljoen mensen, waarvan 2 miljoen in Dublin. Er is dus ruimte genoeg om ver uit elkaar te bouwen. Vandaar al die kleine dorpjes.
Oh, en ik heb hier wel degelijk iets te zoeken. Mijn toekomst namelijk. Ik ben over een kleine 4 jaar Ierse zie je.![]()
Hmm, dat was ook wel een beetje. Ik ben nog steeds zo smoorverliefd op dat land, nu al 8 jaar lang, dat ik inderdaad wel een beetje geprikkeld raak als ik het idee heb dat mensen er laatdunkend over doen. Maar goed. We hebben het allebei naar ons zin, jij en ik ook. Dat is het belangrijkstequote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:06 schreef SeLang het volgende:
[..]
Het lijkt alsof je je aangevallen voelt, maar zo was het niet bedoeld.
Ik ben gewoon oprecht nieuwsgierig.
Ik ben hier niet naartoe gekomen omdat ik het land zo mooi vond maar gewoon omdat de mogelijkheid zich voordeed en het me wel interessant leek voor een tijdje. Hierna (over 1 of 2 jaar ofzo) ga ik weer ergens anders naartoe (denk ik).quote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:40 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Hmm, dat was ook wel een beetje. Ik ben nog steeds zo smoorverliefd op dat land, nu al 8 jaar lang, dat ik inderdaad wel een beetje geprikkeld raak als ik het idee heb dat mensen er laatdunkend over doen. Maar goed. We hebben het allebei naar ons zin, jij en ik ook. Dat is het belangrijkste![]()
Ierland voor de UK is toch net als Belgie voor Nederland?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:40 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Hmm, dat was ook wel een beetje. Ik ben nog steeds zo smoorverliefd op dat land, nu al 8 jaar lang, dat ik inderdaad wel een beetje geprikkeld raak als ik het idee heb dat mensen er laatdunkend over doen. Maar goed. We hebben het allebei naar ons zin, jij en ik ook. Dat is het belangrijkste![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |