Hoe denken de Argentijnen eigenlijk over de Brazilianen? Daar ben ik toch wel reuze benieuwd naar DAM.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 03:47 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Als het niet interessant genoeg is gaan ze hun euro´s wel uitgeven aan een vakantie elders
En Argentinie ligt inderdaad niet om de hoek, dus weet je van tevoren dat er niet al teveel mensen zullen komen. Maar die illusie heb ik dan ook niet en pretendeer ik dat ook niet door een extra badkamer te kopen of te huren
De meeste Argentijnen die ik ken vinden Brazilianen geweldig, totdat het over Fútbol gaat..quote:Op dinsdag 31 januari 2006 11:26 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Hoe denken de Argentijnen eigenlijk over de Brazilianen? Daar ben ik toch wel reuze benieuwd naar DAM.
Het is niet te vergelijken met hoe de Brazilianen over de Argentijnen denken:quote:Op dinsdag 31 januari 2006 11:26 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Hoe denken de Argentijnen eigenlijk over de Brazilianen? Daar ben ik toch wel reuze benieuwd naar DAM.
Heyquote:Op dinsdag 31 januari 2006 11:26 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
$6.50 per ouncequote:Op dinsdag 31 januari 2006 05:31 schreef StefanP het volgende:
* oude kaas aan het eten is
* stil is
* geniet
quote:Op woensdag 1 februari 2006 03:21 schreef StefanP het volgende:
[..]
HeyPraat niet tegen hem aub, dan gaat ie hopelijk vanzelf weg.
quote:Op donderdag 2 februari 2006 03:07 schreef StefanP het volgende:
ik heb geen TV.
Maak er maar 3 van...quote:Op donderdag 2 februari 2006 03:52 schreef MissMenita het volgende:
Dus elke politieke discussie wordt geeindigd met een droefgeestig:
nog maar twee jaar.....
Niet echt behoefte aanquote:Op donderdag 2 februari 2006 03:56 schreef popolon het volgende:
[..]
Nog wel eentje aanschaffen ooit of totaal geen behoefte aan?
Je zult wel niet zo'n (Amerikaans) sportfan zijn dan.
't Klint toch wat raar in het land waar er zoveel zenders zijn en al een tijdje HDTV is.quote:Op donderdag 9 februari 2006 05:06 schreef StefanP het volgende:
[..]
Niet echt behoefte aanIk doe nou al zo lang zonder, dat ik niet eens meer weet wat ik mis. En anders ga ik er toch maar voor hangen. Ik ben wel een thuisbioscoop aan het bouwen (front projector, 90" scherm enz), maar voorlopig alleen voor DVDs. Waarschijnlijk komt er wel een keertje cable bij maar voorlopig nog niet.
Amerikaanse sporten doen me weinigAlleen voor volleybal, worstelen (WWE) en atletiek loop ik echt warm. De rest zal me een worst wezen. Maar als je van sport houdt dan zit je hier goed ja, het is wel wat anders dan het afgezaagde Nederlandse "zondagavond is er voetbal op TV"...
quote:Op donderdag 9 februari 2006 05:06 schreef StefanP het volgende:
[..]
Amerikaanse sporten doen me weinigAlleen voor volleybal, worstelen (WWE) en atletiek loop ik echt warm.
*doet sinds 3Jan06 meequote:Op dinsdag 31 januari 2006 05:31 schreef StefanP het volgende:
* oude kaas aan het eten is
* stil is
* geniet
Haai PLAE@ , gao zit momenteel midden in een verhuizing van het ene naar het andere landquote:Op vrijdag 20 januari 2006 02:26 schreef PLAE@ het volgende:
Gaoxing ik weet niet of je me nog kentvan een jaar of 5 geleden toen chatten wij nog wel eens en zat je in China. Zit je nu nog in het buitenland?
![]()
Hey een mede NL-Shanghainees!quote:Op maandag 6 februari 2006 10:25 schreef Skeffie het volgende:
... hier in Shanghai...
Ik denk omdat er hier zoveel mensen in verschillende culturen wonen.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 05:28 schreef BushRanger het volgende:
Waarom staat dit topic trouwens in Cultuur & Historie?
Wel m'n eerste post hier
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 09:58 schreef Individual het volgende:
[..]
Ik denk omdat er hier zoveel mensen in verschillende culturen wonen.![]()
...en als je terug in deze topics kijkt kan je de historie van het weer over de hele wereld nalezen!
Het was hier gisteren en vannacht ook lekker spoken, halve dag zonder stroom gezeten. hehequote:Op vrijdag 17 februari 2006 05:27 schreef BushRanger het volgende:
Canmore, Alberta, Canada meldt zich ook hier. Het is hier aardig koud, vanmorgen werd ik wakker met sneeuw in m'n kamer, want ik slaap met m'n raam open en het was -30. Overdag warmde het op naar -20 met wind! Ik zit al vanaf half november in Canmore en blijf waarschijnlijk tot half juni, waarna ik richting noordpool ga!
Ja, stom van me, natuurlijk what was I thinking...quote:Op vrijdag 17 februari 2006 09:58 schreef Individual het volgende:
[..]
Ik denk omdat er hier zoveel mensen in verschillende culturen wonen.![]()
...en als je terug in deze topics kijkt kan je de historie van het weer over de hele wereld nalezen!
Zomers warm, 's winters koud.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 04:20 schreef StefanP het volgende:
Het was gisteren 25 graden (celcius) en vandaag maar 4... nondeju! Popolon wil je die kou voortaan daarboven bij je houden?
Ik zit nou wel stoer foto's te posten in dat andere topic maar de handtekening is nog niet gezet.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 05:00 schreef StefanP het volgende:
Weet je al wanneer verhuis je verhuist, trouwens?
Aangenaam, maar nogal beperkt. Maynooth is nogal klein (hoewel er 6000 studenten wonen), en dus heb je eigenlijk maar 3 pubs. En die draaien ook nog eens iedere avond identieke muziek. Maar goed, ik zit er toch ongeveer iedere avond, dus ja, het kan erger.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 19:51 schreef popolon het volgende:
Mooi I.R., hoe is het pub leven daar?
Ik mag totnutoe zeker niet klagen.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 20:11 schreef popolon het volgende:
6000 studentenDaar moeten toch een paar leuke dames tussenzitten.
Dat had ik hier met de orientatie voor studenten voor de Bachelor of Communication Studies. Waren er 283 studenten waarvan ongeveer 260 meisjes.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 20:11 schreef popolon het volgende:
6000 studentenDaar moeten toch een paar leuke dames tussenzitten.
Gisteren even zonder stroom en verwarming door een heftige sneeuwstorm, best koud als het 's nachts -15 is.
Alles weer in orde nu, lekker warm.
Ja, in Maynooth is de verhouding ook erg scheef. En dansen doen de ierse mannen al helemaal niet, dus zo wordt de verhouding nog schever.quote:Op zondag 19 februari 2006 04:07 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Dat had ik hier met de orientatie voor studenten voor de Bachelor of Communication Studies. Waren er 283 studenten waarvan ongeveer 260 meisjes.Keuze zat.
quote:Op zondag 19 februari 2006 12:58 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Ja, in Maynooth is de verhouding ook erg scheef. En dansen doen de ierse mannen al helemaal niet, dus zo wordt de verhouding nog schever..
Het is allemaal begonnen met stage lopen in 2004. Na mijn studie terug gekomen hier. Studeer nu fulltime manderin (Jiao Tong University), daarnaast werk ik nog steeds voor het bedrijf waar ik ook mijn stage heb gedaan (20 uur in de week).quote:Op donderdag 16 februari 2006 12:15 schreef Kwaaie_Pief het volgende:
[..]
Hey een mede NL-Shanghainees!![]()
Wat doe jij er? Ik de taal leren en andere vakjes studeren en straks stagelopen. Mag ik nu ook in het lijstje?![]()
Hey, 'landgenoot'!!quote:Op zaterdag 18 februari 2006 23:50 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Het Ierse weer is trouwens best okay. Die verhalen van altijd regen zijn niet waar, zelfs een paar fijne dagen met zon gehad de laatste dagen. Al is het nog wel wat koud (maar onder 0 wordt het eik nooit door de warme golfstroom).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |