abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34154076
quote:
Op maandag 16 januari 2006 20:30 schreef fallrite het volgende:
De mogelijkheid bestaat en is helemaal niet zo onwaarschijnlijk als jij het nu wil laten overkomen
Ik schreef dit juist om alle non-believers eens anders te laten denken. Ik geloof wel.

Goed lezen......
uit een aspergernest
pi_34154390
Als iemand een doodordinaire bouwlamp naar boven richt en deze aan en uit zet in het weiland, dan zie dat er, door de reflectie in het zwembad achter het huis, al heel gauw uit als een lichtbundel... Zeker gezien vanuit een halfslaperige kop in een bed in een slaapkamer waarvan de gordijnen gesloten zijn.
Wie gelooft in God gelooft niet in al die andere 19.999 goden.
Ik geloof niet in 20.000 goden. Zo'n klein verschil maar zoveel discussie.
  dinsdag 17 januari 2006 @ 12:00:30 #78
129362 BennyNL
1 lange trip
pi_34154431
mensen die in de war zijn, beweren zulke dingen. of mensen met een aandachtstekort
Gemiddeld reactieniveau op de FP:
[quote]Ben benieuwd wanneer Bin Laden zelf met een boek komt![/quote]
Buzzz: Wat, gebundelde grot tekeningen??? >:)
pi_34155709
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 21:54 schreef fraubitch het volgende:
ik heb ze gezien. verder wil ik er niet op ingaan.
Kijk, daar kunnen we nu iets mee
  dinsdag 17 januari 2006 @ 12:42:27 #80
133728 soulsurvivor
It's not a egotrip
pi_34155794
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 11:59 schreef onemangang het volgende:
Als iemand een doodordinaire bouwlamp naar boven richt en deze aan en uit zet in het weiland, dan zie dat er, door de reflectie in het zwembad achter het huis, al heel gauw uit als een lichtbundel... Zeker gezien vanuit een halfslaperige kop in een bed in een slaapkamer waarvan de gordijnen gesloten zijn.
Denk dat je in het verkeerde topic reageerd nu
gelijk
"Word bokser, dan heb je meer kans op slagen"
"Mensen die nooit wat geven, daar krijg ik wat van"
  dinsdag 17 januari 2006 @ 12:43:20 #81
133728 soulsurvivor
It's not a egotrip
pi_34155834
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 12:00 schreef BennyNL het volgende:
mensen die in de war zijn, beweren zulke dingen. of mensen met een aandachtstekort
kom je aandacht te kort. Aangezien alleen mensen die in de war zijn, zulke dingen posten. of mensen met een aandachtstekort.
gelijk
  dinsdag 17 januari 2006 @ 12:45:41 #82
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_34155899
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 11:59 schreef onemangang het volgende:
Volgens mij bedoelde je deze als reactie in het RvdB-Topic.

Tevens als reactie gelijk: is dat natuurlijk wel alles over een kam scheren. Dus elk bouwlamp in een weiland kan niet als bouwlamp gezien worden, maar als een lichtbundel? Das hetzelfde als "u zag geen ufo.. het was de reflectie van mars wat op uw netvlies weerkaatste".
- Maybe O.D.B My Long Distance Family -
"Computer says: no.."
"Laat hen gaan, blinden zijn zij, die blinden leiden. Indien een blinde een blinde leidt, zullen zij beiden in een put vallen". (Matteüs 15:14)
  dinsdag 17 januari 2006 @ 13:31:34 #83
137525 pikki
pok! pok !
pi_34157379
Ontvoeringen door de greys bestaan, .....
de persoon die ontvoerd wordt , wordt eerst "upgebeamd "in een "blauwe lichtstraal" en dan geteleporteerd naar die andere dimensie waar hij in de witte ruimtes geraakt, ...voor onderzoek , ....brrrr....is allemaal geen bullshit, ....
When Pikki asked them ...Where are you from ? They said ....We come not from the earth , we come from everywhere ..... we are interdimensional .....
  dinsdag 17 januari 2006 @ 13:35:40 #84
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_34157516
ik ben hier ook erg sceptisch over maar ik ben ook bang dat je dingen niet moet gaan "dood"verklaren

als ik nu een blikje cola in me hand heb kan ik ook wel zeggen dat het blikje er niet is maar door mijn lust naar cola projecteer ik het voor me en word het door het tl licht verbogen en lijkt het of ik een blikje cola vast heb.

maar in feite heb ik nu echt een blikje vast
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
pi_34161652
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 12:00 schreef BennyNL het volgende:
Volgens mij kom jij eerder aandacht tekort. Noem dan maar eens een goede reden waarom er geen buitenaards leven kan bestaan? En kom niet aan met dat er geen bewijs voor is, immers als wij iets nog nooit gezien hebben, betekent niet dat het meteen maar niet bestaat. Het heelal is zo enorm, daarvan heeft de mens nog maar een heel klein stukje van ontdekt. Er kan dus makkelijk verder nog leven zijn.
pi_34179199
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 15:27 schreef Eveli het volgende:

[..]

Volgens mij kom jij eerder aandacht tekort. Noem dan maar eens een goede reden waarom er geen buitenaards leven kan bestaan? En kom niet aan met dat er geen bewijs voor is, immers als wij iets nog nooit gezien hebben, betekent niet dat het meteen maar niet bestaat. Het heelal is zo enorm, daarvan heeft de mens nog maar een heel klein stukje van ontdekt. Er kan dus makkelijk verder nog leven zijn.
Buitenaards leven zal bijna zeker wel bestaan, maar het gaat hier toch om ontvoeringen door kleine mannetjes met grote ogen die mensen opbeamen? Die verhalen zijn wel erg sterk, vind je ook niet?
pi_34242669
Ooit weleens aangedact dat aliëns wel eens door ons ontvoerd zouden kunnen worden?

Kwam een video tegen waarin iemand commentaar geeft op een video, die uit area51 zou zijn gesmokkeld. Hierop is een aliën te zien die onder vraagt word oid:

Hier klikken!

Weet niet wat ik ervan moet geloven.
Have you ever wondered if there was more to life, other than being really, really, ridiculously good looking?
pi_34242875
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 15:24 schreef Ben_Stiller het volgende:
Ooit weleens aangedact dat aliëns wel eens door ons ontvoerd zouden kunnen worden?

Kwam een video tegen waarin iemand commentaar geeft op een video, die uit area51 zou zijn gesmokkeld. Hierop is een aliën te zien die onder vraagt word oid:

Hier klikken!

Weet niet wat ik ervan moet geloven.
Vaag filmpje... de alien lijkt niet echt een lichaam ofzo te hebben en die lichtere vlek bij zijn hoofd zou net zo goed een arm kunnen zijn die een hoofd van papiermaché vasthoudt..
pi_34246758
Doet me denken aan Rubber Johnny van Chris Cunningham.

Video
pi_34270594
http://video.google.com/videoplay?docid=5807539640582814525&q=alien

vind het er redelijk echt uit zien, heb alleen me twijfels bij 1) zwart wit 2) lijkt erg oud te zijn, maar cam is snel van refreshrate enzo.
  vrijdag 20 januari 2006 @ 10:56:49 #91
133728 soulsurvivor
It's not a egotrip
pi_34271204
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 15:31 schreef fallrite het volgende:

[..]

Vaag filmpje... de alien lijkt niet echt een lichaam ofzo te hebben en die lichtere vlek bij zijn hoofd zou net zo goed een arm kunnen zijn die een hoofd van papiermaché vasthoudt..
Kan, kan ook echt zijn.
De leverancier van dit filmpje heeft er in ieder geval geen donder mee verdient en wil annoniem blijven.
Hij beweerd te werken in Aria 51.
Tja, onbekende beelden die afwijken van wat wij als normaal herkennen zijn moeilijk te geloven.
Maar waarom zou dit niet echt kunnen zijn. Onderzoek naar het filmmateriaal heeft niets kunnen aantonen dat het fake zou zijn.
Natuurlijk kan dit weer een hoax zijn, maar om hier maar op voorhand van uit te gaan omdat je nu eenmaal Aliens uitsluit lijkt mij niet erg objectief.

[ Bericht 0% gewijzigd door soulsurvivor op 20-01-2006 11:05:42 ]
gelijk
  vrijdag 20 januari 2006 @ 11:18:54 #92
36763 Automatic_Rock
Onaangepast eerlijk..
pi_34271849
Als er goede foto's gevonden zijn is er altijd wel iemand die beweerst dat het een hoax is, en vervolgens wordt aan de kant gelegd en gaan ze wachten op de volgende foto, en hopen dat er dan niemand hoax gaat roepen...

Maar wie controleert of de bewering dat het een hoax is, niet een hoax is.
Totdat een alien hem of haar Knock-out slaat zullen er altijd mensen zijn die alles afdoen als hoax zonder er een serieuze seconde aan besteet te hebben
Have you ever picked your feet in Poughkeepsie?
pi_34273684
We hebben hier oooit een user gehad die beweerde door Aliens ontvoerd te zijn geweest. Dat was ParAlien. Hij reageerde altijd hoog-explosief op 'ongelovigen', was dan ook voortdurend heibel mee, maar desalniettemin betreur ik zijn vertrek wel. Als je dit nog leest PA, je bent welkom
pi_34273900
Misschien is ie weer ontvoerd ?
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')