En wie zegt dat buitenaards leven niet van plastic gemaakt isquote:Op vrijdag 13 januari 2006 12:31 schreef thefunny het volgende:
De foto van de kleine alien is fake, je ziet dat t lichaampje van plastic is.
Dolfijnen moeten toch in het water mallerdquote:Op vrijdag 13 januari 2006 12:52 schreef Saabmobiel het volgende:
Het valt mij op dat aliens er altijd mensachtig uitzien. Waarom niet dolfijnachtig?![]()
Wellicht zijn die schotels gevuld met water.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 13:09 schreef Slicky het volgende:
[..]
Dolfijnen moeten toch in het water mallerd![]()
Strieber, ken je die,, ......die is ooit ontvoerd en heeft er leuke boekjes over geschreven ......lekkerquote:Op vrijdag 13 januari 2006 12:22 schreef Analyzing_Barb het volgende:
Ben jij ontvoerd of verkracht/geopereerd door aliens of heb je weleens een ufo gezien/gehoord? Waarvan je zeker wist dat het echt was (dus geen veredelde frisbee etc)? En durf je daar uitvoerig over te praten of heb je daar wellicht foto's van? Dan ben ik heel benieuwd!
Is da 'en implant in de .....jeweetwel ?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 14:11 schreef Slicky het volgende:
ik ook n keer, k kreeg een dikke vette anal-probe![]()
Bedankt Pikquote:Op vrijdag 13 januari 2006 14:04 schreef pikki het volgende:
[..]
Strieber, ken je die,, ......die is ooit ontvoerd en heeft er leuke boekjes over geschreven ......lekker
om 'n s door te nemen, as je tijd hebt ...[afbeelding]
ach nee, ......alleen een ufootje ., ...misschien was ik toen te hard geschrokken, ....en hebben ze zich maar niet willen tonen aan mij .....of waren ze zelf geschrokken van mij, ...ik ben voor hen ook maar een alien , uit het Land van Nooit (zie profile )quote:Op vrijdag 13 januari 2006 14:51 schreef Analyzing_Barb het volgende:
[..]
Bedankt PikOeps, verkeerde afkorting
Bedankt Pikki
Jij hebt toch ook weleens aliens gezien zei je?
Wat meer details graagquote:Op vrijdag 13 januari 2006 14:54 schreef pikki het volgende:
[..]
ach nee, ......alleen een ufootje ., ...misschien was ik toen te hard geschrokken, ....en hebben ze zich maar niet willen tonen aan mij .....of waren ze zelf geschrokken van mij, ...ik ben voor hen ook maar een alien , uit het Land van Nooit (zie profile ) [afbeelding]
dat heeft je vader je ingeprent.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 14:11 schreef Slicky het volgende:
ik ook n keer, k kreeg een dikke vette anal-probe![]()
Bedoel je deze? Nounou, wat lijkt die op een grey zeg.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 12:30 schreef Kalkeun het volgende:
sommige van die dingen daar kunnen afwijkingen zijn veroorzaakt door radioactiviteit, kijk maar ergens op de site van greenpeace onder nuclear gezeiver.
Daar had ik ook zon ventje gezien met de kop van E.T.
Ik denk dat het sowieso al sarcastisch en 'grappig' bedoeld was.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 14:58 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
dat heeft je vader je ingeprent.
Is er er bij jou iets geweest , dat met . aliens/ufo's of dgl .....te maken heeft ..,?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 14:57 schreef Analyzing_Barb het volgende:
[..]
Wat meer details graagwat hoorde/zag je precies? En waar?
Ik heb dan ook wel eens horen opperen dat het daarom ook misschien wel verder ge-evolueerde menselijke tijdreizigers uit de toekomst zijn. Een andere verklaring die ik een keer gehoord heb is dat de aarde een soort scheikundeproject is van deze alientjes en dat wij een soort genetisch experimentje zijn waar het alien DNA aan ten grondslag ligt.quote:Het valt me op dat 'Aliens' altijd zo veel op mensen lijken.
Dat laatste , daar zit wel wat in, ...lijkt me, maar is veel complexer, ....dan dat .quote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:23 schreef Prst_ het volgende:
[..]
Ik heb dan ook wel eens horen opperen dat het daarom ook misschien wel verder ge-evolueerde menselijke tijdreizigers uit de toekomst zijn. Een andere verklaring die ik een keer gehoord heb is dat de aarde een soort scheikundeproject is van deze alientjes en dat wij een soort genetisch experimentje zijn waar het alien DNA aan ten grondslag ligt.
Ja dat zijn verklaringen, zonder enige onderbouwing. Een betere verklaring is dat dergelijke aliens door mensen bedacht zijn en daarom lijken ze op mensen...quote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:23 schreef Prst_ het volgende:
[..]
Ik heb dan ook wel eens horen opperen dat het daarom ook misschien wel verder ge-evolueerde menselijke tijdreizigers uit de toekomst zijn. Een andere verklaring die ik een keer gehoord heb is dat de aarde een soort scheikundeproject is van deze alientjes en dat wij een soort genetisch experimentje zijn waar het alien DNA aan ten grondslag ligt.
Nee jammer genoeg niet! Ik ga om verschillende reden naar Jan van der Heide. Als je daarover wilt discussieëren moet je ff naar dat topic gaanquote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:13 schreef pikki het volgende:
[..]
Is er er bij jou iets geweest , dat met . aliens/ufo's of dgl .....te maken heeft ..,?
Ga je daarom naar die helderziende , of zo ?Niet dat het mij aangaat , hoor, je hoeft niet te antwoorden ......
Mijn vader beweert ook dat wij een uit de hand gelopen experiment van aliens zijnquote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:23 schreef Prst_ het volgende:
[..]
precies........ als wij allemaal honden waren geweest , hadden we allemaal hondachtige aliens gezien.... met andere woorden ..... FAKE... door mensen bedacht....quote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:16 schreef 0 het volgende:
Het valt me op dat 'Aliens' altijd zo veel op mensen lijken.
Inderdaad! Voor het zelfde geld zien ze eruit als bakstenen!quote:Op vrijdag 13 januari 2006 17:33 schreef Arsenal het volgende:
[..]
precies........ als wij allemaal honden waren geweest , hadden we allemaal hondachtige aliens gezien.... met andere woorden ..... FAKE... door mensen bedacht....
Ik ga er van uit dat er inderdaad ergens in het heelal wel een levensvorm zal zijn.....
Maar de kans dat het twee voeten,handen,ogen en armen heeft is net zo klein als de
kans dat er een planeet is dat heel erg op de aarde lijkt.
Mensen en dieren zijn zo gebouwd zodat zich kunnen redden in hun leef omgeving....
andere omgeving.... andere evolutie
Welk topic, is d.............?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 17:20 schreef Analyzing_Barb het volgende:
[..]
Nee jammer genoeg niet! Ik ga om verschillende reden naar Jan van der Heide. Als je daarover wilt discussieëren moet je ff naar dat topic gaanIk ben gewoon nieuwsgierig, that's all. Dus vertel er nou eens wat over
![]()
Vertel maar eens iets, ....hoe zagen ze der uit ?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 21:54 schreef fraubitch het volgende:
ik heb ze gezien. verder wil ik er niet op ingaan.
Ik heb zelf nog nooit een alien gezien, noch een buitenaards vervoermiddel. Af en toe een ufo, maar dat bleek achteraf dan altijd toch een ifo te zijn.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 17:40 schreef Saabmobiel het volgende:
[..]
Inderdaad! Voor het zelfde geld zien ze eruit als bakstenen!![]()
Maar zonder gekheid, het valt mij idd op dat het altijd mensachtige wezens zijn. Als die foto van die pasgeborene serieus bedoeld is: waarom dan geen gnoe met alien-ogen of een kanarie met van die lange armen? Al je dan toch aan het experimenteren gaat....
Het topic: 'Aan de sceptici en paranormaal ingestelden onder ons'quote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:12 schreef pikki het volgende:
[..]
Welk topic, is d.............?
Ik durf dit hier niet te vertellen , ...Barb .....ze gaan er mee lachen , denk je niet ?![]()
onderbouwing is er wel [Sitchin], alleen is de vraag; moet je die onderbouwing geloven?!quote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:40 schreef Jeweet het volgende:
[..]
Ja dat zijn verklaringen, zonder enige onderbouwing. Een betere verklaring is dat dergelijke aliens door mensen bedacht zijn en daarom lijken ze op mensen...
Je zegt het alsof het feiten zijn.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 15:19 schreef Netflier het volgende:
Die 2e foto ziet er behoorlijk echt uit. Niet dat ik wil zeggen dat die foto echt is - dat is niet zo - maar het is wel knap gemaakt.
Idd lijken al die afbeeldingen van aliens behoorlijk veel op mensen. Ze zijn ook bedacht door een paar (echte) mensen en via een razendsnel lopend vuurtje hebben vele anderen dat idee voor waar aangenomen. Onvoorstelbaar dat dit soort dingen kunnen uitgroeien tot een enorme hype. Zo zou het misschien vroeger ook gegaan kunnen zijn met bijvoorbeeld religies en legenden.
Stel dat er intelligent leven is op andere planeten, dan is dat waarschijnlijk heel anders dan hier op Aarde.
Waarom zouden we ze überhaupt kunnen zien? Wie weet zijn ze wel voor ons niet merkbaar.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 12:52 schreef Saabmobiel het volgende:
Het valt mij op dat aliens er altijd mensachtig uitzien. Waarom niet dolfijnachtig?![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |