abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34008950
Ben jij ontvoerd of verkracht/geopereerd door aliens of heb je weleens een ufo gezien/gehoord? Waarvan je zeker wist dat het echt was (dus geen veredelde frisbee etc)? En durf je daar uitvoerig over te praten of heb je daar wellicht foto's van? Dan ben ik heel benieuwd!

Hieronder enkele foto's....real or fake?

http://freefilehosting.net/file/?id=q9/3lqjR
Onze allerliefste kleine Isabella! (en weer zwanger! uitgerekend in sept '06)
The Truth, the whole Truth and nothing but the Truth. Addictive!
pi_34009190
sommige van die dingen daar kunnen afwijkingen zijn veroorzaakt door radioactiviteit, kijk maar ergens op de site van greenpeace onder nuclear gezeiver.
Daar had ik ook zon ventje gezien met de kop van E.T.
pi_34009222
De foto van de kleine alien is fake, je ziet dat t lichaampje van plastic is. Voor de rest zou ik best wel eens willen weten of ze nou eigenlijk echt bestaan. Buitenaards leven zal zeker wel bestaan, maar in UFO's geloof ik niet zo.
Een blaasorkest bij de alcoholcontrole is nooit grappig
pi_34009295
Die baby is idd super fake, de amerikane zouden zo een schotel neergeschoten hebben en in area 51 bewaren, nou ja dat zijn alle sprookjes die ik erover gehoord heb.
  vrijdag 13 januari 2006 @ 12:34:31 #5
108933 Pina_Colalalalalada
I want my jar of dirt!
pi_34009328
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 12:31 schreef thefunny het volgende:
De foto van de kleine alien is fake, je ziet dat t lichaampje van plastic is.
En wie zegt dat buitenaards leven niet van plastic gemaakt is
(ik bedoel maar, weet jij veel waaruit een alien is opgebouwd )
In mijn vrije tijd mag ik graag zeldzame vogels negeren
  vrijdag 13 januari 2006 @ 12:35:05 #6
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_34009644
Ik heb nog nooit een authentieke foto gezien van een alien. Alles blijkt achteraf een hoax te zijn.
pi_34009783
ik heb eens een ufo gezien..... Flitste van links naar rechts door de lucht, bleef soms hangen en was ineens weg.
uit een aspergernest
pi_34009897
Het valt mij op dat aliens er altijd mensachtig uitzien. Waarom niet dolfijnachtig?
U geeft mij het gevoel alsof ik met één been in de stijgbeugel ben blijven hangen en mijn paard me door een met wilde bijen bevolkt brandnetelveld sleurt.
The pain was enough to make a shy bald buddhist reflect and plan a mass murder.
  vrijdag 13 januari 2006 @ 12:53:46 #10
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_34009962
Fake of niet, foto 1, 3 en 4 springen er toch wel tussen uit. Waarvan 1 en 4 toch wel het meest waarschijnlijk over komen, vooral door de gelijkenissen erin.
- Maybe O.D.B My Long Distance Family -
"Computer says: no.."
"Laat hen gaan, blinden zijn zij, die blinden leiden. Indien een blinde een blinde leidt, zullen zij beiden in een put vallen". (Matteüs 15:14)
  vrijdag 13 januari 2006 @ 13:06:49 #11
128493 Slicky
Dé Gangster Nigger
pi_34010414
1 komt uit n museum, 3 uit n "autoptie" die nep was
You wanna smoke one with the ol' boy Slicky?
The stickiest of the icky.
  vrijdag 13 januari 2006 @ 13:09:09 #12
128493 Slicky
Dé Gangster Nigger
pi_34010503
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 12:52 schreef Saabmobiel het volgende:
Het valt mij op dat aliens er altijd mensachtig uitzien. Waarom niet dolfijnachtig?
Dolfijnen moeten toch in het water mallerd
pi_34010535
moeTTen??
uit een aspergernest
  vrijdag 13 januari 2006 @ 13:12:02 #14
128493 Slicky
Dé Gangster Nigger
pi_34010622
waar heb jij t over?
  vrijdag 13 januari 2006 @ 13:57:50 #15
120777 Saabmobiel
Hopsieflopsie!
pi_34012423
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 13:09 schreef Slicky het volgende:

[..]

Dolfijnen moeten toch in het water mallerd
Wellicht zijn die schotels gevuld met water.
U geeft mij het gevoel alsof ik met één been in de stijgbeugel ben blijven hangen en mijn paard me door een met wilde bijen bevolkt brandnetelveld sleurt.
  vrijdag 13 januari 2006 @ 14:04:03 #16
137525 pikki
pok! pok !
pi_34012600
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 12:22 schreef Analyzing_Barb het volgende:
Ben jij ontvoerd of verkracht/geopereerd door aliens of heb je weleens een ufo gezien/gehoord? Waarvan je zeker wist dat het echt was (dus geen veredelde frisbee etc)? En durf je daar uitvoerig over te praten of heb je daar wellicht foto's van? Dan ben ik heel benieuwd!
Strieber, ken je die,, ......die is ooit ontvoerd en heeft er leuke boekjes over geschreven ......lekker
om 'n s door te nemen, as je tijd hebt ...
When Pikki asked them ...Where are you from ? They said ....We come not from the earth , we come from everywhere ..... we are interdimensional .....
  vrijdag 13 januari 2006 @ 14:11:25 #17
128493 Slicky
Dé Gangster Nigger
pi_34012826
ik ook n keer, k kreeg een dikke vette anal-probe
  vrijdag 13 januari 2006 @ 14:15:42 #18
137525 pikki
pok! pok !
pi_34012967
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 14:11 schreef Slicky het volgende:
Is da 'en implant in de .....jeweetwel ?
When Pikki asked them ...Where are you from ? They said ....We come not from the earth , we come from everywhere ..... we are interdimensional .....
  vrijdag 13 januari 2006 @ 14:17:58 #19
128493 Slicky
Dé Gangster Nigger
pi_34013052
in the butt-hole
pi_34014167
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 14:04 schreef pikki het volgende:

[..]

Strieber, ken je die,, ......die is ooit ontvoerd en heeft er leuke boekjes over geschreven ......lekker
om 'n s door te nemen, as je tijd hebt ...[afbeelding]
Bedankt Pik Oeps, verkeerde afkorting Bedankt Pikki Jij hebt toch ook weleens aliens gezien zei je?
  vrijdag 13 januari 2006 @ 14:54:37 #21
137525 pikki
pok! pok !
pi_34014295
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 14:51 schreef Analyzing_Barb het volgende:

[..]

Bedankt Pik Oeps, verkeerde afkorting Bedankt Pikki Jij hebt toch ook weleens aliens gezien zei je?
ach nee, ......alleen een ufootje ., ...misschien was ik toen te hard geschrokken, ....en hebben ze zich maar niet willen tonen aan mij .....of waren ze zelf geschrokken van mij, ...ik ben voor hen ook maar een alien , uit het Land van Nooit (zie profile )
pi_34014414
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 14:54 schreef pikki het volgende:

[..]

ach nee, ......alleen een ufootje ., ...misschien was ik toen te hard geschrokken, ....en hebben ze zich maar niet willen tonen aan mij .....of waren ze zelf geschrokken van mij, ...ik ben voor hen ook maar een alien , uit het Land van Nooit (zie profile ) [afbeelding]
Wat meer details graag wat hoorde/zag je precies? En waar?
  vrijdag 13 januari 2006 @ 14:58:01 #23
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_34014431
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 14:11 schreef Slicky het volgende:
dat heeft je vader je ingeprent.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_34014558
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 12:30 schreef Kalkeun het volgende:
sommige van die dingen daar kunnen afwijkingen zijn veroorzaakt door radioactiviteit, kijk maar ergens op de site van greenpeace onder nuclear gezeiver.
Daar had ik ook zon ventje gezien met de kop van E.T.
Bedoel je deze? Nounou, wat lijkt die op een grey zeg.
Het lijkt eerder op een mutatie zodat deze lijkt op iemand van het Down Syndroom of zo

pi_34014673
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 14:58 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

dat heeft je vader je ingeprent.
Ik denk dat het sowieso al sarcastisch en 'grappig' bedoeld was.
pi_34014891
He, die 2e is mijn neeft (was een beetje zat die avond), dus is echt.
  vrijdag 13 januari 2006 @ 15:13:06 #27
137525 pikki
pok! pok !
pi_34014974
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 14:57 schreef Analyzing_Barb het volgende:

[..]

Wat meer details graag wat hoorde/zag je precies? En waar?
Is er er bij jou iets geweest , dat met . aliens/ufo's of dgl .....te maken heeft ..,?
Ga je daarom naar die helderziende , of zo ? Niet dat het mij aangaat , hoor, je hoeft niet te antwoorden ......
pi_34015098
Het valt me op dat 'Aliens' altijd zo veel op mensen lijken.
nuff said.
pi_34015396
quote:
Ik heb dan ook wel eens horen opperen dat het daarom ook misschien wel verder ge-evolueerde menselijke tijdreizigers uit de toekomst zijn. Een andere verklaring die ik een keer gehoord heb is dat de aarde een soort scheikundeproject is van deze alientjes en dat wij een soort genetisch experimentje zijn waar het alien DNA aan ten grondslag ligt.
  vrijdag 13 januari 2006 @ 15:24:55 #30
137525 pikki
pok! pok !
pi_34015446
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 15:23 schreef Prst_ het volgende:

[..]

Ik heb dan ook wel eens horen opperen dat het daarom ook misschien wel verder ge-evolueerde menselijke tijdreizigers uit de toekomst zijn. Een andere verklaring die ik een keer gehoord heb is dat de aarde een soort scheikundeproject is van deze alientjes en dat wij een soort genetisch experimentje zijn waar het alien DNA aan ten grondslag ligt.
Dat laatste , daar zit wel wat in, ...lijkt me, maar is veel complexer, ....dan dat .
pi_34016106
quote:

[..]

Ja dat zijn verklaringen, zonder enige onderbouwing. Een betere verklaring is dat dergelijke aliens door mensen bedacht zijn en daarom lijken ze op mensen...
pi_34016344
Ik zie de hollywood-Alien toch meer als een moderne vampier. In dit geval geen mens met vleermuiseigenschappen, maar een mens met insectenogen, die in dit geval niet uit grafkisten komen, maar van andere planeten.
Ik sluit verder niet uit dat er buitenaardse leven zou kunnen bestaan.
nuff said.
pi_34017843
Het zijn wel geinige foto's hoor, maar real of fake? Fake natuurlijk. Vroeger waren de mensen nog wel voor de gek te houden met dit soort trucages maar dat is wel afgelopen. Op de believers na dan. Denk je zelf dat ze echt zijn?

En ik denk dat er heus wel ander leven in het heelal zal kunnen zijn. Maar of die naar de aarde komen om graancirkels te maken. Lijkt me niet...
"A lot of Christians wear crosses around their necks. Do you think when Jesus comes back he ever wants to see a fuckin' cross? It's kind of like going up to Jackie Onassis with a rifle pendant on."
pi_34017888
Fake natuurlijk
pi_34019676
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 15:13 schreef pikki het volgende:

[..]

Is er er bij jou iets geweest , dat met . aliens/ufo's of dgl .....te maken heeft ..,?
Ga je daarom naar die helderziende , of zo ? Niet dat het mij aangaat , hoor, je hoeft niet te antwoorden ......
Nee jammer genoeg niet! Ik ga om verschillende reden naar Jan van der Heide. Als je daarover wilt discussieëren moet je ff naar dat topic gaan Ik ben gewoon nieuwsgierig, that's all. Dus vertel er nou eens wat over
pi_34019726
quote:

[..]

Mijn vader beweert ook dat wij een uit de hand gelopen experiment van aliens zijn
pi_34020071
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 15:16 schreef 0 het volgende:
precies........ als wij allemaal honden waren geweest , hadden we allemaal hondachtige aliens gezien.... met andere woorden ..... FAKE... door mensen bedacht....

Ik ga er van uit dat er inderdaad ergens in het heelal wel een levensvorm zal zijn.....
Maar de kans dat het twee voeten,handen,ogen en armen heeft is net zo klein als de
kans dat er een planeet is dat heel erg op de aarde lijkt.

Mensen en dieren zijn zo gebouwd zodat zich kunnen redden in hun leef omgeving....
andere omgeving.... andere evolutie
  vrijdag 13 januari 2006 @ 17:40:39 #38
120777 Saabmobiel
Hopsieflopsie!
pi_34020311
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 17:33 schreef Arsenal het volgende:

[..]

precies........ als wij allemaal honden waren geweest , hadden we allemaal hondachtige aliens gezien.... met andere woorden ..... FAKE... door mensen bedacht....

Ik ga er van uit dat er inderdaad ergens in het heelal wel een levensvorm zal zijn.....
Maar de kans dat het twee voeten,handen,ogen en armen heeft is net zo klein als de
kans dat er een planeet is dat heel erg op de aarde lijkt.

Mensen en dieren zijn zo gebouwd zodat zich kunnen redden in hun leef omgeving....
andere omgeving.... andere evolutie
Inderdaad! Voor het zelfde geld zien ze eruit als bakstenen!

Maar zonder gekheid, het valt mij idd op dat het altijd mensachtige wezens zijn. Als die foto van die pasgeborene serieus bedoeld is: waarom dan geen gnoe met alien-ogen of een kanarie met van die lange armen? Al je dan toch aan het experimenteren gaat....
  vrijdag 13 januari 2006 @ 20:12:09 #39
137525 pikki
pok! pok !
pi_34025174
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 17:20 schreef Analyzing_Barb het volgende:

[..]

Nee jammer genoeg niet! Ik ga om verschillende reden naar Jan van der Heide. Als je daarover wilt discussieëren moet je ff naar dat topic gaan Ik ben gewoon nieuwsgierig, that's all. Dus vertel er nou eens wat over
Welk topic, is d.............?
Ik durf dit hier niet te vertellen , ...Barb .....ze gaan er mee lachen , denk je niet ?
pi_34028744
Ik ontvoer aliens.
Spel-, grammatica- en overige fouten in de bovenstaande tekst voorbehouden
  FOK!fotograaf vrijdag 13 januari 2006 @ 21:54:29 #41
92797 fraubitch
Heeft een Pwny!!
pi_34029086
ik heb ze gezien. verder wil ik er niet op ingaan.
They say I have ADD but I just don't understa...OOOHH!! Look!! A Kitty!!
Screw worldpeace! I want a Pony!
pi_34040539
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 21:54 schreef fraubitch het volgende:
ik heb ze gezien. verder wil ik er niet op ingaan.
Vertel maar eens iets, ....hoe zagen ze der uit ?
Kom op met je verhaal !
pi_34040809
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 17:40 schreef Saabmobiel het volgende:

[..]

Inderdaad! Voor het zelfde geld zien ze eruit als bakstenen!

Maar zonder gekheid, het valt mij idd op dat het altijd mensachtige wezens zijn. Als die foto van die pasgeborene serieus bedoeld is: waarom dan geen gnoe met alien-ogen of een kanarie met van die lange armen? Al je dan toch aan het experimenteren gaat....
Ik heb zelf nog nooit een alien gezien, noch een buitenaards vervoermiddel. Af en toe een ufo, maar dat bleek achteraf dan altijd toch een ifo te zijn.

Maar het helaal is zo groot dat wij mensen de totale afmeting wss niet eens kunnen bevatten.
Net zo onlogisch als stellen dat wij de enige levensvorm zijn, is het stellen dat er maar een andere buitenaardse levensvorm is.
Er zullen vast wel humanoide buitenaardsen zijn. En vast ook wel andere vormen die wij niet eens direct zouden herkennen als ze al naar de aarde zouden komen.
Wie weet wat er aan buitenaardse bezoekers in de zeeen rondzwemt
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
pi_34040981
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 20:12 schreef pikki het volgende:

[..]

Welk topic, is d.............?
Ik durf dit hier niet te vertellen , ...Barb .....ze gaan er mee lachen , denk je niet ?
Het topic: 'Aan de sceptici en paranormaal ingestelden onder ons'

En boeiend, dan gaan ze maar lachen, dat doen ze toch wel. De waarheid weet jij alleen.
  zaterdag 14 januari 2006 @ 11:29:40 #45
133728 soulsurvivor
It's not a egotrip
pi_34042141
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 15:40 schreef Jeweet het volgende:

[..]

Ja dat zijn verklaringen, zonder enige onderbouwing. Een betere verklaring is dat dergelijke aliens door mensen bedacht zijn en daarom lijken ze op mensen...
onderbouwing is er wel [Sitchin], alleen is de vraag; moet je die onderbouwing geloven?!
Het is iig een mogelijkheid.

[ Bericht 1% gewijzigd door soulsurvivor op 14-01-2006 11:43:25 ]
gelijk
"Word bokser, dan heb je meer kans op slagen"
"Mensen die nooit wat geven, daar krijg ik wat van"
  zaterdag 14 januari 2006 @ 11:33:06 #46
133728 soulsurvivor
It's not a egotrip
pi_34042203
The alien interview is een leuke

[ Bericht 2% gewijzigd door soulsurvivor op 14-01-2006 11:43:06 ]
gelijk
pi_34048671
Die 2e foto ziet er behoorlijk echt uit. Niet dat ik wil zeggen dat die foto echt is - dat is niet zo - maar het is wel knap gemaakt.

Idd lijken al die afbeeldingen van aliens behoorlijk veel op mensen. Ze zijn ook bedacht door een paar (echte) mensen en via een razendsnel lopend vuurtje hebben vele anderen dat idee voor waar aangenomen. Onvoorstelbaar dat dit soort dingen kunnen uitgroeien tot een enorme hype. Zo zou het misschien vroeger ook gegaan kunnen zijn met bijvoorbeeld religies en legenden.

Stel dat er intelligent leven is op andere planeten, dan is dat waarschijnlijk heel anders dan hier op Aarde.
pi_34049147
Spinvis heeft er ook over gezongen.
wie?
koning Willem lll

Smalfilm
Spinvis

Ik ben een vrouw van 40 met een sigaret
Ik heb een buitenaardse stof in mijn bloed
Ik werd verleden jaar ontvoerd door een ruimteschip
En sindsdien gaat het met mij niet zo goed
Ik weet wel waar ze wonen want je kunt het zien
als je de letters van mn naam omdraait
De waarheid is een raadsel en het gaat als volgt
t Is een goeie vriend, maar altijd te laat

Ik heb een eigen flat, ik heb de radio aan
t Is alweer woensdag, ik heb een Golf GTI
Een tijdje terug reed ik een fietser dood
Gelukkig heeft geen mens mij gezien
Het komt maar zelden voor dat ik een zin afmaak
En je maakt mij echt niks wijs
Het noodlot is een raadsel en het gaat als volgt
Het kost je niks en toch altijd prijs

enz.
http://www.lyrc.com.ar/lyric/S/Spinvis_Smalfilm.html
  zaterdag 14 januari 2006 @ 17:22:40 #49
133728 soulsurvivor
It's not a egotrip
pi_34052442
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 15:19 schreef Netflier het volgende:
Die 2e foto ziet er behoorlijk echt uit. Niet dat ik wil zeggen dat die foto echt is - dat is niet zo - maar het is wel knap gemaakt.

Idd lijken al die afbeeldingen van aliens behoorlijk veel op mensen. Ze zijn ook bedacht door een paar (echte) mensen en via een razendsnel lopend vuurtje hebben vele anderen dat idee voor waar aangenomen. Onvoorstelbaar dat dit soort dingen kunnen uitgroeien tot een enorme hype. Zo zou het misschien vroeger ook gegaan kunnen zijn met bijvoorbeeld religies en legenden.

Stel dat er intelligent leven is op andere planeten, dan is dat waarschijnlijk heel anders dan hier op Aarde.
Je zegt het alsof het feiten zijn.
Natuurlijk neem ik aan dat je dit niet zo bedoeld, aangezien je dit simpelweg niet kan weten.
Het ongeloof in Aliens zijn ook begonnen met een paar echte mensen en net zo onvoorstelbaar dat dat geloof tot een hype uitgegroeit is.
Je laatste argument lijkt mij juist zeer onwaarschijnlijk, aangezien het universum uit de zelfde bouwstenen opgebouwd zijn.
gelijk
pi_34090309
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 12:52 schreef Saabmobiel het volgende:
Waarom zouden we ze überhaupt kunnen zien? Wie weet zijn ze wel voor ons niet merkbaar.
Dat zou misschien kunnen verklaren waarom ik een paar vreemde littekens heb, waarvan ik geen ide heb hoe ik eraan kom.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')