En wie zegt dat buitenaards leven niet van plastic gemaakt isquote:Op vrijdag 13 januari 2006 12:31 schreef thefunny het volgende:
De foto van de kleine alien is fake, je ziet dat t lichaampje van plastic is.
Dolfijnen moeten toch in het water mallerdquote:Op vrijdag 13 januari 2006 12:52 schreef Saabmobiel het volgende:
Het valt mij op dat aliens er altijd mensachtig uitzien. Waarom niet dolfijnachtig?![]()
Wellicht zijn die schotels gevuld met water.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 13:09 schreef Slicky het volgende:
[..]
Dolfijnen moeten toch in het water mallerd![]()
Strieber, ken je die,, ......die is ooit ontvoerd en heeft er leuke boekjes over geschreven ......lekkerquote:Op vrijdag 13 januari 2006 12:22 schreef Analyzing_Barb het volgende:
Ben jij ontvoerd of verkracht/geopereerd door aliens of heb je weleens een ufo gezien/gehoord? Waarvan je zeker wist dat het echt was (dus geen veredelde frisbee etc)? En durf je daar uitvoerig over te praten of heb je daar wellicht foto's van? Dan ben ik heel benieuwd!
Is da 'en implant in de .....jeweetwel ?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 14:11 schreef Slicky het volgende:
ik ook n keer, k kreeg een dikke vette anal-probe![]()
Bedankt Pikquote:Op vrijdag 13 januari 2006 14:04 schreef pikki het volgende:
[..]
Strieber, ken je die,, ......die is ooit ontvoerd en heeft er leuke boekjes over geschreven ......lekker
om 'n s door te nemen, as je tijd hebt ...[afbeelding]
ach nee, ......alleen een ufootje ., ...misschien was ik toen te hard geschrokken, ....en hebben ze zich maar niet willen tonen aan mij .....of waren ze zelf geschrokken van mij, ...ik ben voor hen ook maar een alien , uit het Land van Nooit (zie profile )quote:Op vrijdag 13 januari 2006 14:51 schreef Analyzing_Barb het volgende:
[..]
Bedankt PikOeps, verkeerde afkorting
Bedankt Pikki
Jij hebt toch ook weleens aliens gezien zei je?
Wat meer details graagquote:Op vrijdag 13 januari 2006 14:54 schreef pikki het volgende:
[..]
ach nee, ......alleen een ufootje ., ...misschien was ik toen te hard geschrokken, ....en hebben ze zich maar niet willen tonen aan mij .....of waren ze zelf geschrokken van mij, ...ik ben voor hen ook maar een alien , uit het Land van Nooit (zie profile ) [afbeelding]
dat heeft je vader je ingeprent.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 14:11 schreef Slicky het volgende:
ik ook n keer, k kreeg een dikke vette anal-probe![]()
Bedoel je deze? Nounou, wat lijkt die op een grey zeg.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 12:30 schreef Kalkeun het volgende:
sommige van die dingen daar kunnen afwijkingen zijn veroorzaakt door radioactiviteit, kijk maar ergens op de site van greenpeace onder nuclear gezeiver.
Daar had ik ook zon ventje gezien met de kop van E.T.
Ik denk dat het sowieso al sarcastisch en 'grappig' bedoeld was.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 14:58 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
dat heeft je vader je ingeprent.
Is er er bij jou iets geweest , dat met . aliens/ufo's of dgl .....te maken heeft ..,?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 14:57 schreef Analyzing_Barb het volgende:
[..]
Wat meer details graagwat hoorde/zag je precies? En waar?
Ik heb dan ook wel eens horen opperen dat het daarom ook misschien wel verder ge-evolueerde menselijke tijdreizigers uit de toekomst zijn. Een andere verklaring die ik een keer gehoord heb is dat de aarde een soort scheikundeproject is van deze alientjes en dat wij een soort genetisch experimentje zijn waar het alien DNA aan ten grondslag ligt.quote:Het valt me op dat 'Aliens' altijd zo veel op mensen lijken.
Dat laatste , daar zit wel wat in, ...lijkt me, maar is veel complexer, ....dan dat .quote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:23 schreef Prst_ het volgende:
[..]
Ik heb dan ook wel eens horen opperen dat het daarom ook misschien wel verder ge-evolueerde menselijke tijdreizigers uit de toekomst zijn. Een andere verklaring die ik een keer gehoord heb is dat de aarde een soort scheikundeproject is van deze alientjes en dat wij een soort genetisch experimentje zijn waar het alien DNA aan ten grondslag ligt.
Ja dat zijn verklaringen, zonder enige onderbouwing. Een betere verklaring is dat dergelijke aliens door mensen bedacht zijn en daarom lijken ze op mensen...quote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:23 schreef Prst_ het volgende:
[..]
Ik heb dan ook wel eens horen opperen dat het daarom ook misschien wel verder ge-evolueerde menselijke tijdreizigers uit de toekomst zijn. Een andere verklaring die ik een keer gehoord heb is dat de aarde een soort scheikundeproject is van deze alientjes en dat wij een soort genetisch experimentje zijn waar het alien DNA aan ten grondslag ligt.
Nee jammer genoeg niet! Ik ga om verschillende reden naar Jan van der Heide. Als je daarover wilt discussieëren moet je ff naar dat topic gaanquote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:13 schreef pikki het volgende:
[..]
Is er er bij jou iets geweest , dat met . aliens/ufo's of dgl .....te maken heeft ..,?
Ga je daarom naar die helderziende , of zo ?Niet dat het mij aangaat , hoor, je hoeft niet te antwoorden ......
Mijn vader beweert ook dat wij een uit de hand gelopen experiment van aliens zijnquote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:23 schreef Prst_ het volgende:
[..]
precies........ als wij allemaal honden waren geweest , hadden we allemaal hondachtige aliens gezien.... met andere woorden ..... FAKE... door mensen bedacht....quote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:16 schreef 0 het volgende:
Het valt me op dat 'Aliens' altijd zo veel op mensen lijken.
Inderdaad! Voor het zelfde geld zien ze eruit als bakstenen!quote:Op vrijdag 13 januari 2006 17:33 schreef Arsenal het volgende:
[..]
precies........ als wij allemaal honden waren geweest , hadden we allemaal hondachtige aliens gezien.... met andere woorden ..... FAKE... door mensen bedacht....
Ik ga er van uit dat er inderdaad ergens in het heelal wel een levensvorm zal zijn.....
Maar de kans dat het twee voeten,handen,ogen en armen heeft is net zo klein als de
kans dat er een planeet is dat heel erg op de aarde lijkt.
Mensen en dieren zijn zo gebouwd zodat zich kunnen redden in hun leef omgeving....
andere omgeving.... andere evolutie
Welk topic, is d.............?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 17:20 schreef Analyzing_Barb het volgende:
[..]
Nee jammer genoeg niet! Ik ga om verschillende reden naar Jan van der Heide. Als je daarover wilt discussieëren moet je ff naar dat topic gaanIk ben gewoon nieuwsgierig, that's all. Dus vertel er nou eens wat over
![]()
Vertel maar eens iets, ....hoe zagen ze der uit ?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 21:54 schreef fraubitch het volgende:
ik heb ze gezien. verder wil ik er niet op ingaan.
Ik heb zelf nog nooit een alien gezien, noch een buitenaards vervoermiddel. Af en toe een ufo, maar dat bleek achteraf dan altijd toch een ifo te zijn.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 17:40 schreef Saabmobiel het volgende:
[..]
Inderdaad! Voor het zelfde geld zien ze eruit als bakstenen!![]()
Maar zonder gekheid, het valt mij idd op dat het altijd mensachtige wezens zijn. Als die foto van die pasgeborene serieus bedoeld is: waarom dan geen gnoe met alien-ogen of een kanarie met van die lange armen? Al je dan toch aan het experimenteren gaat....
Het topic: 'Aan de sceptici en paranormaal ingestelden onder ons'quote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:12 schreef pikki het volgende:
[..]
Welk topic, is d.............?
Ik durf dit hier niet te vertellen , ...Barb .....ze gaan er mee lachen , denk je niet ?![]()
onderbouwing is er wel [Sitchin], alleen is de vraag; moet je die onderbouwing geloven?!quote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:40 schreef Jeweet het volgende:
[..]
Ja dat zijn verklaringen, zonder enige onderbouwing. Een betere verklaring is dat dergelijke aliens door mensen bedacht zijn en daarom lijken ze op mensen...
Je zegt het alsof het feiten zijn.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 15:19 schreef Netflier het volgende:
Die 2e foto ziet er behoorlijk echt uit. Niet dat ik wil zeggen dat die foto echt is - dat is niet zo - maar het is wel knap gemaakt.
Idd lijken al die afbeeldingen van aliens behoorlijk veel op mensen. Ze zijn ook bedacht door een paar (echte) mensen en via een razendsnel lopend vuurtje hebben vele anderen dat idee voor waar aangenomen. Onvoorstelbaar dat dit soort dingen kunnen uitgroeien tot een enorme hype. Zo zou het misschien vroeger ook gegaan kunnen zijn met bijvoorbeeld religies en legenden.
Stel dat er intelligent leven is op andere planeten, dan is dat waarschijnlijk heel anders dan hier op Aarde.
Waarom zouden we ze überhaupt kunnen zien? Wie weet zijn ze wel voor ons niet merkbaar.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 12:52 schreef Saabmobiel het volgende:
Het valt mij op dat aliens er altijd mensachtig uitzien. Waarom niet dolfijnachtig?![]()
Hoewel dit niet altijd het geval is, aangezien veel foto's van de 50's fake zijn. Zijn er veel die er nog behoorlijk hetzelfde uit zien. Maar er zijn natuurlijk ook maar weinig foto's uit die tijd, met duidelijke beelden.quote:Op maandag 16 januari 2006 10:53 schreef Speed-Addicted het volgende:
Typerend zijn de beelden van ufo's in 1950 en nu. Net alsof aliens diezelfde technische revolotie meemaken. Een ufo in 1950 ziet er namelijk prehistorische uit als je die vergelijkt met ufo's die vandaag der dag worden waargenomen.
ja dit is een typisch voorbeeld van een post met diepgang, objectiviteit en sublime logica.quote:Op maandag 16 januari 2006 11:13 schreef Belleman het volgende:
Je kunt het niet gek genoeg bedenken.
Ofwel zijn jullie allemaal ladderzat, gehypnotiseerd of gewoon psyhisch ernstig gestoord.
Je gaat een redelijk denkend wezen (= mens) toch niet gaan wijsmaken dat er ufo's en buitenaardse wezentjes bestaan, zeker ?
Wat een heisa werd er niet gemaakt obver die graancirkels, tot het eindelijk duidelijk werd dat een georganiseerd groepje grappenmakers wereldwijd de gewone mens en de wetenschap voor schut zette. Ha !
Tuurlijk wel !quote:Op maandag 16 januari 2006 11:13 schreef Belleman het volgende:
Ofwel zijn jullie allemaal ladderzat, gehypnotiseerd of gewoon psyhisch ernstig gestoord.
Je gaat een redelijk denkend wezen (= mens) toch niet gaan wijsmaken dat er ufo's en buitenaardse wezentjes bestaan, zeker ?
Wat een heisa werd er niet gemaakt obver die graancirkels, tot het eindelijk duidelijk werd dat een georganiseerd groepje grappenmakers wereldwijd de gewone mens en de wetenschap voor schut zette. Ha !
goed logica dan...quote:Op maandag 16 januari 2006 12:30 schreef Belleman het volgende:
Nog een die geloofd in kaboutertjes, Sinterklaas en de Kerstman ?
Joh vertel? Stond dat in het "ik leef in me eigenwereldje dagblad"? Want die krijg ik dus namelijk niet!quote:Op maandag 16 januari 2006 11:13 schreef Belleman het volgende:
quote:Op maandag 16 januari 2006 12:38 schreef soulsurvivor het volgende:
belleman ... Je denkt suprieur te zijn in je logica, maar maakt hier echt een belachelijke indruk.
Niks einde discussie. Dat jij er niet in geloofd, betekent niet dat wij het er niet over mogen hebben. Kom hier dan gewoon niet.quote:Op maandag 16 januari 2006 14:56 schreef Belleman het volgende:
Hallo ! Wakker worden !
Knoop dat nu voor eens en altijd in jullie oortjes : ER BESTAAT GEEN BUITENAARDS LEVEN !(afgezien van enkele astronauten, cosmonauten en taikonauten op den dool...).
Alle beweringen en stelling daaromtrent zijn het werk van een aantal snuggere fantasten (te beginnen met Orson Welles) die het leuk vinden de simpelen van geest een ferme kloot af te draaien...en inderdaad : er zijn er die daar met hun ogen open inlopen !
(hetzelfde geldt voor mirakels, verschijningen, klopgeesten en co)
Je doet maar.
ik kom hierop terug op mijn blote knieën als er een ufo in mijn tuin landt (en het mag dan van den eersten keer een groten zijn, ik heb veel plaats vanachter).
Tot dan : einde discussie.
Wat een nonsens argumentenquote:Op maandag 16 januari 2006 14:56 schreef Belleman het volgende:
Hallo ! Wakker worden !
Knoop dat nu voor eens en altijd in jullie oortjes : ER BESTAAT GEEN BUITENAARDS LEVEN !(afgezien van enkele astronauten, cosmonauten en taikonauten op den dool...).
Alle beweringen en stelling daaromtrent zijn het werk van een aantal snuggere fantasten (te beginnen met Orson Welles) die het leuk vinden de simpelen van geest een ferme kloot af te draaien...en inderdaad : er zijn er die daar met hun ogen open inlopen !
Je doet maar.
ik kom hierop terug op mijn blote knieën als er een ufo in mijn tuin landt (en het mag dan van den eersten keer een groten zijn, ik heb veel plaats vanachter).
Jouw soort posts komen ook veel voor in een dictaat wat ik heb, "redeneren en argumenteren". Ze staan allemaal onder de noemer "drogreden"quote:Op maandag 16 januari 2006 11:13 schreef Belleman het volgende:
Nou, nou, jij hebt de waarheid in pacht?quote:Op maandag 16 januari 2006 14:56 schreef Belleman het volgende:
Hallo ! Wakker worden !
Je doet maar.
Hoeft toch ook niet? Niemand kan uitsluiten dat er miljarden lichtjaren verderop niet heel toevallig een planeetje is met een levensvorm - en waarom zou je? De mogelijkheid bestaat en is helemaal niet zo onwaarschijnlijk als jij het nu wil laten overkomenquote:Op maandag 16 januari 2006 18:00 schreef wendytje het volgende:
wie kan bewijzen dat er GEEN buitenaards leven is?
We zitten niet in ONZ hierquote:Op maandag 16 januari 2006 21:08 schreef Belleman het volgende:
Nou nou, meneer de moderator neemt zomaar eventjes het recht in eigen handen en schrapt mijn commentaar.
Maar als het over penissen en stront en hoeren gaat mag dat dan duidelijk weer wel.
Ze zullen er op andere forums hartelijk om lachen.
Ajuus !
Veel plezier in de kindertuinquote:Op maandag 16 januari 2006 21:08 schreef Belleman het volgende:
Nou nou, meneer de moderator neemt zomaar eventjes het recht in eigen handen en schrapt mijn commentaar.
Maar als het over penissen en stront en hoeren gaat of verkeersslachtoffers die uiteengereten of half-opgebrand te kijk liggen (scheurijzer...), dan mag dat duidelijk weer wel.
Ajuus !
het is mevrouw!quote:Op maandag 16 januari 2006 21:08 schreef Belleman het volgende:
Maar als het over penissen en stront en hoeren gaat of verkeersslachtoffers die uiteengereten of half-opgebrand te kijk liggen (scheurijzer...), dan mag dat duidelijk weer wel.
Ajuus !
Ik schreef dit juist om alle non-believers eens anders te laten denken. Ik geloof wel.quote:Op maandag 16 januari 2006 20:30 schreef fallrite het volgende:
De mogelijkheid bestaat en is helemaal niet zo onwaarschijnlijk als jij het nu wil laten overkomen
Kijk, daar kunnen we nu iets meequote:Op vrijdag 13 januari 2006 21:54 schreef fraubitch het volgende:
ik heb ze gezien. verder wil ik er niet op ingaan.
Denk dat je in het verkeerde topic reageerd nuquote:Op dinsdag 17 januari 2006 11:59 schreef onemangang het volgende:
Als iemand een doodordinaire bouwlamp naar boven richt en deze aan en uit zet in het weiland, dan zie dat er, door de reflectie in het zwembad achter het huis, al heel gauw uit als een lichtbundel... Zeker gezien vanuit een halfslaperige kop in een bed in een slaapkamer waarvan de gordijnen gesloten zijn.
kom je aandacht te kort. Aangezien alleen mensen die in de war zijn, zulke dingen posten. of mensen met een aandachtstekort.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 12:00 schreef BennyNL het volgende:
mensen die in de war zijn, beweren zulke dingen. of mensen met een aandachtstekort
Volgens mij bedoelde je deze als reactie in het RvdB-Topic.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 11:59 schreef onemangang het volgende:
Als iemand een doodordinaire bouwlamp naar boven richt en deze aan en uit zet in het weiland, dan zie dat er, door de reflectie in het zwembad achter het huis, al heel gauw uit als een lichtbundel... Zeker gezien vanuit een halfslaperige kop in een bed in een slaapkamer waarvan de gordijnen gesloten zijn.
Volgens mij kom jij eerder aandacht tekort. Noem dan maar eens een goede reden waarom er geen buitenaards leven kan bestaan? En kom niet aan met dat er geen bewijs voor is, immers als wij iets nog nooit gezien hebben, betekent niet dat het meteen maar niet bestaat. Het heelal is zo enorm, daarvan heeft de mens nog maar een heel klein stukje van ontdekt. Er kan dus makkelijk verder nog leven zijn.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 12:00 schreef BennyNL het volgende:
mensen die in de war zijn, beweren zulke dingen. of mensen met een aandachtstekort
Buitenaards leven zal bijna zeker wel bestaan, maar het gaat hier toch om ontvoeringen door kleine mannetjes met grote ogen die mensen opbeamen? Die verhalen zijn wel erg sterk, vind je ook niet?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 15:27 schreef Eveli het volgende:
[..]
Volgens mij kom jij eerder aandacht tekort. Noem dan maar eens een goede reden waarom er geen buitenaards leven kan bestaan? En kom niet aan met dat er geen bewijs voor is, immers als wij iets nog nooit gezien hebben, betekent niet dat het meteen maar niet bestaat. Het heelal is zo enorm, daarvan heeft de mens nog maar een heel klein stukje van ontdekt. Er kan dus makkelijk verder nog leven zijn.
Vaag filmpje... de alien lijkt niet echt een lichaam ofzo te hebben en die lichtere vlek bij zijn hoofd zou net zo goed een arm kunnen zijn die een hoofd van papiermaché vasthoudt..quote:Op donderdag 19 januari 2006 15:24 schreef Ben_Stiller het volgende:
Ooit weleens aangedact dat aliëns wel eens door ons ontvoerd zouden kunnen worden?![]()
Kwam een video tegen waarin iemand commentaar geeft op een video, die uit area51 zou zijn gesmokkeld. Hierop is een aliën te zien die onder vraagt word oid:
Hier klikken!
Weet niet wat ik ervan moet geloven.![]()
Kan, kan ook echt zijn.quote:Op donderdag 19 januari 2006 15:31 schreef fallrite het volgende:
[..]
Vaag filmpje... de alien lijkt niet echt een lichaam ofzo te hebben en die lichtere vlek bij zijn hoofd zou net zo goed een arm kunnen zijn die een hoofd van papiermaché vasthoudt..![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |