Zó erg is het ook weer nietquote:Op vrijdag 13 januari 2006 14:06 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Daarom moest je ook tussen ons in! We waren bang dat iemand op je zou gaan staan.![]()
Ik ben lekker languurrr (puh).quote:Op vrijdag 13 januari 2006 14:11 schreef MissBliss het volgende:
[..]
[..]
1.71
Naja, dat staat in mn paspoort, maar toen had ik schoenen aan dus
Ik ging een keer met mijn broertje mijn paspoort ophalen en heb toen drie centimeter valsgespeeld omdat ik langer wilde zijn dat hijquote:Op vrijdag 13 januari 2006 14:11 schreef MissBliss het volgende:
[..]
[..]
1.71
Naja, dat staat in mn paspoort, maar toen had ik schoenen aan dus
2,5 centimeter jaquote:Op vrijdag 13 januari 2006 14:15 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Ik ben lekker languurrr (puh).
Soms word ik wel ongeluk voor een hobbit aangezien als ik met een vriend van me loop. Die gast is 2.10 Gandalf en Frodo worden we dan genoemd
Whehehe, ik heb Frodo heel lang als scheldwoord gebruiktquote:Op vrijdag 13 januari 2006 14:15 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Ik ben lekker languurrr (puh).
Soms word ik wel ongeluk voor een hobbit aangezien als ik met een vriend van me loop. Die gast is 2.10 Gandalf en Frodo worden we dan genoemd
Ik ben de langste thuisquote:Op vrijdag 13 januari 2006 14:15 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik ging een keer met mijn broertje mijn paspoort ophalen en heb toen drie centimeter valsgespeeld omdat ik langer wilde zijn dat hij![]()
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 14:17 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Whehehe, ik heb Frodo heel lang als scheldwoord gebruikt
'Flikker op, Frodo'
Je hebt een vergelijkend warenonderzoek gedaan met je vaderquote:
Gohquote:
Euh...iets van 1.80.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 14:11 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
True, ik dacht ook al "goh zij is best groot"
[..]
Hoe groot ben jij dan B?
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 14:20 schreef Duiveltja het volgende:
[..]!!
Ik had je iets van 1.50 geschat
Pmmmpp ffpppffmf ppfppfpmp pppppfpffppmmmmmmmpmf pmpfmfppppppmppppp pffmppmmmmfmmpppffmppppp, Fmmfpmmppppp :pff.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 14:37 schreef Svensational het volgende:
Mmpfmfpfmmmmfmpmffmfp, pmpfmffmpfmffmmmpppff
A Tribute to Terry?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 14:41 schreef Svensational het volgende:
[..]
Pmmmpp ffpppffmf ppfppfpmp pppppfpffppmmmmmmmpmf pmpfmfppppppmppppp pffmppmmmmfmmpppffmppppp, Fmmfpmmppppp :pff.
Je bent zélf een kutuser.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 14:37 schreef Svensational het volgende:
Mmpfmfpfmmmmfmpmffmfp, pmpfmffmpfmffmmmpppff
Johquote:
Whehehequote:
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 14:20 schreef Duiveltja het volgende:
[..]!!
Ik had je iets van 1.50 geschat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |