En als je nu ook ZOWIEE invoert??quote:
Ah dat is al een stuk beter, terwijl ik toch meer posts met MB heb.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 13:31 schreef Bupatih het volgende:
ZOWIEE: 5299
Ja, maar Bliss wordt iets vaker gebruikt op internet, dus niet zoveel gaan er naar fok.nl. Zo werkt het geloof ikquote:Op vrijdag 13 januari 2006 13:34 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ah dat is al een stuk beter, terwijl ik toch meer posts met MB heb.
Ooooh, zo.. Ja dan heb je met Bupatih natuurlijk een heel hoge scorequote:Op vrijdag 13 januari 2006 13:36 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, maar Bliss wordt iets vaker gebruikt op internet, dus niet zoveel gaan er naar fok.nl. Zo werkt het geloof ik.
Whehehe, bitch.quote:
Ja maar dat ben je ook. Kijk naar jou, kijk naar mij.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 13:57 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Ik ben nog boos op je, omdat je zei dat ik klein was
Op die 6-jaarsmeet was ik de kleinste op Danny naquote:Op vrijdag 13 januari 2006 13:58 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ja maar dat ben je ook. Kijk naar jou, kijk naar mij.
Midget.
Maar PeRi is kleiner![]()
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 13:56 schreef MissBliss het volgende:
Trein vast in de Schipholtunnel
Ik hoop maar dat ze via Haarlem rijden dan
Op dequote:Op vrijdag 13 januari 2006 13:59 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Op die 6-jaarsmeet was ik de kleinste op Danny na
Ik ben met mijn 1.67m ook kleiner dan Duiveltja. Maar ik heb wél een grotere cupmaatquote:
Jaquote:Op vrijdag 13 januari 2006 14:00 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Op de![]()
ShowChatmeet
![]()
was je ook de kleinste
![]()
Daarom moest je ook tussen ons in! We waren bang dat iemand op je zou gaan staan.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 14:03 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja
Ik voelde me zo'n dwergje toen ik tussen jullie inliep
Jij bent rond de 1.70 toch?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 13:59 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Op die 6-jaarsmeet was ik de kleinste op Danny na
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 14:01 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik ben met mijn 1.67m ook kleiner dan Duiveltja. Maar ik heb wél een grotere cupmaat.
True, ik dacht ook al "goh zij is best groot"quote:Op vrijdag 13 januari 2006 13:58 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ja maar dat ben je ook. Kijk naar jou, kijk naar mij.
Midget.
Maar PeRi is kleiner![]()
Hoe groot ben jij dan B?quote:
quote:
1.71quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |