Dat zie ik wel vaak gebeuren jaquote:Op zondag 15 januari 2006 15:41 schreef i-spy24 het volgende:
eeeeeeh.. ff tussendoor Is het niet slimmer eerst f te zorgen dat je ergens anders aan de slag kan gaan alvorens je ff stennis gaat schoppen op je huidge werk? Altijd leuker om met een big smile afscheid te nemen en nog ff een vinger te geven aan je bedrijfsleider.
Hoj leverancier van Groningenquote:Op zondag 15 januari 2006 15:38 schreef PoisonouS het volgende:
[..]
Ik werk niet in zaandam, maar loop lekker rond in Zwolle
Ik had al een aanbieding van mn stagewerkgever om daar te komen werkenquote:Op zondag 15 januari 2006 15:41 schreef i-spy24 het volgende:
eeeeeeh.. ff tussendoor Is het niet slimmer eerst f te zorgen dat je ergens anders aan de slag kan gaan alvorens je ff stennis gaat schoppen op je huidge werk? Altijd leuker om met een big smile afscheid te nemen en nog ff een vinger te geven aan je bedrijfsleider.
Ligt eraan wat je wil doen he;)quote:Op zondag 15 januari 2006 18:23 schreef Webgangster het volgende:
Wat voor opleiding moet je eigenlijk volgen om daar in een DC te werken ?
Opleiding nederlands kunnen verstaan is voldoendequote:Op zondag 15 januari 2006 18:23 schreef Webgangster het volgende:
Wat voor opleiding moet je eigenlijk volgen om daar in een DC te werken ?
Dat is onzin, die polen heb ik nog niet kunnen betrappen op het spreken van Nederlands. Ze kunnen enkel toeteren met hun BT's en stinkenquote:Op zondag 15 januari 2006 20:56 schreef Uninhibited-Pride het volgende:[..]
Opleiding nederlands kunnen verstaan is voldoende![]()
Sommige appies waren 2e kerstdag open.quote:Op maandag 16 januari 2006 14:05 schreef Webgangster het volgende:
Toeslaguren van 2e kerstdag ?
Zijn filiaal is waarschijnlijk open geweest op 2de kerstdag.quote:Op maandag 16 januari 2006 14:05 schreef Webgangster het volgende:
Toeslaguren van 2e kerstdag ?
300% op 2e kerstdag...quote:Op maandag 16 januari 2006 14:35 schreef Webgangster het volgende:
Nee 200%
Ik meldt me vast aan om volgend jaar op 2e kerstdag te gaan werkenquote:
Ik had graaag gewerkt op 2e kerstdagquote:Op maandag 16 januari 2006 15:07 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Ik meldt me vast aan om volgend jaar op 2e kerstdag te gaan werken. Het probleem is alleen denk ik dat ze dan gesloten zijn
.
Ik ook, nu deed ik 2e kerstdag helemaal niksquote:Op maandag 16 januari 2006 15:08 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik had graaag gewerkt op 2e kerstdag
Juist, idem dito dus.quote:Op maandag 16 januari 2006 15:13 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Ik ook, nu deed ik 2e kerstdag helemaal niks.
Ik heb een vraagquote:Op donderdag 12 januari 2006 23:40 schreef Uninhibited-Pride het volgende:
[..]
Heerlijk dat jonge personeel.
Als je volgens mij 4 uur achtereen werkt heb je recht op 10 tot 15 min pauze.
ik zou me toch echt niet af laten schepen met een glaasje cassis
OK ik meld me ook als AH-MedewerkerIk heb alleen Geen Filliaal.
werk op DCZ (distributie Centrum Zaandam)en wat ik daar uitvoer is strikt geheim.
Als jullie vragen hebben dan hoor ik het wel!
hebben jullie wel eens klachten of aanmerkingen over de collies* die jullie aangeleverd krijgen?
ik ben daar wel nieuws gierig naar!![]()
DCO is veel polen ja, op vers meer dan op HB dus. Maargoed ik loop nooit op vers mij te koudquote:Op maandag 16 januari 2006 21:14 schreef highway101 het volgende:
In DCO veel Polen waarschijnlijk... als je ziet hoe de zuivel vaak opgestapeld is... EEN RAMP!!! vette afboekingen dus![]()
Denk dat heel veel ook gewoon al "vies" binnen komt want zo lang is het vers allemaal niet binnen bij de DC'squote:Op maandag 16 januari 2006 21:08 schreef dodew83 het volgende:
[..]
Ik heb een vraagIk ben wel benieuwd wat jouw strikt geheime werk is
![]()
Maar goed, ik krijg geleverd door DCP en dat is zwaar k*t. Vervuiling bij vers is zo'n 10% dus de voorraden zijn een drama bij ons. Ben benieuwd of dat op DCZ beter gaat.
Bij DCO heb je 2 vers delen he, de vershal (vlees/fuit/melk etc) en de toetjes hal. Maargoed zoals al gezegt niet mijn plek om te lopen, en als ik dan één keer per jaar gevraagt wordt er te lopen is het 10x koffie drinken om op te warmenquote:Op maandag 16 januari 2006 22:39 schreef highway101 het volgende:
DCO= DistributieCentrum Overijssel
DCP= DistributieCentrum Pijnacker (denk ik)
DCO weet ik zeker, want daar ben ik meerdere malen binnengeweest, (alleen in de vershal en de retouren).
Vandaag al?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 09:51 schreef DeTolk het volgende:
Vanmiddag maar even loonstrookje ophalen
Dat zijn de prijzen die Grolsch wilde. AH werkt daar niet aan mee.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 16:56 schreef highway101 het volgende:
Wordt Grolsch nog in prijs verhoogd? Hier bij AH kost het 8,29, goedkoper dan Edah, SDB of C1000. Edah rekent ruim een euro meer, en SDB zelfs 9,59 voor een kratje.
Inmiddels werkt 'ie weerquote:Op dinsdag 17 januari 2006 17:19 schreef Renesite het volgende:
Nope, nie kapot hier
bullyshit dusquote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:24 schreef highway101 het volgende:
Volgens de distrifood of foodmagazine (weet niet meer zeker welke) is Nettorama de goedkoopste met 7, 75 euro.
Al op je rek?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:36 schreef Webgangster het volgende:
176 euro loon, met ene herbereking van 3,16 erbij.
Helaas geen bonus hier....
Nee, vervuiling in de zin van dingen die we niet binnenkrijgen waarvoor we wel belast worden. Dus als op de EAB staat dat je 15 colli chiquita krijgt, maar in werkelijkheid 10 colli of zo. Ik noem maar ff wat. Pas hadden we binnen 2 weken ongeveer 2000 euro voorraadverschil agf. Dat is gewoon niet leuk meer.quote:Op maandag 16 januari 2006 22:53 schreef Uninhibited-Pride het volgende:
ik heb het idee dat wat jij vervuiling noemt? (ik neem aan dat je bedoeld dat je over datum spullen binnenkrijgt of nog maar 2 dagen goed wat bv minimaal 4 dagen moet zijn etc.) dat is op dcz heel laag! sommige dingen staan niet eens een halve dag bij ons binnen.
retouren zijn iets van 0.5%
de prijs is alleen in mijn winkel verlaagdquote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:24 schreef highway101 het volgende:
Volgens de distrifood of foodmagazine (weet niet meer zeker welke) is Nettorama de goedkoopste met 7, 75 euro.
Waarom is da?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:27 schreef Brammie1 het volgende:
de prijs is alleen in mijn winkel verlaagd
Geen bonus als in???quote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:23 schreef Webgangster het volgende:
[..]
Nee maar er staat niks op de salarisspecificatie over een bonus
Daar hebben wij niks meer over gehoord...quote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:11 schreef highway101 het volgende:
Overigens had de persoon bij ons gratis kwam winkelen, 1 minuut, ruim 200 euro! Vooral wijn en pampers enzo.
jij hebt geluk ik had niet eens gewonnenquote:Op woensdag 18 januari 2006 00:13 schreef Maxvdw het volgende:
Mijn oma gaat morgen gratis winkelen
Ik heb haar al naar de duurste artikelen gestuurd
zijn jullie van AH of franchise?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:21 schreef dodew83 het volgende:
[..]
Nee, vervuiling in de zin van dingen die we niet binnenkrijgen waarvoor we wel belast worden. Dus als op de EAB staat dat je 15 colli chiquita krijgt, maar in werkelijkheid 10 colli of zo. Ik noem maar ff wat. Pas hadden we binnen 2 weken ongeveer 2000 euro voorraadverschil agf. Dat is gewoon niet leuk meer.
Dinsdag altijd loonstrookjes in de posttas, woensdagavond staat het geld bij mij op de rekening.quote:Op woensdag 18 januari 2006 08:47 schreef got.rice het volgende:
nog een dagje wachten zegt een collega van mij
Dank voor de infoquote:Op woensdag 18 januari 2006 11:10 schreef o-fiel het volgende:
Volgens WW komt die in februari.
Kortingtabel 2006:
De korting van kwartaal 1 komt bij salaris periode 4
De korting van kwartaal 2 komt bij salaris periode 7
De korting van kwartaal 3 komt bij salaris periode 10
De korting van kwartaal 4 komt bij salaris periode 1
Die 1. hoort er niet bij.quote:Op woensdag 18 januari 2006 11:19 schreef PoisonouS het volgende:
[..]
Dank voor de info
Persoontje hierboven: Gaan we "stoer" doen met het loon dat je krijgt?
ff mijn ma smsen danquote:Op woensdag 18 januari 2006 11:20 schreef blrrrt het volgende:
18-01-2006 690362900 Koninklyke Ahold NV
SALARIS 659,49
Ach als mensen zich er goed bij voelen om het te posten tsja... laat ze maar lekker zou ik zeggen.quote:
Kan zij het weer naar hem storten als zakgeld.quote:
Kerst zit hier toch bij of niet.quote:Op woensdag 18 januari 2006 11:32 schreef Twisted_Logic het volgende:
Personeels korting zit er in ieder geval niet bij.
Ik heb dik weinig. Maarja ik heb ook heel weinig gewerkt.
Jaquote:Op woensdag 18 januari 2006 11:33 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Kerst zit hier toch bij of niet.
Zoja dan heb ik wel wat leuks gok ik.
Dan kan ik weer een tijdje vooruit.quote:
Ik heb de week na kerst vrij gehad, en hoefde de week voor kerst verbazing wekkend weinig te werkenquote:Op woensdag 18 januari 2006 11:33 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Kerst zit hier toch bij of niet.
Zoja dan heb ik wel wat leuks gok ik.
De dichts bij zijnde DC is voor mij Zwolle, dat gaat dus niet doorquote:Op woensdag 18 januari 2006 11:42 schreef PoisonouS het volgende:
Wil je wat meer geld gaan verdienen moet je dat doen bij de distributie centrums, hoor wel eens van mensen die over komen van winkel naar DC ze er lekker op voorruit gaan heur;)
Ik woon in Borne (ligt vlak bij Hengelo) in Twente. En ik heb nog geen OV, ben 17quote:Op woensdag 18 januari 2006 11:48 schreef PoisonouS het volgende:
Kweet niet waar je woont natuurlijk, maargoed dat geluk moet je hebben dat je in de buurt van DC woont. Alhoewel er zat zijn uit me team die uit groningen/enschede puur komen voor ff te werken. Je hebt immers toch je ov
Dan kun je ook nog niet terecht bij een DC...quote:Op woensdag 18 januari 2006 11:51 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Ik woon in Borne (ligt vlak bij Hengelo) in Twente. En ik heb nog geen OV, ben 17.
Moet je daarvoor 18 zijn dan? Wist ik nietquote:Op woensdag 18 januari 2006 11:53 schreef PoisonouS het volgende:
[..]
Dan kun je ook nog niet terecht bij een DC...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |