Dat zie ik wel vaak gebeuren jaquote:Op zondag 15 januari 2006 15:41 schreef i-spy24 het volgende:
eeeeeeh.. ff tussendoor Is het niet slimmer eerst f te zorgen dat je ergens anders aan de slag kan gaan alvorens je ff stennis gaat schoppen op je huidge werk? Altijd leuker om met een big smile afscheid te nemen en nog ff een vinger te geven aan je bedrijfsleider.
Hoj leverancier van Groningenquote:Op zondag 15 januari 2006 15:38 schreef PoisonouS het volgende:
[..]
Ik werk niet in zaandam, maar loop lekker rond in Zwolle
Ik had al een aanbieding van mn stagewerkgever om daar te komen werkenquote:Op zondag 15 januari 2006 15:41 schreef i-spy24 het volgende:
eeeeeeh.. ff tussendoor Is het niet slimmer eerst f te zorgen dat je ergens anders aan de slag kan gaan alvorens je ff stennis gaat schoppen op je huidge werk? Altijd leuker om met een big smile afscheid te nemen en nog ff een vinger te geven aan je bedrijfsleider.
Ligt eraan wat je wil doen he;)quote:Op zondag 15 januari 2006 18:23 schreef Webgangster het volgende:
Wat voor opleiding moet je eigenlijk volgen om daar in een DC te werken ?
Opleiding nederlands kunnen verstaan is voldoendequote:Op zondag 15 januari 2006 18:23 schreef Webgangster het volgende:
Wat voor opleiding moet je eigenlijk volgen om daar in een DC te werken ?
Dat is onzin, die polen heb ik nog niet kunnen betrappen op het spreken van Nederlands. Ze kunnen enkel toeteren met hun BT's en stinkenquote:Op zondag 15 januari 2006 20:56 schreef Uninhibited-Pride het volgende:[..]
Opleiding nederlands kunnen verstaan is voldoende![]()
Sommige appies waren 2e kerstdag open.quote:Op maandag 16 januari 2006 14:05 schreef Webgangster het volgende:
Toeslaguren van 2e kerstdag ?
Zijn filiaal is waarschijnlijk open geweest op 2de kerstdag.quote:Op maandag 16 januari 2006 14:05 schreef Webgangster het volgende:
Toeslaguren van 2e kerstdag ?
300% op 2e kerstdag...quote:Op maandag 16 januari 2006 14:35 schreef Webgangster het volgende:
Nee 200%
Ik meldt me vast aan om volgend jaar op 2e kerstdag te gaan werkenquote:
Ik had graaag gewerkt op 2e kerstdagquote:Op maandag 16 januari 2006 15:07 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Ik meldt me vast aan om volgend jaar op 2e kerstdag te gaan werken. Het probleem is alleen denk ik dat ze dan gesloten zijn
.
Ik ook, nu deed ik 2e kerstdag helemaal niksquote:Op maandag 16 januari 2006 15:08 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik had graaag gewerkt op 2e kerstdag
Juist, idem dito dus.quote:Op maandag 16 januari 2006 15:13 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Ik ook, nu deed ik 2e kerstdag helemaal niks.
Ik heb een vraagquote:Op donderdag 12 januari 2006 23:40 schreef Uninhibited-Pride het volgende:
[..]
Heerlijk dat jonge personeel.
Als je volgens mij 4 uur achtereen werkt heb je recht op 10 tot 15 min pauze.
ik zou me toch echt niet af laten schepen met een glaasje cassis
OK ik meld me ook als AH-MedewerkerIk heb alleen Geen Filliaal.
werk op DCZ (distributie Centrum Zaandam)en wat ik daar uitvoer is strikt geheim.
Als jullie vragen hebben dan hoor ik het wel!
hebben jullie wel eens klachten of aanmerkingen over de collies* die jullie aangeleverd krijgen?
ik ben daar wel nieuws gierig naar!![]()
DCO is veel polen ja, op vers meer dan op HB dus. Maargoed ik loop nooit op vers mij te koudquote:Op maandag 16 januari 2006 21:14 schreef highway101 het volgende:
In DCO veel Polen waarschijnlijk... als je ziet hoe de zuivel vaak opgestapeld is... EEN RAMP!!! vette afboekingen dus![]()
Denk dat heel veel ook gewoon al "vies" binnen komt want zo lang is het vers allemaal niet binnen bij de DC'squote:Op maandag 16 januari 2006 21:08 schreef dodew83 het volgende:
[..]
Ik heb een vraagIk ben wel benieuwd wat jouw strikt geheime werk is
![]()
Maar goed, ik krijg geleverd door DCP en dat is zwaar k*t. Vervuiling bij vers is zo'n 10% dus de voorraden zijn een drama bij ons. Ben benieuwd of dat op DCZ beter gaat.
Bij DCO heb je 2 vers delen he, de vershal (vlees/fuit/melk etc) en de toetjes hal. Maargoed zoals al gezegt niet mijn plek om te lopen, en als ik dan één keer per jaar gevraagt wordt er te lopen is het 10x koffie drinken om op te warmenquote:Op maandag 16 januari 2006 22:39 schreef highway101 het volgende:
DCO= DistributieCentrum Overijssel
DCP= DistributieCentrum Pijnacker (denk ik)
DCO weet ik zeker, want daar ben ik meerdere malen binnengeweest, (alleen in de vershal en de retouren).
Vandaag al?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 09:51 schreef DeTolk het volgende:
Vanmiddag maar even loonstrookje ophalen
Dat zijn de prijzen die Grolsch wilde. AH werkt daar niet aan mee.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 16:56 schreef highway101 het volgende:
Wordt Grolsch nog in prijs verhoogd? Hier bij AH kost het 8,29, goedkoper dan Edah, SDB of C1000. Edah rekent ruim een euro meer, en SDB zelfs 9,59 voor een kratje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |