Dat zie ik wel vaak gebeuren jaquote:Op zondag 15 januari 2006 15:41 schreef i-spy24 het volgende:
eeeeeeh.. ff tussendoor Is het niet slimmer eerst f te zorgen dat je ergens anders aan de slag kan gaan alvorens je ff stennis gaat schoppen op je huidge werk? Altijd leuker om met een big smile afscheid te nemen en nog ff een vinger te geven aan je bedrijfsleider.
Hoj leverancier van Groningenquote:Op zondag 15 januari 2006 15:38 schreef PoisonouS het volgende:
[..]
Ik werk niet in zaandam, maar loop lekker rond in Zwolle
Ik had al een aanbieding van mn stagewerkgever om daar te komen werkenquote:Op zondag 15 januari 2006 15:41 schreef i-spy24 het volgende:
eeeeeeh.. ff tussendoor Is het niet slimmer eerst f te zorgen dat je ergens anders aan de slag kan gaan alvorens je ff stennis gaat schoppen op je huidge werk? Altijd leuker om met een big smile afscheid te nemen en nog ff een vinger te geven aan je bedrijfsleider.
Ligt eraan wat je wil doen he;)quote:Op zondag 15 januari 2006 18:23 schreef Webgangster het volgende:
Wat voor opleiding moet je eigenlijk volgen om daar in een DC te werken ?
Opleiding nederlands kunnen verstaan is voldoendequote:Op zondag 15 januari 2006 18:23 schreef Webgangster het volgende:
Wat voor opleiding moet je eigenlijk volgen om daar in een DC te werken ?
Dat is onzin, die polen heb ik nog niet kunnen betrappen op het spreken van Nederlands. Ze kunnen enkel toeteren met hun BT's en stinkenquote:Op zondag 15 januari 2006 20:56 schreef Uninhibited-Pride het volgende:[..]
Opleiding nederlands kunnen verstaan is voldoende![]()
Sommige appies waren 2e kerstdag open.quote:Op maandag 16 januari 2006 14:05 schreef Webgangster het volgende:
Toeslaguren van 2e kerstdag ?
Zijn filiaal is waarschijnlijk open geweest op 2de kerstdag.quote:Op maandag 16 januari 2006 14:05 schreef Webgangster het volgende:
Toeslaguren van 2e kerstdag ?
300% op 2e kerstdag...quote:Op maandag 16 januari 2006 14:35 schreef Webgangster het volgende:
Nee 200%
Ik meldt me vast aan om volgend jaar op 2e kerstdag te gaan werkenquote:
Ik had graaag gewerkt op 2e kerstdagquote:Op maandag 16 januari 2006 15:07 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Ik meldt me vast aan om volgend jaar op 2e kerstdag te gaan werken. Het probleem is alleen denk ik dat ze dan gesloten zijn
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |