Ze heeft vrijwel niks gewonnen tot dusver.quote:Op maandag 6 november 2006 00:25 schreef rubbereend het volgende:
Wüst, lijkt me duidelijk dat die gaat winnen na dit weekend!
quote:Op maandag 6 november 2006 00:25 schreef rubbereend het volgende:
Wüst, lijkt me duidelijk dat die gaat winnen na dit weekend!
Oeps foutje. Nou ja foutje blunder.quote:Op zondag 3 december 2006 18:56 schreef thijsdetweede het volgende:
blom? ik mag toch aannemen dat dat bram som was. Verder is Kiplagat wel een verrassing, maar als je haar gewoon als nederlandse beschouwt zijn haar prestaties goed genoeg natuurlijk.
aanvulling:quote:Op zondag 3 december 2006 18:52 schreef Bruce117 het volgende:
Genomineerd bij de mannen: Bram Som, The Bos, Bob de Jong.
Genomineerd bij de vrouwen: Lorna Kiplagat, Marianne Vos, Ireen Wust
Mwah, liever Olympisch kampioene Marianne Timmer. Dat was pas echt verrassend.quote:Op zondag 3 december 2006 18:56 schreef thijsdetweede het volgende:
Verder is Kiplagat wel een verrassing, maar als je haar gewoon als nederlandse beschouwt zijn haar prestaties goed genoeg natuurlijk.
Het voetbalwereldjee zal wel weer gepikeerd zijn omdat de hokeydames sportploeg vh jaar wordquote:Op zondag 3 december 2006 19:18 schreef rubbereend het volgende:
[..]
aanvulling:
ploeg: de voetballers van jong Oranje, hockey dames en de springruiters
gehandicapte sporter: Esther Vergeer, Robin Ammerlaan, Pieter Gruijters
ze hebben iig geen eerlijke kansquote:Op maandag 4 december 2006 11:57 schreef maril het volgende:
[..]
Het voetbalwereldjee zal wel weer gepikeerd zijn omdat de hokeydames sportploeg vh jaar word![]()
Begint het nou alquote:Op maandag 4 december 2006 11:58 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ze hebben iig geen eerlijke kans
quote:
De woorden van Jack van Gerlder zondagavond.quote:Op maandag 4 december 2006 13:09 schreef fanneke het volgende:
Dat hele gedoe over sportmannen, - vrouwen en - ploegen is toch flauwekul.
Voetbal is onze nationale sport, we staan al 40 jaar in de wereld(sub-)top en vrijwel nooit wint voetbal een prijs.
We benoemen liever een schaatser(schaatsen=folklore, geen sport) of i.d. Waar de wereldtop bestaat uit pakweg 5 landen. Net als hockey.
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |