Doe niet zo malquote:Op donderdag 12 januari 2006 22:54 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Weet ik veel... Ik hoopte je tot een woedende, maar o zo eloquente gay-bash te verleiden. LAAT MAAR ZITTEN DAN!![]()
!
En Samson zelf dan... Denk je dat G&S zó lang samen hebben kunnen wonen, de meest gayesque figuren op bezoek hadden en dat ze nóóit zelf op het idee kwamen wat te experimenteren?quote:Op donderdag 12 januari 2006 22:53 schreef Paltos het volgende:
[..]
Enkel de meiden van Studio 100, dat weet iedereen.![]()
Ja, Samson zelf natuurlijk ook.quote:Op donderdag 12 januari 2006 22:56 schreef Zhenar het volgende:
[..]
En Samson zelf dan... Denk je dat G&S zó lang samen hebben kunnen wonen, de meest gayesque figuren op bezoek hadden en dat ze nóóit zelf op het idee kwamen wat te experimenteren?![]()
Hm, knap, maar ik word er niet wild van.quote:Op donderdag 12 januari 2006 22:55 schreef Dada het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat Beev haar al heeft uitgewoond
Spaans-Belgische schone:
[afbeelding]
quote:
Als je je eigen lul kan likken dan heb je geen behoefte aan anderen (man of vrouw).quote:Op donderdag 12 januari 2006 22:56 schreef Zhenar het volgende:
[..]
En Samson zelf dan... Denk je dat G&S zó lang samen hebben kunnen wonen, de meest gayesque figuren op bezoek hadden en dat ze nóóit zelf op het idee kwamen wat te experimenteren?![]()
Te subtiel?quote:
Zou goed zijn voor mijn onafhankelijkheidquote:
Minder subtiel en minder leuk iddquote:Op donderdag 12 januari 2006 22:59 schreef Dada het volgende:
[..]
Te subtiel?
Dan maar zo (wel minder humor hoor):
Doe niet zo raar joh, mallert [afbeelding]
Volgens mij is er zelfs ergens een topic over op Fok!quote:Op donderdag 12 januari 2006 23:00 schreef Dada het volgende:
[..]
Zou goed zijn voor mijn onafhankelijkheid
Vieze vuile flikkerquote:
Ik ken haar ook hoorquote:Op donderdag 12 januari 2006 22:38 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ohh ja!"Because we want to!" Fuck yeah
![]()
Wauw, je bent serieus de tweede persoon die ik "ken" die die überhaupt Billie Piper kent!
Alleen ik vind d'r nog steeds leuk![]()
![]()
En Bud Spencerquote:Op donderdag 12 januari 2006 23:02 schreef alwaysthebest het volgende:
Dione, Elize EN Sophie in de M&T show.![]()
Ehh... is het: "quote:
Dat lijkt me echt zó lachwekkend als mijn vriend dat ineens zou doenquote:
Ja nu wel jaquote:
quote:
Waarna hij je al zuigend de deur wijst.quote:Op donderdag 12 januari 2006 23:04 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Dat lijkt me echt zó lachwekkend als mijn vriend dat ineens zou doen
'Kijk Lé, zonder handen'
Als jij langs mijn aambeien komt, prima hoorquote:
Ieuw.quote:Op donderdag 12 januari 2006 23:05 schreef Dada het volgende:
[..]
Als jij langs mijn aambeien komt, prima hoor
Hmmmmhmm *wijst naar de deurquote:Op donderdag 12 januari 2006 23:05 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Waarna hij je al zuigend de deur wijst.![]()
Hoe behulpzaam.quote:Op donderdag 12 januari 2006 23:06 schreef Dada het volgende:
[..]
Hmmmmhmm *wijst naar de deur
Ik probeer het iets grafischer uit te leggen
Héquote:
Oh, werkt dat zo!quote:Op donderdag 12 januari 2006 23:08 schreef Dada het volgende:
[..]
HéJe bent een gore vieze vuile flikker of je bent het niet he
Een echte homo kijkt niet naar viezigheid, die zoekt dat juist op zodat ie later vergelijkende grapjes kan maken in een onderlinge strijd met een andere homofiel
Wat! Heb ik jou nu al in het "homo zijn" overtroffen?quote:Op donderdag 12 januari 2006 23:08 schreef Zhenar het volgende:
Gelukkig ben jij er om de fijne kneepjes uit te leggen.![]()
quote:Op donderdag 12 januari 2006 23:10 schreef Dada het volgende:
[..]
Wat! Heb ik jou nu al in het "homo zijn" overtroffen?
Ik heb genoten van Gooische Vrouwenquote:Op donderdag 12 januari 2006 23:11 schreef Zhenar het volgende:![]()
Maar ik kijk naar vrouwenseries! Dat moet toch een beetje meetellen?![]()
Nee, toen al, ik was een fervent MTV-kijkerquote:
Damn! Dat kon ik zelfs niet verdragen!quote:Op donderdag 12 januari 2006 23:12 schreef Dada het volgende:
[..]
Ik heb genoten van Gooische Vrouwen
Kijk zelfs Oprahquote:Op donderdag 12 januari 2006 23:12 schreef Dada het volgende:
[..]
Ik heb genoten van Gooische Vrouwen
Nam jij ook altijd je favoriete clips op op video om ze met slaapfeestjes te bekijken?quote:Op donderdag 12 januari 2006 23:12 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nee, toen al, ik was een fervent MTV-kijker
Tuurlijk nietquote:Op donderdag 12 januari 2006 23:05 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Waarna hij je al zuigend de deur wijst.![]()
Uit psychologisch oogpunt?quote:
Ik nam ze wel op jaquote:Op donderdag 12 januari 2006 23:13 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Nam jij ook altijd je favoriete clips op op video om ze met slaapfeestjes te bekijken?![]()
Nee, wantquote:
Ik ookquote:
quote:Op donderdag 12 januari 2006 23:14 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Nee, wantjij
kan zó goed pijpen!
[/sarcasme]![]()
Met Davina en Enricoquote:Op donderdag 12 januari 2006 23:12 schreef MissBliss het volgende:
Nee, toen al, ik was een fervent MTV-kijker
Jaaaaaaa, Sir Raymond of Cokequote:Op donderdag 12 januari 2006 23:15 schreef Dada het volgende:
[..]
Met Davina en EnricoEn Ray Cokes?
Echt
![]()
Oh..noemden ze dat vroeger slaapfeestjesquote:Op donderdag 12 januari 2006 23:13 schreef Zhenar het volgende:
Nam jij ook altijd je favoriete clips op op video om ze met slaapfeestjes te bekijken?![]()
Orgies, wat jij wilt.quote:Op donderdag 12 januari 2006 23:16 schreef Dada het volgende:
[..]
Oh..noemden ze dat vroeger slaapfeestjes
quote:
Oh, die aflevering!quote:Op donderdag 12 januari 2006 23:17 schreef Dada het volgende:
[..]Geen flauw idee eigenlijk. Ligt ook aan het onderwerp en de gasten. De aflevering met die make up neger heb ik uitgezet
CLOSE UUUUUUUUUUUUUUUUUUUP!!!quote:Op donderdag 12 januari 2006 23:16 schreef MissBliss het volgende:
Jaaaaaaa, Sir Raymond of CokeMTV's Most Wanted
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |