Doe niet zo malquote:Op donderdag 12 januari 2006 22:54 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Weet ik veel... Ik hoopte je tot een woedende, maar o zo eloquente gay-bash te verleiden. LAAT MAAR ZITTEN DAN!![]()
!
En Samson zelf dan... Denk je dat G&S zó lang samen hebben kunnen wonen, de meest gayesque figuren op bezoek hadden en dat ze nóóit zelf op het idee kwamen wat te experimenteren?quote:Op donderdag 12 januari 2006 22:53 schreef Paltos het volgende:
[..]
Enkel de meiden van Studio 100, dat weet iedereen.![]()
Ja, Samson zelf natuurlijk ook.quote:Op donderdag 12 januari 2006 22:56 schreef Zhenar het volgende:
[..]
En Samson zelf dan... Denk je dat G&S zó lang samen hebben kunnen wonen, de meest gayesque figuren op bezoek hadden en dat ze nóóit zelf op het idee kwamen wat te experimenteren?![]()
Hm, knap, maar ik word er niet wild van.quote:Op donderdag 12 januari 2006 22:55 schreef Dada het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat Beev haar al heeft uitgewoond
Spaans-Belgische schone:
[afbeelding]
quote:
Als je je eigen lul kan likken dan heb je geen behoefte aan anderen (man of vrouw).quote:Op donderdag 12 januari 2006 22:56 schreef Zhenar het volgende:
[..]
En Samson zelf dan... Denk je dat G&S zó lang samen hebben kunnen wonen, de meest gayesque figuren op bezoek hadden en dat ze nóóit zelf op het idee kwamen wat te experimenteren?![]()
Te subtiel?quote:
Zou goed zijn voor mijn onafhankelijkheidquote:
Minder subtiel en minder leuk iddquote:Op donderdag 12 januari 2006 22:59 schreef Dada het volgende:
[..]
Te subtiel?
Dan maar zo (wel minder humor hoor):
Doe niet zo raar joh, mallert [afbeelding]
Volgens mij is er zelfs ergens een topic over op Fok!quote:Op donderdag 12 januari 2006 23:00 schreef Dada het volgende:
[..]
Zou goed zijn voor mijn onafhankelijkheid
Vieze vuile flikkerquote:
Ik ken haar ook hoorquote:Op donderdag 12 januari 2006 22:38 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ohh ja!"Because we want to!" Fuck yeah
![]()
Wauw, je bent serieus de tweede persoon die ik "ken" die die überhaupt Billie Piper kent!
Alleen ik vind d'r nog steeds leuk![]()
![]()
En Bud Spencerquote:Op donderdag 12 januari 2006 23:02 schreef alwaysthebest het volgende:
Dione, Elize EN Sophie in de M&T show.![]()
Ehh... is het: "quote:
Dat lijkt me echt zó lachwekkend als mijn vriend dat ineens zou doenquote:
Ja nu wel jaquote:
quote:
Waarna hij je al zuigend de deur wijst.quote:Op donderdag 12 januari 2006 23:04 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Dat lijkt me echt zó lachwekkend als mijn vriend dat ineens zou doen
'Kijk Lé, zonder handen'
Als jij langs mijn aambeien komt, prima hoorquote:
Ieuw.quote:Op donderdag 12 januari 2006 23:05 schreef Dada het volgende:
[..]
Als jij langs mijn aambeien komt, prima hoor
Hmmmmhmm *wijst naar de deurquote:Op donderdag 12 januari 2006 23:05 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Waarna hij je al zuigend de deur wijst.![]()
Hoe behulpzaam.quote:Op donderdag 12 januari 2006 23:06 schreef Dada het volgende:
[..]
Hmmmmhmm *wijst naar de deur
Ik probeer het iets grafischer uit te leggen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |