Dat is óók ergquote:Op donderdag 12 januari 2006 21:59 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ja, maar ik ben gewoon bot en gemeen, ik speel niet met je.
Die Delta is volgens mij gewoon een van de in-de-kast-homo's van ShowChatquote:Op donderdag 12 januari 2006 22:31 schreef Paltos het volgende:
[..]
Misschien leek het gesprek daar thuis.![]()
Nee manquote:Op donderdag 12 januari 2006 22:32 schreef Zhenar het volgende:
Was dat "Do you have a girlfriend"?
Ik werd fan door "Day and Night"![]()
En "Honey 2 the Bee" is natuurlijk ook geweldig![]()
![]()
Kijk dat volgde ik dus weer nietquote:Op donderdag 12 januari 2006 22:32 schreef Svensational het volgende:
Ze had toch met Rich van Five?
Buup heeft weer een kloonquote:Op donderdag 12 januari 2006 22:35 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Die Delta is volgens mij gewoon een van de in-de-kast-homo's van ShowChat![]()
Ohh ja!quote:Op donderdag 12 januari 2006 22:36 schreef Dada het volgende:
[..]
Nee manHaar eerste single was "Because we want to". "Do you have a girlfriend" was dacht ik haar tweede hit
God wat ben ik zielig. Maar ja als jong manneke kijk je graag naar die leuke tienermeisjes
Ik was vroeger verliefd op Isabella A.quote:Op donderdag 12 januari 2006 22:36 schreef Dada het volgende:
[..]
Nee manHaar eerste single was "Because we want to". "Do you have a girlfriend" was dacht ik haar tweede hit
God wat ben ik zielig. Maar ja als jong manneke kijk je graag naar die leuke tienermeisjes
Whehe.quote:
Onbekend Belgisch zangeresje.quote:Op donderdag 12 januari 2006 22:39 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik was vroeger verliefd op Isabella A.![]()
Eindelijk kan hij op Fok! publiekelijk geilen op gespierde mannen in kleine zwembroekjes zonder dat zijn straightboy-reputatie er onder lijdtquote:
Tjaquote:Op donderdag 12 januari 2006 22:38 schreef Zhenar het volgende:
Ohh ja!"Because we want to!" Fuck yeah
![]()
Wauw, je bent serieus de tweede persoon die ik "ken" die die überhaupt Billie Piper kent!
Alleen ik vind d'r nog steeds leuk![]()
![]()
quote:
Verrassend.quote:
Nou ik zal je zeggen, ik heb nog nooit van haar gehoord.quote:
quote:Op donderdag 12 januari 2006 22:41 schreef Dada het volgende:
[..]
Tja
Ik heb haar sindsdien nooit meer op TV gezien. Misschien vind ik haar ook nog wel leuk![]()
Dat zeg ik. Onbekend.quote:Op donderdag 12 januari 2006 22:42 schreef Dada het volgende:
[..]
Nou ik zal je zeggen, ik heb nog nooit van haar gehoord.
"Van TV"quote:
quote:Op donderdag 12 januari 2006 22:43 schreef Bupatih het volgende:
Google is ook niet mijn grootste vriend.![]()
quote:Op donderdag 12 januari 2006 22:43 schreef Paltos het volgende:
[..]
Nou ja, tv..
Ze kwam in al die kansloze programma's! Zoals het Swingpaleis, en zo.
Niet! Ze was vroeger bekend!quote:Op donderdag 12 januari 2006 22:43 schreef Dada het volgende:
[..]
"Van TV"Dat onbekende Belgische mokkel van jou is gewoon zo’n vieze kassaslet van de McDonalds in Antwerpen
Niet provocerend?quote:Op donderdag 12 januari 2006 22:41 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Eindelijk kan hij op Fok! publiekelijk geilen op gespierde mannen in kleine zwembroekjes zonder dat zijn straightboy-reputatie er onder lijdt![]()
Mijn zoete gevoel is verdwenenquote:
Gatver! Wat een vieze kerel!quote:
quote:
Één voor één ontneem ik je al je idolen, van Wow! tot Billie Piper.quote:
Leuke songtitels, maar R&B...quote:Vlaamse zangeres, met Isabelle Adam als volledige naam. Bekend van hits als Hé lekker beest, Ben je blank of ben je zwart en Hemels. Was bekend als jeugdidool en heeft onlangs de overstap gemaakt naar de R&B-muziek.
Dada vindt van wel.quote:
quote:
Gelukkig heb ik Belle Perez nogquote:Op donderdag 12 januari 2006 22:45 schreef Zhenar het volgende:
Één voor één ontneem ik je al je idolen, van Wow! tot Billie Piper.![]()
Shit! Je had me wel mogen waarschuwen!quote:Op donderdag 12 januari 2006 22:47 schreef Tania18 het volgende:
Mike & Thomas show, Mike & Thomas show...![]()
quote:
quote:Op donderdag 12 januari 2006 20:49 schreef Skaai het volgende:
[..]
2e rij van onder, helemaal rechts.Geen foto van 'm
![]()
quote:
quote:Op donderdag 12 januari 2006 20:51 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Alsof ik foto's van iedereen heb
Ja, oke van iedereen behalve hem
quote:Op donderdag 12 januari 2006 20:51 schreef Zhenar het volgende:
[..]Terwijl hij de knapste man van ShowChat is!
Damn, die ken ik niet eens, laat staan dat zij door mij of mijn vrienden is uitgewoondquote:
Je vergeet je dwangbuis-quote.quote:Op donderdag 12 januari 2006 22:49 schreef Zhenar het volgende:
Dan maar Dada provoceren:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Het begint volgens mij nu net en anders ben ik het toch aan het opnemen, dus mag je wel bij mij komen kijkenquote:Op donderdag 12 januari 2006 22:48 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Shit! Je had me wel mogen waarschuwen!
quote:
Alhoewel...quote:Op donderdag 12 januari 2006 22:50 schreef Zhenar het volgende:
[..]Maar dat was geen erotisch-complimenteuze opmerking!
![]()
Belgische zangeres.quote:Op donderdag 12 januari 2006 22:49 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Damn, die ken ik niet eens, laat staan dat zij door mij of mijn vrienden is uitgewoond![]()
![]()
Oh, dan zal Gert van Samson er wel eens overheen geklapt zijn.quote:
WAT IS DAT NOU VOOR PROVOCATIEquote:
Enkel de meiden van Studio 100, dat weet iedereen.quote:Op donderdag 12 januari 2006 22:52 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Oh, dan zal Gert van Samson er wel eens overheen geklapt zijn.![]()
Weet ik veel... Ik hoopte je tot een woedende, maar o zo eloquente gay-bash te verleiden. LAAT MAAR ZITTEN DAN!quote:
Ik denk eerder dat Beev haar al heeft uitgewoondquote:Op donderdag 12 januari 2006 22:52 schreef Zhenar het volgende:
Oh, dan zal Gert van Samson er wel eens overheen geklapt zijn.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |