Héquote:
Oh, werkt dat zo!quote:Op donderdag 12 januari 2006 23:08 schreef Dada het volgende:
[..]
HéJe bent een gore vieze vuile flikker of je bent het niet he
Een echte homo kijkt niet naar viezigheid, die zoekt dat juist op zodat ie later vergelijkende grapjes kan maken in een onderlinge strijd met een andere homofiel
Wat! Heb ik jou nu al in het "homo zijn" overtroffen?quote:Op donderdag 12 januari 2006 23:08 schreef Zhenar het volgende:
Gelukkig ben jij er om de fijne kneepjes uit te leggen.![]()
quote:Op donderdag 12 januari 2006 23:10 schreef Dada het volgende:
[..]
Wat! Heb ik jou nu al in het "homo zijn" overtroffen?
Ik heb genoten van Gooische Vrouwenquote:Op donderdag 12 januari 2006 23:11 schreef Zhenar het volgende:![]()
Maar ik kijk naar vrouwenseries! Dat moet toch een beetje meetellen?![]()
Nee, toen al, ik was een fervent MTV-kijkerquote:
Damn! Dat kon ik zelfs niet verdragen!quote:Op donderdag 12 januari 2006 23:12 schreef Dada het volgende:
[..]
Ik heb genoten van Gooische Vrouwen
Kijk zelfs Oprahquote:Op donderdag 12 januari 2006 23:12 schreef Dada het volgende:
[..]
Ik heb genoten van Gooische Vrouwen
Nam jij ook altijd je favoriete clips op op video om ze met slaapfeestjes te bekijken?quote:Op donderdag 12 januari 2006 23:12 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nee, toen al, ik was een fervent MTV-kijker
Tuurlijk nietquote:Op donderdag 12 januari 2006 23:05 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Waarna hij je al zuigend de deur wijst.![]()
Uit psychologisch oogpunt?quote:
Ik nam ze wel op jaquote:Op donderdag 12 januari 2006 23:13 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Nam jij ook altijd je favoriete clips op op video om ze met slaapfeestjes te bekijken?![]()
Nee, wantquote:
Ik ookquote:
quote:Op donderdag 12 januari 2006 23:14 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Nee, wantjij
kan zó goed pijpen!
[/sarcasme]![]()
Met Davina en Enricoquote:Op donderdag 12 januari 2006 23:12 schreef MissBliss het volgende:
Nee, toen al, ik was een fervent MTV-kijker
Jaaaaaaa, Sir Raymond of Cokequote:Op donderdag 12 januari 2006 23:15 schreef Dada het volgende:
[..]
Met Davina en EnricoEn Ray Cokes?
Echt
![]()
Oh..noemden ze dat vroeger slaapfeestjesquote:Op donderdag 12 januari 2006 23:13 schreef Zhenar het volgende:
Nam jij ook altijd je favoriete clips op op video om ze met slaapfeestjes te bekijken?![]()
Orgies, wat jij wilt.quote:Op donderdag 12 januari 2006 23:16 schreef Dada het volgende:
[..]
Oh..noemden ze dat vroeger slaapfeestjes
quote:
Oh, die aflevering!quote:Op donderdag 12 januari 2006 23:17 schreef Dada het volgende:
[..]Geen flauw idee eigenlijk. Ligt ook aan het onderwerp en de gasten. De aflevering met die make up neger heb ik uitgezet
CLOSE UUUUUUUUUUUUUUUUUUUP!!!quote:Op donderdag 12 januari 2006 23:16 schreef MissBliss het volgende:
Jaaaaaaa, Sir Raymond of CokeMTV's Most Wanted
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |