Ik begrijp dat je het verdedigt dat iemand hier anoniem mag zijn, maar ik houd er niet van als iemand steeds vragen blijft ontwijken, je kunt toch wel, dan zonder naam, vertellen wat je achtergrond is, ik begin steeds sterker de indruk te krijgen dat Pikki oneerlijk is.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 11:40 schreef Ticker het volgende:
[..]
We zitten hier op een forum over het paranormale e.d., ik denk dat iemand's geslacht e.d. niet relevant is. Iedereen weet ondertussen wel wie jij bent, en blijkbaar is dat voor jou een prettige gedachten. Ik persoonlijk heb het niet zo op zulke informatie, aangezien je dan alleen maar sneller een ordeel velt over een persoon, terwijl je soms gewoon in een gezonde discussie zit.![]()
Het heeft er wel mee te maken, misschien is 'hij' echt wel de zus van Robbert.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 11:40 schreef Genverbrander het volgende:
Stenny en Pikki, kunnen jullie je fight svp ergens anders uitvechten?Straks gaat het hier weer op slot.
Vind het niet echt rechtvaardig van je om dit te zeggen.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 11:37 schreef Stenny het volgende:
[..]
Jammer, ik houd niet van dat anonieme, sorry. Jij bent voor mij de keerzijde Boogschutter, want echte Boogschutters zijn altijd eerlijk, de 'keerzijde' Boogschutter is stiekem, manipulatief, ben jij dat misschien?
Okay, maar ik ben nou eenmaal een diepgraver, sorry als jij anders bent en je dit normaal vindt. Ik zal het er nu niet meer over hebben.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 11:45 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Vind het niet echt rechtvaardig van je om dit te zeggen.
Jij bent toevallig iemand die met foto en veel gegevens ook op een forum komt. Ik ook.
De meeste mensen die hier zijn houden echter heel veel van zichzelf bewust in de anonimiteit. En dat is hun goed recht.
En niet eens een kwestie van oneerlijkheid.
Als dat niet gerespecteerd kan worden vind ik dat zelfs een kwestie van uiterste onbescheidenheid en zelfs onbeschoftheid.
Sorrie Sten maar dit maakt me echt boos.
Waarom beschouw jij dit als een fight ?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 11:40 schreef Genverbrander het volgende:
Stenny en Pikki, kunnen jullie je fight svp ergens anders uitvechten?Straks gaat het hier weer op slot.
Diep willen graven is geen excuus voor onbeschoftheden en een nieuwsgierigheid die het fatsoen naar een ander mens overschrijdt.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 11:46 schreef Stenny het volgende:
[..]
Okay, maar ik ben nou eenmaal een diepgraver, sorry als jij anders bent en je dit normaal vindt. Ik zal het er nu niet meer over hebben.
Sorry, ik ben zoals ik ben, en ik vind wel dat ik het recht heb om het te vragen. Natuurlijk sta ik bekend als ontactisch en onbeschoft soms, goed, ik ben ook niet perfect, maar ik wil er wel graag over ophouden nu, want het moet inderdaad over Robbert gaan.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 11:53 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Diep willen graven is geen excuus voor onbeschoftheden en een nieuwsgierigheid die het fatsoen naar een ander mens overschrijdt.
Het gaat er niet om of ik anders ben. Het gaat erom dat je niet iemand kunt gaan beschuldigen van dingen en dingen zomaar kunt insinueren omdat die persoon niet vindt dat ie meer persoonlijke gegevens moet loslaten omdat die persoon dat zelf niet relevant vindt. Is iemand verplicht om persoonlijke info vrij te geven omdat jij er toevallig om vraagt en dat ook nog eens koppelt aan eerlijkheid? Daarmee overtreed je rechten. En ik ga daar wel op in. Hier of waar dan ook.
Ik vind je een leuke meid met veel humor maar dit vind ik ECHT niet kunnen.
Hij claimt toch geen PC te hebben? En dat 'bewijst' dat hij geen nep-foto's kan makenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 11:54 schreef Freethinker het volgende:
Weet je wat ik me echt afvraag? Of Robbert hier nu ook meeleest.. In zijn situatie zou ik het wel doen denk ik. Dus mocht je dit lezen Robbert: Geef nou eens een reactie man!
Ja, dat zou ik ook graag willen weten. Zou hij ook kunnen lachen om zo'n bankbiljet met zijn hoofd erin? Ik zou het zelf wel grappig vinden.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 11:54 schreef Freethinker het volgende:
Weet je wat ik me echt afvraag? Of Robbert hier nu ook meeleest.. In zijn situatie zou ik het wel doen denk ik. Dus mocht je dit lezen Robbert: Geef nou eens een reactie man!
Ja.... als jij nu het commentaar gaat moet het over Robbert gaan en wil je erover ophouden. Maar als jij degene bent die het commentaar geeft denk je daar niet aan.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 11:56 schreef Stenny het volgende:
[..]
Sorry, ik ben zoals ik ben, en ik vind wel dat ik het recht heb om het te vragen. Natuurlijk sta ik bekend als ontactisch en onbeschoft soms, goed, ik ben ook niet perfect, maar ik wil er wel graag over ophouden nu, want het moet inderdaad over Robbert gaan.
Nou die claim neem ik net zo serieus als de rest van zijn 'activiteiten'.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 11:56 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Hij claimt toch geen PC te hebben? En dat 'bewijst' dat hij geen nep-foto's kan maken
Toch?
Het idee alleen al dat hij achter z'n peeceetje in ene dat bankbiljet tevoorschijn ziet komenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 11:57 schreef Stenny het volgende:
[..]
Ja, dat zou ik ook graag willen weten. Zou hij ook kunnen lachen om zo'n bankbiljet met zijn hoofd erin? Ik zou het zelf wel grappig vinden.
Lieve Nok, sorry, maar ik ben serieus zo. En ik vind nog steeds dat ik het recht heb iemand om openheid te vragen, ik vraag niet zijn adres of telefoonnummer, ik vraag een eerlijke respons, en die krijg ik niet.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 11:57 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ja.... als jij nu het commentaar gaat moet het over Robbert gaan en wil je erover ophouden. Maar als jij degene bent die het commentaar geeft denk je daar niet aan.
Zijn zoals je bent is nog steeds niet een excuus om onbeschoft te zijn. Doe er iets mee.
ik ben dus zoals ik ben en ik ben nu serieus echt boos
Ik zei al... het gaat niet om mij of rauw op mijn dak vallen. imo gaat het om een fundamenteel recht van een user om zo open of prive te zijn als voor die persoon achter de nick relevant is. En of Piki nou voor mijn part de broer en zus tegelijk van Robbert is kan me dan geen zak schelen. Als iemand de zaak wilt belazeren staat dat op de conto van die persoon.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 12:04 schreef Stenny het volgende:
[..]
Lieve Nok, sorry, maar ik ben zo. En ik vind nog steeds dat ik het recht heb iemand om openheid te vragen, ik vraag niet zijn adres of telefoonnummer, ik vraag een eerlijke respons, en die krijg ik niet.
En ja, als ik de indruk krijg dat iemand oneerlijk is, dat zeg ik dat ook, dan suggereer ik dat ook. Sorry als dat rauw op je dak komt vallen.
Fijn ga dan maar doorquote:Op vrijdag 13 januari 2006 12:09 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik zei al... het gaat niet om mij of rauw op mijn dak vallen. imo gaat het om een fundamenteel recht van een user om zo open of prive te zijn als voor die persoon achter de nick relevant is. En of Piki nou voor mijn part de broer en zus tegelijk van Robbert is kan me dan geen zak schelen. Als iemand de zaak wilt belazeren staat dat op de conto van die persoon.
En het gaat mij om een fundamentele nono om daarover dingen te gaan insinueren zoals je deed.
Nogmaals... het gaat hier niet om wat ik vind maar om fundamentele dingen in het leven en op een forum. Ebn daarom zal ik er ook over doorgaan.
Ik zal jou daarin niet accepteren zoals je bent. Het gaat immers ook niet over jou maar over iets veel fundamentelers.
Ik wel dusquote:Op vrijdag 13 januari 2006 12:11 schreef Genverbrander het volgende:
Nou Nok, nu ben je toch een beetje aan het zwammen he."Het maakt niet uit of iemand de boel aan het bedotten is, dat is z'n eigen verantwoordelijkheid". Daar ben ik het toch niet mee eens.
Anyway, ik vind het in ieder geval niet iets om zo heftig op te reageren en een huge discussie over te beginnen.
Zo iemand?:quote:Op vrijdag 13 januari 2006 12:11 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Kunen jullie nou in godsnaam gewoon kappen met dat oeverloze gezeik over elkaar?
MSN/mail/postduif of zo.
feedback. En anders staat mijn mailbox open.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 12:19 schreef Stenny het volgende:
[..]
Zo iemand?:
[afbeelding]
[afbeelding]![]()
![]()
vanmiddag herhaling las ik net.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 12:20 schreef Genverbrander het volgende:
Ik kan die uitzending van Boemerang ook niet terugvinden op www.uitzendinggemist.nl!
Sorry, Nok, ik begrijp je kwaadheid, maar ik ben niet van plan mijn intuïtie en ongepolijste uitingsvormen daarvan te onderdrukken, ook al wek ik daarmee de woede op van anderen die gaan voor de meer geldende normen en waarden. Ik kan je wel mailen, maar dat verandert mijn standpunt niet. Ik heb nooit gezegd dat ik een engel ben of alles goed doe.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 12:21 schreef nokwanda het volgende:
[..]
feedback. En anders staat mijn mailbox open.
Ha thnx!quote:Op vrijdag 13 januari 2006 12:23 schreef Freethinker het volgende:
http://boemerang.kro.nl/12januari.aspx
Het item over Robbert van den Broeke begint overigens na 4:30 minuut.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 12:23 schreef Freethinker het volgende:
http://boemerang.kro.nl/12januari.aspx
Je bent gewoon weer expres dit topic aan het verpestenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 12:24 schreef Stenny het volgende:
[..]
Sorry, Nok, ik begrijp je kwaadheid, maar ik ben niet van plan mijn intuïtie en ongepolijste uitingsvormen daarvan te onderdrukken, ook al wek ik daarmee de woede op van anderen die gaan voor de meer geldende normen en waarden. Ik kan je wel mailen, maar dat verandert mijn standpunt niet. Ik heb nooit gezegd dat ik een engel ben of alles goed doe.
Luchtwolkjes? Die kon ik nog niet! Vertel / foto's?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 12:28 schreef Genverbrander het volgende:
[..]
Ha thnx!
Dus samenvattend zijn er nu vier grote schandalen rond Robbert:
1) De genverbrander van Skepsis (ook ontdekt op FOK)
2) De 4 flitsen 3 foto's van de non van Skepsis (ook ontdekt op FOK)
3) De Hugo de Groot-foto van Grenswetenschap
4) De luchtwolkjes van de KRO.
![]()
Kon dit ff-ing ding niet openenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 12:33 schreef Freethinker het volgende:
[..]
Het item over Robbert van den Broeke begint overigens na 4:30 minuut.
Dit kan je toch niet met droge ogen beweren of wel?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 12:36 schreef Vortexs het volgende:
heel verhaal
Hier doet 'ie het wel goed, maar volgens mij kwam die herhaling om 13.20 uur op Ned. 1.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 12:39 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Kon dit ff-ing ding niet openen![]()
Maar vanmiddag zou er ook ergens een herhaling op tv komen, toch. Ik weet alleen niet hoe laat.
eens naast deze post :quote:Op donderdag 12 januari 2006 22:17 schreef pikki het volgende:
Ja, ff nu zie je pas hoe de media macht op de publieke opninie kunnen uitoefenen , ....
Als zij iets zeggen , ...gelooft iedereen het gelijk ...
Wat moet dat niet zijn met andere zaken , hoe ze ons belazeren .....
Liever mijn TV naar buiten gooien , zou ik zo zeggen ....![]()
Zie je overeenkomsten in schrijfstijl ?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 12:36 schreef Vortexs het volgende:
Het bewijs van Skepsis...is bij lange na niet waterdicht,De aannames en veronderstellingen hangen als losse draadjes aan elkaar.
Men fantaseerd er op los...om alles kloppend te krijgen...en kan al helemaal niet als bewijs gelden zoals Skepsis..alles "wetenschappelijk" verklaart willen...,ik denk dat ze niet eens weten wat Wetenschap inhoudt en hoe je hier mee te werk gaat...erg onprofessioneel...en hiermee kan dus ook alles in twijfel worden getrokken met hun labiel onderzoek.
Ik heb gehoord dat er een speciale site komt voor Robbert..met enkel mensen die hem steunen en geloven...een soort tegenwicht voor alle negatieve publiciteit.
Mensen....denk eerst goed na..voor dat je mensen weer aan het "Kruis" slaat...want je slaat enkel jezelf ten gronde.
Vorttexs!!
Die luchtwolkjes zijn helemaal uit de lucht gegrepen , .. het hele kro filmpje is .door een stel potsierlijke journalistjes geensceneerd , .....komt lacherig over.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 12:28 schreef Genverbrander het volgende:
[..]
Ha thnx!
Dus samenvattend zijn er nu vier grote schandalen rond Robbert:
1) De genverbrander van Skepsis (ook ontdekt op FOK)
2) De 4 flitsen 3 foto's van de non van Skepsis (ook ontdekt op FOK)
3) De Hugo de Groot-foto van Grenswetenschap
4) De luchtwolkjes van de KRO.
![]()
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 12:44 schreef Prst_ het volgende:
AAAHH!! Als ik buiten loop komen er de hele tijd entiteiten uit mijn mond!!! AAAAAAAHH!!
Klassieker. In 1 woord!quote:Op donderdag 12 januari 2006 20:24 schreef Agno_Sticus het volgende:
Goedenavond,
Hey, pssst. Tuurlijk ben ik niet echt Tobbert van den Hemde en ik hoop ook niet dat dit Irene echt overkomt, maar ik moest dit “koekje van eigen deeg” echter ff kwijt…![]()
Net zoals robbert ze niet kan bewijzen.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 12:47 schreef pikki het volgende:
[..]
Over de aliens, lichtkruisen, en lichtbollen zwegen zij stiekem ......kunnen ze immers niet weerleggen ...[afbeelding]
Mediaplayer lukte me ook niet, Realplayer wel.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 12:39 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Kon dit ff-ing ding niet openen![]()
Maar vanmiddag zou er ook ergens een herhaling op tv komen, toch. Ik weet alleen niet hoe laat.
Pikki, alsjeBLIEFT!!! Dit is duidelijk een kloon!!! Mod, IP-check please??? en bannen die handel. Pikki zit hier duidelijk het forum te verzieken.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 12:36 schreef Vortexs het volgende:
Het bewijs van Skepsis...is bij lange na niet waterdicht,De aannames en veronderstellingen hangen als losse draadjes aan elkaar.
Men fantaseerd er op los...om alles kloppend te krijgen...en kan al helemaal niet als bewijs gelden zoals Skepsis..alles "wetenschappelijk" verklaart willen...,ik denk dat ze niet eens weten wat Wetenschap inhoudt en hoe je hier mee te werk gaat...erg onprofessioneel...en hiermee kan dus ook alles in twijfel worden getrokken met hun labiel onderzoek.
Ik heb gehoord dat er een speciale site komt voor Robbert..met enkel mensen die hem steunen en geloven...een soort tegenwicht voor alle negatieve publiciteit.
Mensen....denk eerst goed na..voor dat je mensen weer aan het "Kruis" slaat...want je slaat enkel jezelf ten gronde.
Vorttexs!!
Leugenaar , iemand zomaar verdacht maken ....bannen moesten ze jou ...quote:Op vrijdag 13 januari 2006 12:54 schreef Genverbrander het volgende:
[..]
Pikki, alsjeBLIEFT!!! Dit is duidelijk een kloon!!! Mod, IP-check please??? en bannen die handel. Pikki zit hier duidelijk het forum te verzieken.
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 12:36 schreef Vortexs het volgende:
En dat is een bewijs?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 12:58 schreef pikki het volgende:
Vortexx was :Geregistreerd op: maandag 16 mei 2005 @ 14:03
IK op 27 dec !![]()
En dat zegt uhm... oh ja, helemaal NIKSquote:Op vrijdag 13 januari 2006 12:58 schreef pikki het volgende:
[..]
Leugenaar , iemand zomaar verdacht maken ....bannen moesten ze jou ...![]()
IK op 27 dec !![]()
Ja, dat zegt dat jij nu je bakje Kittekat moet gaan opeten . Tijd voor de lunch !quote:Op vrijdag 13 januari 2006 13:02 schreef Kiteless het volgende:
[..]
En dat zegt uhm... oh ja, helemaal NIKS
Zonder te vragen naar het hoe en wat ziet het er wel naar uit dat je idd speciaal deze nick geregistreerd hebt om over dit onderwerp mee te praten.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 12:58 schreef pikki het volgende:
[..]
Leugenaar , iemand zomaar verdacht maken ....bannen moesten ze jou ...![]()
IK op 27 dec 2005 !war nu, he he ?
Meerdere kanten? Ik zie er maar 1 hoor. Pikkie zit hier de boel te saboteren.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 13:05 schreef nokwanda het volgende:
Kijk.... ook hier zitten meerdere kanten aan een verhaal. Net als bij Robbert.
Het gaat in elk geval nergens meer over.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 13:07 schreef Genverbrander het volgende:
[..]
Meerdere kanten? Ik zie er maar 1 hoor. Pikkie zit hier de boel te saboteren.
Ik denk een kennis of familielid. Maar kennelijk schaamt hij zich er erg voor want hij draait er de hele tijd al om heen.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 13:04 schreef Genverbrander het volgende:
Het is zo overduidelijk...Je zou haast gaan denken dat iemand anders een parodie van je maakt.
Echt triest dat je niet eens je schrijfstijl wat aan kan passen.
![]()
ZEG OP PIKKI! Wie ben je??? Familie van Robbert?? Vriend?? Robbert zelf??
Saboteren of niet. Hij ventileert een mening. Waardoor die gekleurt is maakt dan niet zo heel veel uit.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 13:07 schreef Genverbrander het volgende:
[..]
Meerdere kanten? Ik zie er maar 1 hoor. Pikkie zit hier de boel te saboteren.
Wat een idiote vergelijking.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 13:13 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Saboteren of niet. Hij ventileert een mening. Waardoor die gekleurt is maakt dan niet zo heel veel uit.
Ik ben ook skeptisch maar ben toch echt geen familie of kloon van bijvoorbeel Kiteless (voor zover ik weet dan) om maar een voorbeeld te noemen.
Ik zei toch... ik noem maar een voorbeeld. Kon zo snel niet op een andere user komen. De enige overeenkomst tissen mij en kiteles is geloof ik dat we beide sceptisch in dit topic staan. Verder zijn we het meestal juist niet met elkaar eensquote:Op vrijdag 13 januari 2006 13:16 schreef Genverbrander het volgende:
[..]
Wat een idiote vergelijking.Je bent wel echt blind als je niet ziet dat de overeenkomst tussen pikki en zijn kloon veel groter is.
Dat zag ik ook al. Nu is het helemaal duidelijk dat hij een familielid of kennis is van Robbert. Gaat ie snel Brabant veranderen.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 13:20 schreef Mdk het volgende:
Wel grappig dat Pikki nu ook uit zijn profiel heeft gehaald dat ie uit Brabant komt, terwijl dat er vanmorgen nog wel stond
Nou ik vind het wel erg interessant dat Pikkie eens uit de doeken doet in welke manier hij in relatie staat met Robbert. En ik snap niet waarom hij zich er zo voor schaamt. (of ja dat snap ik welquote:Op vrijdag 13 januari 2006 13:21 schreef nokwanda het volgende:
Zullen we dit veranderen in het Grote Piki topic dan?![]()
Waar heb je het over? We vinden het juist leuk dat ie hij hier post. We willen allemaal meer over hem weten dus ik zou niet weten waarom we hem het recht willen afnemen om hier te posten. Lees eens wat beter voordat je een reactie plaatst.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 13:22 schreef Freethinker het volgende:
Al zou hij inderdaad familie of wat dan ook zijn, dan geeft hem dat toch niet minder recht om hier te reageren. En saboteren? Je hoeft toch niet te reageren op zijn schrijfseltjes? Als je 'm nou iets minder serieus neemt kun je er misschien nog wel een beetje om lachen. Ik wel in ieder geval..
Je hebt gemist dat hij hier onder meerdere accounts loopt te posten, lees eerst ff bij.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 13:22 schreef Freethinker het volgende:
Al zou hij inderdaad familie of wat dan ook zijn, dan geeft hem dat toch niet minder recht om hier te reageren. En saboteren? Je hoeft toch niet te reageren op zijn schrijfseltjes? Als je 'm nou iets minder serieus neemt kun je er misschien nog wel een beetje om lachen. Ik wel in ieder geval..
AHA!!!quote:Op vrijdag 13 januari 2006 13:20 schreef Mdk het volgende:
Wel grappig dat Pikki nu ook uit zijn profiel heeft gehaald dat ie uit Brabant komt, terwijl dat er vanmorgen nog wel stond
Gen,quote:Op vrijdag 13 januari 2006 13:25 schreef Genverbrander het volgende:
[..]
Je hebt gemist dat hij hier onder meerdere accounts loopt te posten, lees eerst ff bij.
Waar staat dat dat zo is? Ik zie alleen maar dat men hem daar van verdenkt.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 13:25 schreef Genverbrander het volgende:
[..]
Je hebt gemist dat hij hier onder meerdere accounts loopt te posten, lees eerst ff bij.
Jij wil niet verder kijken dan je neus lang is valt mij elke keer op he. Jij wil alles op een dienblad aangereikt hebben? Leer zelfs een nadenken a.u.b.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 13:27 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Waar staat dat dat zo is? Ik zie alleen maar dat men hem daar van verdenkt.
Ja is goed. Ben nu helaas niet thuis dus heb geen enkele beschikking over photoshop oid. Kan iemand anders even een screenshotje maken van de beelden van de rookwolken uit het programma Boemerang gisteren?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 13:27 schreef Stenny het volgende:
[..]
Gen,
wil jij de nieuwe opening maken?
Sten
Als Robbert een vriend van mij zou zijn zou ik er ook voor door het vuur gaan en hem kost wat het kost verdedigen. Daar zou ie me dan niet voor hoeven betalen. Wat!!??? Ik zou beledigd zijn als daar sprake van was.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 13:26 schreef Genverbrander het volgende:
[..]
AHA!!!![]()
![]()
![]()
We hebben een kennis van Robbert in ons midden!!Hahahah stel je voor!! Misschien krijgt Pikki wel betaald van Robbert om hier zijn mening te verkondingen!
![]()
Ik was wel al begonnen aan een ander plaatje...quote:Op vrijdag 13 januari 2006 13:29 schreef Genverbrander het volgende:
[..]
Ja is goed. Ben nu helaas niet thuis dus heb geen enkele beschikking over photoshop oid. Kan iemand anders even een screenshotje maken van de beelden van de rookwolken uit het programma Boemerang gisteren?
Waar kijk ik niet verder? Ik lees ieder berricht in dit topic mee en wel twee keer als dat nodig is. En wat ik hier verder google of niet daar heb jij geen weet van.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 13:29 schreef Halfgedraaide het volgende:
[..]
Jij wil niet verder kijken dan je neus lang is valt mij elke keer op he. Jij wil alles op een dienblad aangereikt hebben? Leer zelfs een nadenken a.u.b.![]()
Ja hallo, dit is een forum op internet hoor...quote:Op vrijdag 13 januari 2006 13:27 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Waar staat dat dat zo is? Ik zie alleen maar dat men hem daar van verdenkt.
Dan kunnen we er toch mee eens zijn dat het gedrag van Pikkie uiterst vreemd is. Iedereen vraagt of hij familie of een kennis is van Robbert en daar geeft hij geen reactie op. Vervolgens haalt hij uit zijn profiel zijn afkomst uit Brabant. Waarom zou je dat doen?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 13:31 schreef nokwanda het volgende:
Ik dacht hier juist een van de mensen te ijn die als believer wel nadacht en kritisch keek zonder direct alles te geloven.
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 13:32 schreef Kiteless het volgende:
[..]
Ja hallo, dit is een forum op internet hoor...:{
Hier is iedereen schuldig tot het tegendeel 5x bewezen is
Vind je de posts van Vortexs en Piki niet erg overeenkomen qua schrijfstijl EN inhoud ?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 13:31 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Waar kijk ik niet verder? Ik lees ieder berricht in dit topic mee en wel twee keer als dat nodig is. En wat ik hier verder google of niet daar heb jij geen weet van.
En zelf nadenken doe ik al 34 jaar.
En als ik dat niet deed zou ik ook alles slikken wat ik hier lees. Ik dacht hier juist een van de mensen te ijn die als believer wel nadacht en kritisch keek zonder direct alles te geloven.
(let op de plaatsing van de puntjes, en het aantal)quote:Nou ik denk.... dat wat jullie zeggen.... dus allemaal onzin is.. want wat ik denk.. is het juiste ..
Ga JIJ mij nou vertellen dat ik hier anders niet moet komen posten?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 13:34 schreef Halfgedraaide het volgende:
[..]
en anders moet je hier niet komen posten.
Dat laatste ben ik met je eens en dat zei ik ook al eerder Dat kun je zien als je een stukkie terugleest.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 13:35 schreef Kiteless het volgende:
[..]
Vind je de posts van Vortexs en Piki niet erg overeenkomen qua schrijfstijl EN inhoud ?
(en spelfouten)
Ik heb op het forum nog geen andere mensen gezien die zo schrijven :
[..]
(let op de plaatsing van de puntjes, en het aantal)
Tel daarbij op dat beide accounts alleen maar gebruikt worden voor RvdB gerelateerde topics..
Soit, geen enkel bewijs.
Maar het geeft op z'n minst te denken.
Dat was sarcastisch bedoeldquote:Op vrijdag 13 januari 2006 13:37 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ga JIJ mij nou vertellen dat ik hier anders niet moet komen posten?
Grapjas
Ik denk dat je niet door hebt dat we een geintje maaktenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 13:37 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ga JIJ mij nou vertellen dat ik hier anders niet moet komen posten?
Grapjas
Dat laatste weet ik dear... ik zit hier inmiddels langer dan vandaag.En redelijk intensief bij tijden, ookquote:Op vrijdag 13 januari 2006 13:38 schreef Halfgedraaide het volgende:
[..]
Dat was sarcastisch bedoeldNiet alles meteen zo serieus nemen natuurlijk ben jij meer dan welkom.
Dat denk ik ookquote:Op vrijdag 13 januari 2006 13:39 schreef Kiteless het volgende:
[..]
Ik denk dat je niet door hebt dat we een geintje maakten
Is het mogelijk dat je een kopie van de dvd voor mij maakt?quote:Op donderdag 12 januari 2006 21:53 schreef Peekaboo het volgende:
[..]
Ik heb alle 4 afleveringen op dvd staan
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 12:54 schreef Genverbrander het volgende:
Pikki, alsjeBLIEFT!!! Dit is duidelijk een kloon!!! Mod, IP-check please??? en bannen die handel. Pikki zit hier duidelijk het forum te verzieken.
Het IS gewoon Robbert zelf. Met al die media aandacht over Fok en Robbert van den Broeke is het toch een hele simpele 1+1 rekensom.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 13:01 schreef Genverbrander het volgende:
En deze post maakt ook duidelijk dat pikki er duidelijk meer vanaf weet, het zal me niets verbazen als het inderdaad iemand is uit de naaste omgeving van Robbert:
Oplichters die geld willen verdienen en zelf helemaal overtuigd zijn van hun "gave". Die zijn er wereldwijd al genoeg geweest.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 13:42 schreef Zuignapje het volgende:
Welke spirituele grootheid verplicht het een sterveling om zich compleet aan de schandpaal te laten nagelen door op tv te gaan?
Me too, ik vind het ook helemaal geweldig. Ik dacht eigenlijk dat je een soort van soapwriter was. Al eens geprobeerd te solliciteren als scriptschrijver? Ze nemen je zo aan!quote:Op donderdag 12 januari 2006 22:36 schreef Stenny het volgende:
[..]
Mee eens, ik vestig er nog eens de aandacht op:![]()
Het medium Robbert van den Broeke (deel 25) Derde bericht van boven!![]()
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 | [url=http://www.robbertvandenbroeke.com]Tekst op de site van Robbert[/url] [url=http://home.planet.nl/%7Ebuij0038/rvdb/]Verslag Laurens Buijs[/url] & Het [url=http://members.chello.nl/n.bezemer/vts_01_1.mp4]Non(ningate)-filmpje[/url] - Door Fokker [b]Chris145[/b] [url=http://www.skepsis.nl/robbertvandenbroeke.html]Skepsis.nl Deel 1 over Robbert[/url] [url=http://www.skepsis.nl/nonnen.html]Skepsis.nl Deel 2 over Robbert[/url] [url=http://www.ufoplaza.nl/~ganzegal/vid/BoLHoeven.RM]Film 1 - Robbert van den Broeke[/url] [i](Realplayer)[/i] [url=http://www.kro.nl/wonderenbestaan/videoaudio/105945ASXSB.asx]Film 2 - Robbert van den Broeke bij 'Wonderen bestaan'[/url] [url=http://www.kro.nl/wonderenbestaan/24augustusgraancirkels.asp?ComponentID=101436&SourcePageID=100210#1][b]Tekst[/b][/url] [i]24 augustus 2003[/i] [url=http://www.omroepbrabant.nl/dialog/media.aspx?type=newsaudio&id=27011]Geluidsopname Omroep Brabant[/url] [url=http://www.rtl.nl/(channel=rtl4,progid=rtlboulevard,template=/actueel/rtlboulevard/video_template.html)/system/media/html/FFFFFF//components/actueel/rtlboulevard/miMedia/2004/week37/maandag_robbert_van_den_broecke.avi_plain.xml]Film 3 - RTL Boulevard[/url] [i]Week 37/2004[/i] [url=http://www.rtl.nl/(channel=rtl5,progid=jensen,template=/shows/jensen/video_template.html)/system/media/html/ffffff/components/shows/jensen/miMedia/2005/week49/dinsdag_05dec05_irenemoors.avi_plain.xml]Film 4 - Robbert van den Broeke & Irene Moors bij Jensen[/url] [i]5 december 2005[/i] [url=http://www.zoomin.tv/videoplayer/index.cfm?id=199242&mode=normal&quality=3&pid=telegraaf]Film 5 - Telegraaf [/url][i]28 december 2005[/i] [url=http://www.rtl.nl/(channel=rtl4,progid=rtlboulevard,template=/actueel/rtlboulevard/video_template.html)/system/media/html/FFFFFF/actueel/rtlboulevard/miMedia/2005/week52/woensdag_eriszoveelmeer.avi_plain.xml]Film 6 - RTL Boulevard[/url] [i]28 december 2005[/i] [url=http://www.rtl.nl/(channel=rtl4,progid=rtlboulevard,template=/actueel/rtlboulevard/video_template.html)/system/media/html/FFFFFF/actueel/rtlboulevard/miMedia/2005/week52/woensdag_irene_moors.avi_plain.xml]Film 7 - RTL Boulevard[/url] [i]29 december 2005[/i] [url=http://forum.fok.nl/topic/782856]Deel 1[/url] [url=http://forum.fok.nl/topic/787131]Deel 2[/url] [url=http://forum.fok.nl/topic/789301]Deel 3[/url] [url=http://forum.fok.nl/topic/790053]Deel 4[/url] [url=http://forum.fok.nl/topic/791066]Deel 5[/url] [url=http://forum.fok.nl/topic/792563]Deel 6[/url] [url=http://forum.fok.nl/topic/794571]Deel 7[/url] [url=http://forum.fok.nl/topic/796375]Deel 8[/url] [url=http://forum.fok.nl/topic/796737]Deel 9[/url] [url=http://forum.fok.nl/topic/796930]Deel 10[/url] [url=http://forum.fok.nl/topic/797301]Deel 11[/url] [url=http://forum.fok.nl/topic/797750]Deel 12[/url] [url=http://forum.fok.nl/topic/798258]Deel 13[/url] [url=http://forum.fok.nl/topic/798590]Deel 14[/url] [url=http://forum.fok.nl/topic/798902]Deel 15[/url] [url=http://forum.fok.nl/topic/799418]Deel 16[/url] [url=http://forum.fok.nl/topic/799717]Deel 17[/url] [url=http://forum.fok.nl/topic/799978]Deel 18[/url] [url=http://forum.fok.nl/topic/800460]Deel 19[/url] [url=http://forum.fok.nl/topic/800869]Deel 20[/url] [url=http://forum.fok.nl/topic/801238]Deel 21[/url] [url=http://forum.fok.nl/topic/801710]Deel 22[/url] [url=http://forum.fok.nl/topic/802184]Deel 23[/url] [url=http://forum.fok.nl/topic/802568]Deel 24[/url] [url=http://forum.fok.nl/topic/803743]Deel 25[/url] En deze: http://forum.fok.nl/topic/596443 ^O^ |
Dat zou helemaal tof zijn. Maar ik denk niet dat het Robbert zelf is hoor. Ik denk een kennis of familielid. De manier van posten van Pikkie kan ik niet plaatsen aan de persoon Robbert op een of andere manier. Het is wel iemand die hem redelijk goed kent.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 13:45 schreef MiRRoRMaN het volgende:
[..]
[..]
Het IS gewoon Robbert zelf. Met al die media aandacht over Fok en Robbert van den Broeke is het toch een hele simpele 1+1 rekensom.
Dat verhaal van die wolkjes is over foto's maken terwijl je uitademt en dan zeggen dat het geesten zijn...quote:Op vrijdag 13 januari 2006 13:45 schreef MiRRoRMaN het volgende:
[..]
[..]
Het IS gewoon Robbert zelf. Met al die media aandacht over Fok en Robbert van den Broeke is het toch een hele simpele 1+1 rekensom.
Nou verteld iemand mij nou nog eens dat verhaal over die wolkjes of wat????
Alvast bedankt!
Ik had dat ook nergens gelezen! Heb je hem al paraat (26)?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 13:50 schreef Genverbrander het volgende:
Ja en Pikki zei dus ook dat de voorstanders van Robbert binnenkort een fansite gaan lanceren, daar heeft hij duidelijk zijn mond voorbij gepraat.
Nope! Ik maak hem dan wel, of misschien iemand anders? Kun je altijd zo nog naar verwijzen.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 13:51 schreef Genverbrander het volgende:
Yep!Heb jij de RobbArt al paraat?
Ik denk dat je het niet helemaal begrijpt.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 12:36 schreef Vortexs het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |