abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33986883

* trots op jullie is *
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
pi_33986909
persoonlijk ga ik er vanuit dat hij echt wel een gave heeft, er blijven namelijk nog genoeg zaken over die gewoonweg niet nep kunnen zijn.
(knipperende lampen op zijn commando, readings bij mensen thuis, namen enz enz)
Voordat ik nu helemaal mee ga in de media hype, van "hij is een bedrieger en hij is dit en dat" wil ik eerst horen wat robbert er zelf over te zeggen heeft, misschien komt hij nog met dingen waarvan we wel overtuigd zullen raken.
Ik vind het eigenlijk ook wel gevaarlijk om zo naar te reageren, van hij moet terug in het gesticht, en deze man is zwaar gestoord enz.
> Be Yourself; everyone else is taken <
pi_33987084
Goedenavond,

Laat ik mijzelf eerst even voorstellen. Mijn naam is Tobbert van den Hemde en ik ben paranormaal begaafd. Ik werk voor een kleine vergoeding (Eur 290,--/per kwartier) als medium en kan iedereen in contact brengen met overleden familieleden. Ook fotografeer ik geesten en verschijnen er vaak graancirkels in mijn achtertuin. Nou las ik toevalligerwijs dit forum en het viel me op dat er nogal vaak om bewijzen gevraagd wordt. Daarom heb ik besloten om hier, op dit bijzonder spirituele FOK-forum een toekomstvoorspelling te plaatsen die ik zojuist doorkreeg. Het gaat om een persbericht over Irene Moors dat morgen in de krant zal verschijnen en tevens een verslag van de reading die ik kort daarna met haar zal hebben.

Kneuters, Vrijdag 13 januari IRENE MOORS MET RUST NEMEN
Televisie multitalent Irene Moors heeft via een persbericht laten weten dat ze al haar werkzaamheden tijdelijk stopzet om even op adem te komen. De vele werkzaamheden voor Life & Cooking, Sesamstraat de Musical en haar eigen productiebedrijf “House of Television” hebben te veel van haar gevergd. Ook is ze de afgelopen tijd bedolven onder kritiek over haar samenwerking met het medium R. van den Broeke in haar RTL/4 programma “Er is nog zoveel meer…”. De stichting Skepsis heeft in nauwe samenwerking met een paar scherpe speurders op het inmiddels beruchte FOK-forum, sterke vermoedens geuit dat er sprake is van kijkersbedrog. Het medium zelf is intussen ondergedoken op een onbekend adres, maar er komt binnenkort wel een nieuw boek van hem uit met als titel “Robbert: Medium, Media, Medinee…” geschreven door ghostwriter P.A. van den Broeke (geen familie!). De rol van Irene in Sesamstraat de Musical wordt tijdelijk overgenomen door Linda de Mol, die momenteel bij Talpa toch even weinig omhanden had.

De reading zal als volgt verlopen:

Irene: Hoi Tobbert, blij dat je zo snel kon komen
Tobbert: Hoi Ireen. Geen probleem joh, toen ik binnenkwam voelde ik al een bepaalde spanning bij jou. Volgens mij sta je onder hele grote druk.
Irene: Echt? Hoe is het mogelijk. Dat je dat kan voelen. Ik ben nu al stupé fait!
Tobbert: Laten we gaan zitten en meteen beginnen. Is er iemand in jouw nabijheid met een “B”? Wacht eens ik krijg ook het woord “alcohol” door en iets met de koningin. Iets met Bo of Bar of zo…?
Irene (jubelend): Dat is Barry! Dat is Barry Kroon mijn man! Bar, alcohol en koningin. Ik snap het! Wat onlooooofelijk knap! Ik begrijp werkelijk niet hoe dit kan. Iedereen kent mij natuurlijk, maar echt helemaal niemand in Nederland weet dat mijn man Barry Kroon heet. Ik krijg het er gewoon koud van!
Tobbert (minzaam lachend): Ja, ja. Dat komt waarschijnlijk door mijn cold read… Euh ik bedoel, door de koude tochtstroom die geesten soms veroorzaken. Wacht eens. Ik voel opeens weer iets. Heb jij toevallig een schoenendoos met oude foto’s in huis.
Irene (denkt na): Ja!. Inderdaad! Hier is ie! Er zitten foto’s mijn oma Annie in!
Tobbert (pakt foto): Ik voel inderdaad iets. Ik krijg een A door. Heb jij toevallig een oma met een A iets met Ansie of Annie of zo.
Irene (schreeuwt het bijna uit): JA, JA, dat is die vrouw op de foto. Hoe is het mogelijk. Ik krijg overal kippenvel!
Tobbert: Ik doe deze foto even in mijn borstzakje. Dan krijg ik misschien nog meer door en misschien kan ik haar zometeen wel op de foto krijgen. Mag ik trouwens even van je toilet gebruik maken?
Irene: Tuurlijk Robbert. Tweede deur rechts in de gang. Waarom neem je trouwens je fototoestel mee?
Tobbert: Die heb ik altijd bij me. Geesten kunnen overal in huis zitten en dan moet je ze meteen vastleggen. Ben zo terug…

…6 minuten later…

Tobbert: Ziezo, daar ben ik weer. Op de WC kreeg ik trouwens opeens door dat jouw neefjes Lars en Gerard binnenkort jarig zijn en ze melden mij dat ze bang zijn dat ze dit jaar geen kadotje krijgen van tante Irene omdat ze het zo druk heeft met die Robbert.
Irene (begint te huilen): Snif. Oh wat errûg. Snif. Oh jee, hoe kan ik dit ooit goedmaken…
Tobbert: Mooie beige tegeltjes heb je trouwens in je WC en ik zie dat die kleur terugkomt op dat vlakke stuk behang daar. Wacht eens! Ik zie opeens iets op dat behang. Zie je! Zie je! Wacht even ik ga gelijk een foto maken!

Tobbert staat op, loopt naar de muur en neemt drie flitsfoto’s. Irene kijkt gespannen toe.

Tobbert (hoog piepstemmetje): Kijk er staat iets op! Er staat iets op! Het is je oma!

Irene grist de camera uit zijn handen. Haar handen trillen.

Irene (zwaar geëmotioneerd). Ja dat is oma Annie. Precies zoals op de foto. Is ze op dit moment echt hier in deze kamer?
Tobbert: Jazeker!
Irene (door haar tranen heen): Oh Tobbert. Ik krijg het warm en koud tegelijk. Wat is trouwens die witte vlek daar rechts op de foto? Het lijkt wel een rol WC-papier.
Tobbert: Hahaha! WC-papier! Nee hoor, ik zal het je even uitleggen. Dat is een zogenaamde orb, een geest die niet zo goed doorkomt en dit geval is het je opa.
Irene (opnieuw in tranen): Oh wat mooi. Ze zijn dus weer samen. Mijn oma staat er trouwens vier keer op en ik dacht dat je net maar drie foto’s maakte. Oma was altijd een beetje traag misschien dat het daardoor komt… hihihi
Tobbert (superieur). Hahaha. Die is goed. Je oma was een beetje traag. Nee, even serieus nu. Die geesten die gaan niet op de normale manier naar het geheugenkaartje. Ze doen dat rechtstreeks via de zogenaamde CCD-chip. Met de flits lok ik ze allemaal maar het toestel. Soms springen er dan twee op één flits naar binnen.
Irene (gelukzalig naar de camera kijkend): Ja, dat klinkt inderdaad als de enige logische verklaring hiervoor.
Tobbert (beide handen op zijn hoofd): Ik krijg ook net het beroep van je opa door. Hij was klenboer. Hij zegt dat hij “klen” verbouwde.
Irene (verbaasd): Klen? Huh? Oh wacht even. Je krijgt het niet goed door denk ik Tobbert. Het moet kolen zijn. Hij was kolenboer! Je kreeg het gewoon niet goed door!
Tobbert: Inderdaad ja. Niet krijg ik het ook helder door. Kolenboer. Precies! Dat verklaart ook de naam Moors. Dat komt namelijk doordat kolen ook zwart zijn!
Irene (nieuwsgierig): Natuurlijk! Dat ik daar zelf nooit opgekomen ben. Ik krijg het er echt helemaal warm van. Heeft mijn oma nog iets te zeggen tegen mij?
Tobbert: Wacht even. Ja ze probeert iets te zeggen. Oh ja inderdaad. Nee? Of toch? Ja, ze wil je doorgeven dat je gewoon weer aan het werk kan gaan. Je hoeft je niks aan te trekken van het advies van de dokter.
Irene: Oh dat is fijn om te horen. Het moet wel waar zijn wat ze zegt, want al het andere dat je doorkreeg was ook al waar! Dan ga ik nu gelijk Linda de Mol bellen dat ik morgen weer kan beginnen! Echt enorm bedankt voor je hulp Tobbert!
Tobbert: Geen dank hoor. Dat is dan 290 euro!
Irene: Hier zijn drie briefjes van honderd. Heb je een tientje terug?
Tobbert: Tuurlijk hier is ie.
Irene: Dat is een oud tientje zeg! Daar staat Hugo de Groot nog op!
Tobbert: Oeps sorry. Hier is een echte!

Hey, pssst. Tuurlijk ben ik niet echt Tobbert van den Hemde en ik hoop ook niet dat dit Irene echt overkomt, maar ik moest dit “koekje van eigen deeg” echter ff kwijt…

[ Bericht 0% gewijzigd door Agno_Sticus op 12-01-2006 20:33:11 ]
Your mind is like a parachute, it works best when it's open...
  donderdag 12 januari 2006 @ 20:33:44 #104
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_33987629
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 20:24 schreef Agno_Sticus het volgende:
*mega quote*
Wat flauw ...
Ik vraag me alweer af wie jij bent en met welke reden je je hebt aangemeld om hier 'mee te discussieren'.

RvdB vraagt overigens niet van dat soort bedragen, bij lange na niet.

Ik denk alleen dat je vergist een in groot deel van het Fok publiek, mensen die niet echt geinteresseerd zijn in Robbert vd Broeke zullen niet de moeite nemen om zo'n 'lap tekst' te lezen. Ha.

[ Bericht 81% gewijzigd door Mirage op 12-01-2006 20:38:05 ]
Het enige wat ik zeker weet, is dat ik niets zeker weet...denk ik.
  donderdag 12 januari 2006 @ 20:35:45 #105
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_33987733
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 20:21 schreef Peekaboo het volgende:
Voordat ik nu helemaal mee ga in de media hype, van "hij is een bedrieger en hij is dit en dat" wil ik eerst horen wat robbert er zelf over te zeggen heeft, misschien komt hij nog met dingen waarvan we wel overtuigd zullen raken.
heel verstandig. Het is veel beter om je eigen mening te vormen en niet te gaan meebrullen met de rest
pi_33987769
ik heb de lap tekst vluchtig gelezen
Volgens mij ben ik toch geen weerwolfje
pi_33987945
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 20:33 schreef Marietje_34 het volgende:

[..]

Ik vraag me alweer af wie jij bent en met welke reden je je hebt aangemeld om hier 'mee te discussieren'.
Misschien is het Pikkie wel

"Klen verbouwde'
Helpt waar hij kan!
  donderdag 12 januari 2006 @ 20:45:09 #108
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_33988223
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 20:40 schreef NoSigar het volgende:

[..]

Misschien is het Pikkie wel

"Klen verbouwde'
zou je denken?
pi_33988362
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 20:45 schreef Marietje_34 het volgende:

[..]

zou je denken?
Dan is het in ieder geval iemand die zich heel erg verveeld.
Helpt waar hij kan!
pi_33988534
Ik heb de lap tekst he-le-maal gelezen en ik lag in een deuk, echt.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
pi_33988723
quote:
Kon hier ook niet echt om lachen, ik neem aan dat dat de bedoeling was
pi_33988900
quote:
Goedenavond,
Uiterst vermakelijk, alle Fok ingrediënten zitten erin, vele hilarische details als deze:
quote:
Irene: Tuurlijk Robbert. Tweede deur rechts in de gang. Waarom neem je trouwens je fototoestel mee?
Tobbert: Die heb ik altijd bij me. Geesten kunnen overal in huis zitten en dan moet je ze meteen vastleggen. Ben zo terug…
En dan die verjaardagskalender op de wc. En wat hij doet op de wc behalve het gebruikelijke...

En dit dan:
quote:
Tobbert: Geen dank hoor. Dat is dan 290 euro!
Irene: Hier zijn drie briefjes van honderd. Heb je een tientje terug?
Tobbert: Tuurlijk hier is ie.
Irene: Dat is een oud tientje zeg! Daar staat Hugo de Groot nog op!
Tobbert: Oeps sorry. Hier is een echte!
Je hebt schrijftalent, duidelijk. Satire, is toch duidelijk!

[ Bericht 6% gewijzigd door Stenny op 12-01-2006 21:05:24 ]
pi_33989424
quote:
persoonlijk ga ik er vanuit dat hij echt wel een gave heeft, er blijven namelijk nog genoeg zaken over die gewoonweg niet nep kunnen zijn.
Ik vind het eigenlijk ook wel gevaarlijk om zo naar te reageren, van hij moet terug in het gesticht, en deze man is zwaar gestoord enz.
Knipperende lampen kun je door iemand anders in de studio op jou commando laten bedienen, namen bij mensen thuis heeft RvB gewoon van de WC kalender gehaald, vaak zetten mensen kruisjes achter de namen van overledenen.

Als Rvb en Irene echt eerlijk spel hadden gespeeld hadden ze alles gewoon kunnen weerleggen met media mensen, en mensen van de pers live erbij in een extra aflevering, gewoon om hun gelijk aan te tonen, die kans hebben ze niet genomen...wie zwijgt.....
pi_33989772
quote:
Los van die knipperende lampen, readings en namen ben ik het er helemaal mee eens. Er blijft nog voldoende over zonder snelle verklaring. Met die jongen is iets vreemds.
www.seriewoordenaar.nl. Et voila...
pi_33989906
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 20:24 schreef Agno_Sticus het volgende:blabla
Wie gelooft in God gelooft niet in al die andere 19.999 goden.
Ik geloof niet in 20.000 goden. Zo'n klein verschil maar zoveel discussie.
pi_33990052
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 20:20 schreef Mirage het volgende:

* trots op jullie is *
Ik ook op jou.
pi_33990121
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 21:15 schreef seriewoordenaar het volgende:

[..]

Los van die knipperende lampen, readings en namen ben ik het er helemaal mee eens. Er blijft nog voldoende over zonder snelle verklaring. Met die jongen is iets vreemds.
Het zou mooi zijn als dat in kaart gebracht kon worden, want dat zou betekenen dat de titel van het programma "Er is zoveel meer" tóch waarheidsgetrouw was.
pi_33990322
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 21:22 schreef Stenny het volgende:

[..]

Het zou mooi zijn als dat in kaart gebracht kon worden, want dat zou betekenen dat de titel van het programma "Er is zoveel meer" tóch waarheidsgetrouw was.
Mjah, ik had nochtans heel duidelijk gemaakt aan de redactie van Boulevard dat het te simpel zou zijn om alles als bedrog af te serveren. Maar dat hoor je dan weer niet.
www.seriewoordenaar.nl. Et voila...
pi_33990469
quote:
Dat met die namen kunnen wel meer mensen zelfs veel beter dan Robbert. Personen zoals Derren Brown bij jou bekend? Veel beter in namen van overledenen, zelfs beter dan Char En die gast maakt gebruik van psychologische trucjes.

Face it robbert is een goedkope oplichter. En een erg slechte ook.
pi_33990694
quote:
Goedenavond,

Maareh... wat is er nou precies gezegd in Boulevard?
pi_33990750
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 21:33 schreef Genverbrander het volgende:

[..]

Maareh... wat is er nou precies gezegd in Boulevard?
Daar werd gewoon lacherig gedaan over Robbert zoals heel NL nu doet. Wel goed dat ze het over hun eigen RTL4 product doen. Ze hadden het over het tientje uit de OP. Dat het nep was enzo.
pi_33990912
Agno, dit is serieus de leukste bijdrage so far.
quote:
Wat is trouwens die witte vlek daar rechts op de foto? Het lijkt wel een rol WC-papier.
Tobbert: Hahaha! WC-papier! Nee hoor, ik zal het je even uitleggen. Dat is een zogenaamde orb, een geest die niet zo goed doorkomt en dit geval is het je opa.
  donderdag 12 januari 2006 @ 21:37:38 #123
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_33990915
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 21:15 schreef seriewoordenaar het volgende:

[..]

Ben blij dat er hier nog een aantal mensen in dit topic komen, die toch wat verder kijken dan hun neus lang is.
Inderdaad zoals je zegt, niet alles wat je gezien hebt in het programma is zo 1.2.3 te verklaren met google.nl
- Maybe O.D.B My Long Distance Family -
"Computer says: no.."
"Laat hen gaan, blinden zijn zij, die blinden leiden. Indien een blinde een blinde leidt, zullen zij beiden in een put vallen". (Matteüs 15:14)
pi_33991001
Over die knipperende lampen is in een van de tig eerdere topics OOK al een theorie gemaakt. Ik ga het niet terugzoeken
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
pi_33991053
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 21:29 schreef Halfgedraaide het volgende:

[..]

Dat met die namen kunnen wel meer mensen zelfs veel beter dan Robbert. Personen zoals Derren Brown bij jou bekend? Veel beter in namen van overledenen, zelfs beter dan Char En die gast maakt gebruik van psychologische trucjes.

Face it robbert is een goedkope oplichter. En een erg slechte ook.
Darren Brown is bekend bij mij ja....
maar of dat nu hetzelfde is als Char en Robbert, dat weet ik niet.
Robbert kan ook beschrijven hoe de overleden persoon in kwestie er uit ziet.

En kalenders zie ik bijna nooit meer in wc's hangen, heb er dan zelf ook niet een hangen....
ik weet het allemaal niet hoor...we wachten af wat de reactie zal zijn van Robbert zelf....
als die al komen gaat...
pi_33991088
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 21:26 schreef seriewoordenaar het volgende:

[..]

Mjah, ik had nochtans heel duidelijk gemaakt aan de redactie van Boulevard dat het te simpel zou zijn om alles als bedrog af te serveren. Maar dat hoor je dan weer niet.
Ja, voor veel mensen moet het of zwart of wit zijn, en dat terwijl Paul McCartney & Stevie Wonder al zo mooi zongen:

Ebony and Ivory
quote:
Ebony and ivory live together in perfect harmony
Side by side on my piano keyboard, oh lord, why don’t we?
We all know that people are the same where ever we go
There is good and bad in ev’ryone,
We learn to live, we learn to give
Each other what we need to survive together alive.

Side by side on my piano keyboard, oh lord why don’t we?

Ebony, ivory living in perfect harmony
Ebony, ivory, ooh

We all know that people are the same where ever we go
There is good and bad in ev’ryone,
We learn to live, we learn to give
Each other what we need to survive together alive.

Side by side on my piano keyboard, oh lord why don’t we?

Ebony, ivory living in perfect harmony (repeat and fade)
pi_33991293
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 21:40 schreef Peekaboo het volgende:

[..]

Darren Brown is bekend bij mij ja....
maar of dat nu hetzelfde is als Char en Robbert, dat weet ik niet.
Robbert kan ook beschrijven hoe de overleden persoon in kwestie er uit ziet.

En kalenders zie ik bijna nooit meer in wc's hangen, heb er dan zelf ook niet een hangen....
ik weet het allemaal niet hoor...we wachten af wat de reactie zal zijn van Robbert zelf....
als die al komen gaat...
Ja maar met gezond verstand geloof je toch niet meer in Robbert? Als ie over een hoop dingen liegt en nep foto's maakt waarom zou je dan de rest wel geloven? Alles is simpel te verklaren met die simpele dingen die hij doet. Ik snap best dat jij in mediums wilt geloven maar ik snap niet dat je ondanks alles nog geloofd in iemand die vroeger "gestoord" was en die overduidelijk over veel zaken liegt en bedriegt? Leg mij dat eens uit zonder dingen aan te halen wat in jou ogen een normaal mens niet kan?

Ik heb het nu over het geloven in iemand die twijfelachtige zaken doet en sowieso over veel dingen liegt. Ik kan er met mijn hoofd niet bij? Is het dan zo moeilijk om toe te geven dat het bij dit medium waarschijnlijk om een oplichter gaat en fantast gaat?

En over die kalenders die hangen idd in veel huizen. Bij mijn ouders en familie hangen ze ook. Maar zonder kalender kan ie ook wel door cold reading wat namen raden als ie een beetje getrained is hoor.....
pi_33991311
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 19:07 schreef pikki het volgende:

[..]

Nee oh, Betty and Barney Hill , de Hill's wereldberoemd ......zijn ze geworden !
Wist je niet dat deze eerste alien abductors twaalf dagen daarvoor deze film hadden gezien?
Ze hebben de 'aliens' beschreven precies zoals ze in die film eruit zagen en daarnaast quoten ze ze ook nog zoals ze in de film praatten. Het geval is merkwaardig, maar dat feit ook. Maar het verwonderd me niet dat je dat niet weet. Hierna zijn er nog veel meer mensen die 'greys' hebben gezien. Ook allemaal gebaseerd op films en stripverhalen...
pi_33991446
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 21:45 schreef onemangang het volgende:

[..]

Wist je niet dat deze eerste alien abductors twaalf dagen daarvoor deze film hadden gezien?
Ze hebben de 'aliens' beschreven precies zoals ze in die film eruit zagen en daarnaast quoten ze ze ook nog zoals ze in de film praatten. Het geval is merkwaardig, maar dat feit ook. Maar het verwonderd me niet dat je dat niet weet. Hierna zijn er nog veel meer mensen die 'greys' hebben gezien. Ook allemaal gebaseerd op films en stripverhalen...
Hulde aan de persoon die als eerste de beroemde aliens heeft getekend. Ze worden nu in elke hollywood film gebruikt en zelfs Robbert weet precies die voor zijn camera vast te leggen.

Kan iemand mij trouwens uitleggen wat Robbert ermee wil doen? Zijn het zogenaamd geesten van Aliens?
pi_33991626
Nederland 1, nu!
Programma Boemerang (boomerang?)
Ze hebben wat over robert's foto's!
pi_33991683
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 21:51 schreef mgerben het volgende:
Nederland 1, nu!
Ik heb t nu aan! Wat is er dan?
pi_33991735
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 21:44 schreef Halfgedraaide het volgende:

[..]

Ja maar met gezond verstand geloof je toch niet meer in Robbert? Als ie over een hoop dingen liegt en nep foto's maakt waarom zou je dan de rest wel geloven? Alles is simpel te verklaren met die simpele dingen die hij doet. Ik snap best dat jij in mediums wilt geloven maar ik snap niet dat je ondanks alles nog geloofd in iemand die vroeger "gestoord" was en die overduidelijk over veel zaken liegt en bedriegt? Leg mij dat eens uit zonder dingen aan te halen wat in jou ogen een normaal mens niet kan?

Ik heb het nu over het geloven in iemand die twijfelachtige zaken doet en sowieso over veel dingen liegt. Ik kan er met mijn hoofd niet bij? Is het dan zo moeilijk om toe te geven dat het bij dit medium waarschijnlijk om een oplichter gaat en fantast gaat?
Tuurlijk heb ik zo nu en dan ook wel twijfels, maar toch wil ik er wel open voor blijven staan, stel nou dat het toch allemaal waar blijkt te zijn, ik merk dat je heel gemakkelijk mee gaat in dat negatieve...zo van kijk het is een bedrieger, en gestoorde..zie je nou wel..enz.
Ik wil daar niet gelijk een oordeel over hebben, ik laat het in het midden.
Ik heb alle 4 afleveringen op dvd staan, en kijk ze regelmatig terug, dan merk ik dat je er op 2 manieren naar kunt kijken, als je er heel skeptish naar kijkt, zoek je overal wat achter, en kijk je er "open" naar, dan heb je wel zoiets van, ja...het zou best eens kunnen...
al die bewijzen die nu naar boven zijn gekomen, vind ik hetzelfde, daar kun je ook op 2 manieren naar kijken....het gezicht van hugo kan inderdaad van een tientje af gekomen zijn, maar het kan ook dat hij zo als geestverschijning tevoorschijn kwam....
enz enz...en je kunt nu wel gemakkelijk zeggen dat hij vroeger gestoord was...dat was dus niet het geval, hij bleek paranormaal te zijn....
pi_33991793
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 21:52 schreef Genverbrander het volgende:

[..]

Ik heb t nu aan! Wat is er dan?
Ik zag het net in de aankondiging voor de ster. Ff geduld!
pi_33991815
ALLEMAAL NEDERLAND 1 AAN!
pi_33991991
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 21:53 schreef Peekaboo het volgende:

[..]

Tuurlijk heb ik zo nu en dan ook wel twijfels, maar toch wil ik er wel open voor blijven staan, stel nou dat het toch allemaal waar blijkt te zijn, ik merk dat je heel gemakkelijk mee gaat in dat negatieve...zo van kijk het is een bedrieger, en gestoorde..zie je nou wel..enz.
Ik wil daar niet gelijk een oordeel over hebben, ik laat het in het midden.
Ik heb alle 4 afleveringen op dvd staan, en kijk ze regelmatig terug, dan merk ik dat je er op 2 manieren naar kunt kijken, als je er heel skeptish naar kijkt, zoek je overal wat achter, en kijk je er "open" naar, dan heb je wel zoiets van, ja...het zou best eens kunnen...
al die bewijzen die nu naar boven zijn gekomen, vind ik hetzelfde, daar kun je ook op 2 manieren naar kijken....het gezicht van hugo kan inderdaad van een tientje af gekomen zijn, maar het kan ook dat hij zo als geestverschijning tevoorschijn kwam....
enz enz...en je kunt nu wel gemakkelijk zeggen dat hij vroeger gestoord was...dat was dus niet het geval, hij bleek paranormaal te zijn....
Kijk ik snap dat jij daar helemaal voor wilt open staan. Maar dat kan toch voor paranormaliteit in het algemeen. En als je denkt dat hij ooit zal toegeven dat ie de boel bedriegd dan kun je het schudden. Dat gaat nooit gebeuren. Er zullen desondanks altijd mensen zijn die toch achter hem blijven staan omdat ze het graag willen geloven. (no disrespect maar kijk naar jou je blijft toch open staan voor hem).

Trouwens de mensen in mijn omgeving die zich bezig houden met paranormale zaken (alle respect heb ik daarvoor) die lachen hard mee om die Robbert. Met hoeveel dingen mag hij nog tegen de lamp lopen voordat jij ophoud met open staan voor hem?

Er zijn zoveel mediums die niet zo twijfelachtig als hem bekend staan dan kun je toch beter voor die personen open blijven staan?
pi_33992065
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 21:54 schreef Genverbrander het volgende:
ALLEMAAL NEDERLAND 1 AAN!
Ik zie niks

Ben zeker te laat
pi_33992071
Hahahahah super grappig stukje! Het ging over zijn "nevelfoto's" en hoe hij daarmee door de mand viel bij het KRO-programma Wonderen Bestaan (kwestie van uitademen voor de lens )
pi_33992132
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 21:59 schreef Genverbrander het volgende:
Hahahahah super grappig stukje! Het ging over zijn "nevelfoto's" en hoe hij daarmee door de mand viel bij het KRO-programma Wonderen Bestaan (kwestie van uitademen voor de lens )
Shit gemist. Is dat nu al afgelopen of komt er dadelijk een item over?
pi_33992149
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 21:51 schreef mgerben het volgende:
Nederland 1, nu!
Gezien! Dank je, net op tijd!

Het was het Nieuwe Revu/Wonderen bestaan verhaal. 'Zelfs' de publieke omroep gaat er dus nu voor zitten.

Hij gaat echt behoorlijk voor de bijl nou. Kom op, Robbert, geef ons je echte verklaring.
pi_33992157
Ha, het ging over de KRO die ooit een reportage heeft gemaakt.
De mensen die toen besloten het niet op TV te brengen vertellen in een minuutje (+beelden erbij) waarom. Erg kort, maar volgens Robbert kan iedereen geestfoto's maken. Als je maar uitademt op een camera in een koude nacht.
Wie het gemist heeft kijkt op uitzendinggemist.nl
pi_33992168
is afeglopen. vast terug te kijken op www.uitzendinggemist morgen. Kan stenny haar video-archief uitbreiden.
pi_33992264
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 22:01 schreef Genverbrander het volgende:
is afeglopen. vast terug te kijken op www.uitzendinggemist morgen. Kan stenny haar video-archief uitbreiden.
Ja, en met de Boulevard uitzending van vandaag. SBS6 heeft nog niet gereageerd, ze hadden darten vandaag, ook heel belangrijk.
pi_33992287
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 22:00 schreef Stenny het volgende:

[..]

Gezien! Dank je, net op tijd!

Het was het Nieuwe Revu/Wonderen bestaan verhaal. Hij gaat echt behoorlijk voor de bijl nou. Kom op, Robbert, geef ons je echte verklaring.
Ja, lekker. Hij blijft gewoon 'spoken' zien.
Ontkennen dus.

Wat ik jammer vind is dat sommige paranormaal gelovigen hier nog steeds in geloven, omdat ze anders bang zijn hun geloof op te moeten geven.

Dat hoeft niet mensen. Geloof wat je wilt. Alleen Robbert is een oplichter. Geen slachtoffer. En geen medium.
pi_33992310
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 21:53 schreef Peekaboo het volgende:
Voor serieuze psychologen is dat hetzelfde. Voor ouders niet.
pi_33992320
Als iteejer terug is zal ik hem eens aan het volgende herinneren:
Truth Multimedia
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
pi_33992350
oud nieuws dus eigenlijk
pi_33992453
De KRO , heeft dit zo gebracht , erg vaag , het ging slechts over de nevels, en waar blijft dan de rest , is dat niet belangrijk ofzo ?..De red en is wsch. dat Robbert de brui gef aan KRO ,en da's dan de reden ....hij koos liever voor RTL ...
When Pikki asked them ...Where are you from ? They said ....We come not from the earth , we come from everywhere ..... we are interdimensional .....
pi_33992552
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 22:06 schreef pikki het volgende:
De KRO , heeft dit zo gebracht , erg vaag , het ging slechts over de nevels, en waar blijft dan de rest , is dat niet belangrijk ofzo ?..De red en is wsch. dat Robbert de brui gef aan KRO ,en da's dan de reden ....hij koos liever voor RTL ...
En RTL laat hem ook vallen als een baksteen bij RTL boulevard. Zijn programma zal ook niet meer terug komen.
pi_33992647
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 22:08 schreef Halfgedraaide het volgende:

[..]

En RTL laat hem ook vallen als een baksteen bij RTL boulevard. Zijn programma zal ook niet meer terug komen.
"t wordt toch nog heruitgezonden, meerdere malen .....goed teken
When Pikki asked them ...Where are you from ? They said ....We come not from the earth , we come from everywhere ..... we are interdimensional .....
pi_33992842
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 22:09 schreef pikki het volgende:

[..]

"t wordt toch nog heruitgezonden, meerdere malen .....goed teken
Ja, kijkers zal het zeker trekken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')