Wat flauw ...quote:
heel verstandig. Het is veel beter om je eigen mening te vormen en niet te gaan meebrullen met de restquote:Op donderdag 12 januari 2006 20:21 schreef Peekaboo het volgende:
Voordat ik nu helemaal mee ga in de media hype, van "hij is een bedrieger en hij is dit en dat" wil ik eerst horen wat robbert er zelf over te zeggen heeft, misschien komt hij nog met dingen waarvan we wel overtuigd zullen raken.
Misschien is het Pikkie welquote:Op donderdag 12 januari 2006 20:33 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
Ik vraag me alweer af wie jij bent en met welke reden je je hebt aangemeld om hier 'mee te discussieren'.
zou je denken?quote:Op donderdag 12 januari 2006 20:40 schreef NoSigar het volgende:
[..]
Misschien is het Pikkie wel![]()
"Klen verbouwde'![]()
![]()
Kon hier ook niet echt om lachen, ik neem aan dat dat de bedoeling wasquote:Op donderdag 12 januari 2006 20:24 schreef Agno_Sticus het volgende:
quote:Op donderdag 12 januari 2006 20:24 schreef Agno_Sticus het volgende:
Goedenavond,
En dan die verjaardagskalender op de wc.quote:Irene: Tuurlijk Robbert. Tweede deur rechts in de gang. Waarom neem je trouwens je fototoestel mee?
Tobbert: Die heb ik altijd bij me. Geesten kunnen overal in huis zitten en dan moet je ze meteen vastleggen. Ben zo terug…
Je hebt schrijftalent, duidelijk.quote:Tobbert: Geen dank hoor. Dat is dan 290 euro!
Irene: Hier zijn drie briefjes van honderd. Heb je een tientje terug?
Tobbert: Tuurlijk hier is ie.
Irene: Dat is een oud tientje zeg! Daar staat Hugo de Groot nog op!
Tobbert: Oeps sorry. Hier is een echte!
Knipperende lampen kun je door iemand anders in de studio op jou commando laten bedienen, namen bij mensen thuis heeft RvB gewoon van de WC kalender gehaald, vaak zetten mensen kruisjes achter de namen van overledenen.quote:Op donderdag 12 januari 2006 20:21 schreef Peekaboo het volgende:
persoonlijk ga ik er vanuit dat hij echt wel een gave heeft, er blijven namelijk nog genoeg zaken over die gewoonweg niet nep kunnen zijn.
(knipperende lampen op zijn commando, readings bij mensen thuis, namen enz enz)
Voordat ik nu helemaal mee ga in de media hype, van "hij is een bedrieger en hij is dit en dat" wil ik eerst horen wat robbert er zelf over te zeggen heeft, misschien komt hij nog met dingen waarvan we wel overtuigd zullen raken.
Ik vind het eigenlijk ook wel gevaarlijk om zo naar te reageren, van hij moet terug in het gesticht, en deze man is zwaar gestoord enz.
Los van die knipperende lampen, readings en namen ben ik het er helemaal mee eens. Er blijft nog voldoende over zonder snelle verklaring. Met die jongen is iets vreemds.quote:Op donderdag 12 januari 2006 20:21 schreef Peekaboo het volgende:
persoonlijk ga ik er vanuit dat hij echt wel een gave heeft, er blijven namelijk nog genoeg zaken over die gewoonweg niet nep kunnen zijn.
Ik vind het eigenlijk ook wel gevaarlijk om zo naar te reageren, van hij moet terug in het gesticht, en deze man is zwaar gestoord enz.
quote:Op donderdag 12 januari 2006 20:24 schreef Agno_Sticus het volgende:blabla
Het zou mooi zijn als dat in kaart gebracht kon worden, want dat zou betekenen dat de titel van het programma "Er is zoveel meer" tóch waarheidsgetrouw was.quote:Op donderdag 12 januari 2006 21:15 schreef seriewoordenaar het volgende:
[..]
Los van die knipperende lampen, readings en namen ben ik het er helemaal mee eens. Er blijft nog voldoende over zonder snelle verklaring. Met die jongen is iets vreemds.
Mjah, ik had nochtans heel duidelijk gemaakt aan de redactie van Boulevard dat het te simpel zou zijn om alles als bedrog af te serveren. Maar dat hoor je dan weer niet.quote:Op donderdag 12 januari 2006 21:22 schreef Stenny het volgende:
[..]
Het zou mooi zijn als dat in kaart gebracht kon worden, want dat zou betekenen dat de titel van het programma "Er is zoveel meer" tóch waarheidsgetrouw was.
Dat met die namen kunnen wel meer mensen zelfs veel beter dan Robbert. Personen zoals Derren Brown bij jou bekend? Veel beter in namen van overledenen, zelfs beter dan Char En die gast maakt gebruik van psychologische trucjes.quote:Op donderdag 12 januari 2006 20:21 schreef Peekaboo het volgende:
Goedenavond,
Daar werd gewoon lacherig gedaan over Robbert zoals heel NL nu doet. Wel goed dat ze het over hun eigen RTL4 product doen. Ze hadden het over het tientje uit de OP. Dat het nep was enzo.quote:Op donderdag 12 januari 2006 21:33 schreef Genverbrander het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Maareh... wat is er nou precies gezegd in Boulevard?![]()
Wat is trouwens die witte vlek daar rechts op de foto? Het lijkt wel een rol WC-papier.
Tobbert: Hahaha! WC-papier! Nee hoor, ik zal het je even uitleggen. Dat is een zogenaamde orb, een geest die niet zo goed doorkomt en dit geval is het je opa.
Ben blij dat er hier nog een aantal mensen in dit topic komen, die toch wat verder kijken dan hun neus lang is.quote:Op donderdag 12 januari 2006 21:15 schreef seriewoordenaar het volgende:
[..]
Los van die knipperende lampen, readings en namen ben ik het er helemaal mee eens. Er blijft nog voldoende over zonder snelle verklaring. Met die jongen is iets vreemds.
Darren Brown is bekend bij mij ja....quote:Op donderdag 12 januari 2006 21:29 schreef Halfgedraaide het volgende:
[..]
Dat met die namen kunnen wel meer mensen zelfs veel beter dan Robbert. Personen zoals Derren Brown bij jou bekend? Veel beter in namen van overledenen, zelfs beter dan Char En die gast maakt gebruik van psychologische trucjes.
Face it robbert is een goedkope oplichter. En een erg slechte ook.
Ja, voor veel mensen moet het of zwart of wit zijn, en dat terwijl Paul McCartney & Stevie Wonder al zo mooi zongen:quote:Op donderdag 12 januari 2006 21:26 schreef seriewoordenaar het volgende:
[..]
Mjah, ik had nochtans heel duidelijk gemaakt aan de redactie van Boulevard dat het te simpel zou zijn om alles als bedrog af te serveren. Maar dat hoor je dan weer niet.
quote:Ebony and ivory live together in perfect harmony
Side by side on my piano keyboard, oh lord, why don’t we?
We all know that people are the same where ever we go
There is good and bad in ev’ryone,
We learn to live, we learn to give
Each other what we need to survive together alive.
Ebony and ivory live together in perfect harmony
Side by side on my piano keyboard, oh lord why don’t we?
Ebony, ivory living in perfect harmony
Ebony, ivory, ooh
We all know that people are the same where ever we go
There is good and bad in ev’ryone,
We learn to live, we learn to give
Each other what we need to survive together alive.
Ebony and ivory live together in perfect harmony
Side by side on my piano keyboard, oh lord why don’t we?
Ebony, ivory living in perfect harmony (repeat and fade)
Ja maar met gezond verstand geloof je toch niet meer in Robbert? Als ie over een hoop dingen liegt en nep foto's maakt waarom zou je dan de rest wel geloven? Alles is simpel te verklaren met die simpele dingen die hij doet. Ik snap best dat jij in mediums wilt geloven maar ik snap niet dat je ondanks alles nog geloofd in iemand die vroeger "gestoord" was en die overduidelijk over veel zaken liegt en bedriegt?quote:Op donderdag 12 januari 2006 21:40 schreef Peekaboo het volgende:
[..]
Darren Brown is bekend bij mij ja....
maar of dat nu hetzelfde is als Char en Robbert, dat weet ik niet.
Robbert kan ook beschrijven hoe de overleden persoon in kwestie er uit ziet.
En kalenders zie ik bijna nooit meer in wc's hangen, heb er dan zelf ook niet een hangen....
ik weet het allemaal niet hoor...we wachten af wat de reactie zal zijn van Robbert zelf....
als die al komen gaat...
Wist je niet dat deze eerste alien abductors twaalf dagen daarvoor deze film hadden gezien?quote:Op donderdag 12 januari 2006 19:07 schreef pikki het volgende:
[..]
Nee oh, Betty and Barney Hill , de Hill's wereldberoemd ......zijn ze geworden !![]()
Hulde aan de persoon die als eerste de beroemde aliens heeft getekend. Ze worden nu in elke hollywood film gebruikt en zelfs Robbert weet precies die voor zijn camera vast te leggen.quote:Op donderdag 12 januari 2006 21:45 schreef onemangang het volgende:
[..]
Wist je niet dat deze eerste alien abductors twaalf dagen daarvoor deze film hadden gezien?
Ze hebben de 'aliens' beschreven precies zoals ze in die film eruit zagen en daarnaast quoten ze ze ook nog zoals ze in de film praatten. Het geval is merkwaardig, maar dat feit ook. Maar het verwonderd me niet dat je dat niet weet. Hierna zijn er nog veel meer mensen die 'greys' hebben gezien. Ook allemaal gebaseerd op films en stripverhalen...
Ik heb t nu aan! Wat is er dan?quote:Op donderdag 12 januari 2006 21:51 schreef mgerben het volgende:
Nederland 1, nu!
Programma Boemerang (boomerang?)
Ze hebben wat over robert's foto's!
Tuurlijk heb ik zo nu en dan ook wel twijfels, maar toch wil ik er wel open voor blijven staan, stel nou dat het toch allemaal waar blijkt te zijn, ik merk dat je heel gemakkelijk mee gaat in dat negatieve...zo van kijk het is een bedrieger, en gestoorde..zie je nou wel..enz.quote:Op donderdag 12 januari 2006 21:44 schreef Halfgedraaide het volgende:
[..]
Ja maar met gezond verstand geloof je toch niet meer in Robbert? Als ie over een hoop dingen liegt en nep foto's maakt waarom zou je dan de rest wel geloven? Alles is simpel te verklaren met die simpele dingen die hij doet. Ik snap best dat jij in mediums wilt geloven maar ik snap niet dat je ondanks alles nog geloofd in iemand die vroeger "gestoord" was en die overduidelijk over veel zaken liegt en bedriegt?Leg mij dat eens uit zonder dingen aan te halen wat in jou ogen een normaal mens niet kan?
Ik heb het nu over het geloven in iemand die twijfelachtige zaken doet en sowieso over veel dingen liegt. Ik kan er met mijn hoofd niet bij? Is het dan zo moeilijk om toe te geven dat het bij dit medium waarschijnlijk om een oplichter gaat en fantast gaat?
Ik zag het net in de aankondiging voor de ster. Ff geduld!quote:Op donderdag 12 januari 2006 21:52 schreef Genverbrander het volgende:
[..]
Ik heb t nu aan! Wat is er dan?
Kijk ik snap dat jij daar helemaal voor wilt open staan. Maar dat kan toch voor paranormaliteit in het algemeen. En als je denkt dat hij ooit zal toegeven dat ie de boel bedriegd dan kun je het schudden. Dat gaat nooit gebeuren. Er zullen desondanks altijd mensen zijn die toch achter hem blijven staan omdat ze het graag willen geloven. (no disrespect maar kijk naar jou je blijft toch open staan voor hem).quote:Op donderdag 12 januari 2006 21:53 schreef Peekaboo het volgende:
[..]
Tuurlijk heb ik zo nu en dan ook wel twijfels, maar toch wil ik er wel open voor blijven staan, stel nou dat het toch allemaal waar blijkt te zijn, ik merk dat je heel gemakkelijk mee gaat in dat negatieve...zo van kijk het is een bedrieger, en gestoorde..zie je nou wel..enz.
Ik wil daar niet gelijk een oordeel over hebben, ik laat het in het midden.
Ik heb alle 4 afleveringen op dvd staan, en kijk ze regelmatig terug, dan merk ik dat je er op 2 manieren naar kunt kijken, als je er heel skeptish naar kijkt, zoek je overal wat achter, en kijk je er "open" naar, dan heb je wel zoiets van, ja...het zou best eens kunnen...
al die bewijzen die nu naar boven zijn gekomen, vind ik hetzelfde, daar kun je ook op 2 manieren naar kijken....het gezicht van hugo kan inderdaad van een tientje af gekomen zijn, maar het kan ook dat hij zo als geestverschijning tevoorschijn kwam....
enz enz...en je kunt nu wel gemakkelijk zeggen dat hij vroeger gestoord was...dat was dus niet het geval, hij bleek paranormaal te zijn....
Shit gemist. Is dat nu al afgelopen of komt er dadelijk een item over?quote:Op donderdag 12 januari 2006 21:59 schreef Genverbrander het volgende:
Hahahahah super grappig stukje!Het ging over zijn "nevelfoto's" en hoe hij daarmee door de mand viel bij het KRO-programma Wonderen Bestaan
(kwestie van uitademen voor de lens
)
Gezien! Dank je, net op tijd!quote:Op donderdag 12 januari 2006 21:51 schreef mgerben het volgende:
Nederland 1, nu!
Programma Boemerang (boomerang?)
Ze hebben wat over robert's foto's!
Ja, en met de Boulevard uitzending van vandaag. SBS6 heeft nog niet gereageerd, ze hadden darten vandaag, ook heel belangrijk.quote:Op donderdag 12 januari 2006 22:01 schreef Genverbrander het volgende:
is afeglopen. vast terug te kijken op www.uitzendinggemist morgen. Kan stenny haar video-archief uitbreiden.
Ja, lekker. Hij blijft gewoon 'spoken' zien.quote:Op donderdag 12 januari 2006 22:00 schreef Stenny het volgende:
[..]
Gezien! Dank je, net op tijd!![]()
Het was het Nieuwe Revu/Wonderen bestaan verhaal. Hij gaat echt behoorlijk voor de bijl nou. Kom op, Robbert, geef ons je echte verklaring.
Voor serieuze psychologen is dat hetzelfde. Voor ouders niet.quote:Op donderdag 12 januari 2006 21:53 schreef Peekaboo het volgende:
enz enz...en je kunt nu wel gemakkelijk zeggen dat hij vroeger gestoord was...dat was dus niet het geval, hij bleek paranormaal te zijn....
En RTL laat hem ook vallen als een baksteen bij RTL boulevard. Zijn programma zal ook niet meer terug komen.quote:Op donderdag 12 januari 2006 22:06 schreef pikki het volgende:
De KRO , heeft dit zo gebracht , erg vaag , het ging slechts over de nevels, en waar blijft dan de rest , is dat niet belangrijk ofzo ?..De red en is wsch. dat Robbert de brui gef aan KRO ,en da's dan de reden ....hij koos liever voor RTL ...![]()
"t wordt toch nog heruitgezonden, meerdere malen .....goed tekenquote:Op donderdag 12 januari 2006 22:08 schreef Halfgedraaide het volgende:
[..]
En RTL laat hem ook vallen als een baksteen bij RTL boulevard. Zijn programma zal ook niet meer terug komen.
Ja, kijkers zal het zeker trekken.quote:Op donderdag 12 januari 2006 22:09 schreef pikki het volgende:
[..]
"t wordt toch nog heruitgezonden, meerdere malen .....goed teken![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |