Ach het is tijd voor een grote schoonmaak en herorientering bij de VVD. Het lijkt me niet onverstandig voor ze dat vanuit de oppositiebanken te doen.quote:Op donderdag 12 januari 2006 22:57 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Dat is evident. Welk jasje zal het zijn, dat is voor mij de vraag. Ik weet bij god niet op wie ik zou moeten stemmen bij de volgende landelijke verkiezingen.
Net zoals ze beweerden toen het CDA met Bos aan het onderhandelen was na de uitslag van de laatste verkiezingen...quote:Op donderdag 12 januari 2006 23:00 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ach het is tijd voor een grote schoonmaak en herorientering bij de VVD. Het lijkt me niet onverstandig voor ze dat vanuit de oppositiebanken te doen.
Troost je, meer groepen hebben last van karikaturen, en niet altijd even zachtzinng...quote:Op donderdag 12 januari 2006 22:57 schreef sizzler het volgende:
Ach, beeldvorming hoort er nu eenmaal bij.
Dat lijkt me best een aardige optie, hoewel nog 4 jaar CDA+VVD denk ik een betere mogelijkheid zou zijn als die zich voor zou doen.quote:Op donderdag 12 januari 2006 23:00 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ach het is tijd voor een grote schoonmaak en herorientering bij de VVD. Het lijkt me niet onverstandig voor ze dat vanuit de oppositiebanken te doen.
Mwoa, deze heb ik gezien in het pand waar rood vergadert. Dat was wel in 2003, misschien is de mode inmiddels veranderdquote:Op donderdag 12 januari 2006 22:57 schreef sizzler het volgende:
[..]
Mwoah. D'r zaten best interessante mensen tussen. Maar "de media" brengen natuurlijk alleen de vatsige krullebollen met biertje, polotrui en sigaar in beeld als ze op een JOVD bijeenkomst filmen. Net zoals ze geen VVD-reportage kunnen maken zonder sigaren in beeld te brengen. Ach, beeldvorming hoort er nu eenmaal bij.
Verzuren met een hoofdletter V.quote:Op donderdag 12 januari 2006 23:18 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Ligt het nu aan mij of is Verbal de laatste tijd steeds meer aan het verzuren?
Nee hoor. Ik moest schateren.quote:Op donderdag 12 januari 2006 23:18 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Honderden pelgrims omgekomen tijdens hadj
Valt mee toch? Het is wel zo dat er steeds meer hersenlozen op fok komenquote:Op donderdag 12 januari 2006 23:18 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Honderden pelgrims omgekomen tijdens hadj
Idd, het is een postende augurk.quote:Op donderdag 12 januari 2006 23:18 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Ik denk een patroon waar te nemen in het gedrag van Verbal op FOK!.quote:Op donderdag 12 januari 2006 23:34 schreef du_ke het volgende:
[..]
Valt mee toch? Het is wel zo dat er steeds meer hersenlozen op fok komen.
Vertel eens.quote:Op donderdag 12 januari 2006 23:35 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Ik denk een patroon waar te nemen in het gedrag van Verbal op FOK!.
Waar zijn je idealen gebleven?quote:Op donderdag 12 januari 2006 23:03 schreef sizzler het volgende:
-edit: foto's van matige jovd sletjes-
Hmmm, miscchien moet ik toch maar weer lid worden.
Idealen?quote:Op donderdag 12 januari 2006 23:47 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Waar zijn je idealen gebleven?.
Het was een geintje in reactie op jouw vraag wie dan de patroon was terwijl ik mijn bericht van "Ik denk een patroon waar te nemen" veranderde in "Ik denk een patroon waar te nemen in het gedrag van Verbal op FOK!." Ik dacht dat je dat wel door had. Misschien was dat het geval geweest als je de posticon had gelezen.quote:
Kut is dat vooral als je het de volgende dag pas merktquote:Op donderdag 12 januari 2006 23:51 schreef sizzler het volgende:
Vanmorgen trouwens gruwelijk hard op m'n bek gegaan toen mjin fiets onder me vandaan gleed. Gladde bocht enzo. Mijn handen doen nog pijn.
Hehe. Dat heb ik ook wel een paar keer meegemaakt ja. Maar nu was het op weg naar m'n werk dus was ik gewoon nuchter.quote:Op donderdag 12 januari 2006 23:54 schreef du_ke het volgende:
[..]
Kut is dat vooral als je het de volgende dag pas merkt![]()
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |