Viel me ook op jaquote:
Die weg komt het stadion inderdaad niet echt ten goedequote:Op donderdag 12 januari 2006 15:54 schreef Yeahinho het volgende:
Geweldig om te zien hoe die architecten zich in alle bochten hebben moeten wringen om een tribune niet over een weg te laten vallen.
quote:Op donderdag 12 januari 2006 om 15:36 uur schreef 'Da_Sandman' het volgende:
Die reclame van de Mac
Dan moet je het stadion van Newcastle United eens bekijken.quote:Op donderdag 12 januari 2006 15:54 schreef Yeahinho het volgende:
Geweldig om te zien hoe die architecten zich in alle bochten hebben moeten wringen om een tribune niet over een weg te laten vallen.
Alleen is het daar zeker niet lelijk!quote:Op maandag 1 mei 2006 20:06 schreef PirE het volgende:
[..]
Dan moet je het stadion van Newcastle United eens bekijken..
Mijn oude stadionnetje, maar je hebt gelijk, hij stond dus bij die huizen met die cilindersquote:Op dinsdag 12 september 2006 02:24 schreef Nood-kloon het volgende:
Ik word kleurenblind van die pagina!
Waar dit complex staat was Vitesse's oud Monnikenhuize.
Nieuw Monnikenhuize kwam aan de overkant te liggen van de straat die van noordwest naar zuidoost loopt, de Monnikensteeg.
Goh, is het jouw geluksdag.quote:Op dinsdag 12 september 2006 03:17 schreef marcito het volgende:
Mijn favo's die er nog niet zijn. (spanje)
- Mestalla, Valencia, midden in de stad
- Cadiz, blauw geel oud krakkemikkig stadion erg mooi.
- Huelva, het oude Colombino stadion, ook oude troep
Die knuffel mag je achterwege laten maar is dat Forepark, het nieuwe stadion van ADO?quote:Op dinsdag 12 september 2006 03:31 schreef Nood-kloon het volgende:
Een knuffel voor wie dit stadion in aanbouw herkent.
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 12 september 2006 15:24 schreef WEST het volgende:
verzoekje FC Zwolle stadion ofwel Oostenrenk![]()
Birmingham:quote:Op dinsdag 12 september 2006 15:21 schreef Erasmusch het volgende:
Verzoekje: de stadions in Birmingham/Wolverhampton
Preciesquote:Op dinsdag 12 september 2006 15:52 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Birmingham:
Villa Park
[afbeelding]
Birmingham City - St. Andrew's Ground?![]()
[afbeelding]
Wolverhampton:
Wolverhampton Wanderers - Molineux Stadium
[afbeelding]
Deze bedoelde je..?![]()
Ik kan hem even niet zo snel vinden...quote:Op dinsdag 12 september 2006 15:57 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
PreciesHeb je toevallig ook nog WBA ergens liggen?
tnx, de eerste 2 liggen nog het meest minddein een woonwijk.quote:Op dinsdag 12 september 2006 16:14 schreef rubbereend het volgende:
Er wordt hard gewerkt!
[afbeelding]
is het dak dicht? zie alleen een kikkerquote:
Dat is Karel Aalbers.quote:Op woensdag 13 september 2006 01:59 schreef rubbereend het volgende:
[..]
is het dak dicht? zie alleen een kikker
dat is zeker geen gouden kikkerquote:
Das nepgoud he, Karel beloofde ook een gouden toekomst.quote:Op woensdag 13 september 2006 02:03 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat is zeker geen gouden kikker
http://wikimapia.org/#y=52077805&x=5146730&z=17&l=0&m=aquote:Op woensdag 13 september 2006 15:08 schreef PBateman1978 het volgende:
Nieuw-Galgenwaard aub.
Wat je zegtquote:Op woensdag 13 september 2006 12:59 schreef Yeahinho het volgende:
Omniworld ziet er wel erg gezellig uit zo.
Dat is al na 2 seconden het geval, dus dat zal het em niet zijn.quote:Op woensdag 13 september 2006 15:48 schreef bassieVL het volgende:
wachten totdat de stream op 100% staat?
iets gemist ?quote:Op woensdag 13 september 2006 15:10 schreef bassieVL het volgende:
Borussia Park in aanbouw
[afbeelding]
geen idee. ondertussen is het stadion al 1 seizoen klaar en in gebruik. maa rop google earth is het nog steeds in aanbouwquote:
quote:Op woensdag 13 september 2006 18:16 schreef Maikalo het volgende:
Iemand toevallig zin om het stadion van Steau Boekarest op te zoeken?
*Gaat daar heen omdat hij daar toch op vakantie is dan (Steau - Real Madrid)*
Mijn dank is aanzienlijkquote:
u vraagt, wij draaien:quote:Op woensdag 13 september 2006 15:08 schreef PBateman1978 het volgende:
Nieuw-Galgenwaard aub.
quote:Op woensdag 13 september 2006 19:16 schreef Erwtensoep het volgende:
Je hebt ze ook zo gevonden he. Echt geweldig.
Scheelde echt weinig, Jeroen.quote:Op dinsdag 12 september 2006 12:29 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Die knuffel mag je achterwege laten maar is dat Forepark, het nieuwe stadion van ADO?
opzich van alle kanten mooi; alleen niet als voetbalstadionquote:Op woensdag 13 september 2006 23:47 schreef Erwtensoep het volgende:
Delle Alpi (van bovenaf een stuk mooier)
[afbeelding]
En mischien wel het bekendste stadion van de wereld
[afbeelding]
Google Earth Stadiontopic - deel 2quote:Op donderdag 14 september 2006 00:14 schreef DarkShine het volgende:
KV Mechelen - Achter de Kazerne
[afbeelding]
Twijfelde al of ik hem geplaatst had, maar had geen zin om terug te scrollen in een vorig topicquote:Op donderdag 14 september 2006 00:19 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Google Earth Stadiontopic - deel 2
echt?
vorig topic kan ik nog inkomen, daar kijkt niemand meer in, al zoveel dubbel gezien. Maar zelfs hier nog te lui in dit topic. Schande!quote:Op donderdag 14 september 2006 00:23 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Twijfelde al of ik hem geplaatst had, maar had geen zin om terug te scrollen in een vorig topic
quote:Op donderdag 14 september 2006 00:27 schreef rubbereend het volgende:
[..]
vorig topic kan ik nog inkomen, daar kijkt niemand meer in, al zoveel dubbel gezien. Maar zelfs hier nog te lui in dit topic. Schande!
Delle Alpi ziet er van buiten wel mooi uit.quote:Op woensdag 13 september 2006 23:47 schreef Erwtensoep het volgende:
Delle Alpi (van bovenaf een stuk mooier)
[afbeelding]
Heb zelf een paar potjes op het hoofdveld gespeeld, prima veldje hoorquote:Op vrijdag 15 september 2006 10:54 schreef Da_Sandman het volgende:
Sportpark Irislaan
[afbeelding]
Meest rechtse veld is hoofdveld van Vlissingen, waar VC Vlissingen en VCV/Zeeland betaald voetbal hebben gespeeld. Links de velden van mijn amateurclubje GPC Vlissingen.
Moest ook ff goed kijken, kon het me in eerste intstantie niet voor me halen. Ik ben er afgelopen mei geweest, maar het is een erg leuk stadion!quote:Op donderdag 14 september 2006 15:53 schreef zjroentje het volgende:
Vind ik altijd zo mooi aan het stadion van Cottbus, die bomen over de tribunes.
Het is dan ook een echt sportpark en niet echt stadion...quote:Op vrijdag 15 september 2006 10:54 schreef Da_Sandman het volgende:
Sportpark Irislaan
[afbeelding]
Meest rechtse veld is hoofdveld van Vlissingen, waar VC Vlissingen en VCV/Zeeland betaald voetbal hebben gespeeld. Links de velden van mijn amateurclubje GPC Vlissingen.
Het zoeken naar stadions is juist het leukstequote:Op vrijdag 15 september 2006 11:00 schreef venomsnake het volgende:
download deze placemark ''Massive! THE Football (Soccer) Stadium Collection''
en zo'n beetje alle stadions(met een beetje naam) van de wereld staan erin, hoef je niet meer te zoeken dus.![]()
screenshotje:
[afbeelding]
![]()
Konden er toentertijd toch nog zeker 5000 inquote:Op vrijdag 15 september 2006 13:16 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Het is dan ook een echt sportpark en niet echt stadion...
[..]
Het zoeken naar stadions is juist het leukste
Zet bij opties de resolutie zo hoog mogelijkquote:Op dinsdag 19 september 2006 14:08 schreef Sander170 het volgende:
Welke download versie is de allerbeste, scherpste en het helderst ?
Weet iemand dit aub![]()
Ja ik ook !quote:Op dinsdag 19 september 2006 14:09 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Zet bij opties de resolutie zo hoog mogelijkIk heb gewoon de gratis versie trouwens.
Ik had 3, ben nu juist beta4 aan het installerenquote:Op dinsdag 19 september 2006 14:15 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Ja ik ook !
Maar je hebt er 2 in omloop !
Geloof 3 en 4 kan dat![]()
Ik zelf denk dat 4 iets scherper is als je bijvoorbeeld dicht op een huis wilt inzoomen !quote:Op dinsdag 19 september 2006 14:16 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Ik had 3, ben nu juist beta4 aan het installeren
Okey, dan zal ik beta4 maar gaan downloadenquote:Op dinsdag 19 september 2006 14:22 schreef DarkShine het volgende:
Heb beta4 er nu opstaan en die idd scherper!
Kan nu in het Paul Janes Stadion van Fortuna Düsseldorf nu zelfs, voormalig, lijnen van miniveldjes zien!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |