geen idee. ondertussen is het stadion al 1 seizoen klaar en in gebruik. maa rop google earth is het nog steeds in aanbouwquote:
quote:Op woensdag 13 september 2006 18:16 schreef Maikalo het volgende:
Iemand toevallig zin om het stadion van Steau Boekarest op te zoeken?
*Gaat daar heen omdat hij daar toch op vakantie is dan (Steau - Real Madrid)*
Mijn dank is aanzienlijkquote:
u vraagt, wij draaien:quote:Op woensdag 13 september 2006 15:08 schreef PBateman1978 het volgende:
Nieuw-Galgenwaard aub.
quote:Op woensdag 13 september 2006 19:16 schreef Erwtensoep het volgende:
Je hebt ze ook zo gevonden he. Echt geweldig.
Scheelde echt weinig, Jeroen.quote:Op dinsdag 12 september 2006 12:29 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Die knuffel mag je achterwege laten maar is dat Forepark, het nieuwe stadion van ADO?
opzich van alle kanten mooi; alleen niet als voetbalstadionquote:Op woensdag 13 september 2006 23:47 schreef Erwtensoep het volgende:
Delle Alpi (van bovenaf een stuk mooier)
[afbeelding]
En mischien wel het bekendste stadion van de wereld
[afbeelding]
Google Earth Stadiontopic - deel 2quote:Op donderdag 14 september 2006 00:14 schreef DarkShine het volgende:
KV Mechelen - Achter de Kazerne
[afbeelding]
Twijfelde al of ik hem geplaatst had, maar had geen zin om terug te scrollen in een vorig topicquote:Op donderdag 14 september 2006 00:19 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Google Earth Stadiontopic - deel 2
echt?
vorig topic kan ik nog inkomen, daar kijkt niemand meer in, al zoveel dubbel gezien. Maar zelfs hier nog te lui in dit topic. Schande!quote:Op donderdag 14 september 2006 00:23 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Twijfelde al of ik hem geplaatst had, maar had geen zin om terug te scrollen in een vorig topic
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |