quote:Op donderdag 14 september 2006 00:27 schreef rubbereend het volgende:
[..]
vorig topic kan ik nog inkomen, daar kijkt niemand meer in, al zoveel dubbel gezien. Maar zelfs hier nog te lui in dit topic. Schande!
Delle Alpi ziet er van buiten wel mooi uit.quote:Op woensdag 13 september 2006 23:47 schreef Erwtensoep het volgende:
Delle Alpi (van bovenaf een stuk mooier)
[afbeelding]
Heb zelf een paar potjes op het hoofdveld gespeeld, prima veldje hoorquote:Op vrijdag 15 september 2006 10:54 schreef Da_Sandman het volgende:
Sportpark Irislaan
[afbeelding]
Meest rechtse veld is hoofdveld van Vlissingen, waar VC Vlissingen en VCV/Zeeland betaald voetbal hebben gespeeld. Links de velden van mijn amateurclubje GPC Vlissingen.
Moest ook ff goed kijken, kon het me in eerste intstantie niet voor me halen. Ik ben er afgelopen mei geweest, maar het is een erg leuk stadion!quote:Op donderdag 14 september 2006 15:53 schreef zjroentje het volgende:
Vind ik altijd zo mooi aan het stadion van Cottbus, die bomen over de tribunes.
Het is dan ook een echt sportpark en niet echt stadion...quote:Op vrijdag 15 september 2006 10:54 schreef Da_Sandman het volgende:
Sportpark Irislaan
[afbeelding]
Meest rechtse veld is hoofdveld van Vlissingen, waar VC Vlissingen en VCV/Zeeland betaald voetbal hebben gespeeld. Links de velden van mijn amateurclubje GPC Vlissingen.
Het zoeken naar stadions is juist het leukstequote:Op vrijdag 15 september 2006 11:00 schreef venomsnake het volgende:
download deze placemark ''Massive! THE Football (Soccer) Stadium Collection''
en zo'n beetje alle stadions(met een beetje naam) van de wereld staan erin, hoef je niet meer te zoeken dus.![]()
screenshotje:
[afbeelding]
![]()
Konden er toentertijd toch nog zeker 5000 inquote:Op vrijdag 15 september 2006 13:16 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Het is dan ook een echt sportpark en niet echt stadion...
[..]
Het zoeken naar stadions is juist het leukste
Zet bij opties de resolutie zo hoog mogelijkquote:Op dinsdag 19 september 2006 14:08 schreef Sander170 het volgende:
Welke download versie is de allerbeste, scherpste en het helderst ?
Weet iemand dit aub![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |