abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34130034
quote:
Op maandag 16 januari 2006 18:09 schreef Woutertje het volgende:
Ik deed mee met een veldvoetbal toernooitje, op niveau nul, voor de gezelligheid. Dus ik een hele dag voetballen, ondertussen flink pilsen, en nog meer voetballen. Ik werd al goed misselijk van de afwisseling sporten en bier.
Na het toernooi zou er een BBQ zijn. Echt eraantoe kwamen we niet, want het bier stond alweer te wachten. Om half zes begonnen we met bieren, en om tien uur was ik compleet lam. Ik was met wat vrienden, maar die wilden blijven, dus ik ging alvast naar mijn fiets. Ik ging zitten op mijn fiets, kots over mijzelf heen en bedenk me dat ik dit niet aan iedereen wil laten zien, dus "fiets" naar huis. Onderweg nog een drietal keren gekotst (over fiets en kleren), een kotsspoor achterlatend. Mijn vrienden zijn dat spoor gevolgd, zagen dat ik onderweg nog de heg van de buren getest heb op sterkte en hoorden later van mijn moeder dat ik al te bed lag. Dat ik thuis kwam had ik zoiets van, Ik ben compleet lam, dat mag niemand zien. Dus al mijn vieze kleren in de wasmachine gedaan. Dat mijn telefoon, al mijn geld en sleutels er nog in zaten maakte mij op dat moment niet zo heel veel uit.

Hierbij wil ik lekkere koude Warsteiner uit de tap bedanken.
  maandag 16 januari 2006 @ 18:50:23 #102
65351 B_BOY
De kater komt later.
pi_34130095
het moet er trouwens wel komisch uithebben gezien een half ondergekotst figuur op de fiets met een heel kots-spoor achter zich aan.
Remlof is een Spellings Nsb'er
  maandag 16 januari 2006 @ 18:51:51 #103
82207 Chokeme
DIY Viroloog
pi_34130162
Doet het hier niet

//Edit: het plaatje van mic_forever dus
It's okay to be white
  maandag 16 januari 2006 @ 18:57:08 #104
118447 Tique3
deze avater kreeg aandacht :7
pi_34130366
quote:
Op maandag 16 januari 2006 18:28 schreef mic_forever het volgende:

[..]

[afbeelding]
Grappige kikker
Als je mij serieus neemt, dan doe ik dat ook :7
pi_34130407
quote:
Op maandag 16 januari 2006 18:49 schreef PescaPallaMarcusManu het volgende:

[..]

Dat mijn telefoon, al mijn geld en sleutels er nog in zaten maakte mij op dat moment niet zo heel veel uit.
is ook helemaal niet belangrijk
pi_34130449
quote:
Op maandag 16 januari 2006 18:58 schreef master_X het volgende:

[..]

Dat mijn telefoon, al mijn geld en sleutels er nog in zaten maakte mij op dat moment niet zo heel veel uit.
is ook helemaal niet belangrijk
Op het moment zelf had ik het niet eens door... Later balen natuurlijk
verdediger in Jong AC Fok! United !!
pi_34130557
ja hehe volgende dag kut wat doet me telefoon buiten in de tuin en je broek hangt lkr te drogen maar deed die het nog ?
pi_34132121
quote:
Op maandag 16 januari 2006 19:02 schreef master_X het volgende:
ja hehe volgende dag kut wat doet me telefoon buiten in de tuin en je broek hangt lkr te drogen maar deed die het nog ?
haha, omdat ik zo vroeg lag te slapen (iets van half elf ofzo) werd ik in de nacht wakker. het eerste wat ik dacht was " Kut, mijn telefoon ". Ik baalde als een stekker, en ben hem direct gaan halen. Hij was stuk, logischerwijs .
pi_34139462
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 15:36 schreef Sturmvogel het volgende:
Dus we begonnen aan die bordjes te trekken en voor ik het wist schaafde ik mn pols open. Gelukkig was het geen slagader maar door de alcohol was het toch aardig verdund en liep het er vrij snel uit.
Door die paar promille stroomt het er ineens uit?
Ik vertel morgen wel een paar mooie verhalen als ik zin heb.
  maandag 16 januari 2006 @ 22:25:57 #110
65351 B_BOY
De kater komt later.
pi_34140038
jeps dan stroomt het er ineens uit. heb het zelf ook wel es meegemaakt.
  maandag 16 januari 2006 @ 23:05:44 #111
112339 MPG
Slaverplaatser / Koffiemanager
pi_34141949
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 19:23 schreef Molluck het volgende:
Verder is de enige keer dat ik echt dronken was op de schoolreis naar Rome geweest. Wij zaten daar 's nachts op de Spaanse Trappen met pakken van de allergoedkoopste wijn die er in heel Rome te krijgen was. (echt iets van 50 cent per liter, dus het is vooral methanol-alcohol)
Ik had samen met een vriendin 1 literpak, maar zij dronk nauwelijks dus ik had in mijn eentje ongeveer een liter op. Ik dacht een leuke (matige) grap met de taxichauffeur uit te halen door zogenaamd weg te lopen zonder te betalen maar dat kon ie niet echt om lachen. Vervolgens kregen mijn kamergenoten mij zo gek om midden in de nacht me nog af te gaan melden bij de docenten (maar ik was al 2 uur te laat) waarna ik natuurlijk 3 keer op mijn muil ging en het halve hotel wakkermaakte. Daarna ben ik in slaap gevallen op een bed waar een stuk of 15 Pringlesbussen in het matras zaten (ook een grap van mijn kamergenoten)
Dat spaanse trappen idee met goedkope drank komt me bekend voor . Vraag me nog steeds af hoe we iedere avond weer strontlazerus in een vreemde stad ons hotel terugvonden
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
  dinsdag 17 januari 2006 @ 15:55:31 #112
138078 Sloffie
ja, die dus.
pi_34162625
1 keer zo zat geweest dat ik de volgende ochtend wakker werd, met een zere buik, verschrikkelijke hoofdpijn enzow.... ga ik liggen nadenken, kom ik tot de volgende conclusie:
*feestje gehad in sporthal waar spitfires optraden
*best wel heel erg dronken
*lelijkste wijf van het hele dorp op de bek gepakt waar iedereen me kon zien
wil ik naar de wc gaan, kan ik haast niet lopen door m'n zere been... owja! ik ben gister ook nog op de bek gegaan met de fiets, nadat ik een bekend persoon had uitgescholden die mij wou laten lopen. ga ik naar de wc licht er zo'n plak kots onderin.....
maandag erna gingen we naar parijs, 3 dagen ziek geweest en mank gelopen

geen zin meer om te typen, maar nog veel te vertellen
  dinsdag 17 januari 2006 @ 16:27:37 #113
65351 B_BOY
De kater komt later.
pi_34163790
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 15:55 schreef Sloffie het volgende:
1 keer zo zat geweest dat ik de volgende ochtend wakker werd, met een zere buik, verschrikkelijke hoofdpijn enzow.... ga ik liggen nadenken, kom ik tot de volgende conclusie:
*feestje gehad in sporthal waar spitfires optraden
*best wel heel erg dronken
*lelijkste wijf van het hele dorp op de bek gepakt waar iedereen me kon zien
wil ik naar de wc gaan, kan ik haast niet lopen door m'n zere been... owja! ik ben gister ook nog op de bek gegaan met de fiets, nadat ik een bekend persoon had uitgescholden die mij wou laten lopen. ga ik naar de wc licht er zo'n plak kots onderin.....
maandag erna gingen we naar parijs, 3 dagen ziek geweest en mank gelopen

geen zin meer om te typen, maar nog veel te vertellen
maar wat heb je dan met je buik gedaan?
pi_34191189
Zenuwen voor Parijs.
Audires ululatus feminarum, infantium quiritatus, clamores virorum
  woensdag 18 januari 2006 @ 17:44:55 #115
125195 thunderice
Proud to be pauper!
pi_34208558
We zaten een keer bier te drinken op een schoolpleintje.
Ik heb toen 3 halve liters het kanon opgedronken en een paar pijpjes heineken.

Het kanon en heineken beviel me niet zo goed en ik heb staan kotsen hé
Later had ik schijnbaar nog 3/4e krat gedronken en wat sterke drank.

iig vond ik het broodnodig om te fietsen.
Een jongen (type: ik ben stoer) zat op de rand van de zandbak, ik fiets langs hem heen, ik flikker naar rechts en met fiets en al val ik met m'n dronken kop bovenop die jongen die met z'n mooie dure jas in de zandbak lag.

Hij kon er wel om lachen omdat hijzelf ook dronken was.

Oja en toen we nog een keer later gingen zuipen was ik heel erg van de kaart en wou ik naar huis.
Dus ik fiets weg en nam de verkeerde afslag en kwam ik in Wierden terecht.
Ik vloeken en slingeren door de straten en fiets via Wierden, naar Almelo (Windmolenbroek) en vanaf daar naar huis om er dan achter te komen dat als ik de andere weg vanuit Wierden zou fietsen, ik nog geen 10 minuten onderweg was.

Heb ik een uur lang de verkeerde weg gefietst
Almelo paupers dat zie je zo!
pi_34209210
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 17:44 schreef thunderice het volgende:
We zaten een keer bier te drinken op een schoolpleintje.
Ik heb toen 3 halve liters het kanon opgedronken en een paar pijpjes heineken.

Het kanon en heineken beviel me niet zo goed en ik heb staan kotsen hé
Later had ik schijnbaar nog 3/4e krat gedronken en wat sterke drank.

iig vond ik het broodnodig om te fietsen.
Een jongen (type: ik ben stoer) zat op de rand van de zandbak, ik fiets langs hem heen, ik flikker naar rechts en met fiets en al val ik met m'n dronken kop bovenop die jongen die met z'n mooie dure jas in de zandbak lag.

Hij kon er wel om lachen omdat hijzelf ook dronken was.

Oja en toen we nog een keer later gingen zuipen was ik heel erg van de kaart en wou ik naar huis.
Ik vloeken en slingeren door de straten en fiets via Wierden, naar Almelo (Windmolenbroek) en vanaf daar naar huis om er dan achter te komen dat als ik de andere weg vanuit Wierden zou fietsen, ik nog geen 10 minuten onderweg was.

De weg langs het kanaal in plaats van over de brug?
pi_34210290
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 17:44 schreef thunderice het volgende:

Anders woon je ff bij mij in de wijk
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 18:04 schreef Gesloten het volgende:
De weg langs het kanaal in plaats van over de brug?
Hehe, dat heb ik ook eens gedaan, maar dan in een nuchtere bui
pi_34211251
Pff daar kan ik wel een topic over vullen

Misschien komen er nog verhalen, als ik zin heb veel te typen
Signature
pi_34220999
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 18:54 schreef ArnhemCasual het volgende:
Loos gaan bij vites, en natuurlijk de std. dingen die iedereen wel meemaakt: dingen slopen, bosjes duiken enzo.
Zo jaaa zo hoort het!
Tilburg Boven Alles
  donderdag 19 januari 2006 @ 12:42:03 #120
125195 thunderice
Proud to be pauper!
pi_34236802
Ja langs het kanaal.
Die verrotte hobbelweg in het pikkedonker en toch jezelf zeggen dat dit de goede weg is

PS: Denker, waar woon je dan? de bonte specht ofzo?
  donderdag 19 januari 2006 @ 12:44:40 #121
125195 thunderice
Proud to be pauper!
pi_34236870
Of als je bezopen bent, langs het kanaal fietst en langs die loodsen en hijskranen komt.
Helemaal vaag en ineens hoor je 3 honden blaffen en je schrikt je helemaal lam
pi_34239732
Das een beste pokkeweg ja.. Met die enge bochten bij de brug ! Ff niet opletten en je ligt met je kop in t zand bij de berm !
Goed dat je nog thuis bent gekomen
A.F.C.A.
Op woensdag 13 juni 2007 09:49 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
knuffelnegertje van de SC! ^O^
pi_34243987
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 12:42 schreef thunderice het volgende:
Ja langs het kanaal.
Die verrotte hobbelweg in het pikkedonker en toch jezelf zeggen dat dit de goede weg is

PS: Denker, waar woon je dan? de bonte specht ofzo?
Neuh, vlakbij 't ziekenhuis en sporthal.
pi_34245561
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 13:13 schreef twetwe het volgende:

[..]

...

btw: drugs doe ik niet aan
En wat denk je dat alcohol is?

Het is alleen zo normaal dat we het niet eens als drugs zien, moet je nagaan . Maar verder ben ik niet tegen alcohol, het is alleen een beetje hypocriet om te zeggen dat je geen drugs gebruikt terwijl je waarschijnlijk elke week verdovende (want dat doet alcohol) middelen neemt.

Mijn enige 'avontuur' was op een feestje, alles door elkaar zuipen en opeens in de tuin staan kotsen. En dan het afgelopen uur / halfuur helemaal niet meer kunnen herinneren .

[ Bericht 23% gewijzigd door slindenau op 19-01-2006 16:53:16 ]
pi_34247774
Nou mijn verhaal van 1,5 jaar geleden:
Ik was bij iemand op een feestje, en er was een leuk meisje waar ik leuk mee aan het praten was enzo, maar op een gegeven moment vroeg iemand kan je deze fles ff vasthouden. Ik weet mn god niet wat het was, maar het was rood en vies. Ik was al aardig weg van 6 biertjes en nog wat coebergh (bah), maar toen wist ik dus niet wat ik met die 3/4 fles rooie troep moest. Ik had het maar opgedronken. Nou een half uur later wist ik nog net een drankje te halen voor dat leuke meisje, maar toen was alles opeens alsof ik droomde. De volgende ochtend werd ik opeens wakker, met mijn lenzen nog in. Ik keek naar mn broek, en die was helemaal nat. Wat was er nou gebeurd? Die avond was ik door 2 mensen in het zwembad gegooid En ik dacht nog wel dat het een soort vage droom was. Ik had ook nog gedroomd dat ik in de woonkamer had gekotst en het niet had opgeruimd. Nou dat was dus ook echt, en mn moeder was eerder op dan ik :S. En wat ik met dat meisje heb gedaan weet ik niet het scheen mee te vallen, maar tog daarna maar nooit meer gesproken. Dat was mijn eerste egte dronkenervaring.
pi_34247994
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 17:55 schreef frozen_x het volgende:
Nou mijn verhaal van 1,5 jaar geleden:
Ik was bij iemand op een feestje, en er was een leuk meisje waar ik leuk mee aan het praten was enzo, maar op een gegeven moment vroeg iemand kan je deze fles ff vasthouden. Ik weet mn god niet wat het was, maar het was rood en vies. Ik was al aardig weg van 6 biertjes en nog wat coebergh (bah), maar toen wist ik dus niet wat ik met die 3/4 fles rooie troep moest. Ik had het maar opgedronken. Nou een half uur later wist ik nog net een drankje te halen voor dat leuke meisje, maar toen was alles opeens alsof ik droomde. De volgende ochtend werd ik opeens wakker, met mijn lenzen nog in. Ik keek naar mn broek, en die was helemaal nat. Wat was er nou gebeurd? Die avond was ik door 2 mensen in het zwembad gegooid En ik dacht nog wel dat het een soort vage droom was. Ik had ook nog gedroomd dat ik in de woonkamer had gekotst en het niet had opgeruimd. Nou dat was dus ook echt, en mn moeder was eerder op dan ik :S. En wat ik met dat meisje heb gedaan weet ik niet het scheen mee te vallen, maar tog daarna maar nooit meer gesproken. Dat was mijn eerste egte dronkenervaring.
Rood spul was of passie of rode wodka (En das niet vies ) Maar voor de rest een leuk verhaal t
:-)
pi_34248071
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 16:45 schreef slindenau het volgende:

[..]

En wat denk je dat alcohol is?
Ja ik snap ook wel dat alcohol een vorm van drugs is, maarrrr als ik over drugs praat of iemand anders word er in mijn taal nog altijd bedoelt wiet/coke/cocaine/heroine of wat dan ook.
:-)
pi_34248567
. Dat soort drugs .

wordt
  donderdag 19 januari 2006 @ 22:09:38 #129
65351 B_BOY
De kater komt later.
pi_34257628
niet zat wel stoned @ the moment.
pi_34257911
Haha die b_boy altijd he! Niet TE stoned morgen moet er weer menus gezopen worden!
Tilburg Boven Alles
pi_34300667
Inzuipen @ my crib, beetje smoken enzo je kent het wel. Gaan we naar dat hockey feest toe...
Kom binnen en we zetten gelijk heel de boel op z'n kop, afyn doorzuipen met vrienden weet echt niet meer hoeveel het was maar iig veel.

Al snel is het al ongeveer 2 uur dus afgelopen, wij dus denken waar nu naar toe... Yeah we gaan naar een aantal andere club's/cafe's. Fietsen open en we rijden weg.

Val ik opeens gewoon bam naar rechts toe in de bosjes tegen een boom aan Vrienden blijven doorfietsen terwijl ik maar blijf roepen GASTEEEE HELP ik lig op de grond . Fietse ze dus gewoon verder Kom ik 3 kwartier later aan hee klootzakke beetje doorfietse als ik daar op de grond lig he aso's.
HuH? wtf lag je op de grond dan? JA MAFKEES HUP EN NU DOORZUIPE SLET. We gaan die hele club doodbounce
pi_34302546
quote:
Op zaterdag 21 januari 2006 02:08 schreef jiigg het volgende:
Inzuipen @ my crib, beetje smoken enzo je kent het wel. Gaan we naar dat hockey feest toe...
Kom binnen en we zetten gelijk heel de boel op z'n kop, afyn doorzuipen met vrienden weet echt niet meer hoeveel het was maar iig veel.

Al snel is het al ongeveer 2 uur dus afgelopen, wij dus denken waar nu naar toe... Yeah we gaan naar een aantal andere club's/cafe's. Fietsen open en we rijden weg.

Val ik opeens gewoon bam naar rechts toe in de bosjes tegen een boom aan Vrienden blijven doorfietsen terwijl ik maar blijf roepen GASTEEEE HELP ik lig op de grond . Fietse ze dus gewoon verder Kom ik 3 kwartier later aan hee klootzakke beetje doorfietse als ik daar op de grond lig he aso's.
HuH? wtf lag je op de grond dan? JA MAFKEES HUP EN NU DOORZUIPE SLET. We gaan die hele club doodbounce
Jij bent echt vet cool ...
pi_34304118
nou ik vind het een kk stoer verhaal wouter dus doe rust
pi_34305502
Ik heb een periode gehad dat ik elk weekend stomdronken mijn piemel in een waakgans stak
  zaterdag 21 januari 2006 @ 15:02:17 #135
82207 Chokeme
DIY Viroloog
pi_34310763
riiiight...
It's okay to be white
  zaterdag 21 januari 2006 @ 15:10:42 #136
65351 B_BOY
De kater komt later.
pi_34311043
quote:
Op zaterdag 21 januari 2006 12:17 schreef JeroenMeloen het volgende:
Ik heb een periode gehad dat ik elk weekend stomdronken mijn piemel in een waakgans stak
das ehmmmm.... apart te noeme.
pi_34313679
quote:
Op zaterdag 21 januari 2006 15:10 schreef B_BOY het volgende:

[..]

das ehmmmm.... apart te noeme.
Onzin, doet iedereen wel eens.
  zaterdag 21 januari 2006 @ 17:46:03 #138
125053 stefmans
Ze winnen nooit van de Joden.
pi_34315974
quote:
Op zaterdag 21 januari 2006 16:41 schreef JeroenMeloen het volgende:

[..]

Onzin, doet iedereen wel eens.
tuinkabouters.
''Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen'' (Fabio Capello)"
  zaterdag 21 januari 2006 @ 19:10:17 #139
82207 Chokeme
DIY Viroloog
pi_34318636
Steek jij je swans daarin? ..
It's okay to be white
  zaterdag 21 januari 2006 @ 20:32:01 #140
107574 K-jozz
Pantoffelheld op sokken
pi_34321919
Goed topic

Afgelopen zomer bij vakantiewerk op Ameland zaten we in een werknemersverblijf. Toen we met een paar collegas op stap gingen hadden een paar anderen allemaal afzetlinten kriskras door het hele gebouw gespannen. Toen we terugkwamen van stappen, allen behoorlijk bezopen. Struikelde iedereen over die zooi. Na 2 keer heen en weer te zijn geklommen naar de badkamer was ik het zat en zou met een mooie buikschuiver weer terug naar mn kamer. Toen ik met mijn reeds ontblote bovenlichaam over merkte ik er nog niet zoveel van .. ik werd alleen wel wakker in een bed vol bloedvlekken.
the answer is..........42
ta-tadaaa.... tadadada
pi_34330465
jaja
ook een leuke

was 16jaar toen het gebeurde.

in breda had je een cafe die op woensdag de bier voor de halve prijs was (1,5guldens.)
met 25guldens met te pletter gezopen en toen naar huis met de brommer,

zie ik een auto komen die recht afgaat en mijn fietspad zal gaan kruisen .
merkte dat ik te hard reed en trok alle remmen aan en ging bijna zwaar op mijn smoel.
ik kwam tot stil stand en zag toen pas dat de stoplicht ongeveer 50mter van me vandaan is.

daarna maar zeer rustige naar huis gereden.

moraal?
niet te pletter zuipen als je nog moet rijden.
  zondag 22 januari 2006 @ 00:40:05 #142
46998 Duder
strolling along
pi_34331693
quote:
Op zondag 22 januari 2006 00:03 schreef suijkerbuijk het volgende:
jaja
ook een leuke

was 16jaar toen het gebeurde.

in breda had je een cafe die op woensdag de bier voor de halve prijs was (1,5guldens.)

zie ik een auto komen die recht afgaat en mijn fietspad zal gaan kruisen .
merkte dat ik te hard reed en trok alle remmen aan en ging bijna zwaar op mijn smoel.
ik kwam tot stil stand en zag toen pas dat de stoplicht ongeveer 50mter van me vandaan is.

daarna maar zeer rustige naar huis gereden.

moraal?
niet te pletter zuipen als je nog moet rijden.
ben jij barbare suijkerbuijk?
Ik heb meer respect voor feministen met grote borsten.....
pi_34335167
ik reed altijd op me brommer als ik uit ging.. had vrij snel ding..

t grappige was juist dat iedereen vondt dat ik perfect reed als ik dronken was..
en dat ik best een hoop ongelukken heb gehad.. maar nooit toen ik dronken was.. en dat was toch wel 1-2x per week

of een keer dat een vriend van mij mij zag slapen over de brommer heen..
of dat onderweg naar me brommer (50-100 meter) in de bosjes ws gepleurt en gaan slapen totdat een vriend mij vondt.
of met meisjes meerijden ff stoer willen doen en op t achterwiel (en achterlicht) weg vliegen terwijl je erachteraan hang (en gelukkig naar paar meter toch weer neer komen en je realiseren da je toch ff op moe passen

was vrij extreem

tegenwoordig hard gaan minderen en drink nu al paar maanden vrij weinig..geen zin meer in..
maar waren wel grappige tijden voor wat ik me er van herrinder
pi_34335333
Ook wel erg slim om te gaan drinken als je nog met de brommer naar huis moet,ik ben ook jong geweest maar snap het niet hoor .
R.I.P. nachtburgemeester van Rotterdam, 1944-2019
pi_34339147
nooit iets gehad..nu doe ik t niet meer maar jah.. ik had er gewoon scheit aan toen..
  dinsdag 24 januari 2006 @ 14:23:44 #146
93337 Henk_Telefoon
zo is het, wat jij wil !
pi_34413074
quote:
In breda had je een cafe die op woensdag de bier voor de halve prijs was (1,5guldens.)
Gezellig hé, café de Speeltuin
I'm forever blowing Bubbles, pretty Bubbles in the air .
  dinsdag 24 januari 2006 @ 14:29:24 #147
67103 Caspian
Sneaky fucker, dont you think?
pi_34413269
Lowlands

'nuff said
Take Sick Boy, for instance, he came off junk at the same time as me, not because he wanted to, you understand, but just to annoy me, just to show me how easily he could do it, thereby downgrading my own struggle.
  woensdag 25 januari 2006 @ 14:45:31 #148
65351 B_BOY
De kater komt later.
pi_34447184
quote:
Op zondag 22 januari 2006 03:46 schreef junkiexp het volgende:
Ook wel erg slim om te gaan drinken als je nog met de brommer naar huis moet,ik ben ook jong geweest maar snap het niet hoor .
dat deot zelfs maikuuul niet.
pi_34451620
Ik heb ook heel wat 'wilde' verhalen, van een paar jaar terug, toen ik net begon met drinken.
Toen zat er namelijk ook nog vaak sterke drank bij, en flink veel bier en flink veel sterke drank gaat ook niet goed, maar tegenwoordig doe ik dus echt niet meer aan sterke drank!

Ik had zo ook een keer met de kermis hier een fles apfelkorn al leeg met indrinken, daarna gingen we naar de feesttent hier in het dorp en ook nog flink wat gedronken, en op een gegeven moment kon ik niet meer de pilsjes van de tap pakken want dan viel ik meer voorover en stootte ik alle pilsjes over de bar heen en dan lagen alle glazen dus aan de verkeerde kant van de tap, dus toen besloten vrienden van mij om mij dan maar naar huis te sturen. Dus ik fiets zo naar huis en er stond nog zo'n wegafzettingsbord die ik wel even overhoop dacht te fietsen. Niet dus. Vlieg keihard naar voren toe met mijn kop tegen dat zo'n geel bord van 'Doorgaand verkeer gestremd'. Deed toen nog geen pijn maar de dag erna des te meer. En toen ik eindelijk thuis was ging ik dus naar de wc en ik kreeg mijn broek niet meer omhoog! Dus ik dacht van, dan maar naakt in bed. Ik lig nog maar net in bed of begin al heel mijn bed onder te kotsen. Mijn moeder wordt wakker en denkt van, ik zal eens even gaan kijken. Ziet ze daar Diemietuhriej naakt in een grote plas kots met wat bloed ertussen liggen en ze denkt van, laat maar liggen. Maar de volgende morgen gaat mijn wekker al om 7 uur ( Zet mijn wekker ALTIJD van te voren ) en moet ik dus gaan werken. Kom daar dus met een vette kater aanzetten, mocht ik kapotten gaan rapen. Ging dus voor geen meter, op bijna elke mestband gal gekotst enzo..
Maargoed, dat was een van mijn verhalen..
Geen enkel probleem, schroevendraaier koevoetflipper en een baksteen.
  woensdag 25 januari 2006 @ 17:06:54 #150
125053 stefmans
Ze winnen nooit van de Joden.
pi_34452015
ik dacht dat er stond: mocht ik kapotjes gaan rapen.
''Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen'' (Fabio Capello)"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')