abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34130034
quote:
Op maandag 16 januari 2006 18:09 schreef Woutertje het volgende:
Ik deed mee met een veldvoetbal toernooitje, op niveau nul, voor de gezelligheid. Dus ik een hele dag voetballen, ondertussen flink pilsen, en nog meer voetballen. Ik werd al goed misselijk van de afwisseling sporten en bier.
Na het toernooi zou er een BBQ zijn. Echt eraantoe kwamen we niet, want het bier stond alweer te wachten. Om half zes begonnen we met bieren, en om tien uur was ik compleet lam. Ik was met wat vrienden, maar die wilden blijven, dus ik ging alvast naar mijn fiets. Ik ging zitten op mijn fiets, kots over mijzelf heen en bedenk me dat ik dit niet aan iedereen wil laten zien, dus "fiets" naar huis. Onderweg nog een drietal keren gekotst (over fiets en kleren), een kotsspoor achterlatend. Mijn vrienden zijn dat spoor gevolgd, zagen dat ik onderweg nog de heg van de buren getest heb op sterkte en hoorden later van mijn moeder dat ik al te bed lag. Dat ik thuis kwam had ik zoiets van, Ik ben compleet lam, dat mag niemand zien. Dus al mijn vieze kleren in de wasmachine gedaan. Dat mijn telefoon, al mijn geld en sleutels er nog in zaten maakte mij op dat moment niet zo heel veel uit.

Hierbij wil ik lekkere koude Warsteiner uit de tap bedanken.
  maandag 16 januari 2006 @ 18:50:23 #102
65351 B_BOY
De kater komt later.
pi_34130095
het moet er trouwens wel komisch uithebben gezien een half ondergekotst figuur op de fiets met een heel kots-spoor achter zich aan.
Remlof is een Spellings Nsb'er
  maandag 16 januari 2006 @ 18:51:51 #103
82207 Chokeme
DIY Viroloog
pi_34130162
Doet het hier niet

//Edit: het plaatje van mic_forever dus
It's okay to be white
  maandag 16 januari 2006 @ 18:57:08 #104
118447 Tique3
deze avater kreeg aandacht :7
pi_34130366
quote:
Op maandag 16 januari 2006 18:28 schreef mic_forever het volgende:

[..]

[afbeelding]
Grappige kikker
Als je mij serieus neemt, dan doe ik dat ook :7
pi_34130407
quote:
Op maandag 16 januari 2006 18:49 schreef PescaPallaMarcusManu het volgende:

[..]

Dat mijn telefoon, al mijn geld en sleutels er nog in zaten maakte mij op dat moment niet zo heel veel uit.
is ook helemaal niet belangrijk
pi_34130449
quote:
Op maandag 16 januari 2006 18:58 schreef master_X het volgende:

[..]

Dat mijn telefoon, al mijn geld en sleutels er nog in zaten maakte mij op dat moment niet zo heel veel uit.
is ook helemaal niet belangrijk
Op het moment zelf had ik het niet eens door... Later balen natuurlijk
verdediger in Jong AC Fok! United !!
pi_34130557
ja hehe volgende dag kut wat doet me telefoon buiten in de tuin en je broek hangt lkr te drogen maar deed die het nog ?
pi_34132121
quote:
Op maandag 16 januari 2006 19:02 schreef master_X het volgende:
ja hehe volgende dag kut wat doet me telefoon buiten in de tuin en je broek hangt lkr te drogen maar deed die het nog ?
haha, omdat ik zo vroeg lag te slapen (iets van half elf ofzo) werd ik in de nacht wakker. het eerste wat ik dacht was " Kut, mijn telefoon ". Ik baalde als een stekker, en ben hem direct gaan halen. Hij was stuk, logischerwijs .
verdediger in Jong AC Fok! United !!
pi_34139462
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 15:36 schreef Sturmvogel het volgende:
Dus we begonnen aan die bordjes te trekken en voor ik het wist schaafde ik mn pols open. Gelukkig was het geen slagader maar door de alcohol was het toch aardig verdund en liep het er vrij snel uit.
Door die paar promille stroomt het er ineens uit?
Ik vertel morgen wel een paar mooie verhalen als ik zin heb.
  maandag 16 januari 2006 @ 22:25:57 #110
65351 B_BOY
De kater komt later.
pi_34140038
jeps dan stroomt het er ineens uit. heb het zelf ook wel es meegemaakt.
  maandag 16 januari 2006 @ 23:05:44 #111
112339 MPG
Slaverplaatser / Koffiemanager
pi_34141949
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 19:23 schreef Molluck het volgende:
Verder is de enige keer dat ik echt dronken was op de schoolreis naar Rome geweest. Wij zaten daar 's nachts op de Spaanse Trappen met pakken van de allergoedkoopste wijn die er in heel Rome te krijgen was. (echt iets van 50 cent per liter, dus het is vooral methanol-alcohol)
Ik had samen met een vriendin 1 literpak, maar zij dronk nauwelijks dus ik had in mijn eentje ongeveer een liter op. Ik dacht een leuke (matige) grap met de taxichauffeur uit te halen door zogenaamd weg te lopen zonder te betalen maar dat kon ie niet echt om lachen. Vervolgens kregen mijn kamergenoten mij zo gek om midden in de nacht me nog af te gaan melden bij de docenten (maar ik was al 2 uur te laat) waarna ik natuurlijk 3 keer op mijn muil ging en het halve hotel wakkermaakte. Daarna ben ik in slaap gevallen op een bed waar een stuk of 15 Pringlesbussen in het matras zaten (ook een grap van mijn kamergenoten)
Dat spaanse trappen idee met goedkope drank komt me bekend voor . Vraag me nog steeds af hoe we iedere avond weer strontlazerus in een vreemde stad ons hotel terugvonden
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
  dinsdag 17 januari 2006 @ 15:55:31 #112
138078 Sloffie
ja, die dus.
pi_34162625
1 keer zo zat geweest dat ik de volgende ochtend wakker werd, met een zere buik, verschrikkelijke hoofdpijn enzow.... ga ik liggen nadenken, kom ik tot de volgende conclusie:
*feestje gehad in sporthal waar spitfires optraden
*best wel heel erg dronken
*lelijkste wijf van het hele dorp op de bek gepakt waar iedereen me kon zien
wil ik naar de wc gaan, kan ik haast niet lopen door m'n zere been... owja! ik ben gister ook nog op de bek gegaan met de fiets, nadat ik een bekend persoon had uitgescholden die mij wou laten lopen. ga ik naar de wc licht er zo'n plak kots onderin.....
maandag erna gingen we naar parijs, 3 dagen ziek geweest en mank gelopen

geen zin meer om te typen, maar nog veel te vertellen
  dinsdag 17 januari 2006 @ 16:27:37 #113
65351 B_BOY
De kater komt later.
pi_34163790
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 15:55 schreef Sloffie het volgende:
1 keer zo zat geweest dat ik de volgende ochtend wakker werd, met een zere buik, verschrikkelijke hoofdpijn enzow.... ga ik liggen nadenken, kom ik tot de volgende conclusie:
*feestje gehad in sporthal waar spitfires optraden
*best wel heel erg dronken
*lelijkste wijf van het hele dorp op de bek gepakt waar iedereen me kon zien
wil ik naar de wc gaan, kan ik haast niet lopen door m'n zere been... owja! ik ben gister ook nog op de bek gegaan met de fiets, nadat ik een bekend persoon had uitgescholden die mij wou laten lopen. ga ik naar de wc licht er zo'n plak kots onderin.....
maandag erna gingen we naar parijs, 3 dagen ziek geweest en mank gelopen

geen zin meer om te typen, maar nog veel te vertellen
maar wat heb je dan met je buik gedaan?
pi_34191189
Zenuwen voor Parijs.
Audires ululatus feminarum, infantium quiritatus, clamores virorum
  woensdag 18 januari 2006 @ 17:44:55 #115
125195 thunderice
Proud to be pauper!
pi_34208558
We zaten een keer bier te drinken op een schoolpleintje.
Ik heb toen 3 halve liters het kanon opgedronken en een paar pijpjes heineken.

Het kanon en heineken beviel me niet zo goed en ik heb staan kotsen hé
Later had ik schijnbaar nog 3/4e krat gedronken en wat sterke drank.

iig vond ik het broodnodig om te fietsen.
Een jongen (type: ik ben stoer) zat op de rand van de zandbak, ik fiets langs hem heen, ik flikker naar rechts en met fiets en al val ik met m'n dronken kop bovenop die jongen die met z'n mooie dure jas in de zandbak lag.

Hij kon er wel om lachen omdat hijzelf ook dronken was.

Oja en toen we nog een keer later gingen zuipen was ik heel erg van de kaart en wou ik naar huis.
Dus ik fiets weg en nam de verkeerde afslag en kwam ik in Wierden terecht.
Ik vloeken en slingeren door de straten en fiets via Wierden, naar Almelo (Windmolenbroek) en vanaf daar naar huis om er dan achter te komen dat als ik de andere weg vanuit Wierden zou fietsen, ik nog geen 10 minuten onderweg was.

Heb ik een uur lang de verkeerde weg gefietst
Almelo paupers dat zie je zo!
pi_34209210
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 17:44 schreef thunderice het volgende:
We zaten een keer bier te drinken op een schoolpleintje.
Ik heb toen 3 halve liters het kanon opgedronken en een paar pijpjes heineken.

Het kanon en heineken beviel me niet zo goed en ik heb staan kotsen hé
Later had ik schijnbaar nog 3/4e krat gedronken en wat sterke drank.

iig vond ik het broodnodig om te fietsen.
Een jongen (type: ik ben stoer) zat op de rand van de zandbak, ik fiets langs hem heen, ik flikker naar rechts en met fiets en al val ik met m'n dronken kop bovenop die jongen die met z'n mooie dure jas in de zandbak lag.

Hij kon er wel om lachen omdat hijzelf ook dronken was.

Oja en toen we nog een keer later gingen zuipen was ik heel erg van de kaart en wou ik naar huis.
Ik vloeken en slingeren door de straten en fiets via Wierden, naar Almelo (Windmolenbroek) en vanaf daar naar huis om er dan achter te komen dat als ik de andere weg vanuit Wierden zou fietsen, ik nog geen 10 minuten onderweg was.

De weg langs het kanaal in plaats van over de brug?
pi_34210290
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 17:44 schreef thunderice het volgende:

Anders woon je ff bij mij in de wijk
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 18:04 schreef Gesloten het volgende:
De weg langs het kanaal in plaats van over de brug?
Hehe, dat heb ik ook eens gedaan, maar dan in een nuchtere bui
pi_34211251
Pff daar kan ik wel een topic over vullen

Misschien komen er nog verhalen, als ik zin heb veel te typen
Signature
pi_34220999
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 18:54 schreef ArnhemCasual het volgende:
Loos gaan bij vites, en natuurlijk de std. dingen die iedereen wel meemaakt: dingen slopen, bosjes duiken enzo.
Zo jaaa zo hoort het!
Tilburg Boven Alles
  donderdag 19 januari 2006 @ 12:42:03 #120
125195 thunderice
Proud to be pauper!
pi_34236802
Ja langs het kanaal.
Die verrotte hobbelweg in het pikkedonker en toch jezelf zeggen dat dit de goede weg is

PS: Denker, waar woon je dan? de bonte specht ofzo?
Almelo paupers dat zie je zo!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')