Team America: World PoliceIk was in het begin wat sceptisch ten opzichte van deze film, maar hij is gewoon hilarisch. De poppen zijn gewoon stom, maar het hele verhaal ook
![]()
Daarintegen wel een flink potje absurde dingen gefilmd met een redelijke realistische omgeving, en een verhaal met een knipoog naar de realiteit. Erg gaaf gedaan.
The Great RaidEen film over een aanval op een POW camp in de filipijnen waar Amerikanen door de jappen gevangen worden gehouden. Historisch gezien is de film erg netjes wat betreft aankleding en omgevingen, de militaire bewegingen en de gehele aanval op het kamp. De romantiek, en ook de spelers zelf, konden me niet echt boeien en dus vond ik het op een gegeven moment wat langdradig worden.
The Wendell Baker StoryBeslist niet de typisch Wilson bro's film, en die zie ik liever dan dit soort crap. Af en toe wat grappige dialogen maar over het algemeen is er een te serieuse toon die gewoon niet past bij de rest van de film. De cast was ook niet echt speciaal, het leek gewoon of niemand ze best deed
Brokeback MountainNiet de film die je verwacht, maar een ontzettend mooi uitgewerkt verhaal. Het acteerwerk is erg goed van de gehele cast, en buiten t feit dat je de hoofdrolspeler amper ouder ziet worden in 20 jaar was de film erg effectief in laten zien en voelen van emoties.
Mysterious SkinDacht ik dat t na Brokeback Mountain niet raarder kon werd ik geschokt door dit stukje werk waarvan ik wederom niet zag aankomen waar de film over zou gaan (ik lees nooit omschrijvingen). Erg direct en met een prachtige side story een moeilijk probleem in beeld brengen, en met erg goeie prestaties van een nog redelijk onbekende cast. Grappig trouwens om ook 2 mensen uit 24 te zien die nog met elkaar scenes spelen ook