quote:Op vrijdag 20 januari 2006 20:54 schreef Gillingham het volgende:
Get Shorty DVD, 8/10
The Graduate DVD, 9/10
Voortreffelijke film, puik werk van Dustin Hoffman. Het begin zette direct de toon met een uiterst herkenbare situatie. De film kon al niet meer stuk. De strubbelingen waren kostelijk en de rest was ronduit amusant. Het einde werkte ook volledig. Ik maak me nu trouwens wel zorgen over mijn toekomst.![]()
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 23:20 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik heb deze gezien. Het duurde wel een tijdje voor ik echt in de film zat, maar eens dat was gebeurd, ging het met een enorme vaart. Enkele verrassende twists en ook wat onverwachte gore.
Echt benieuwd naar de director's cut.
hehequote:Op zaterdag 21 januari 2006 12:52 schreef Gorro het volgende:
Oldboy (Chan-Wook Park, 2003)
Je weet wel, die film waar Sympathy for Lady Vengeance het niet bij haalt, maar er ook zeker niet voor onder doet. *****
quote:
Die loopt bij mij ook. Ben erg benieuwd hoe die is.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 19:01 schreef Atreidez het volgende:
Team America: World Police
Ik was in het begin wat sceptisch ten opzichte van deze film, maar hij is gewoon hilarisch. De poppen zijn gewoon stom, maar het hele verhaal ookDaarintegen wel een flink potje absurde dingen gefilmd met een redelijke realistische omgeving, en een verhaal met een knipoog naar de realiteit. Erg gaaf gedaan.
Gelukkig gewoon thuis op de bank, want sommige scenes wil je echt wel vaker zienquote:Op zaterdag 21 januari 2006 19:47 schreef pascalheister het volgende:
waar heb je brokeback gezien atreidez?
Kloptquote:"Evil Laugh" isn't a masterpiece,but it works as a cheesy slasher flick-and I mean REALLY cheesy slasher flick.There's some nudity and plenty of gore.I love especially the scene when one moron gets a machete through the groin.Oh,and there is this stupid sequence where someone has his head microwaved while the door is still open-yeah,right!!!The acting is completely awful,but overlook that and you have a cheesy,completely unscary,but funny as hell slasher.Watch it in pair with another cheesefest "Psycho Cop" and you'll have lots of fun.
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 12:52 schreef Gorro het volgende:
Oldboy (Chan-Wook Park, 2003)
Je weet wel, die film waar Sympathy for Lady Vengeance het niet bij haalt, maar er ook zeker niet voor onder doet. *****
Ik ben wel benieuwd welke jij dan zeker beter vindt...quote:Op zondag 22 januari 2006 18:18 schreef Gillingham het volgende:
Los Amantes del Círculo Polar DVD, 8/10
Aardige film van Julio Medem, alhoewel hij zeker beter werk heeft afgeleverd.
yeah, ook gister gezien. Vond het niet echt boeiend.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:46 schreef kinky_queen het volgende:
FOREST OF THE DAMNED
Deze film heeft een aantal verassend leuke shots maar ben m nu al weer vergeten
Wel veel blote wijven, dat wel
[afbeelding]
Tierra en Lucia y el Sexo.quote:Op zondag 22 januari 2006 18:33 schreef Sokolsky het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd welke jij dan zeker beter vindt...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |