Vorige week en in het afgelopen weekend: Tremors 1 Goede film. leuk verhaal, leuk acteerwerk. erg leuk gedaan
Tremors 2 Minder dan 1 maar toch even leuk.
Kickboxer 1, 2, 3, 4 Zeg wat je wilt, maar die sasha mitchel is best wel charmant, "dude.."
Lola Rennt Duitse Kutfilm.
Nahib Amhali Respect voor die gast. Heel scherp. Ik herken mezelf heel erg in wat ie zegt
over zijn jeugd
Gotham Female-ghost die persé d'r juwelen terrug wil waar ze mee was begraven.
Is geen horror. Mooie hoofdrol-speelster. maar ik viel in slaap
Star Wars Empire of Dreams - The Making of the original IV, V & VI (Trilogy DVD-edition extra)Dit is werkelijk een must voor idere die-hard starwars fan. Deze docu is erg goed.
Het vertelt alles vanaf script 1 En hoe george lucas alles van de grond wist te tillen way back in de jaren 70.
Acteurs en actrices komen bijna 30 jaar later weer aan het woord. Er zit echt waanzinnig
leuk film-materiaal tussen. heel leerzaam. echt te gek!
Undead, australisch 2004 Kutfilm. Meteoriet slaat in op een rustig klein australisch boeren dorpje. Iedereen die geraakl
wordt verandert in een vleesetenede zombie.
Godzilla vs. Mechagodzilla (mech4, 2002) Geen diepgaande film, het enig leuke was het idee erachter en die reuzachtige godzilla van metaal!
Charlie & The Chocolate Factory 2005 Kinderfilm. zag er optisch wel aardig uit. Verhaal deed me niet veel.
En ik denk persoonlijk dat micheal jackson beter geknipt zou zijn geweest voor de rol van willy wonka. johnny depp is zo'n vreselijk slechte acteur dat beter tot z,n recht komt in de theater wereld.
net als wynona ryder en jodie foster.
Stealth 2005 De actie-scenes zijn mooi. Weinig slechte cgi-scenes te bespeuren.
cliché verhaal over artficial inteligence en het pilootloos besturen van fighter jets.
The Cube Tja. een origineel verhaal en leuk om te zien. personages wel leuk neergezet.
Chinese Super-ninjas Ken ik nog uit m,n jeugd. Zullen velen ws. niks vinden maar ik vond em wel vermakelijk.
De boodschap van subtiele drama-scenes komen wel door.
Jackie Chan - Batlle Creek Brawl The 1940's gangsters meet chinese kung-fu
Jackie Chan - Spiritual Kung-fu Vond ik vroeger leuk, jackie chan vechtscenes zijn mooi om te zien.
Jackie Chan - Fearless Hyena idem
Wie de neuk kan het eigenlijk wat schelen wie wat heeft gezien en wat hij/zij ervan vond?