niet naar de bekende weg vragen hequote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:08 schreef TranceAction het volgende:
Hee maar waarom kun je de ene scheet wel horen en de andere niet.
quote:Op donderdag 12 januari 2006 12:25 schreef thefunny het volgende:
[..]
Dan hoor je eerst binnensanusds:"ommmblaarp"
Nee, dit topic stond in mijn bookmarksquote:Op dinsdag 28 februari 2006 21:33 schreef SlaadjeBla het volgende:
[..]
Wie het laatst lacht, is traag van begrip
Dat zijn de ergste, van die vrouwenschetenquote:Op donderdag 12 januari 2006 11:45 schreef BrauN het volgende:
pberends, ik laat trouwens meestal stealth-scheten hoor. Compleet, of bijna geluidsloos. Die zijn tegelijkertijd ook het grappigst, want men ruikt de stank maar weet niet wie de poepert heeft gebruikt!
quote:Op donderdag 12 januari 2006 11:41 schreef BrauN het volgende:
Honden blaffen om aan te geven van: "Blijf uit mijn territorium, rekel!"
Mensen laten scheten... en bedoelen hetzelfde. Of soms ook niet.
Een hendig sjiek ideee!quote:Op donderdag 12 januari 2006 20:47 schreef pberends het volgende:
[..]
Hoe zou het inademen van scheten genoemd kunnen worden dan?
Waarschijnlijk is je poepert te wijd door al dat kontneuken.quote:Op donderdag 12 januari 2006 11:45 schreef BrauN het volgende:
pberends, ik laat trouwens meestal stealth-scheten hoor. Compleet, of bijna geluidsloos. Die zijn tegelijkertijd ook het grappigst, want men ruikt de stank maar weet niet wie de poepert heeft gebruikt!
That's it!quote:Op dinsdag 28 februari 2006 21:55 schreef Bopjen het volgende:
bedoelde dit:
Haringen communiceren met elkaar door 's nachts scheten te laten. Canadese biologen ontdekten de winden op geluidsopnamen en camerabeelden. Volgens de onderzoekers hebben de knetterende geluiden een sociale functie.
![]()
Je hebt eigenlijk nog gelijk ook:quote:Op zondag 5 maart 2006 11:23 schreef Furious het volgende:
[..]
Als ze recht zijn, vallen ze om, natuurlijk.
Wat een technisch vernuft, al dat geruftquote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:38 schreef Tetraktys het volgende:
[..]
Bij het verteren en verbranden van voedsel ontstaan gassen. Deze moeten op een manier het lichaam uit. De weg met de minste weerstand is die via het rectum. Scheten laten is dus geen doel opzich, maar een bijproduct van een noodzakelijke actie.
quote:Op donderdag 12 januari 2006 12:19 schreef qo_ob het volgende:
Wie het 't eerst zegt heeft een eitje gelegd
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |