Dat is wel interessant natuurlijk, maar waarom maakt scheten laten eigenlijk geluid evolutionair gezien? Gebruikten Neanderthalers als een soort strijdkreet of maakten de Azteken daar muziek meequote:Geluid
Het geluid bij het laten van winden wordt veroorzaakt door trillen van de anale opening. Het geluid is afhankelijk van conditie van de sluitspier en de snelheid van het uitgestoten gas, maar ook andere factoren zoals vochtigheid en lichaamsvet spelen een rol.
hehehequote:Op donderdag 12 januari 2006 11:27 schreef MasonsApron het volgende:
Het nut is dat je gewaarschuwd wordt voor gaswolk die eraan komt.
quote:Op donderdag 12 januari 2006 11:33 schreef Developersrus het volgende:
Als afschrikmiddel en voor sommige mensen wellicht als statussymbool. Survival of the shittest..of zoiets.
quote:Op donderdag 12 januari 2006 11:26 schreef beestjuh het volgende:
Ik dacht net nog, jij maakt echt voor elke scheet een topic aan, en het is nog echt zo ook
quote:Op donderdag 12 januari 2006 11:33 schreef Developersrus het volgende:
Als afschrikmiddel en voor sommige mensen wellicht als statussymbool. Survival of the shittest..of zoiets.
Mensen laten scheten om zich weer beter te voelen. Ik heb nog nooit iemand gezien die zei: he, godver, moet ik nou alweer een scheet latenquote:Op donderdag 12 januari 2006 11:41 schreef BrauN het volgende:
Honden blaffen om aan te geven van: "Blijf uit mijn territorium, rekel!"
Mensen laten scheten... en bedoelen hetzelfde. Of soms ook niet.
nou, ik vind het anders behoorlijk klotequote:Op donderdag 12 januari 2006 11:42 schreef King_of_Kool het volgende:
[..]
Mensen laten scheten om zich weer beter te voelen. Ik heb nog nooit iemand gezien die zei: he, godver, moet ik nou alweer een scheet laten
Laten dikke mensen nu hardere of zachtere? Bij dikke mensen is er wel meer om te laten trillen zeg maarquote:Op donderdag 12 januari 2006 11:25 schreef pberends het volgende:
Van wiki:
en lichaamsvet spelen een rol.
die stinken ook meestal het hardstquote:Op donderdag 12 januari 2006 11:45 schreef BrauN het volgende:
pberends, ik laat trouwens meestal stealth-scheten hoor. Compleet, of bijna geluidsloos. Die zijn tegelijkertijd ook het grappigst, want men ruikt de stank maar weet niet wie de poepert heeft gebruikt!
valt wel mee, ik laat vaak grote ruften en die stinken harder wanneer ik een zachte geluidsloze laatquote:Op donderdag 12 januari 2006 11:44 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
nou, ik vind het anders behoorlijk klote
en het zijn juist degene die je niet hoort die het ergst stinken
Waarom denk jij überhaupt dat het evolutionair gezien nut heeft?quote:Op donderdag 12 januari 2006 11:25 schreef pberends het volgende:
Van wiki:
[..]
Dat is wel interessant natuurlijk, maar waarom maakt scheten laten eigenlijk geluid evolutionair gezien? Gebruikten Neanderthalers als een soort strijdkreet of maakten de Azteken daar muziek meeWat is het nut?
quote:Op donderdag 12 januari 2006 11:58 schreef dizzylizzy het volgende:
Why fart and waste it, if you can burp and taste it
(ok, dat is wel smerig)
Of een scheet in een kussen laten en dan in je gezicht drukken, dan proef je m ook.quote:Op donderdag 12 januari 2006 11:58 schreef dizzylizzy het volgende:
(ok, dat is wel smerig)
Misschien past de evolutie zich gaandeweg aan en wordt de lucht eerst geparfumeerd door een organische parfumklier. Over een jaartje of een miljoen.quote:Op donderdag 12 januari 2006 11:25 schreef pberends het volgende:
Van wiki:
[..]
Dat is wel interessant natuurlijk, maar waarom maakt scheten laten eigenlijk geluid evolutionair gezien? Gebruikten Neanderthalers als een soort strijdkreet of maakten de Azteken daar muziek meeWat is het nut?
Wie daar nog op antwoord, brengt de stank voortquote:Op donderdag 12 januari 2006 12:19 schreef qo_ob het volgende:
Wie het 't eerst zegt heeft een eitje gelegd
Who smealt it, dealt itquote:Op donderdag 12 januari 2006 12:19 schreef qo_ob het volgende:
Wie het 't eerst zegt heeft een eitje gelegd
meer schokdemper(s)?quote:Op donderdag 12 januari 2006 11:47 schreef SlaadjeBla het volgende:
[..]
Laten dikke mensen nu hardere of zachtere? Bij dikke mensen is er wel meer om te laten trillen zeg maar
Dan hoor je eerst binnensanusds:"ommmblaarp"quote:
Ik denk dat ze bij dikkere mensen harder klinken, want om die hele massa in beweging te krijgen heb je een grote amplitude nodig.quote:Op donderdag 12 januari 2006 11:47 schreef SlaadjeBla het volgende:
[..]
Laten dikke mensen nu hardere of zachtere? Bij dikke mensen is er wel meer om te laten trillen zeg maar
Hoe zou het inademen van scheten genoemd kunnen worden dan?quote:Coprofagie
Coprofagie (van het Oudgrieks: kopros, ontlasting en fagein, eten) is de wetenschappelijke naam voor het eten van ontlasting. Bij sommige diersoorten (konijn, cavia) is dit normaal en nodig voor een goede spijsvertering; ook bij andere dieren (b.v. honden) komt het veel voor. Er kan nog worden onderscheiden tussen het eten van de eigen ontlasting, van de ontlasting van andere soorten (normaal voor mestkevers), en van ontlasting van andere individuen van dezelfde soort. Bij mensen is het, althans bij normaal begaafde volwassenen, zeer ongebruikelijk en wordt meestal als een belangrijk psychiatrisch symptoom gezien (bijvoorbeeld een parafilie).
Automutilatiequote:Op donderdag 12 januari 2006 20:47 schreef pberends het volgende:
[..]
Hoe zou het inademen van scheten genoemd kunnen worden dan?
quote:Op donderdag 12 januari 2006 21:06 schreef V.en.A het volgende:
[..]
Wie het eerst hem bestemd heeft hem zelf in zijn hemd.
In BrauN's geval: zelfmoord.quote:
Dan moet het of heel hard waaien, of de locomotief stormt niet zo hard als je misschien op dat moment zou willen...quote:Op donderdag 12 januari 2006 21:18 schreef SlaadjeBla het volgende:
[..]
Ik ruik nog liever de dieseldampen van een aanstormende locomotief
Tjongejongequote:Op donderdag 12 januari 2006 11:58 schreef dizzylizzy het volgende:
(ok, dat is wel smerig)
Iemand die verzot is op het laten van winden wordt een petomaan genoemd. Dus, wellicht petoinhalatie?quote:Op donderdag 12 januari 2006 20:47 schreef pberends het volgende:
[..]
Hoe zou het inademen van scheten genoemd kunnen worden dan?
Ben je stiekem toch een kloon van BHFH?quote:Op donderdag 12 januari 2006 11:25 schreef pberends het volgende:
Van wiki:
[..]
Bij het verteren en verbranden van voedsel ontstaan gassen. Deze moeten op een manier het lichaam uit. De weg met de minste weerstand is die via het rectum. Scheten laten is dus geen doel opzich, maar een bijproduct van een noodzakelijke actie.quote:Op donderdag 12 januari 2006 11:25 schreef pberends het volgende:
Van wiki:
[..]
sluipschetenquote:Op donderdag 12 januari 2006 11:45 schreef BrauN het volgende:
pberends, ik laat trouwens meestal stealth-scheten hoor. Compleet, of bijna geluidsloos. Die zijn tegelijkertijd ook het grappigst, want men ruikt de stank maar weet niet wie de poepert heeft gebruikt!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |