Je weet wel, dat insect met vrij grote ogenquote:Op donderdag 12 januari 2006 09:35 schreef Woutey het volgende:
wat is een bij-bril?
Oooohh zo. Ik dacht een bril voor er bij of zo.quote:Op donderdag 12 januari 2006 09:57 schreef pberends het volgende:
[..]
Je weet wel, dat insect met vrij grote ogen.
en wat is de correlatie tussen deze brillen en annorexia ?quote:Op donderdag 12 januari 2006 09:20 schreef pberends het volgende:
[afbeelding]
Why the hell zijn die bij-brillen zo in? Beetje gejat uit de jaren 80, maar elke ster zie je ermee lopen. Ziet het er beter uit dan normale zonnebrillen? Zit het gemakkelijker?
Dat het een mooi contrast is ofzoquote:Op donderdag 12 januari 2006 11:00 schreef buzzer het volgende:
[..]
en wat is de correlatie tussen deze brillen en annorexia ?
Ik denk dat ze voor jou bedoeld zijn, dan.quote:Op donderdag 12 januari 2006 10:03 schreef Wacka het volgende:
Haha las bij billen met me slaperige hoofd..
Zo'n gesegmenteerde, jeweetwel:quote:Op donderdag 12 januari 2006 09:35 schreef Woutey het volgende:
wat is een bij-bril?
overigens zou dit ook prima in jouw andere topic passen...quote:Op donderdag 12 januari 2006 11:05 schreef pberends het volgende:
[..]
Dat het een mooi contrast is ofzo
Zonder bril zijn ze geylerquote:Op donderdag 12 januari 2006 11:36 schreef BrauN het volgende:
De wijven die ze dragen zijn vaak wel geil, dus ik vind het allemaal wel best zo.
Aardbeiquote:
quote:Op donderdag 12 januari 2006 11:50 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Aardbei::D
![]()
D;D:D;D
![]()
![]()
;;(!11!!!!!1111!!!111EEN!!
Das een carnavalsbril, die heb ik nl. ook...... Elvis-stylequote:Op donderdag 12 januari 2006 12:56 schreef Maikuuul het volgende:
Deze Maikuuul bril word ook helemaal de shit ! jeweet
[afbeelding]
Dat is echt lelijkquote:Op dinsdag 23 mei 2006 11:09 schreef pberends het volgende:
Ik zag pas een extreem voorbeeld:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]![]()
.
Onder vrouwen tegenwoordig de normaalste brillenmode.quote:
Zat die bril nog op een mooi hoofd, dan was het misschien nog wat...quote:Op dinsdag 23 mei 2006 11:09 schreef pberends het volgende:
Ik zag pas een extreem voorbeeld:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]![]()
.
Das het grote geheim van de bij-bril, je ziet de helft niet eensquote:Op dinsdag 23 mei 2006 11:24 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Zat die bril nog op een mooi hoofd, dan was het misschien nog wat...![]()
Jep, dat is volgend jaar koel. Net zoals je haar rood verven en zelf je haar knippen.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 15:37 schreef Biancavia het volgende:
Moet je dan ook verplicht zo'n josti gezicht erbij trekken?
Helaas is deze shit niet aan NL voorbij gegaan. En de zomer is nog niet eens begonnen. Kan nu al wel janken! En als je dan tegen een vrouw zegt dat ze lelijk zijn die brillen, en dat het gewoon mee-loop-mode is omdat één of andere mode-homo met zo'n bril rondgelopen heeft, dan zeggen ze: "nee, echt niet daarom! Ze zijn echt mooi!"...quote:Op donderdag 12 januari 2006 09:46 schreef RedDevil085 het volgende:
Ik zag ze in Australie ook behoorlijk veel... Is volgens mij de nieuwste hype... al lopen ze daar wel een beetje achter, dus misschien is grote zonnebril wel aan onze nederlandsche neusjes voorbij gegaan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |