Hoezo, deze klopt tochquote:Op donderdag 12 januari 2006 02:12 schreef WithMe het volgende:
Heeft er al iemand een nieuwe banner?
Inderdaadquote:Op donderdag 12 januari 2006 11:59 schreef Tom_Tom- het volgende:
Laten we hopen dat we met 4 mannen naar liveshow 4 gaan..
of Serge die verkracht al 2 weken mijn trommelvliezen ......quote:
So truequote:Op donderdag 12 januari 2006 12:29 schreef J-net het volgende:
[..]
of Serge die verkracht al 2 weken mijn trommelvliezen ......![]()
![]()
Maar toch is de jury nooit heel negatief over die twee geweest. Dat vind ik toch echt raarquote:Op donderdag 12 januari 2006 12:56 schreef Andiyan het volgende:
Als Serge of I-Jay er niet uitgaat, dan ist echt erg
Die twee steken er ver onderuit!
Hij kan wel zingen.quote:
Ok, je hebt gelijk. Hij kan heus wel zingen, anders zou ie ook niet in de Finale zitten. Maar ik ben er nog steeds niet overheen dat Hij de Wildcardshow won, ipv Clarissaquote:Op donderdag 12 januari 2006 13:27 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Hij kan wel zingen.
Dat jij niet van zijn stemgeluid houd is iets anders
Tja..het ging om de performance die avond en dan was Serge wel beter dan Clarissa..quote:Op donderdag 12 januari 2006 13:29 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Ok, je hebt gelijk. Hij kan heus wel zingen, anders zou ie ook niet in de Finale zitten. Maar ik ben er nog steeds niet overheen dat Hij de Wildcardshow won, ipv Clarissa![]()
Ik vind I-Jay en Marescha slechterquote:Op donderdag 12 januari 2006 13:02 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik vind Serge niet slecht hoor
mee eensch!quote:Op donderdag 12 januari 2006 13:31 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Ik vind I-Jay en Marescha slechter![]()
I love youquote:Op donderdag 12 januari 2006 13:31 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
I-Jay wel, Mareschaquote:Op donderdag 12 januari 2006 13:31 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Ze moet de controle over haar stem terugkrijgen a.s. zaterdag..anders kan ze er wel eens binnen 3 weken uit liggen vrees ik.quote:
Dat heeft wat mij betreft niet met z'n stemgeluid te maken. Hij is gewoon een matige zanger.quote:Op donderdag 12 januari 2006 13:27 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Hij kan wel zingen.
Dat jij niet van zijn stemgeluid houd is iets anders
helemaal mee eens!quote:Op donderdag 12 januari 2006 13:31 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
en hoezo dat dan?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 00:03 schreef Californian_dreamer het volgende:
naar mijn mening verdienen I-jay en Marescha het meer om eruit te gaan dan Serge.
ik heb wel al een idee.... en volgens mij is dat goed. Maar ik moet het nog even navragen!quote:Op vrijdag 13 januari 2006 13:01 schreef J-net het volgende:
Weet iemand al wat het thema zal zijn morgenavond???? Ik hoop nu een beetje moderner dan de afgelopen 2 weken, misschien dat iedereen het dan weer wat beter doet.
ik ben daar eigenlijk wel voorquote:Op vrijdag 13 januari 2006 13:49 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Wat ik mij vannacht opeens afvroeg.
Dit jaar word er steeds gezegd dat de laagste 3 op de krukken zitten.
Vorige jaren werd dit niet expliciet gezegd en waren er soms vermoedens dat bepaalde kandidaten op de krukken werden gezet om meer stemmen te genereren.
Is Idols door het BB debacle gezwicht en zullen we dus week na week dezelfde mensen op de krukken zien zitten + verdwijnen?
Maar dit zou dus betekenen dat tenzij ze er beiden veel fans bijkrijgen Marescha en I-Jay er de komende 2 weken uitvliegen..quote:Op vrijdag 13 januari 2006 14:00 schreef sbientje het volgende:
[..]
ik ben daar eigenlijk wel voorzomaar iemand op de krukken zetten heeft weinig waarde imo, behalve dan het genereren van stemmen. Ik vind ze dit jaar ook wel scheutiger met de percentages. Denk dat het ook wel belangrijk is want het roepen van doorgestoken kaart is tegenmwoordig retehip!
Veel mensen stemmen ook omdat ze een liedje leuk vonden, of de prijsquote:Op vrijdag 13 januari 2006 14:16 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Maar dit zou dus betekenen dat tenzij ze er beiden veel fans bijkrijgen Marescha en I-Jay er de komende 2 weken uitvliegen..
Dan word t wel een beetje voorspelbaar
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:16 schreef Ayaxola het volgende:
Toch al weer net zo veel mannen als vrouwen inmiddels.
Ja klopt, dat was voorheen ook...quote:Op vrijdag 13 januari 2006 14:16 schreef Omega het volgende:
Ik dacht dat ze dat wel hadden gezegd in eerdere idols, dat degene met de minste stemmen op de krukken kwamen te zitten. Maar kan het mis hebben.
Ja, terwijl er na de Workshops veel meer vrouwen dan mannen waren.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:27 schreef WithMe het volgende:
[..]
![]()
De laatste 10 zijn dus weer net zo verdeeld als in Idols 1 en 2.
Ik ook.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:29 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Ja, terwijl er na de Workshops veel meer vrouwen dan mannen waren.
Maar denk en hoop toch nog dat er nu wel een keer een vrouw wint![]()
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:32 schreef WithMe het volgende:
[..]
Ik ook.En ik hoop Floortje of Marescha
.
Eigenlijk is Aäron de enige man die nu zou kunnen winnen denk ik.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:32 schreef WithMe het volgende:
[..]
Ik ook.En ik hoop Floortje of Marescha
.
Overigens is er beide keren een vrouw 10e geworden...
Je weet het niet. Zelfs Raffaëla blijkt vals te kunnen zingenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 00:23 schreef --Globe-- het volgende:
Ik hoop ook dat Harm, Christon en Marescha het goed gaan doen.
Floortje is bijna vanzelfsprekend.
Wat voor haar niet betekent dat ze eruit ligt. Voor de meeste anderen wel (met uitzondering van Floortje en Aaron).quote:Op zaterdag 14 januari 2006 11:56 schreef Black_Tulip het volgende:
[..]
Je weet het niet. Zelfs Raffaëla blijkt vals te kunnen zingen
Serge ligt er nog niet uit hoor...quote:Op zaterdag 14 januari 2006 11:59 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Wat voor haar niet betekent dat ze eruit ligt. Voor de meeste anderen wel (met uitzondering van Floortje en Aaron).
Nou ja, volgens mij zingt hij niet echt vals. Niet mooi, maar het is niet valsquote:Op zaterdag 14 januari 2006 12:00 schreef Black_Tulip het volgende:
[..]
Serge ligt er nog niet uit hoor...
Wat is dat alles?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 12:08 schreef TheVulture het volgende:
(ik zal er alles aan doen om dat laatste te voorkomen, dat mag duidelijk zijn)
alles zal staan en vallen met haar prestatie, als ze zoals vorige week zingt gaat ze het moeilijk krijgen. Ik heb het idee dat het thema van vanavond haar niet goed zal liggen...quote:Op zaterdag 14 januari 2006 12:11 schreef Svensational het volgende:
Ik ben toch bang voor Marescha op de bank..
voorlopig nog alleen als een wilde sms'en maar ik sluit verdere acties in de toekomst niet uitquote:
Mijnsinziens ligt Marescha dit thema wel. Rock 'n Roll bevat ook veel rustigere nummers.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 12:13 schreef TheVulture het volgende:
[..]
alles zal staan en vallen met haar prestatie, als ze zoals vorige week zingt gaat ze het moeilijk krijgen. Ik heb het idee dat het thema van vanavond haar niet goed zal liggen...
Ik denk dat Ellen en Angelique meer mogelijkheden hebben in dit genre Jukebox, Rock & Roll. die kunnen meer met hun stem vermoed ik
Johoequote:Op zaterdag 14 januari 2006 13:01 schreef babette21 het volgende:
ik kan vandaag weer niet kijken.....
maar ik ga wél naar Jamai
Fans ja... maar heeft ze die wel zoveel?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 12:52 schreef Ayaxola het volgende:
Ik denk dat Marescha misschien wel weer van de krukken gaat vandaag. Het heeft toch wel wat schrik opgeleverd dat ze erop zat vorige week, denk dat haar fans nu juist extra gaan stemmen.
dat vraagi k me ook af... ze ging ook als derde door in de Workshop dus dat is ook vaak een teken, in dat licht moeten I-Jay en Christon/Ellen (als jurykeuze) en Serge (wildcard) zich ook licht zorgen maken... hun fanbase is beperkt...quote:Op zaterdag 14 januari 2006 13:32 schreef BVO het volgende:
[..]
Fans ja... maar heeft ze die wel zoveel?
Hier op het forum iig wel...quote:Op zaterdag 14 januari 2006 13:32 schreef BVO het volgende:
[..]
Fans ja... maar heeft ze die wel zoveel?
Nou ja, Charissa was tweede bij de workshop, boven Christon die toen slechts vierde was. En Charissa zat twee keer bij de laatste drie, Christon nog niet.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 13:36 schreef TheVulture het volgende:
[..]
dat vraagi k me ook af... ze ging ook als derde door in de Workshop dus dat is ook vaak een teken, in dat licht moeten I-Jay en Christon/Ellen (als jurykeuze) zich ook licht zorgen maken... hun fanbase is beperkt...
Hear, hear!quote:Op zaterdag 14 januari 2006 13:49 schreef alwaysthebest het volgende:
Nou I-Jay eruit mieteren, Raf die weer geweldig zingt en alles is weer zoals het hoort.
Hij zingt echt niet zuiver hoor.. In Little Green Bag bijvoorbeeld.. Heel veel kruizen dus dan schijnt het er al dicht tegen aan, maar een paar tonen waren gewoon vals. Bij Christon hetzelfde.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 12:01 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Nou ja, volgens mij zingt hij niet echt vals. Niet mooi, maar het is niet vals
zucht...quote:Op zaterdag 14 januari 2006 17:39 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
IK HEB EEN KAARTJE VOOR VANAVOND!
Ik ben richting Studio 22
Híj wel weer hoor.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 17:39 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
IK HEB EEN KAARTJE VOOR VANAVOND!
Ik ben richting Studio 22
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 18:53 schreef roze-meisje het volgende:
marescha gaat er vanavond vast uit, kan haast niet anders, helaas![]()
er gaat sowieso een vrouw uit en marescha zat de vorige keer ook al op de kruk, ik wil 't zelf ook niet hoorquote:
Nee er gaat vanavond juist zowieso een man eruit... Er zijn al 3 vrouwen afgevallen.. Nu is het tijd voor een manquote:Op zaterdag 14 januari 2006 18:58 schreef roze-meisje het volgende:
[..]
er gaat sowieso een vrouw uit en marescha zat de vorige keer ook al op de kruk, ik wil 't zelf ook niet hoor![]()
![]()
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:11 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Nee er gaat vanavond juist zowieso een man eruit... Er zijn al 3 vrouwen afgevallen.. Nu is het tijd voor een man
Dat is zijn "handelsmerk".quote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:03 schreef Omega het volgende:
Waarom heeft I-Jay altijd de helft van zijn hemd in zijn broek?
omdat zijn vriendin de styling doet..... en hij wil opvallen.... gelukt dusquote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:03 schreef Omega het volgende:
Waarom heeft I-Jay altijd de helft van zijn hemd in zijn broek?
quote:
Floortjequote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:08 schreef charmed_angel het volgende:
volgens mij willen ze marescha eruit hebben......
Haar zat inderdaad wel leuk!quote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:09 schreef charmed_angel het volgende:
der haar zit wel leuk.,.... beter dan het andere wat ze altijd heeft.... dat burgelijke haar
ze was wel veeel bter dan vorige week! dat wel....quote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:10 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
slechte show hoor, van marescha
zie je ook wel, ik heb eigenlijk nog nooit iemand zien huilen om kritiek van de juryquote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:09 schreef Omega het volgende:
Dat komt hard aan bij Maresha
Mwoa, kan, maar ik vond de kritiek 100% terecht.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:08 schreef charmed_angel het volgende:
volgens mij willen ze marescha eruit hebben......
Laat ik het zo zeggen.. Ik zit met m'n rug naar de tv en voelde niet de behoeft om mezelf om te draaien... Ergo: niet spannend genoeg.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:10 schreef -Vaduz- het volgende:
Het swingde inderdaad niet zo, de zang heb ik weinig op aan te merken.
e had gewoon los moeten gaan daar op dat podiumquote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:10 schreef -Vaduz- het volgende:
Het swingde inderdaad niet zo, de zang heb ik weinig op aan te merken.
vorige week heb ik het niet gezienquote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:11 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ze was wel veeel bter dan vorige week! dat wel....![]()
Ja, leuk thema ook!quote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:13 schreef Zhenar het volgende:
Ze hebben het érrug leuk aangekleed allemaal vandaag!![]()
![]()
ik doe precies hetzelfdequote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:11 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen.. Ik zit met m'n rug naar de tv en voelde niet de behoeft om mezelf om te draaien... Ergo: niet spannend genoeg.
Ga jij eens snel naar het prono-topicquote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:12 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
vorige week heb ik het niet gezien
maar ik kan zelf niet tegen als het zo nep word gedaan, het zag er allemaal zo vreselijk nep uit en daardoor was er echt geen swing. denk dat henk-jan hetzelfde vond
Dat is evident.quote:
Dat is voor mij ook het criterium iddquote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:14 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
ik doe precies hetzelfde, althans, ik denk aan alsof het op de radio gedraait word, en of ik de muziek zelf zou draaien.
Dat van dat gek doen was toch in ieder geval enigszins terechtquote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:15 schreef Svensational het volgende:
Ik vond Marescha het vet leuk doen, krijg je zo'n kutcommentaar!
Gelukkig hebben we topper Floortje nog.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:15 schreef Jerruh het volgende:
ik hoop dat het niet weer een rampenavond wordt...
daarom zeg ik.... ze willen haar eruit denk ik.... dat gevoel heb ikquote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:15 schreef --Globe-- het volgende:
De jury was wel erg negatief. Zo slecht was het nou ook weer nietik vond het best leuk.
done.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:14 schreef BVO het volgende:
[..]
Ga jij eens snel naar het prono-topic.
Precies!quote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:15 schreef Svensational het volgende:
Ik vind de presentatie en choreografie ook belangrijk, het is geen zangwedstrijd.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:15 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Dat is voor mij ook het criterium idd
Is het ook natuurlijk... Maar als ik niet de behoefte voel om mezelf naar de tv toe te draaien is het hele pakket sowieso te saai...quote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:17 schreef Omega het volgende:
[..]
Ik vind de presentatie en choreografie ook belangrijk, het is geen zangwedstrijd.
Maar ieder zijn eigen manier van kijken.
Ik vond haar ook goedquote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:15 schreef Svensational het volgende:
ja viel me ook al op in het filmpjequote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:20 schreef Omega het volgende:
Raffaela is echt een entertainer
je haalt de woorden uit me mond.... jezus wat slecht....quote:
jah dat moet ik toegeven..... zat wel leuk jahquote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:21 schreef No_More_Mr._Nice_Guy het volgende:
zijn haar zat veel leuker in zijn filmpje
IK heb oook een vaag geluid vandaagquote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:22 schreef No_More_Mr._Nice_Guy het volgende:
Wat klinkt het geluid hol! valt jullie dat ook op?
Inderdaad.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:24 schreef Omega het volgende:
Inderdaad, zoals Chantal zei, een hele slimme opmerking van Harm.
Mee eens. Floortje is veruit de beste van het hele stel.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:27 schreef miss_dynastie het volgende:
Floortje, wow! Echt een klasse beter dan iedereen die er staat
Hmmm, nou, workshop en zo....quote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:27 schreef charmed_angel het volgende:
zal ze ooit een uitglijer krijgen? Ze is alleen maar goed geweest...... wow! GEWELDIG!
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:28 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Hmmm, nou, workshop en zo....
ik bedoel in de liveshows.....quote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:28 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Hmmm, nou, workshop en zo....
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:29 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik dacht dat HJ ging zeggen dat het zo bij haar past omdat ze altijd zo huilt..
ik hoop hetquote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:31 schreef WithMe het volgende:
I-Jay's laatste optreden.
What else is new?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:31 schreef flugeltje het volgende:
Jammer, gaat ie weer een geweldig nummer verkrachten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |